Joehoe, niets weerhoudt je nu nog om lekkere bapao te gaan maken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een stoomdingpanapparaat gekocht![]()
helemaal in delft wezen halen
Nu hier Katatonia, daarna PT.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog naar porcupine tree geluistert?
ik hou zo van mijn cameraquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad, met een vrij simpele camera
Geen bepaalde lens ofzo, je kunt er ook niet eens andere lenzen op zetten.
Maar dat hoeft ook echt niet altijd om leuke foto's te kunnen maken!
nu ineens wel?quote:
Bingo! En hij zit tussen compact en reflex in. Heerlijk zwaar door de batterijenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:32 schreef Greys het volgende:
Kan hem iedereen aanraden die geen honderden euro's uit wil geven aan een heftige camera, spiegelreflex, losse lenzen enzo en toch leuke foto's wil maken. Kost rond de 170 euro en als je wilt en kunt kan je lekker veel zelf met de hand instellen. En hij houdt zo goed vast, door dat handvat zeg maar!![]()
[ afbeelding ]
Ik hou meer van een spiegelreflex. Maar ik heb 15 euro uitgegeven aan fruit, dus ik ben armquote:
Aight, heb ik.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog naar porcupine tree geluistert?
demmit, nou had ik em gisteren al "geleend" maar ben hem helemaal vergeten aan te zettenquote:
als een bak met knikkers zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb MM zn externe HDD aanstaan. Ooh man, dat ding klinkt NIET lekker
Goed zoquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou meer van een spiegelreflex. Maar ik heb 15 euro uitgegeven aan fruit, dus ik ben armIk hou van mijn camera
je hoeft het ook niet leuk te vinden, ik was gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aight, heb ik.![]()
Het klonk niet verkeerd, kan me ook goed voorstellen dat jij er van houdt, maar... niet mijn smaak in muziek.![]()
Ik ben nogal eenkennig wat muziek betreft, heb mijn hart verpand aan electronische muziek en mijn interesse in andere muziek is een beetje verloren gegaan.
Nee hoor, ik vind jou heel attent, of je het nou wilt of nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoi Greys.
Attent? Moi?? Dat was jij toch?
Ik zweer, ik heb 1x zo'n schijf zo'n geluid horen maken... die was binnen een uur haske doodquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als een bak met knikkers zeker
Ik heb nog steeds niet de handleiding gelezenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zoEerst deze maar eens helemaal lekker ontdekken en uitproberen en dan kan je over een jaar altijd nog wat anders en groters en uitgebreiders en duurders kopen
Ik ben er al een paar jaar heel tevreden mee in elk geval en ik weet nog steeds niet hoe alles werkt
Gelukkig dat het niet hoeft/moet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je hoeft het ook niet leuk te vinden, ik was gewoon benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |