quote:
Zingen hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:18 schreef D. het volgende:
zit ze daar een beetje de boel vol te spemmen
quote:
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van wordquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
April? Waarom april? Je bedoelt juni zeker?
Ongetwijfeldquote:
Ah, Mockingbird Hillquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zingen hoorAnders had ik wel SpemmerdeSpem gezegd
Oeh, ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben
Ik houd niet van verjaardagen (zie mijn opmerking over 'verplicht' feesten)quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van word
Nog een lente-kindjequote:
Klopt we hebben ook geen plannen alleen dat we samen zijn met oud en nieuwquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
Maar ik houd meer van spontaan, en feesten omdat je moet feesten is niet echt aan mij besteed
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ik houd niet van verjaardagen (zie mijn opmerking over 'verplicht' feesten)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Half negen vertrokken en om 11 uur weer in Holland.......
Koffers in de gang en je pc aanquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Dag lief D-tjequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Fijne avond verder iedereen, en voor dadelijk/straks/ooit welterusten![]()
Ik ben ook in April Jarigquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel april, omdat ik in april jarig ben en kadootjes krijg en april omdat je in april vaak weer van die mooie buitenzitzomerdagen kan hebben waar ik helemaal blij van word
Slaap lekkersquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Trustenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef D. het volgende:
Anyway..
bedtijd
Ik heb verjaardagen met sneeuw en verjaardagen met hoogzomer gevierd. Jij ook?quote:
Wind en regen, het lijkt wel herfstquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:36 schreef hondjes het volgende:
Wat een rotweer hier, Dees.......
Ben wel helemaal high van autorijden,,,alles draait..en moe
Mn 16e verjaardag was het 30 graden.....en het jaar daarop was het idd erg koud.....en 2e of 1e paasdagquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb verjaardagen met sneeuw en verjaardagen met hoogzomer gevierd. Jij ook?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:23 schreef hondjes het volgende:
Thuis![]()
Jij bent ook echt een lieverd he, dat je daar even aan denkt en meldtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wind en regen, het lijkt wel herfst![]()
Probeer nog even te relaxen voordat je gaat slapen, beetje tv of muziek, een glaasje wijn, anders heb je zo'n onrustige nacht.
De koffers en post liggen er morgen ook nog![]()
Soms heb ik mijn momentenquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent ook echt een lieverd he, dat je daar even aan denkt en meldt
Ja dat doet ze goed hahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms heb ik mijn momenten![]()
En hondjes neemt mijn advies ook nog eens aan
Dag moppiequote:Op zaterdag 14 november 2009 23:49 schreef Laysa het volgende:
Lieve mensen.....mn Internet begint zelfs tegen te werken....ik ga afsluiten.... Night All![]()
Slaap lekker iedereenquote:
"En meneer, u kunt altijd gratis extra frietjes bijbestellen hè!"quote:Op zondag 15 november 2009 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Las het hier, en ik wil d'r eigenlijk wel een keer heen, volgens mij moet 't lukken![]()
[ afbeelding ]
Nog een beetje wakker, telt dat ook?quote:Op zondag 15 november 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
"En meneer, u kunt altijd gratis extra frietjes bijbestellen hè!"![]()
Nog iemand wakker hier, of ligt alles al in bed of lamlazerus op de vloer?
Hoe langer ik er naar kijk, hoe groter de uitdaging wordtquote:Op zondag 15 november 2009 01:09 schreef Gert het volgende:
[..]
"En meneer, u kunt altijd gratis extra frietjes bijbestellen hè!"![]()
Nog iemand wakker hier, of ligt alles al in bed of lamlazerus op de vloer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |