Slaap lekker hondjesquote:Op zondag 15 november 2009 01:46 schreef hondjes het volgende:
Bedoel dus deze![]()
Het wordt echt bedtijd voor me,,ga al verkeerde dingen plaatsen
quote:Op zondag 15 november 2009 01:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
voor Coos: geen woord aan gelogen![]()
Ik heb haar natuurlijk direct gevraagd of één van die mannen bij mij de huishouding en tuin niet zou kunnen doen. Ik tolereer desnoods een leuk jurkje, netkousen en pumps.quote:
Nah dan laat je je toch afrossen.quote:Op zondag 15 november 2009 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En best een mooie mevrouw
Nee, dat was een ander.quote:Op zondag 15 november 2009 01:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik bedoelde die een tijdje bij je logeerde en daarna een vreemde fetisch ontwikkelde, weet je zeker dat we niet dezelfde bedoelen?
Ok dan trek je het echt aanquote:Op zondag 15 november 2009 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat was een ander.
Ze was toen nogal schuchter. Heb 'r destijds geprobeerd wat vlot te trekken en dit is schijnbaar het resultaatquote:Op zondag 15 november 2009 01:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Nah dan laat je je toch afrossen.
En dan kom je later hier klagen dat het zo'n pijn doet.
Om eerlijk te zijn, ik vind ietwat afwijkende types ook wel erg leuk om (tijdelijk) mee om te gaan. 't Moet alleen niet al teveel pijn gaan doenquote:
Een "zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb", is te makkelijkquote:Op zondag 15 november 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik vind ietwat afwijkende types ook wel erg leuk om (tijdelijk) mee om te gaan. 't Moet alleen niet al teveel pijn gaan doen
Ligt het aan mij of moet jij je even voorstellen?quote:Op zondag 15 november 2009 02:06 schreef bapjob het volgende:
ligt het aan mij of is iedereen vandaag een beetje dood?
Zeg nu zelf Liesje, zo'n duf ingekakt wijf, da's toch ook niks. 'n Beetje "anders" doet met smaak eten.quote:Op zondag 15 november 2009 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een "zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb", is te makkelijk
Ben ik met je eensquote:Op zondag 15 november 2009 02:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg nu zelf Liesje, zo'n duf ingekakt wijf, da's toch ook niks. 'n Beetje "anders" doet met smaak eten.
hoi ik ben bapjob, verveel me en zit op een zaterdagavond alleen achter een pc..quote:Op zondag 15 november 2009 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of moet jij je even voorstellen?
Tsja, maar ook die is hartstikke lief, aardig en ok! Ik ben blij dat ik haar ken. 't Was een roerig en rumoerig jaar, lastig af en toe, maar ik kijk er met plezier op terug en ik had het niet willen missen.quote:Op zondag 15 november 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
Ik voorspelde je alleen al dat je gek zou worden van b&L op den duur
Mooi, zo denk ik ook ongeveer over mijn afgelopen jaar.quote:Op zondag 15 november 2009 02:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, maar ook die is hartstikke lief, aardig en ok! Ik ben blij dat ik haar ken. 't Was een roerig en rumoerig jaar, lastig af en toe, maar ik kijk er met plezier op terug en ik had het niet willen missen.
Heb je wat om over na te denken op 31 december....quote:Op zondag 15 november 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mooi, zo denk ik ook ongeveer over mijn afgelopen jaar.
Maar het was wel zwaar, dat heb ik onderschat..
Slaap lekker iedereen.
Het gaat iets beter ja, dankje. Ik overleef het geloof ik wel.quote:Op zondag 15 november 2009 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga net slapen
Ben je weer beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |