Nog trekvolgels gezien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef Greys het volgende:
Blijdorp was zoooooooo leuk
Even wat foto's uploaden!
ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:34 schreef Enfermera het volgende:
Oeh, lekker eten vanaaf:
[ afbeelding ]
Vegaburger op een shoarmabroodje met wortelsalade en rucola
Linkje
Alleen voor mijzelf een Griekse rondo (ofzo)en voor manlief een gewone hamburger.
Ook nog patatjes uit de oven erbij![]()
Jammieeeeee
Ik heb ook trek van mijn koelkastquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:35 schreef Greys het volgende:
Cat, wat rot voor je ouders![]()
Q, wat goed dat je je goed voelt! Lekker buiten geweest, dat moet je vaker doen!![]()
En van je koelkast krijg ik trek
Gave pics, snolliequote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea kuthoerrrrrrrr sweetheart![]()
Das van die fijne kaart van me, dat je je beter voelt![]()
Tombolafan, Karel is een heerlijke kaknaam![]()
Mijn Karel:
[ afbeelding ]
Billy ( met Karel en Kees in zn kielzog ):
[ afbeelding ]
Chico:
[ afbeelding ]
Billy nog es:
[ afbeelding ]
Bij de punt van zijn staart iets naar rechts zie je het dak van mijn gebouw![]()
En het mooie weer:
[ afbeelding ]
Das juist lekker, koud fruitquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Doeg!
[..]
Ik stop helemaal geen fruit in de koelkast. Word het erg koud van en dat eet niet lekker.
Ril neeee.quote:
jaaaquote:
Ja je hebt gelijk Eliesje of Senes komen vanzelf wel een keertje koekeloeren in dat topic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is al aardig bijgedraaid. Zo'n topic staat dan hoog in de lijst met nieuwe topics, en dan is het hardstikke grappig om je ONZ gedachter er even op los te laten.
Yuk echt niet die moet ik op kamertemperatuur eten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaa
Ik heb net een koud mandarijntje gehad. Mjamjam
Wat tof!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Pagan het volgende:
Hier is 'tie dan, mijn ontvangen SS kaart
[ afbeelding ]
Waar is de envelop gestempeld?quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:51 schreef Pagan het volgende:
Hier is 'tie dan, mijn ontvangen SS kaart
[ afbeelding ]
daar heb je niets aan, deze is volgens mij aan t lettertype te zien van Greetz.nl of halmark.nlquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is de envelop gestempeld?
Leuk trouwens!
ik vin koude mandarijntjes ook lekkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
jaaa
Ik heb net een koud mandarijntje gehad. Mjamjam
Dat kan ook nog inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb je niets aan, deze is volgens mij aan t lettertype te zien van Greetz.nl of halmark.nl
Hallmark.nl, dus poststempel is niet te traceren naar een afzender. snif.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar is de envelop gestempeld?
Leuk trouwens!
Die rode volgels, met die donkere grijze achtergrond.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zijn geen flamingo's!
Dat zijn eh.......
Dat zoeken we even op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |