1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:Nies heeft t niet gehaald
ze heeft ermee gefaald
geen topic gesloten
nu is ze heel bedroten
Maarre da's geen samenvatting of wel dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:Nies heeft t niet gehaald
ze heeft ermee gefaald
geen topic gesloten
nu is ze heel bedroten
Volgens mij was alleen Nieslief aan het hunten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hihi, al die hunts net op de LAPO.
Nu ga ik etwas nuttige dingen doen.
Een hele fijne dag allen, tot laterz.
Doe jij mee dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Niet weeer een heel topic rijmen toch?
Ik ga echt geen samenvattingen maken voor in de OP, ik vind nog steeds die hele OP al overbodigquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maarre da's geen samenvatting of wel dan?
Viezerik, weer met tieten gooien he!quote:
Maar ik kan heul niet rijmenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe jij mee dan?
Het gaat vanzelf wel weer over.
je moet me wel de tijd gevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maarre da's geen samenvatting of wel dan?
ALLEEN JIJ! Omdat je het vorige topic niet meedeed!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Niet weeer een heel topic rijmen toch?
Ik kan het wel maar ik doe het gewoonweg nietquote:
Ik vind dit een wat dubieus kinderliedjequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn staf blinkt in de zonneschijn.
O jongens... wat is dat i fijn.
Ik ken hem niet. Het is wel een lief liedje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
Trouwens, wat ik me nog afvroeg...
In mijn familie (oma van moeder's kant) werd altijd een sinterklaasliedje gezongen dat ik nooit elders heb gehoord... ik vroeg me af of meer mensen het kennen?
Hmm en nu ik ga googlen op de tekst kom ik erachter dat het een HEUL oud sinterklaasliedje is
Anyway, hier de tekst voor de liefhebbers
Zeg... heb je het al gehoord of heb je het al gezien,
Sinterklaas komt van 't jaar in een vliegmachien
Zo komt hij aangevlogen.
Ik zie de bisschop duidelijk staan.
Hij heeft zijn rode mantel aan.
Zijn knechtje Zwarte Piet die stapte heel parmant,
met de Sint naar de kinderen toe
Wat was hij opgetogen.
Zo daalden zij bij helder weer,
op de vlieghaven neer.
De kinderen zongen allen mee:
Sint Nicolaas, hoezee.
Nee nooit eerder gehoord gezien of geroken, solly!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
Trouwens, wat ik me nog afvroeg...
In mijn familie (oma van moeder's kant) werd altijd een sinterklaasliedje gezongen dat ik nooit elders heb gehoord... ik vroeg me af of meer mensen het kennen?
Hmm en nu ik ga googlen op de tekst kom ik erachter dat het een HEUL oud sinterklaasliedje is
Anyway, hier de tekst voor de liefhebbers
Zeg... heb je het al gehoord of heb je het al gezien,
Sinterklaas komt van 't jaar in een vliegmachien
Zo komt hij aangevlogen.
Ik zie de bisschop duidelijk staan.
Hij heeft zijn rode mantel aan.
Zijn knechtje Zwarte Piet die stapte heel parmant,
met de Sint naar de kinderen toe
Wat was hij opgetogen.
Zo daalden zij bij helder weer,
op de vlieghaven neer.
De kinderen zongen allen mee:
Sint Nicolaas, hoezee.
Greeeeeeeeeeysquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat dubieus kinderliedje
Het is een oud internet garpje:quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
(waar slaat dat EINZ eigenlijk op?Ik wilde het eens proberen maar het staat me niet
)
Wat een malligheidquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is een oud internet garpje:
Als je !!!!!!!!!!! typt en je laat de shift iets te vroeg los krijg je !!!!!!!!!11. Dat werd steeds verder verbasterd, begon met !!!!!!!11111!!!1one!!! en later werd het nog "gekker" door de one te vervangen door eins of de "l33t" variant einz
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, dan moet je eens engelstalige kerstliedjes gaan zingen met je koor. Jaar na jaar na jaar na jaar na jaar....quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwww... het ging net zo goed.quote:
Ja dolle boel he?quote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
OMGWTFBBQ~!!!
!11!!!!!111!EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!!1!
[ afbeelding ]
En toch he, altijd als ik toevallig op dat moment op een digitale klok kijk, denk ik er aanquote:
Hihi!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen jullie hebben pech,
ik ga zo een dagje weg.
Jullie zullen mij even moeten missen,
maar ja het leven zit vol hindernissen.
Sommigen zullen misschien moeten huilen,
zo zonder mij, om de slowchat te vervuilen.
Ik laat jullie nu misschien staan in de kou,
maar weet dat ik van jullie hou.
Helleu!quote:
Nou mop, niet als jij het zelf ook eerst helemaal af kijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat het natuurlijk heel rustig is in Blijdorp, al die koters zitten voor de buis!![]()
Of ze staan in het Schiedamse te koukleumen!
Nee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys jij hebt echt dikke vette mazzel want ik vond het nog een HELE hybrid voor je in mn stash
Ja ik ga zo, rond twee uurquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Gá dan!
Wel foto's en filmpjes maken
Als ik m zelf zou gebruiken, zou ie dr dan nog liggen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Echt?! En gebruik je die zelf niet dan?
Whoeeeeeeeeeeee!
[..]
Ja ik ga zo, rond twee uur
Mijn haar hangt nog op half zeven, daar moet ik nog even iets van zien te maken
Jawelllll, jawelllll, want die mensen hebben niet allemaal een abbo en die gaan echt niet voor drie uurtjes (het is tot vijf uur open in de winter) nog 18 euro p.p. betalen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mop, niet als jij het zelf ook eerst helemaal af kijkt natuurlijk
Scherp +1!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik m zelf zou gebruiken, zou ie dr dan nog liggen?
Think woman, think!
!!1!eleventyone!!1quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
OMGWTFBBQ~!!!
!11!!!!!111!EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!!1!
[ afbeelding ]
Denk je echt dat ze alleen laten, zo'n mooie vrouwquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat het natuurlijk heel rustig is in Blijdorp, al die koters zitten voor de buis!![]()
Of ze staan in het Schiedamse te koukleumen!
Dat was uiteraard alléén toen jij er bij wasquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je weer je geboortejaar opgeven deze keer?
Als je 1983 had gezegd had ik het ook geloofdquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was uiteraard alléén toen jij er bij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eleventyone? WTF?quote:
quote:Denk je echt dat ze alleen laten, zo'n mooie vrouw
die ook nog ontzettend naar zwart-op-wit staat te ruiken?
Da's <3, oh-oh, voor fora ed. diequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat +1 en dat >3 ook he?
Ik ben zo niet goed met cijfers, ik begin dr niet aan.
Maar ik zal je hybridje posten met je adresboekkie dat ik nog ga kopen en bij deze, dan mag de echte SS van Greys gewoon verzaken!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je 1983 had gezegd had ik het ook geloofd
Jammer van die spoiler nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat 'time reversing' op mijn gezichtschoonmaakgoedje, dat werkt heul wél!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat +1 en dat >3 ook he?
Ik ben zo niet goed met cijfers, ik begin dr niet aan.
Maar ik zal je hybridje posten met je adresboekkie dat ik nog ga kopen en bij deze, dan mag de echte SS van Greys gewoon verzaken!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabber werd net gebeld,
het dagje uit word uitgesteld.
Ik zal jullie dit weekend toch kunnen vergezellen,
en ik ga vanavond bapao kokkerellen![]()
Volgende week gaat het dan wel weer door,
maar ik hou nog steeds van jullie hoor.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Alleen dat laatste....
Doe je er dan ook een gedichtje bij?
Hij mag hatelijk en bruut zijn!
Haha je gaat een eigen stoompan klussen, cool!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga proberen om iets te fabriceren
Ik zie een klacht!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind dat gepush van jou om rijmelarij echt naar en vervelend dus dat doe ik niet![]()
Bob van Maes had lekker wel een gedicht
Go fak yourself met al je regeltjes eisen en lijstjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie een klacht!
Ah fak, dat was het vorige topic
De kwallensteekmevrouw op tv wil haar hele huid er af trekken
Oh, memories!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
Greys!!!
kijk
mn auto op streetview, [ afbeelding ]
Gotta love mequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Go fak yourself met al je regeltjes eisen en lijstjes
Oeh dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
zou de blokker een stoompan hebben?
anders moet ik even een andere winkel in dit gat vinden![]()
Ja snapt het niet he... eigenlijk is het tenenkrommend, maar tóch is het leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:24 schreef oh-oh het volgende:
En toch blijft het leuk he, die blije kindjes, rolstoelpieten, Bram en Dieuwertje
heb jij een blokker in je kelder?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh dat durf ik niet te zeggen.
Zal ik ff hier beneden bij mijn Blokker voor je gaan kijken?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, memories!
Daar heb ik zo vaak geparkeerd, oma woonde in dat gebouwtje dat je links ziet, dat er haaks op staat dus. En dan aan de andere kant.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij een blokker in je kelder?luxe hoor, sommigen hebben daar alleen maar wijn
Die grote zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef Greys het volgende:Ik ben naar Blijdorp, tot straks!
Heb fototoestel mee, want misschien zie ik Loveless nog langsdrijven!
Dat ziet eruit als een fijn dingetje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
En ik heb hem niet zo duur gekocht als daar staat.
Nicequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
Cooooolquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
Ach ja. Lekker broodje gegeten en maar weer saai bankhangen ofo...quote:
OMGquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
Weliswaar geen mus, maar toch een vogel met tieten. Je zult er maar mee rondlopen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
Weliswaar geen mus, maar toch een vogel met tieten. Je zult er maar mee rondlopen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een fijn dingetje.
Nope, maar ik kan wel iets met en VDA kabel. Als ik dat wil. Ooit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice![]()
Toch maar geen HDMI-out voor je TV erop
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef tombolafan het volgende:
En weer een JJH... maar het is geen bal aan als niemand je probeert te blokken...
Nou, zal ik dan ook maar een poging doen het hele topic in mn eentje te vullen?
Wat een leuke! Ik keek naar het plaatje en ik dacht; he, de muis zit niet in het midden, ook gek... kijk ik naar beneden, zit ie bij mij ook niet in het midden!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.![]()
Maar een topic kan nooit te veel JJ
H
hebben.
Dat is mooie poesie!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen jullie hebben pech,
ik ga zo een dagje weg.
Jullie zullen mij even moeten missen,
maar ja het leven zit vol hindernissen.
Sommigen zullen misschien moeten huilen,
zo zonder mij, om de slowchat te vervuilen.
Ik laat jullie nu misschien staan in de kou,
maar weet dat ik van jullie hou.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.![]()
Maar een topic kan nooit te veel JJ
H
hebben.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Newsflash! Mijn ouders zijn opgelicht!![]()
Ze verhuren een vakantiehuisje en hadden de afgelopen maand een heel aardige huurder. Hij woonde in Frankrijk en was hier om te ontstressen. Hij had daar zelf een vakantiehuis en inmiddels waren mijn ouders en hij zo met elkaar bevriend geraakt dat hij hen aanbood voor een zacht prijsje in zijn vakantiehuis te komen volgende zomer.
Een dag of 2 geleden bracht meneer een gloednieuwe auto mee. Geshowed aan mijn moeder bladibla klets en zo. De dag erna was meneer opeens verdwenen uit het huisje. Herhaaldelijk bellen leverde alleen voicemail op, waarna mijn vader ging informeren bij de garage waar hij de auto had gekocht.
Bleek 'zijn' oude auto die daar nog stond eerder gestolen te zijn en meneer was met een gloednieuwe auto aan een heel lange proefrit begonnen.![]()
Schade voor de garage: 30.000 euro.
Schade voor mijn ouders: 2 weken huur. Wel had hij nog een paar schoenen achtergelaten.
Mijn moeder is helemaal geschokt, er bestaan dus echt slechte mensen op deze wereld en ze hebben geen stempel op hun voorhoofd om je daarvoor te waarschuwen.
Gelukkig hebben zij geen grote schade. Maar het is wel zum kotzen dat er gewoon echt mensen zijn die op zo'n wijze misbruik maken van anderen.
Wat een rot verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Ze verhuren een vakantiehuisje en hadden de afgelopen maand een heel aardige huurder. Hij woonde in Frankrijk en was hier om te ontstressen. Hij had daar zelf een vakantiehuis en inmiddels waren mijn ouders en hij zo met elkaar bevriend geraakt dat hij hen aanbood voor een zacht prijsje in zijn vakantiehuis te komen volgende zomer.
Een dag of 2 geleden bracht meneer een gloednieuwe auto mee. Geshowed aan mijn moeder bladibla klets en zo. De dag erna was meneer opeens verdwenen uit het huisje. Herhaaldelijk bellen leverde alleen voicemail op, waarna mijn vader ging informeren bij de garage waar hij de auto had gekocht.
Bleek 'zijn' oude auto die daar nog stond eerder gestolen te zijn en meneer was met een gloednieuwe auto aan een heel lange proefrit begonnen.![]()
Schade voor mijn ouders: 2 weken huur. Wel had hij nog een paar schoenen achtergelaten.
Mijn moeder is helemaal geschokt, er bestaan dus echt slechte mensen op deze wereld en ze hebben geen stempel op hun voorhoofd om je daarvoor te waarschuwen.
Gelukkig hebben zij geen grote schade. Maar het is wel zum kotzen dat er gewoon echt mensen zijn die op zo'n wijze misbruik maken van anderen.
Precies.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Belachelijk!
![]()
Lijkt me echt vreselijk! Misschien is het financieel niet meteen een drama, maar je vertrouwen in de mens gaat er op deze manier helemaal aan!
Geloof jij het?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een rot verhaal.
Kan me voorstellen dat ze ondersteboven zijn.
Je voelt je vooral zo verneukt, denk ik.
En dat door iemand die je vertrouwde.
Ik hoop voor je ouders dat ie contact opneemt.
Ja, dit zijn dus echt van die dingen....quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geloof jij het?Telefoon geeft alleen maar voicemail. Vast een prepaid die hij nu heeft weggegooid.
Die vent flikt dit kunstje keer op keer. Bij de garage had hij ook een heel ander verhaal verteld van zijn leven. Waarschijnlijk zit hij nu in een ander vakantiehuisje aardig te doen en die auto door te verkopen.
Ja, inderdaad... je gaat nu de goede mensen minder vertrouwen door de slechten... wat een sukkelquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies.Hij had 2 weken huur vooruit betaald en die andere twe weken 'komen dan wel'. Maar nu ga je als verhuurder je toch zakelijker opstellen en alles vooruit vragen. En bij 99% van de huurders hoeft dat gewoon niet. En het is ook niet de manier waarop mijn ouders het willen doen, voor hen is het vooral een hobby en geen hoofdinkomsten.
Nou ja, je moet wel hopen dat het adres wat hij heeft gegeven echt zijn adres is... is misschien wel van de vorige mensen die hij opgelicht heeft...quote:Maar ze gaan nu wel aangifte doen, dan weet de politie iig ook een verblijfplaats van die man. Naar hun geld zullen ze wel kunnen fluiten.
of toch niet...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
En weer iedereen weg..
ik zal maar weer op JJH-jacht gaan!
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Strega het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tos_na_proefrit.html
Kan dit de oplichter van je ouders zijn Cat?
Jeetje, verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.
Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.![]()
Maar dat doen we maar niet, het is al erg genoeg.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Is dat vakantiehuisje ook in limburg cat?
Misschien een "CopyCat"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.
Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.![]()
Maar dat doen we maar niet, het is al erg genoeg.
Waar in Limburg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als je nog BETROUWBARE huurders weet.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!
Limburgs.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in de sint sfeer zie ik.![]()
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in de sint sfeer zie ik.![]()
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waar in Limburg?
Wij willen wel graag een keer een beetje vakantie......
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien een "CopyCat"?
Sorry, maar hij lag zo mooi voor de hand.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Limburgs.
Dat dialect kan er ook nog wel bij.
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.quote:
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.
ik denk dat dat "sorry" was voor het copycatquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?![]()
En oplichters zijn van alle tijden. Natuurlijk is hij niet de eerste die deze scam heeft bedacht.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.
Bij mijn ouders. Die naast het huisje wonen.
Nicequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef nieslief het volgende:
He bah Cat dat dat soort dingen steeds weer gebeuren. Bah wat balen voor je ouders.
Enfermera je pakketje is op de bus. Alleen die bus wordt maandag pas geleegd zag ik
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk zie het wel tegemoet! xD
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?
Wat slecht eigenlijk. Maar ja, het staat wel netjes aangegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
Jaaaaaa er is iemand!!!!!!!!111111111!!!!!!!EINZ
lekker, als er 1 iemand is...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:53 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik van een 5 liter jerrycan gevuld met limonadesiroop handzame porties maak??
En nou niet bijdehand doen want flessen heb ik niet meer in huis.
Ja leuk he ik denk laat ik eens wat vragen misschien dat er dan meer komen. Valt alweer tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker, als er 1 iemand is...
In een maatbeker eerst?
en dan nu gewoon een cola/sinas/7up-fles leegdrinken en die vullen?
dat wilde ik eerst zeggen, maar ik dacht die heeft vast niet iedereen achterin de kelderkast staan zoals ik...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja leuk he ik denk laat ik eens wat vragen misschien dat er dan meer komen. Valt alweer tegen.![]()
Maar da's wel een goed idee. Ik ga die sapkan met deksel die ik nooit gebruik eens opdiepen.
Mag ik vragen waarom je 5 liter siroop maakt als je die niet op gaat krijgen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja leuk he ik denk laat ik eens wat vragen misschien dat er dan meer komen. Valt alweer tegen.![]()
Maar da's wel een goed idee. Ik ga die sapkan met deksel die ik nooit gebruik eens opdiepen.
Ik heb geen siroop gemaakt da was in de aanbieding.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je 5 liter siroop maakt als je die niet op gaat krijgen?
Ah, niet aangelengd dus. En kun je het dan niet in de jerrycan laten zitten?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb geen siroop gemaakt da was in de aanbieding.....
Dat kreng schenkt zo verrekte lastig......quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, niet aangelengd dus. En kun je het dan niet in de jerrycan laten zitten?
Tot je flessen hebt, bedoel ik.
dan is het sowieso makkelijker het eerst in een kan met schenktuit te gieten, en vanuit daar in de flessen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat kreng schenkt zo verrekte lastig......
Oeh heerlijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik heb net echt HEERLIJK gewandeld, 1.5 uur zowat, het waaide onwijs hard maar twas warm en de zon scheen.
Billy en Kees gingen helemaal uit hun plaat, die hebben de benen onder hun lijf uit gerend.
Karel was niet zo blij want hij hoorde 1 knal en toen was ie bang, schijtlijster![]()
Chico vond het wel lekker want die heeft geen een keer tegen me aangesprongen om gedragen te worden![]()
Strega, mag ik bij jullie komen eten????
En Cat, wat kut zeg, gelukkig maar dat de schade voor je ouders mee valt!
Nee 2 naakthonden ( Chico van bijna 12 en zijn achterkleinzoon Billy van bijna 3), 1 langhaar chihuahua ( Karel ) en 1 korthaar chihuahua ( Kees )quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh heerlijk!
Zijn al je hondjes nou naakthondjes?
quote:
hoi!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
ik kom even hoi zeggen
We waren tot half 3 naar de markt, en toen was MM moe en is gaan slapen, en ik ben naast hem gaan liggen doezelen.
Ik voel me wonderbaarlijk goed tot nu toe![]()
![]()
Ik heb leren handschoenen gekocht![]()
![]()
en voor een shitload aan fruit op de markt
Zochten we niet nog een huisje voor een meet-weekend?quote:
Heb je naakthondjes gezien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef trainfreak het volgende:
Ik ben terug van de eurodogshow.
Kheb wel hoofdpijn nu, het zou me nie verbazen moest da komen door het geblaf...
Ik heb nie zoveel foto's gemaakt, een stuk of 20 maar, ik zal ze straks uploaden en een linkje plaatsen
Het meeste fruit moet niet in de koelkast hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoi!
Fruit is goed! Past het in je koelkast?
Mooi, die foto's dat ze aan het rennen zijn!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea kuthoerrrrrrrr sweetheart![]()
Das van die fijne kaart van me, dat je je beter voelt![]()
Tombolafan, Karel is een heerlijke kaknaam![]()
Mijn Karel:
[ afbeelding ]
Billy ( met Karel en Kees in zn kielzog ):
[ afbeelding ]
Chico:
[ afbeelding ]
Billy nog es:
[ afbeelding ]
Bij de punt van zijn staart iets naar rechts zie je het dak van mijn gebouw![]()
En het mooie weer:
[ afbeelding ]
Nou, wacht. Ik maak een foto van mn koelkastquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoi!
Fruit is goed! Past het in je koelkast?
Mijn fruit welquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het meeste fruit moet niet in de koelkast hoor
Ik heb naakthondjes gezien ja, maar daar zijn we niet zo lang gebleven (ik vind die nie zo mooi..)quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je naakthondjes gezien?
Was het leuk?
Ik kom ook 9 van de 10 keer met hoofdpijn thuis van een show, maar das meer die vieze lucht in zo een gore hal dan het geblaf denk ik
ja, weet ik, maar dr koelkast was zo vol... ook al moet er 1 aardbei in dan past het niet meer denk ik...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het meeste fruit moet niet in de koelkast hoor
Ja Chico is bijna 12 en koelt snel af en warmt langzaam op.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi, die foto's dat ze aan het rennen zijn!![]()
Ik dacht eerst nog; zielig dat alleen Chico een trui aanheeft en Billy niet, maar dat zal wel zijn omdat hij ouder is?
hoho, eerst aan iedereen vragen of ze dat wel willen zien he...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, wacht. Ik maak een foto van mn koelkast
Verrek goed ideequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Pagan het volgende:
@nieslief
Bij een buitensport/kampeerwinkel hebben ze wel schroefdoppen met een kraantje erin, dop erop, op zijn kant leggen en tappen maar. wel goed dichtschroeven he!
Doeg!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:02 schreef tombolafan het volgende:
ik ben off, de plicht roept!
tot vannacht/morgen!
Ik stop helemaal geen fruit in de koelkast. Word het erg koud van en dat eet niet lekker.quote:
Bananen koop ik niet die worden hier alleen maar bruin en vervolgens groenigquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Bananen leg ik ook nooit in de koelkast. Alleen perssinaasappels en soms een kiwi dan blijft hij langer goed.
Bananen krijgen bij mij de kans niet om oud te worden. Meestal haal ik er ook maar een paar omdat ik de andere dag dan niet meer kan, najeweetwellen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Bananen koop ik niet die worden hier alleen maar bruin en vervolgens groenig![]()
Appels koop ik kilo's tegelijk, peren en sinasappels eet ik alleen dus die liggen er ook af en toe eenzaam.
Bananen vind ik als enige lekker en alleen als ze nog groen en stevig zijn. Op een fruitschaal zijn ze al heel snel niet meer groen en stevig en dan hoef ik ze niet meer.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:16 schreef Ynske het volgende:
Cat wat een rotsituatie voor je ouders!
hier ook nooit fruit of aardappelen in de koeling
ow en bananen vind ik vies
Dat van die hond. Ja daar zakte mijn broek ook van af. Eliesje of Senes waarschuwen??quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:25 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Cat wat sneu voor je ouders, gelukkig dat de schade nog iets beperkt is gebleven.
Ik zit net een topic over zindelijk maken te lezen en mijn broek zakt af.
Ja misschien wel. Ik ga niet reageren word ik alleen maar boos.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat van die hond. Ja daar zakte mijn broek ook van af. Eliesje of Senes waarschuwen??
Het is al aardig bijgedraaid. Zo'n topic staat dan hoog in de lijst met nieuwe topics, en dan is het hardstikke grappig om je ONZ gedachter er even op los te laten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:26 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat van die hond. Ja daar zakte mijn broek ook van af. Eliesje of Senes waarschuwen??
Nog trekvolgels gezien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Blijdorp was zoooooooo leuk
Even wat foto's uploaden!
ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, lekker eten vanaaf:
[ afbeelding ]
Vegaburger op een shoarmabroodje met wortelsalade en rucola
Linkje
Alleen voor mijzelf een Griekse rondo (ofzo)en voor manlief een gewone hamburger.
Ook nog patatjes uit de oven erbij![]()
Jammieeeeee
Ik heb ook trek van mijn koelkastquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
Cat, wat rot voor je ouders![]()
Q, wat goed dat je je goed voelt! Lekker buiten geweest, dat moet je vaker doen!![]()
En van je koelkast krijg ik trek
Gave pics, snolliequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea kuthoerrrrrrrr sweetheart![]()
Das van die fijne kaart van me, dat je je beter voelt![]()
Tombolafan, Karel is een heerlijke kaknaam![]()
Mijn Karel:
[ afbeelding ]
Billy ( met Karel en Kees in zn kielzog ):
[ afbeelding ]
Chico:
[ afbeelding ]
Billy nog es:
[ afbeelding ]
Bij de punt van zijn staart iets naar rechts zie je het dak van mijn gebouw![]()
En het mooie weer:
[ afbeelding ]
Das juist lekker, koud fruitquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Doeg!
[..]
Ik stop helemaal geen fruit in de koelkast. Word het erg koud van en dat eet niet lekker.
Ril neeee.quote:
jaaaquote:
Ja je hebt gelijk Eliesje of Senes komen vanzelf wel een keertje koekeloeren in dat topic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is al aardig bijgedraaid. Zo'n topic staat dan hoog in de lijst met nieuwe topics, en dan is het hardstikke grappig om je ONZ gedachter er even op los te laten.
Yuk echt niet die moet ik op kamertemperatuur eten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaa
Ik heb net een koud mandarijntje gehad. Mjamjam
Wat tof!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Pagan het volgende:
Hier is 'tie dan, mijn ontvangen SS kaart
[ afbeelding ]
Waar is de envelop gestempeld?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Pagan het volgende:
Hier is 'tie dan, mijn ontvangen SS kaart
[ afbeelding ]
daar heb je niets aan, deze is volgens mij aan t lettertype te zien van Greetz.nl of halmark.nlquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is de envelop gestempeld?
Leuk trouwens!
ik vin koude mandarijntjes ook lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaa
Ik heb net een koud mandarijntje gehad. Mjamjam
Dat kan ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je niets aan, deze is volgens mij aan t lettertype te zien van Greetz.nl of halmark.nl
Hallmark.nl, dus poststempel is niet te traceren naar een afzender. snif.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is de envelop gestempeld?
Leuk trouwens!
Die rode volgels, met die donkere grijze achtergrond.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen flamingo's!
Dat zijn eh.......
Dat zoeken we even op
Vervelend hè, die wintertijd...quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef draculettetje het volgende:
ik heb al de hele tijd het gevoel dat het al half tien ofzo is
is het nog maar zes uur!
Wat leuk, je hebt een behaatje voor Loveless gekocht?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Pagan het volgende:
Zo, gisteren naar de stad geweest voor mij Secret Santa. Nooit gedacht dat ik nog eens in zo'n winkel zou komen, en dan niet eens voor mijn eigen vrouw.
Ik heb heul geen boobsquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk, je hebt een behaatje voor Loveless gekocht?
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga jullie een fijne avond wensen!
Dankjewel! Heb de hele tijd zonnetje gehad, behalve het laatste kwartier.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef Pagan het volgende:
Mooie foto's Greys, beter weer als hier zo te zien.
gewoon met een fujifinepix s5700quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef trainfreak het volgende:
Mooie foto's Greys!
Met wat voor toestel en welke lens zijn ze gemaakt?
Inderdaad, met een vrij simpele cameraquote:
Klopt, maar ik zag dat je grote zoom hebt, maar die S5700 heeft al 10x zoom..quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad, met een vrij simpele camera
Geen bepaalde lens ofzo, je kunt er ook niet eens andere lenzen op zetten.
Maar dat hoeft ook echt niet altijd om leuke foto's te kunnen maken!
nog naar porcupine tree geluistert?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goede avond.
@ Cat22: Wat vervelend voor je ouders dat ze opgelicht zijn zeg. Dat haalt het vertrouwen in de mens wel weer naar beneden.
@ Oh-oh: Je hondjes staan weer lieftallig op de foto.![]()
@ Greys: Mooie foto's heb je weer van Blijdorp.
Joehoe, niets weerhoudt je nu nog om lekkere bapao te gaan maken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een stoomdingpanapparaat gekocht![]()
helemaal in delft wezen halen
Nu hier Katatonia, daarna PT.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog naar porcupine tree geluistert?
ik hou zo van mijn cameraquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad, met een vrij simpele camera
Geen bepaalde lens ofzo, je kunt er ook niet eens andere lenzen op zetten.
Maar dat hoeft ook echt niet altijd om leuke foto's te kunnen maken!
nu ineens wel?quote:
Bingo! En hij zit tussen compact en reflex in. Heerlijk zwaar door de batterijenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Kan hem iedereen aanraden die geen honderden euro's uit wil geven aan een heftige camera, spiegelreflex, losse lenzen enzo en toch leuke foto's wil maken. Kost rond de 170 euro en als je wilt en kunt kan je lekker veel zelf met de hand instellen. En hij houdt zo goed vast, door dat handvat zeg maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik hou meer van een spiegelreflex. Maar ik heb 15 euro uitgegeven aan fruit, dus ik ben armquote:
Aight, heb ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog naar porcupine tree geluistert?
demmit, nou had ik em gisteren al "geleend" maar ben hem helemaal vergeten aan te zettenquote:
als een bak met knikkers zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb MM zn externe HDD aanstaan. Ooh man, dat ding klinkt NIET lekker
Goed zoquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou meer van een spiegelreflex. Maar ik heb 15 euro uitgegeven aan fruit, dus ik ben armIk hou van mijn camera
je hoeft het ook niet leuk te vinden, ik was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aight, heb ik.![]()
Het klonk niet verkeerd, kan me ook goed voorstellen dat jij er van houdt, maar... niet mijn smaak in muziek.![]()
Ik ben nogal eenkennig wat muziek betreft, heb mijn hart verpand aan electronische muziek en mijn interesse in andere muziek is een beetje verloren gegaan.
Nee hoor, ik vind jou heel attent, of je het nou wilt of nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Greys.
Attent? Moi?? Dat was jij toch?
Ik zweer, ik heb 1x zo'n schijf zo'n geluid horen maken... die was binnen een uur haske doodquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als een bak met knikkers zeker
Ik heb nog steeds niet de handleiding gelezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zoEerst deze maar eens helemaal lekker ontdekken en uitproberen en dan kan je over een jaar altijd nog wat anders en groters en uitgebreiders en duurders kopen
Ik ben er al een paar jaar heel tevreden mee in elk geval en ik weet nog steeds niet hoe alles werkt
Gelukkig dat het niet hoeft/moet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet leuk te vinden, ik was gewoon benieuwd
Nouja, newbie... hier (nog) wel, maar op fok niet echt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou heel attent, of je het nou wilt of niet
Helemaal voor een newbie!
Cute! Maar ik heb nooit zoveel met babies die ik niet kenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
kijk nou
[ afbeelding ]
haal m zo weer weg
Ik ook niet hoor, zelf prutsen is veel leuker. En leerzamerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet de handleiding gelezenIk ben zo'n luie snol
Ik bedoelde hier ook hoor, met 'newbie'quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja, newbie... hier (nog) wel, maar op fok niet echt.
Wat voor? Schulze? Scanner? Monolake? Robert Hencke?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aight, heb ik.![]()
Het klonk niet verkeerd, kan me ook goed voorstellen dat jij er van houdt, maar... niet mijn smaak in muziek.![]()
Ik ben nogal eenkennig wat muziek betreft, heb mijn hart verpand aan electronische muziek en mijn interesse in andere muziek is een beetje verloren gegaan.
Het was een kutcombo, maar dat fruit was lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Cute! Maar ik heb nooit zoveel met babies die ik niet kenDat ligt niet aan jou of de baby, dat ligt aan mij
![]()
[..]
Ik ook niet hoor, zelf prutsen is veel leuker. En leerzamer
Wel lekker fruit eten bij je friet he? (Ja mam). En morgen weer lekker een flink tijdje naar buiten!
Hee lieve Greys, leuk gehad in tha Zoo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello bebeh!![]()
Heb je het olifantenfilmpje gezien? De beebie!
Huh? Dat zegt me allemaal niks.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat voor? Schulze? Scanner? Monolake? Robert Hencke?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Ynske het volgende:
thnx greys
en Alter-ego
was weer door een stapel foto's aan t werken.
weet iemand wat t weer morgen gaat doen? anders ga ik nog ff diertjes kieken
hmmm heb wat teveel biefstukkruiden gebruikt
60% kans op regenquote:
Weer
Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 14 november en zondag 15 november 2009
Vooral aan de kust buien met zware windstoten
Opklaringen en bewolking wisselen elkaar af. Rond 18 uur komen er in de kustprovincies enkele (onweers)buien. Met name in de kustgebieden kunnen de buien gepaard gaan met zware windstoten rond de 90 km/uur, aan de kust tot 100 km/uur. De temperatuur ligt rond 13 graden. Er staat vrij veel wind uit een zuidelijke richting. Boven land is deze (vrij) krachtig 5 à 6, langs de kust en op het IJsselmeer hard of stormachtig, 7 of 8. In de loop van de avond neemt de wind iets af.
Komende nacht is het wisselend bewolkt en voornamelijk langs de kust enkele buien. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 9 graden en de wind wordt zuidwestelijk, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 en langs de kust en op het IJsselmeer krachtig of hard, 6 a 7.
Zondag overdag wisselen buien en af en toe zon elkaar af. De middagtemperatuur wordt ongeveer 12 graden. De wind is zuid tot zuidwest, matig, rond kracht 4 en aan de kust krachtig, 6.
zaterdag 14 november 2009 17.19 uur
Ooh daar is een vriend van ons ook helemaal gek van. Das trouwens ook echt een warp freak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huh? Dat zegt me allemaal niks.![]()
Ik heb het over electronische dance.
Met name Breakcore, Breakbreat en Drum & Bass..
Goed bezig Q! Seriously! En volhouden he, ook als je je even wat minder goed voelt op een labielo momentje (die we allemaal wel eens hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was een kutcombo, maar dat fruit was lekkerheb meer fruit dan friet op
Straks nog ff lekker naar buiten zelfs. Toch maar ff langs de studio als MM wil... en dan ipv auto maar ff fietsen. Ik voel me echt fijner. Ik heb ook al de hele dag mn bril op... ik heb ook het idee dat ik slechter zie zonder dan andersZou me ook niks verbazen als die koppijn ook deels van mn ogen komt
Ik voel me hier nog wel een beetje newbie voorlopig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier ook hoor, met 'newbie'
Maar de newbies hier blenden altijd lekker snel in, na een paar dagen weet je al niet beter dan dat ze er altijd al geweest zijn, dat vind ik zo leuk hier
thnxquote:
Oh belieeeeeve me, dat verandert heel snel! Ik zit hier pas een maand ofzo en het voelt alsof ik hier al jááááren zitquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me hier nog wel een beetje newbie voorlopig.
Jij bent poepigquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed bezig Q! Seriously! En volhouden he, ook als je je even wat minder goed voelt op een labielo momentje (die we allemaal wel eens hebben). Dan juist lekker even uitwaaien, het zal je echt goed doen!
![]()
En goed dat je ook op je bril let, want het zou ook best kunnen dat het mede daardoor komt.
heb je normaal lenzen in?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was een kutcombo, maar dat fruit was lekkerheb meer fruit dan friet op
Straks nog ff lekker naar buiten zelfs. Toch maar ff langs de studio als MM wil... en dan ipv auto maar ff fietsen. Ik voel me echt fijner. Ik heb ook al de hele dag mn bril op... ik heb ook het idee dat ik slechter zie zonder dan andersZou me ook niks verbazen als die koppijn ook deels van mn ogen komt
yo bitch!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh belieeeeeve me, dat verandert heel snel! Ik zit hier pas een maand ofzo en het voelt alsof ik hier al jááááren zit
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
ik bedenk me, ik heb binnen 24u alleen al 100 euro aan boodschappen bijna uitgegeven
Ja het was enig! Vooral die *shit nu ben ik de naam wéér kwijtquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee lieve Greys, leuk gehad in tha Zoo?![]()
Ik was net even te druk met ruzie makenik ga je filmpje even kijken en daarna moet ik nog even gauw last minute boodschappies doen!
Zie, zelfs Q noemt me al haar bitchquote:
Ik weet niet wat een warp freak is, maar dabennik vast niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh daar is een vriend van ons ook helemaal gek van. Das trouwens ook echt een warp freak.
Ik vind het zelf niks
prairiehondjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was enig! Vooral die *shit nu ben ik de naam wéér kwijt* woestijnhondjes (?) waren leuk, die vorige keer toen ik er met jullie was allemaal in de grond zaten. Waar je heel dichtbij kon komen! Eentje kwam er nu dus heel dichtbij, die op de eerste foto
En weer ruzie met je vriendje? Awwwww![]()
Haal maar wat extra lekkers met de boodschapjes, soms moet je jezelf gewoon schandelijk verwennen en dat verdien je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |