Joehoe, niets weerhoudt je nu nog om lekkere bapao te gaan maken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een stoomdingpanapparaat gekocht![]()
helemaal in delft wezen halen
Nu hier Katatonia, daarna PT.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog naar porcupine tree geluistert?
ik hou zo van mijn cameraquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad, met een vrij simpele camera
Geen bepaalde lens ofzo, je kunt er ook niet eens andere lenzen op zetten.
Maar dat hoeft ook echt niet altijd om leuke foto's te kunnen maken!
nu ineens wel?quote:
Bingo! En hij zit tussen compact en reflex in. Heerlijk zwaar door de batterijenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Kan hem iedereen aanraden die geen honderden euro's uit wil geven aan een heftige camera, spiegelreflex, losse lenzen enzo en toch leuke foto's wil maken. Kost rond de 170 euro en als je wilt en kunt kan je lekker veel zelf met de hand instellen. En hij houdt zo goed vast, door dat handvat zeg maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik hou meer van een spiegelreflex. Maar ik heb 15 euro uitgegeven aan fruit, dus ik ben armquote:
Aight, heb ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog naar porcupine tree geluistert?
demmit, nou had ik em gisteren al "geleend" maar ben hem helemaal vergeten aan te zettenquote:
als een bak met knikkers zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb MM zn externe HDD aanstaan. Ooh man, dat ding klinkt NIET lekker
Goed zoquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou meer van een spiegelreflex. Maar ik heb 15 euro uitgegeven aan fruit, dus ik ben armIk hou van mijn camera
je hoeft het ook niet leuk te vinden, ik was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aight, heb ik.![]()
Het klonk niet verkeerd, kan me ook goed voorstellen dat jij er van houdt, maar... niet mijn smaak in muziek.![]()
Ik ben nogal eenkennig wat muziek betreft, heb mijn hart verpand aan electronische muziek en mijn interesse in andere muziek is een beetje verloren gegaan.
Nee hoor, ik vind jou heel attent, of je het nou wilt of nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Greys.
Attent? Moi?? Dat was jij toch?
Ik zweer, ik heb 1x zo'n schijf zo'n geluid horen maken... die was binnen een uur haske doodquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als een bak met knikkers zeker
Ik heb nog steeds niet de handleiding gelezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zoEerst deze maar eens helemaal lekker ontdekken en uitproberen en dan kan je over een jaar altijd nog wat anders en groters en uitgebreiders en duurders kopen
Ik ben er al een paar jaar heel tevreden mee in elk geval en ik weet nog steeds niet hoe alles werkt
Gelukkig dat het niet hoeft/moet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet leuk te vinden, ik was gewoon benieuwd
Nouja, newbie... hier (nog) wel, maar op fok niet echt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou heel attent, of je het nou wilt of niet
Helemaal voor een newbie!
Cute! Maar ik heb nooit zoveel met babies die ik niet kenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
kijk nou
[ afbeelding ]
haal m zo weer weg
Ik ook niet hoor, zelf prutsen is veel leuker. En leerzamerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niet de handleiding gelezenIk ben zo'n luie snol
Ik bedoelde hier ook hoor, met 'newbie'quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nouja, newbie... hier (nog) wel, maar op fok niet echt.
Wat voor? Schulze? Scanner? Monolake? Robert Hencke?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aight, heb ik.![]()
Het klonk niet verkeerd, kan me ook goed voorstellen dat jij er van houdt, maar... niet mijn smaak in muziek.![]()
Ik ben nogal eenkennig wat muziek betreft, heb mijn hart verpand aan electronische muziek en mijn interesse in andere muziek is een beetje verloren gegaan.
Het was een kutcombo, maar dat fruit was lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Cute! Maar ik heb nooit zoveel met babies die ik niet kenDat ligt niet aan jou of de baby, dat ligt aan mij
![]()
[..]
Ik ook niet hoor, zelf prutsen is veel leuker. En leerzamer
Wel lekker fruit eten bij je friet he? (Ja mam). En morgen weer lekker een flink tijdje naar buiten!
Hee lieve Greys, leuk gehad in tha Zoo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hello bebeh!![]()
Heb je het olifantenfilmpje gezien? De beebie!
Huh? Dat zegt me allemaal niks.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat voor? Schulze? Scanner? Monolake? Robert Hencke?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Ynske het volgende:
thnx greys
en Alter-ego
was weer door een stapel foto's aan t werken.
weet iemand wat t weer morgen gaat doen? anders ga ik nog ff diertjes kieken
hmmm heb wat teveel biefstukkruiden gebruikt
60% kans op regenquote:
Weer
Verwachting tot morgen middernacht
zaterdag 14 november en zondag 15 november 2009
Vooral aan de kust buien met zware windstoten
Opklaringen en bewolking wisselen elkaar af. Rond 18 uur komen er in de kustprovincies enkele (onweers)buien. Met name in de kustgebieden kunnen de buien gepaard gaan met zware windstoten rond de 90 km/uur, aan de kust tot 100 km/uur. De temperatuur ligt rond 13 graden. Er staat vrij veel wind uit een zuidelijke richting. Boven land is deze (vrij) krachtig 5 à 6, langs de kust en op het IJsselmeer hard of stormachtig, 7 of 8. In de loop van de avond neemt de wind iets af.
Komende nacht is het wisselend bewolkt en voornamelijk langs de kust enkele buien. De minimumtemperatuur wordt omstreeks 9 graden en de wind wordt zuidwestelijk, matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 en langs de kust en op het IJsselmeer krachtig of hard, 6 a 7.
Zondag overdag wisselen buien en af en toe zon elkaar af. De middagtemperatuur wordt ongeveer 12 graden. De wind is zuid tot zuidwest, matig, rond kracht 4 en aan de kust krachtig, 6.
zaterdag 14 november 2009 17.19 uur
Ooh daar is een vriend van ons ook helemaal gek van. Das trouwens ook echt een warp freak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huh? Dat zegt me allemaal niks.![]()
Ik heb het over electronische dance.
Met name Breakcore, Breakbreat en Drum & Bass..
Goed bezig Q! Seriously! En volhouden he, ook als je je even wat minder goed voelt op een labielo momentje (die we allemaal wel eens hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was een kutcombo, maar dat fruit was lekkerheb meer fruit dan friet op
Straks nog ff lekker naar buiten zelfs. Toch maar ff langs de studio als MM wil... en dan ipv auto maar ff fietsen. Ik voel me echt fijner. Ik heb ook al de hele dag mn bril op... ik heb ook het idee dat ik slechter zie zonder dan andersZou me ook niks verbazen als die koppijn ook deels van mn ogen komt
Ik voel me hier nog wel een beetje newbie voorlopig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde hier ook hoor, met 'newbie'
Maar de newbies hier blenden altijd lekker snel in, na een paar dagen weet je al niet beter dan dat ze er altijd al geweest zijn, dat vind ik zo leuk hier
thnxquote:
Oh belieeeeeve me, dat verandert heel snel! Ik zit hier pas een maand ofzo en het voelt alsof ik hier al jááááren zitquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me hier nog wel een beetje newbie voorlopig.
Jij bent poepigquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed bezig Q! Seriously! En volhouden he, ook als je je even wat minder goed voelt op een labielo momentje (die we allemaal wel eens hebben). Dan juist lekker even uitwaaien, het zal je echt goed doen!
![]()
En goed dat je ook op je bril let, want het zou ook best kunnen dat het mede daardoor komt.
heb je normaal lenzen in?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het was een kutcombo, maar dat fruit was lekkerheb meer fruit dan friet op
Straks nog ff lekker naar buiten zelfs. Toch maar ff langs de studio als MM wil... en dan ipv auto maar ff fietsen. Ik voel me echt fijner. Ik heb ook al de hele dag mn bril op... ik heb ook het idee dat ik slechter zie zonder dan andersZou me ook niks verbazen als die koppijn ook deels van mn ogen komt
yo bitch!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh belieeeeeve me, dat verandert heel snel! Ik zit hier pas een maand ofzo en het voelt alsof ik hier al jááááren zit
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
ik bedenk me, ik heb binnen 24u alleen al 100 euro aan boodschappen bijna uitgegeven
Ja het was enig! Vooral die *shit nu ben ik de naam wéér kwijtquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee lieve Greys, leuk gehad in tha Zoo?![]()
Ik was net even te druk met ruzie makenik ga je filmpje even kijken en daarna moet ik nog even gauw last minute boodschappies doen!
Zie, zelfs Q noemt me al haar bitchquote:
Ik weet niet wat een warp freak is, maar dabennik vast niet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh daar is een vriend van ons ook helemaal gek van. Das trouwens ook echt een warp freak.
Ik vind het zelf niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |