abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74694991
En weer een JJH... maar het is geen bal aan als niemand je probeert te blokken...
Nou, zal ik dan ook maar een poging doen het hele topic in mn eentje te vullen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_74694995
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat ziet eruit als een fijn dingetje.
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nice

Toch maar geen HDMI-out voor je TV erop
Nope, maar ik kan wel iets met en VDA kabel. Als ik dat wil. Ooit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74695014
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef tombolafan het volgende:
En weer een JJH... maar het is geen bal aan als niemand je probeert te blokken...
Nou, zal ik dan ook maar een poging doen het hele topic in mn eentje te vullen?
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.

Maar een topic kan nooit te veel J J H hebben.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74695052
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop

En ik heb hem niet zo duur gekocht als daar staat.
Wat een leuke! Ik keek naar het plaatje en ik dacht; he, de muis zit niet in het midden, ook gek... kijk ik naar beneden, zit ie bij mij ook niet in het midden! nog nooit opgemerkt!
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:42:15 #105
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74695071
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

† In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 14:43:17 #106
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_74695095
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen jullie hebben pech,
ik ga zo een dagje weg.
Jullie zullen mij even moeten missen,
maar ja het leven zit vol hindernissen.
Sommigen zullen misschien moeten huilen,
zo zonder mij, om de slowchat te vervuilen.
Ik laat jullie nu misschien staan in de kou,
maar weet dat ik van jullie hou.
Dat is mooie poesie!
Fijne dag Zwabbert.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_74695099
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Welke bruidsjurk wordt het nou?
pi_74695159
Newsflash! Mijn ouders zijn opgelicht!

Ze verhuren een vakantiehuisje en hadden de afgelopen maand een heel aardige huurder. Hij woonde in Frankrijk en was hier om te ontstressen. Hij had daar zelf een vakantiehuis en inmiddels waren mijn ouders en hij zo met elkaar bevriend geraakt dat hij hen aanbood voor een zacht prijsje in zijn vakantiehuis te komen volgende zomer.

Een dag of 2 geleden bracht meneer een gloednieuwe auto mee. Geshowed aan mijn moeder bladibla klets en zo. De dag erna was meneer opeens verdwenen uit het huisje. Herhaaldelijk bellen leverde alleen voicemail op, waarna mijn vader ging informeren bij de garage waar hij de auto had gekocht.

Bleek 'zijn' oude auto die daar nog stond eerder gestolen te zijn en meneer was met een gloednieuwe auto aan een heel lange proefrit begonnen.

Schade voor de garage: 30.000 euro.
Schade voor mijn ouders: 2 weken huur. Wel had hij nog een paar schoenen achtergelaten.

Mijn moeder is helemaal geschokt, er bestaan dus echt slechte mensen op deze wereld en ze hebben geen stempel op hun voorhoofd om je daarvoor te waarschuwen.
Gelukkig hebben zij geen grote schade. Maar het is wel zum kotzen dat er gewoon echt mensen zijn die op zo'n wijze misbruik maken van anderen.
pi_74695228
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:

Ze verhuren een vakantiehuisje en hadden de afgelopen maand een heel aardige huurder. Hij woonde in Frankrijk en was hier om te ontstressen. Hij had daar zelf een vakantiehuis en inmiddels waren mijn ouders en hij zo met elkaar bevriend geraakt dat hij hen aanbood voor een zacht prijsje in zijn vakantiehuis te komen volgende zomer.

Een dag of 2 geleden bracht meneer een gloednieuwe auto mee. Geshowed aan mijn moeder bladibla klets en zo. De dag erna was meneer opeens verdwenen uit het huisje. Herhaaldelijk bellen leverde alleen voicemail op, waarna mijn vader ging informeren bij de garage waar hij de auto had gekocht.

Bleek 'zijn' oude auto die daar nog stond eerder gestolen te zijn en meneer was met een gloednieuwe auto aan een heel lange proefrit begonnen.

Schade voor mijn ouders: 2 weken huur. Wel had hij nog een paar schoenen achtergelaten.

Mijn moeder is helemaal geschokt, er bestaan dus echt slechte mensen op deze wereld en ze hebben geen stempel op hun voorhoofd om je daarvoor te waarschuwen.
Gelukkig hebben zij geen grote schade. Maar het is wel zum kotzen dat er gewoon echt mensen zijn die op zo'n wijze misbruik maken van anderen.
Belachelijk!

Lijkt me echt vreselijk! Misschien is het financieel niet meteen een drama, maar je vertrouwen in de mens gaat er op deze manier helemaal aan!
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 14:50:52 #110
72518 Strega
pi_74695272
quote:

Wat een rot verhaal.
Kan me voorstellen dat ze ondersteboven zijn.
Je voelt je vooral zo verneukt, denk ik.
En dat door iemand die je vertrouwde.
Ik hoop voor je ouders dat ie contact opneemt.
Bullie is thuis
pi_74695285
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Belachelijk!

Lijkt me echt vreselijk! Misschien is het financieel niet meteen een drama, maar je vertrouwen in de mens gaat er op deze manier helemaal aan!
Precies. Hij had 2 weken huur vooruit betaald en die andere twe weken 'komen dan wel'. Maar nu ga je als verhuurder je toch zakelijker opstellen en alles vooruit vragen. En bij 99% van de huurders hoeft dat gewoon niet. En het is ook niet de manier waarop mijn ouders het willen doen, voor hen is het vooral een hobby en geen hoofdinkomsten.
Maar ze gaan nu wel aangifte doen, dan weet de politie iig ook een verblijfplaats van die man. Naar hun geld zullen ze wel kunnen fluiten.
pi_74695313
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef Strega het volgende:

[..]

Wat een rot verhaal.
Kan me voorstellen dat ze ondersteboven zijn.
Je voelt je vooral zo verneukt, denk ik.
En dat door iemand die je vertrouwde.
Ik hoop voor je ouders dat ie contact opneemt.
Geloof jij het? Telefoon geeft alleen maar voicemail. Vast een prepaid die hij nu heeft weggegooid.

Die vent flikt dit kunstje keer op keer. Bij de garage had hij ook een heel ander verhaal verteld van zijn leven. Waarschijnlijk zit hij nu in een ander vakantiehuisje aardig te doen en die auto door te verkopen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 14:53:04 #113
72518 Strega
pi_74695321
We gaan hier even achter de kachel.
Rendang vlees maken, vanavond sajoer/kokos boontjes erbij, rijst, kroepoek, eitje enz.
Niemand kon het natuurlijk zo als m'n oude tantetje, maar ja, helaas...die is er niet meer.
Dus dan maar zelf.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 14:55:41 #114
72518 Strega
pi_74695379
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Geloof jij het? Telefoon geeft alleen maar voicemail. Vast een prepaid die hij nu heeft weggegooid.

Die vent flikt dit kunstje keer op keer. Bij de garage had hij ook een heel ander verhaal verteld van zijn leven. Waarschijnlijk zit hij nu in een ander vakantiehuisje aardig te doen en die auto door te verkopen.
Ja, dit zijn dus echt van die dingen....
Je voelt je dan ook zo machteloos.
Je bent blij dat er mensen zoals je ouders zijn, maar je geloof in het goede van de mens, loopt zo aardige barsten op.
Bullie is thuis
pi_74695386
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Precies. Hij had 2 weken huur vooruit betaald en die andere twe weken 'komen dan wel'. Maar nu ga je als verhuurder je toch zakelijker opstellen en alles vooruit vragen. En bij 99% van de huurders hoeft dat gewoon niet. En het is ook niet de manier waarop mijn ouders het willen doen, voor hen is het vooral een hobby en geen hoofdinkomsten.
Ja, inderdaad... je gaat nu de goede mensen minder vertrouwen door de slechten... wat een sukkel
quote:
Maar ze gaan nu wel aangifte doen, dan weet de politie iig ook een verblijfplaats van die man. Naar hun geld zullen ze wel kunnen fluiten.
Nou ja, je moet wel hopen dat het adres wat hij heeft gegeven echt zijn adres is... is misschien wel van de vorige mensen die hij opgelicht heeft...
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 15:09:33 #116
72518 Strega
pi_74695750
http://www.spitsnieuws.nl(...)tos_na_proefrit.html

Kan dit de oplichter van je ouders zijn Cat?
Bullie is thuis
pi_74695767
En weer iedereen weg..
ik zal maar weer op JJH-jacht gaan!
pi_74695782
Poeh he cat. Het vertrouwen van je ouders heeft een behoorlijke deuk opgelopen. Gelukkig voor hun niet al teveel schade. Dat mensen dit kunnen doen. Dat snap je toch echt niet he.
pi_74695843
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
En weer iedereen weg..
ik zal maar weer op JJH-jacht gaan!
of toch niet...
Wel jong, als ie 19 is en nu al zo veel op zn kerfstok heeft...
pi_74695856
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Strega het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tos_na_proefrit.html

Kan dit de oplichter van je ouders zijn Cat?
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.

Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.

Maar dat doen we maar niet, het is al erg genoeg.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:13:57 #121
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74695864
quote:

Jeetje, verschrikkelijk!
Gatverdamme. Ja, erg he, dat je er zo achter moet komen dat zulke mensen bestaan en zo willen leven, door andere mensen te duperen. Idd, enige wat je kan doen is aangifte en in de toekomst goed opletten....
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74695915
Is dat vakantiehuisje ook in limburg cat?
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:17:25 #123
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74695932
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.

Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.

Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!
pi_74695940
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Is dat vakantiehuisje ook in limburg cat?

Als je nog BETROUWBARE huurders weet.
pi_74695948
He bah Cat dat dat soort dingen steeds weer gebeuren. Bah wat balen voor je ouders.

Enfermera je pakketje is op de bus. Alleen die bus wordt maandag pas geleegd zag ik
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 15:18:16 #126
72518 Strega
pi_74695953
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Misschien een "CopyCat"?
Sorry, maar hij lag zo mooi voor de hand.
Bullie is thuis
pi_74695962
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je nog BETROUWBARE huurders weet.
Waar in Limburg?

Wij willen wel graag een keer een beetje vakantie......
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74695963
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef JJH het volgende:

[..]

Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!

Helemaal in de sint sfeer zie ik.
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
pi_74695973
Ik zou niet graag in Limburg willen wonen. Maar er op vakantie gaan vind ik wel alijd prettig. Limburg heeft mooie streken. WIj gaan volgende jaar nog een paar dagen naar Arcen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:19:51 #130
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74695989
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
Limburgs.

Dat dialect kan er ook nog wel bij.
pi_74696016
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Schoenmoeder...
pi_74696027
Oh over Sint gesproken ik denk ik ga even met de jongens pakketje voor enfermera op de bus doen kunnen we gelijk even kijken of we sint nog kunnen spotten.

Nou en of we die gespot hebben. Werkelijk allebei de jongens allebei de jaszakken tonnetjevol met pepernoten.....
pi_74696029
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:

[..]

Waar in Limburg?

Wij willen wel graag een keer een beetje vakantie......
Je hebt PM.
pi_74696066
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Strega het volgende:

[..]

Misschien een "CopyCat"?
Sorry, maar hij lag zo mooi voor de hand.
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?
En oplichters zijn van alle tijden. Natuurlijk is hij niet de eerste die deze scam heeft bedacht.
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef JJH het volgende:

[..]

Limburgs.

Dat dialect kan er ook nog wel bij.

Dich bes unne sjoëne.
pi_74696073
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je hebt PM.
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.
pi_74696099
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:

[..]

En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.
Bij mijn ouders. Die naast het huisje wonen.
pi_74696111
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:

Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?
En oplichters zijn van alle tijden. Natuurlijk is hij niet de eerste die deze scam heeft bedacht.

ik denk dat dat "sorry" was voor het copycat
pi_74696127
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:25 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.
Bij mijn ouders. Die naast het huisje wonen.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:26:53 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74696140
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef nieslief het volgende:
He bah Cat dat dat soort dingen steeds weer gebeuren. Bah wat balen voor je ouders.

Enfermera je pakketje is op de bus. Alleen die bus wordt maandag pas geleegd zag ik
Nice Ik zie het wel tegemoet! xD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:30:23 #140
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74696219
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice Ik zie het wel tegemoet! xD
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?
pi_74696255
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:30 schreef JJH het volgende:

[..]

Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'
pi_74696440
Nah zeg alweer niemand hier.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:39:45 #143
202014 JJH
Knetter. O+
pi_74696459
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef nieslief het volgende:

[..]

Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'
Wat slecht eigenlijk. Maar ja, het staat wel netjes aangegeven.
pi_74696501
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef nieslief het volgende:

[..]

pi_74696688
En alweer is het heeeel gezellig hiero in m'n eentje.
pi_74696697
ik ben er!!!
pi_74696721
Jaaaaaa er is iemand!!!!!!!!111111111!!!!!!!EINZ
pi_74696784
Heeft iemand enig idee hoe ik van een 5 liter jerrycan gevuld met limonadesiroop handzame porties maak??

En nou niet bijdehand doen want flessen heb ik niet meer in huis.
pi_74696787
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
Jaaaaaa er is iemand!!!!!!!!111111111!!!!!!!EINZ
pi_74696812
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')