Greeeeeeeeeeysquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat dubieus kinderliedje
Het is een oud internet garpje:quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
(waar slaat dat EINZ eigenlijk op?Ik wilde het eens proberen maar het staat me niet
)
Wat een malligheidquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is een oud internet garpje:
Als je !!!!!!!!!!! typt en je laat de shift iets te vroeg los krijg je !!!!!!!!!11. Dat werd steeds verder verbasterd, begon met !!!!!!!11111!!!1one!!! en later werd het nog "gekker" door de one te vervangen door eins of de "l33t" variant einz
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, dan moet je eens engelstalige kerstliedjes gaan zingen met je koor. Jaar na jaar na jaar na jaar na jaar....quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwww... het ging net zo goed.quote:
Ja dolle boel he?quote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
OMGWTFBBQ~!!!
!11!!!!!111!EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!!1!
[ afbeelding ]
En toch he, altijd als ik toevallig op dat moment op een digitale klok kijk, denk ik er aanquote:
Hihi!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen jullie hebben pech,
ik ga zo een dagje weg.
Jullie zullen mij even moeten missen,
maar ja het leven zit vol hindernissen.
Sommigen zullen misschien moeten huilen,
zo zonder mij, om de slowchat te vervuilen.
Ik laat jullie nu misschien staan in de kou,
maar weet dat ik van jullie hou.
Helleu!quote:
Nou mop, niet als jij het zelf ook eerst helemaal af kijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat het natuurlijk heel rustig is in Blijdorp, al die koters zitten voor de buis!![]()
Of ze staan in het Schiedamse te koukleumen!
Nee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys jij hebt echt dikke vette mazzel want ik vond het nog een HELE hybrid voor je in mn stash
Ja ik ga zo, rond twee uurquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Gá dan!
Wel foto's en filmpjes maken
Als ik m zelf zou gebruiken, zou ie dr dan nog liggen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Echt?! En gebruik je die zelf niet dan?
Whoeeeeeeeeeeee!
[..]
Ja ik ga zo, rond twee uur
Mijn haar hangt nog op half zeven, daar moet ik nog even iets van zien te maken
Jawelllll, jawelllll, want die mensen hebben niet allemaal een abbo en die gaan echt niet voor drie uurtjes (het is tot vijf uur open in de winter) nog 18 euro p.p. betalen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mop, niet als jij het zelf ook eerst helemaal af kijkt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |