Vervelend hè, die wintertijd...quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:04 schreef draculettetje het volgende:
ik heb al de hele tijd het gevoel dat het al half tien ofzo is
is het nog maar zes uur!
Wat leuk, je hebt een behaatje voor Loveless gekocht?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:10 schreef Pagan het volgende:
Zo, gisteren naar de stad geweest voor mij Secret Santa. Nooit gedacht dat ik nog eens in zo'n winkel zou komen, en dan niet eens voor mijn eigen vrouw.
Ik heb heul geen boobsquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk, je hebt een behaatje voor Loveless gekocht?
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ga jullie een fijne avond wensen!
Dankjewel! Heb de hele tijd zonnetje gehad, behalve het laatste kwartier.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef Pagan het volgende:
Mooie foto's Greys, beter weer als hier zo te zien.
gewoon met een fujifinepix s5700quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:23 schreef trainfreak het volgende:
Mooie foto's Greys!
Met wat voor toestel en welke lens zijn ze gemaakt?
Inderdaad, met een vrij simpele cameraquote:
Klopt, maar ik zag dat je grote zoom hebt, maar die S5700 heeft al 10x zoom..quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Inderdaad, met een vrij simpele camera
Geen bepaalde lens ofzo, je kunt er ook niet eens andere lenzen op zetten.
Maar dat hoeft ook echt niet altijd om leuke foto's te kunnen maken!
nog naar porcupine tree geluistert?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
Goede avond.
@ Cat22: Wat vervelend voor je ouders dat ze opgelicht zijn zeg. Dat haalt het vertrouwen in de mens wel weer naar beneden.
@ Oh-oh: Je hondjes staan weer lieftallig op de foto.![]()
@ Greys: Mooie foto's heb je weer van Blijdorp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |