1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:Nies heeft t niet gehaald
ze heeft ermee gefaald
geen topic gesloten
nu is ze heel bedroten
Maarre da's geen samenvatting of wel dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:56 schreef Ynske het volgende:Nies heeft t niet gehaald
ze heeft ermee gefaald
geen topic gesloten
nu is ze heel bedroten
Volgens mij was alleen Nieslief aan het hunten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hihi, al die hunts net op de LAPO.
Nu ga ik etwas nuttige dingen doen.
Een hele fijne dag allen, tot laterz.
Doe jij mee dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Niet weeer een heel topic rijmen toch?
Ik ga echt geen samenvattingen maken voor in de OP, ik vind nog steeds die hele OP al overbodigquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maarre da's geen samenvatting of wel dan?
Viezerik, weer met tieten gooien he!quote:
Maar ik kan heul niet rijmenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Doe jij mee dan?
Het gaat vanzelf wel weer over.
je moet me wel de tijd gevenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Maarre da's geen samenvatting of wel dan?
ALLEEN JIJ! Omdat je het vorige topic niet meedeed!!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Niet weeer een heel topic rijmen toch?
Ik kan het wel maar ik doe het gewoonweg nietquote:
Ik vind dit een wat dubieus kinderliedjequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
Zijn staf blinkt in de zonneschijn.
O jongens... wat is dat i fijn.
Ik ken hem niet. Het is wel een lief liedje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
Trouwens, wat ik me nog afvroeg...
In mijn familie (oma van moeder's kant) werd altijd een sinterklaasliedje gezongen dat ik nooit elders heb gehoord... ik vroeg me af of meer mensen het kennen?
Hmm en nu ik ga googlen op de tekst kom ik erachter dat het een HEUL oud sinterklaasliedje is
Anyway, hier de tekst voor de liefhebbers
Zeg... heb je het al gehoord of heb je het al gezien,
Sinterklaas komt van 't jaar in een vliegmachien
Zo komt hij aangevlogen.
Ik zie de bisschop duidelijk staan.
Hij heeft zijn rode mantel aan.
Zijn knechtje Zwarte Piet die stapte heel parmant,
met de Sint naar de kinderen toe
Wat was hij opgetogen.
Zo daalden zij bij helder weer,
op de vlieghaven neer.
De kinderen zongen allen mee:
Sint Nicolaas, hoezee.
Nee nooit eerder gehoord gezien of geroken, solly!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef MrSubtle het volgende:
Trouwens, wat ik me nog afvroeg...
In mijn familie (oma van moeder's kant) werd altijd een sinterklaasliedje gezongen dat ik nooit elders heb gehoord... ik vroeg me af of meer mensen het kennen?
Hmm en nu ik ga googlen op de tekst kom ik erachter dat het een HEUL oud sinterklaasliedje is
Anyway, hier de tekst voor de liefhebbers
Zeg... heb je het al gehoord of heb je het al gezien,
Sinterklaas komt van 't jaar in een vliegmachien
Zo komt hij aangevlogen.
Ik zie de bisschop duidelijk staan.
Hij heeft zijn rode mantel aan.
Zijn knechtje Zwarte Piet die stapte heel parmant,
met de Sint naar de kinderen toe
Wat was hij opgetogen.
Zo daalden zij bij helder weer,
op de vlieghaven neer.
De kinderen zongen allen mee:
Sint Nicolaas, hoezee.
Greeeeeeeeeeysquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dit een wat dubieus kinderliedje
Het is een oud internet garpje:quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
(waar slaat dat EINZ eigenlijk op?Ik wilde het eens proberen maar het staat me niet
)
Wat een malligheidquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het is een oud internet garpje:
Als je !!!!!!!!!!! typt en je laat de shift iets te vroeg los krijg je !!!!!!!!!11. Dat werd steeds verder verbasterd, begon met !!!!!!!11111!!!1one!!! en later werd het nog "gekker" door de one te vervangen door eins of de "l33t" variant einz
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, dan moet je eens engelstalige kerstliedjes gaan zingen met je koor. Jaar na jaar na jaar na jaar na jaar....quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Awwwww... het ging net zo goed.quote:
Ja dolle boel he?quote:
Ja dat dusquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
OMGWTFBBQ~!!!
!11!!!!!111!EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!!1!
[ afbeelding ]
En toch he, altijd als ik toevallig op dat moment op een digitale klok kijk, denk ik er aanquote:
Hihi!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen jullie hebben pech,
ik ga zo een dagje weg.
Jullie zullen mij even moeten missen,
maar ja het leven zit vol hindernissen.
Sommigen zullen misschien moeten huilen,
zo zonder mij, om de slowchat te vervuilen.
Ik laat jullie nu misschien staan in de kou,
maar weet dat ik van jullie hou.
Helleu!quote:
Nou mop, niet als jij het zelf ook eerst helemaal af kijkt natuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat het natuurlijk heel rustig is in Blijdorp, al die koters zitten voor de buis!![]()
Of ze staan in het Schiedamse te koukleumen!
Nee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys jij hebt echt dikke vette mazzel want ik vond het nog een HELE hybrid voor je in mn stash
Ja ik ga zo, rond twee uurquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Gá dan!
Wel foto's en filmpjes maken
Als ik m zelf zou gebruiken, zou ie dr dan nog liggen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee!Echt?! En gebruik je die zelf niet dan?
Whoeeeeeeeeeeee!
[..]
Ja ik ga zo, rond twee uur
Mijn haar hangt nog op half zeven, daar moet ik nog even iets van zien te maken
Jawelllll, jawelllll, want die mensen hebben niet allemaal een abbo en die gaan echt niet voor drie uurtjes (het is tot vijf uur open in de winter) nog 18 euro p.p. betalen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou mop, niet als jij het zelf ook eerst helemaal af kijkt natuurlijk
Scherp +1!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik m zelf zou gebruiken, zou ie dr dan nog liggen?
Think woman, think!
!!1!eleventyone!!1quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
OMGWTFBBQ~!!!
!11!!!!!111!EINZZWEIDREIPOLIZEI11!!!1!
[ afbeelding ]
Denk je echt dat ze alleen laten, zo'n mooie vrouwquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:10 schreef Greys het volgende:
Oh, ik bedenk me net dat het natuurlijk heel rustig is in Blijdorp, al die koters zitten voor de buis!![]()
Of ze staan in het Schiedamse te koukleumen!
Dat was uiteraard alléén toen jij er bij wasquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
Moet je weer je geboortejaar opgeven deze keer?
Als je 1983 had gezegd had ik het ook geloofdquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was uiteraard alléén toen jij er bij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eleventyone? WTF?quote:
quote:Denk je echt dat ze alleen laten, zo'n mooie vrouw
die ook nog ontzettend naar zwart-op-wit staat te ruiken?
Da's <3, oh-oh, voor fora ed. diequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat +1 en dat >3 ook he?
Ik ben zo niet goed met cijfers, ik begin dr niet aan.
Maar ik zal je hybridje posten met je adresboekkie dat ik nog ga kopen en bij deze, dan mag de echte SS van Greys gewoon verzaken!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je 1983 had gezegd had ik het ook geloofd
Jammer van die spoiler nou weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat 'time reversing' op mijn gezichtschoonmaakgoedje, dat werkt heul wél!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja dat +1 en dat >3 ook he?
Ik ben zo niet goed met cijfers, ik begin dr niet aan.
Maar ik zal je hybridje posten met je adresboekkie dat ik nog ga kopen en bij deze, dan mag de echte SS van Greys gewoon verzaken!!!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef DeZwabber het volgende:
Zwabber werd net gebeld,
het dagje uit word uitgesteld.
Ik zal jullie dit weekend toch kunnen vergezellen,
en ik ga vanavond bapao kokkerellen![]()
Volgende week gaat het dan wel weer door,
maar ik hou nog steeds van jullie hoor.
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Alleen dat laatste....
Doe je er dan ook een gedichtje bij?
Hij mag hatelijk en bruut zijn!
Haha je gaat een eigen stoompan klussen, cool!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga proberen om iets te fabriceren
Ik zie een klacht!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind dat gepush van jou om rijmelarij echt naar en vervelend dus dat doe ik niet![]()
Bob van Maes had lekker wel een gedicht
Go fak yourself met al je regeltjes eisen en lijstjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie een klacht!
Ah fak, dat was het vorige topic
De kwallensteekmevrouw op tv wil haar hele huid er af trekken
Oh, memories!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef Ynske het volgende:
Greys!!!
kijk
mn auto op streetview, [ afbeelding ]
Gotta love mequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Go fak yourself met al je regeltjes eisen en lijstjes
Oeh dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
zou de blokker een stoompan hebben?
anders moet ik even een andere winkel in dit gat vinden![]()
Ja snapt het niet he... eigenlijk is het tenenkrommend, maar tóch is het leukquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:24 schreef oh-oh het volgende:
En toch blijft het leuk he, die blije kindjes, rolstoelpieten, Bram en Dieuwertje
heb jij een blokker in je kelder?quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh dat durf ik niet te zeggen.
Zal ik ff hier beneden bij mijn Blokker voor je gaan kijken?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, memories!
Daar heb ik zo vaak geparkeerd, oma woonde in dat gebouwtje dat je links ziet, dat er haaks op staat dus. En dan aan de andere kant.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb jij een blokker in je kelder?luxe hoor, sommigen hebben daar alleen maar wijn
Die grote zekerquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef Greys het volgende:Ik ben naar Blijdorp, tot straks!
Heb fototoestel mee, want misschien zie ik Loveless nog langsdrijven!
Dat ziet eruit als een fijn dingetje.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
En ik heb hem niet zo duur gekocht als daar staat.
Nicequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
Cooooolquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
Ach ja. Lekker broodje gegeten en maar weer saai bankhangen ofo...quote:
OMGquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
Weliswaar geen mus, maar toch een vogel met tieten. Je zult er maar mee rondlopen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
Weliswaar geen mus, maar toch een vogel met tieten. Je zult er maar mee rondlopen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een fijn dingetje.
Nope, maar ik kan wel iets met en VDA kabel. Als ik dat wil. Ooit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nice![]()
Toch maar geen HDMI-out voor je TV erop
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:39 schreef tombolafan het volgende:
En weer een JJH... maar het is geen bal aan als niemand je probeert te blokken...
Nou, zal ik dan ook maar een poging doen het hele topic in mn eentje te vullen?
Wat een leuke! Ik keek naar het plaatje en ik dacht; he, de muis zit niet in het midden, ook gek... kijk ik naar beneden, zit ie bij mij ook niet in het midden!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn flaptop![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.![]()
Maar een topic kan nooit te veel JJ
H
hebben.
Dat is mooie poesie!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen jullie hebben pech,
ik ga zo een dagje weg.
Jullie zullen mij even moeten missen,
maar ja het leven zit vol hindernissen.
Sommigen zullen misschien moeten huilen,
zo zonder mij, om de slowchat te vervuilen.
Ik laat jullie nu misschien staan in de kou,
maar weet dat ik van jullie hou.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk, als iemand dat zegt dan ga ik accuut posten.![]()
Maar een topic kan nooit te veel JJ
H
hebben.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Newsflash! Mijn ouders zijn opgelicht!![]()
Ze verhuren een vakantiehuisje en hadden de afgelopen maand een heel aardige huurder. Hij woonde in Frankrijk en was hier om te ontstressen. Hij had daar zelf een vakantiehuis en inmiddels waren mijn ouders en hij zo met elkaar bevriend geraakt dat hij hen aanbood voor een zacht prijsje in zijn vakantiehuis te komen volgende zomer.
Een dag of 2 geleden bracht meneer een gloednieuwe auto mee. Geshowed aan mijn moeder bladibla klets en zo. De dag erna was meneer opeens verdwenen uit het huisje. Herhaaldelijk bellen leverde alleen voicemail op, waarna mijn vader ging informeren bij de garage waar hij de auto had gekocht.
Bleek 'zijn' oude auto die daar nog stond eerder gestolen te zijn en meneer was met een gloednieuwe auto aan een heel lange proefrit begonnen.![]()
Schade voor de garage: 30.000 euro.
Schade voor mijn ouders: 2 weken huur. Wel had hij nog een paar schoenen achtergelaten.
Mijn moeder is helemaal geschokt, er bestaan dus echt slechte mensen op deze wereld en ze hebben geen stempel op hun voorhoofd om je daarvoor te waarschuwen.
Gelukkig hebben zij geen grote schade. Maar het is wel zum kotzen dat er gewoon echt mensen zijn die op zo'n wijze misbruik maken van anderen.
Wat een rot verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Ze verhuren een vakantiehuisje en hadden de afgelopen maand een heel aardige huurder. Hij woonde in Frankrijk en was hier om te ontstressen. Hij had daar zelf een vakantiehuis en inmiddels waren mijn ouders en hij zo met elkaar bevriend geraakt dat hij hen aanbood voor een zacht prijsje in zijn vakantiehuis te komen volgende zomer.
Een dag of 2 geleden bracht meneer een gloednieuwe auto mee. Geshowed aan mijn moeder bladibla klets en zo. De dag erna was meneer opeens verdwenen uit het huisje. Herhaaldelijk bellen leverde alleen voicemail op, waarna mijn vader ging informeren bij de garage waar hij de auto had gekocht.
Bleek 'zijn' oude auto die daar nog stond eerder gestolen te zijn en meneer was met een gloednieuwe auto aan een heel lange proefrit begonnen.![]()
Schade voor mijn ouders: 2 weken huur. Wel had hij nog een paar schoenen achtergelaten.
Mijn moeder is helemaal geschokt, er bestaan dus echt slechte mensen op deze wereld en ze hebben geen stempel op hun voorhoofd om je daarvoor te waarschuwen.
Gelukkig hebben zij geen grote schade. Maar het is wel zum kotzen dat er gewoon echt mensen zijn die op zo'n wijze misbruik maken van anderen.
Precies.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Belachelijk!
![]()
Lijkt me echt vreselijk! Misschien is het financieel niet meteen een drama, maar je vertrouwen in de mens gaat er op deze manier helemaal aan!
Geloof jij het?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat een rot verhaal.
Kan me voorstellen dat ze ondersteboven zijn.
Je voelt je vooral zo verneukt, denk ik.
En dat door iemand die je vertrouwde.
Ik hoop voor je ouders dat ie contact opneemt.
Ja, dit zijn dus echt van die dingen....quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geloof jij het?Telefoon geeft alleen maar voicemail. Vast een prepaid die hij nu heeft weggegooid.
Die vent flikt dit kunstje keer op keer. Bij de garage had hij ook een heel ander verhaal verteld van zijn leven. Waarschijnlijk zit hij nu in een ander vakantiehuisje aardig te doen en die auto door te verkopen.
Ja, inderdaad... je gaat nu de goede mensen minder vertrouwen door de slechten... wat een sukkelquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies.Hij had 2 weken huur vooruit betaald en die andere twe weken 'komen dan wel'. Maar nu ga je als verhuurder je toch zakelijker opstellen en alles vooruit vragen. En bij 99% van de huurders hoeft dat gewoon niet. En het is ook niet de manier waarop mijn ouders het willen doen, voor hen is het vooral een hobby en geen hoofdinkomsten.
Nou ja, je moet wel hopen dat het adres wat hij heeft gegeven echt zijn adres is... is misschien wel van de vorige mensen die hij opgelicht heeft...quote:Maar ze gaan nu wel aangifte doen, dan weet de politie iig ook een verblijfplaats van die man. Naar hun geld zullen ze wel kunnen fluiten.
of toch niet...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef tombolafan het volgende:
En weer iedereen weg..
ik zal maar weer op JJH-jacht gaan!
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:09 schreef Strega het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tos_na_proefrit.html
Kan dit de oplichter van je ouders zijn Cat?
Jeetje, verschrikkelijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:46 schreef Cat22 het volgende:
Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.
Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.![]()
Maar dat doen we maar niet, het is al erg genoeg.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Is dat vakantiehuisje ook in limburg cat?
Misschien een "CopyCat"?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het zou hooguit een zoon van hem kunnen zijn. Mijn ouders wonen in Limburg en Frans (zo zei hij dat hij heette) is een jaar of 50.
Ik zou mijn moeder trouwens helemaal over de rooie kunnen krijgen nu als ik haar wijsmaak dat zij medeschuldig is: huisvesting bieden aan een voortvluchtige crimineel.![]()
Maar dat doen we maar niet, het is al erg genoeg.
Waar in Limburg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Als je nog BETROUWBARE huurders weet.![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is gemeen! Wel een beetje lief zijn voor mijn aanstaande schoenmoeder hè!
Limburgs.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in de sint sfeer zie ik.![]()
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Helemaal in de sint sfeer zie ik.![]()
Of probeer je je eerste schreden op het smalle glibberige pad van het Limburgs dialect te zetten?
Je hebt PM.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef nieslief het volgende:
[..]
Waar in Limburg?
Wij willen wel graag een keer een beetje vakantie......
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:18 schreef Strega het volgende:
[..]
Misschien een "CopyCat"?
Sorry, maar hij lag zo mooi voor de hand.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Limburgs.
Dat dialect kan er ook nog wel bij.
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.quote:
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
En gezien, zal als het mooie weer weer begint eens overleggen met mr. lief.
ik denk dat dat "sorry" was voor het copycatquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:23 schreef Cat22 het volgende:
Kon jij toch niet weten dat die van ons ouder is?![]()
En oplichters zijn van alle tijden. Natuurlijk is hij niet de eerste die deze scam heeft bedacht.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als het iets wordt moet je het me laten weten hoor! Dan kom ik een keertje op bezoek.
Bij mijn ouders. Die naast het huisje wonen.
Nicequote:Op zaterdag 14 november 2009 15:17 schreef nieslief het volgende:
He bah Cat dat dat soort dingen steeds weer gebeuren. Bah wat balen voor je ouders.
Enfermera je pakketje is op de bus. Alleen die bus wordt maandag pas geleegd zag ik
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
NiceIk zie het wel tegemoet! xD
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Zondagavond worden ze toch al gelicht? Voor de post van maandag?
Wat slecht eigenlijk. Maar ja, het staat wel netjes aangegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die van mij zat in het postagentschap want ik moest hem nog frankeren anders is het ook zo ***lig voor Erma. En daar stond met koeienletters op: 'Deze bus wordt alleen van maandag tot vrijdag geleegd'
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:50 schreef nieslief het volgende:
Jaaaaaa er is iemand!!!!!!!!111111111!!!!!!!EINZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |