lekker, als er 1 iemand is...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:53 schreef nieslief het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik van een 5 liter jerrycan gevuld met limonadesiroop handzame porties maak??
En nou niet bijdehand doen want flessen heb ik niet meer in huis.
Ja leuk he ik denk laat ik eens wat vragen misschien dat er dan meer komen. Valt alweer tegen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
lekker, als er 1 iemand is...
In een maatbeker eerst?
en dan nu gewoon een cola/sinas/7up-fles leegdrinken en die vullen?
dat wilde ik eerst zeggen, maar ik dacht die heeft vast niet iedereen achterin de kelderkast staan zoals ik...quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja leuk he ik denk laat ik eens wat vragen misschien dat er dan meer komen. Valt alweer tegen.![]()
Maar da's wel een goed idee. Ik ga die sapkan met deksel die ik nooit gebruik eens opdiepen.
Mag ik vragen waarom je 5 liter siroop maakt als je die niet op gaat krijgen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:56 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja leuk he ik denk laat ik eens wat vragen misschien dat er dan meer komen. Valt alweer tegen.![]()
Maar da's wel een goed idee. Ik ga die sapkan met deksel die ik nooit gebruik eens opdiepen.
Ik heb geen siroop gemaakt da was in de aanbieding.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je 5 liter siroop maakt als je die niet op gaat krijgen?
Ah, niet aangelengd dus. En kun je het dan niet in de jerrycan laten zitten?quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb geen siroop gemaakt da was in de aanbieding.....
Dat kreng schenkt zo verrekte lastig......quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, niet aangelengd dus. En kun je het dan niet in de jerrycan laten zitten?
Tot je flessen hebt, bedoel ik.
dan is het sowieso makkelijker het eerst in een kan met schenktuit te gieten, en vanuit daar in de flessen...quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:06 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat kreng schenkt zo verrekte lastig......
Oeh heerlijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik heb net echt HEERLIJK gewandeld, 1.5 uur zowat, het waaide onwijs hard maar twas warm en de zon scheen.
Billy en Kees gingen helemaal uit hun plaat, die hebben de benen onder hun lijf uit gerend.
Karel was niet zo blij want hij hoorde 1 knal en toen was ie bang, schijtlijster![]()
Chico vond het wel lekker want die heeft geen een keer tegen me aangesprongen om gedragen te worden![]()
Strega, mag ik bij jullie komen eten????
En Cat, wat kut zeg, gelukkig maar dat de schade voor je ouders mee valt!
Nee 2 naakthonden ( Chico van bijna 12 en zijn achterkleinzoon Billy van bijna 3), 1 langhaar chihuahua ( Karel ) en 1 korthaar chihuahua ( Kees )quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh heerlijk!
Zijn al je hondjes nou naakthondjes?
quote:
hoi!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:43 schreef Qwea het volgende:
ik kom even hoi zeggen
We waren tot half 3 naar de markt, en toen was MM moe en is gaan slapen, en ik ben naast hem gaan liggen doezelen.
Ik voel me wonderbaarlijk goed tot nu toe![]()
![]()
Ik heb leren handschoenen gekocht![]()
![]()
en voor een shitload aan fruit op de markt
Zochten we niet nog een huisje voor een meet-weekend?quote:
Heb je naakthondjes gezien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:48 schreef trainfreak het volgende:
Ik ben terug van de eurodogshow.
Kheb wel hoofdpijn nu, het zou me nie verbazen moest da komen door het geblaf...
Ik heb nie zoveel foto's gemaakt, een stuk of 20 maar, ik zal ze straks uploaden en een linkje plaatsen
Het meeste fruit moet niet in de koelkast hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoi!
Fruit is goed! Past het in je koelkast?
Mooi, die foto's dat ze aan het rennen zijn!quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:50 schreef oh-oh het volgende:
Hey Qwea kuthoerrrrrrrr sweetheart![]()
Das van die fijne kaart van me, dat je je beter voelt![]()
Tombolafan, Karel is een heerlijke kaknaam![]()
Mijn Karel:
[ afbeelding ]
Billy ( met Karel en Kees in zn kielzog ):
[ afbeelding ]
Chico:
[ afbeelding ]
Billy nog es:
[ afbeelding ]
Bij de punt van zijn staart iets naar rechts zie je het dak van mijn gebouw![]()
En het mooie weer:
[ afbeelding ]
Nou, wacht. Ik maak een foto van mn koelkastquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoi!
Fruit is goed! Past het in je koelkast?
Mijn fruit welquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het meeste fruit moet niet in de koelkast hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |