Slaap lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft goedkeuring![]()
Ben er weg van ben keikapot
Trustenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
houdoequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:52 schreef Chanel5 het volgende:
Maar 4 uurtjes geslapen vannacht, en vandaag was ook een volle agenda dus ben wel moequote:
*ff imdb'tquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond Orphan zitten kijken.
Wat een spannende film was dat, op een gegeven moment kon ik de spanning bijna niet meer aan en wilde ik niet meer kijken.
dan heb jij je idd geval niet verveeldquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Wat een spannende film was dat, op een gegeven moment kon ik de spanning bijna niet meer aan en wilde ik niet meer kijken.
O die ken ik niet maar van spannende films hou ik welquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Binnenkort ff downloadenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:58 schreef Deisyy het volgende:
o ik ook hahaquote:
Hou jij je nu van de domme of snap je echt niet wat Marrije en ik bedoelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cc was er laatst nog, Noek ook, CarO ook, en Buuf ook. Eigenlijk heb ik ze alle 3 in de laatste dagen nog gezien.
En sociale controle op FOK! kan wel kwaad, leve een leven enzulks.
Tevens: Doner met friet![]()
![]()
Ik snap 't blijkbaar echt niet, vertel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef Deisyy het volgende:
Hou jij je nu van de domme of snap je echt niet wat Marrije en ik bedoelen
Heb jij je wel verveeld?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan heb jij je idd geval niet verveeld
Nee mij ook niet zo, die heb je ook met een jongen maar wat niet wil zeggen dat deze niet heel erg goed is natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel goede score, maar spreekt me niet erg aan
Zet een concert-dvd'tje op tijdens 't FOK!'en.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:05 schreef Laysa het volgende:
ik verveel me zo erg dat ik helemaal blij word van de reclame van Tiemotei.....
Een soort van The Omen, maar dan andersquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Wel goede score, maar spreekt me niet erg aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |