Misschien een "CopyCat"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.
Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.![]()
Maar dat doen we maar niet, het is al erg genoeg.
Waar in Limburg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als je nog BETROUWBARE huurders weet.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!
Limburgs.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in de sint sfeer zie ik.![]()
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in de sint sfeer zie ik.![]()
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waar in Limburg?
Wij willen wel graag een keer een beetje vakantie......
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien een "CopyCat"?
Sorry, maar hij lag zo mooi voor de hand.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Limburgs.
Dat dialect kan er ook nog wel bij.
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.quote:
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.
ik denk dat dat "sorry" was voor het copycatquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?![]()
En oplichters zijn van alle tijden. Natuurlijk is hij niet de eerste die deze scam heeft bedacht.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.
Bij mijn ouders. Die naast het huisje wonen.
Nicequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef nieslief het volgende:
He bah Cat dat dat soort dingen steeds weer gebeuren. Bah wat balen voor je ouders.
Enfermera je pakketje is op de bus. Alleen die bus wordt maandag pas geleegd zag ik
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk zie het wel tegemoet! xD
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?
Wat slecht eigenlijk. Maar ja, het staat wel netjes aangegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
Jaaaaaa er is iemand!!!!!!!!111111111!!!!!!!EINZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |