*gooit er twee eieren en een batch veggies bij*quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo een ei bakken! Ik ben zo slecht in voor mezelf koken![]()
Kook dan een eitjequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo een ei bakken! Ik ben zo slecht in voor mezelf koken![]()
Heb je voor een omelet drie eieren nodig dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gooit er twee eieren en een batch veggies bij*
Zoooo, omelet!
Nee maar ik gok dat XM het wel kan hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je voor een omelet drie eieren nodig dan?.
Die verkopen ze hier gewoon overal in de supermarkten? Wel van een ander merk, maar ze proeven precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
@ Bob: hoe kom jij aan bastognekoeken in denemarken?
Bij van der Valkquote:
Heb twee gebakken eieren op brood met kaas.quote:
Ik wist niet eens dat we die hadden, in Groningen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij van der Valk. Wel gezellig ingericht, het eten is wel goed en ze zijn snel, maar ik vind het zo'n ongeïnspireerd restaurant verder
.
Hebben we ook niet. Wel in Westerbroekquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we die hadden, in Groningen!
Ik bepaal helaas niet waar we gaan etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar waarom Van der Valk? Ik zou daar echt alleen gaan eten als ik onderweg zou zijn. Ofzo..
Omg, klinkt goddelijk! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
D: zelfgemaakte volkoren calzonegevuld met tomatensaus, olijven, tonijn en geroosterde aubergine, champignons en paprika en een glas droge witte wijn
dat was het ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, klinkt goddelijk! Hoe heb je die gemaakt?
nope! En misschien is dat maar goed ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier gewoon overal in de supermarkten? Wel van een ander merk, maar ze proeven precies hetzelfde.![]()
Ze hebben hier eigenlijk zowat alles wat je ook in Nederland kunt krijgen, zelfs pepernoten zijn er in overvloed.Is dat in Zweden niet zo?
Als ik eraan denk zal ik proberen morgen wat foto's te nemen. Van de binnenkant, de buitenkant wil ik niet op het internet, sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
@ Sigme: ik ben zo benieuwd naar jouw huis, volgens mij is dat erg 'rustiek' op de een of andere manier! Ik stel me een klein, liefelijk wit boederijtje, midden op de Drentse hei voor..klopt dat?
Tink, klinkt nog steeds goed hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het ook niet zo'n vreselijk lijstje hoor calimero, al hangt het natuurlijk wel af van de hoeveelheden speculaasGeitenkaaspizza klinkt hemels.
Mijn lijstje
o. 2 boterhammen met roomboter en hagelslag + kakifruit
t. stroopwafel + ouwel
l. groentepizza + bolletje ijs
t. -
d. beetje jagermeister + paar blokjes kaas met zoete mosterd
t. komkommer met dipsaus
En ik voel me opgeblazen. Pas nog steeds in al mijn kleding, maar sport veel te weinig en eet niet gezond genoeg
Moe. Heel moe. Ben ik meestal in de winter, maar nu is het wel een beetje extreem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Slap vlees! check!!
Tink, je doet het goed hoor! Waarom blijft het sporten achter?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
:
En toen heb ik mijzelf toch op de hometrainer gezet... dus.....
En ik ben nog steeds down.
Sporten helpt geen zak!!!![]()
En bij jou?? Er moet toch een reden zijn dat je dat knopje niet kan vinden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is balen. Heeft de downheid een reden? Of is het gewoon een nutteloze dip?
Spul wat je voor de bedelende kids in huis had gehaald? Op een schaal in de galerie, voor klanten. Dan hoef jij ze niet op te eten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde: ik vreet maar raak en sport maar weinig de laatste tijd, maar ben nu wel weer begonnen. Met sporten dan, want ik eet nog steeds veel te veel crap. En dat buikje wat ik van de zomer postte, nou dat is nu niet meer zo.![]()
Ik ga maar weer eens wat serieuzer bezig. Bij mij komt m'n dip wel echt door de herfst en komende winter. Ik vind dat erg, die regen en kou en grijze somberheid. Het lijkt wel of het echt vat op me heeft.
Mijn lijstje:
O: bolletje met filet A. en rauwkost
T: 2 toblerones (mini)
L: 2x geroosterd brood filet A.
T: peer
T: 2 crackers filet A.
T: wodka, 33 gram light chips met currydip
D: bami, (die van gisteren, wel met veel groenten d'r in) ,met spiegeleitje, 3 miniloempiaatjes en sateetjes
T: 5 mini chocoladedingetjes
T: glas verse jus
Echt veel te veel crap, wat ik al zei..........
Ja.....nou......quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Spul wat je voor de bedelende kids in huis had gehaald? Op een schaal in de galerie, voor klanten. Dan hoef jij ze niet op te eten.
Hmmmm....ik kan wel een reden bedenken!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef loveli het volgende:
En meestal doe ik erg mee met een herfstdip en bijbehorende herfstbuikje, maar om de een of andere reden ben ik vrij vrolijk deze week. Ik kots hartjes en ik schijt regenbogen, lijkt het wel. Keerzijde van de medaille is een gezicht vol puistjes.
Alle bovengenoemde verschijnselen zijn voor mij onverklaarbaar.
Voor een retourtje of een enkeltje? Want ik ben er een paar weken geleden geweest en ik geloof dat het mij in het totaal 100 euro heeft gekost toen.. Of bedoel je via die veilingsite? Want daar heeft mijn Zweedse vriendinnetje ook een ticket voor 17 euro (enkeltje) voor ons geregeld, maar we waren met z'n 3en en het lukte niet om er 3 te krijgen. En voor de terugweg voelde ik me te lullig om het haar nog een keer te vragen. (Ze moest om 3 uur 's nachts die dingen voor ons regelen voor de heenweg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nope! En misschien is dat maar goed ook!
Wist je dat je van kopenhagen vrij goedkoop in stockholm kan komen? Kan al voor een euro of 40 met de trein, als je geluk hebt!
fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Was om 0:45 thuis vannacht en ging om 1:30 slapen (en dat terwijl ik er normaal tussen 21:30 en 22:30 in lig) en ik had me voorgenomen om een gat in de dag te slapen, maar dat is niet echt gelukt, zoals jullie zien
.
2012 had supercoole special effects, maar het verhaal was verder zó cliché (je weet aan het begin al wie elkaar aan het eind gaan krijgen), maar goed, toch wel een leuke avond gehad dus
.
Er komen wel een paar interessante films aan: Avatar, de eerste film van James Cameron sinds Titanic, The Road (boekverfilming van Cormac McCarthy van No country for old men) met Viggo Mortensen in een post-apocalyptische wereld en Shutter Island van Scorsese met Leonardo DiCaprio.
is dat vandaag al? Dat is vroeg! Normaal komt hij altijd op of na mijn verjaardag!quote:
t is altijd de eerste zaterdag na sint maarten volgens mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is dat vandaag al? Dat is vroeg! Normaal komt hij altijd op of na mijn verjaardag!
daar komt mn opaatje vandaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben we ook niet. Wel in Westerbroek.
ik ben op 18 november jarig. Toen ik in Leeuwarden woonde (tot m'n zesde), was de sinterklaas daar de baas van m'n moeder. Toen hij op m'n verjaardag aankwam, kwam sinterklaas dus speciaal naar mij toe om me te feliciteren, en voelde ik me toch wel behoorlijk belangrijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is altijd de eerste zaterdag na sint maarten volgens mijdus tussen 12 en 19 november...
ik heb ook gekeken. ik hoef lekker he-le-maal niks van mezelf vandaag. gewoon beetje lamballen, internetten, tv kijken, boekjes lezen en vanavodn weer een mooi concert om te beluisteren (gisteren ook naar een concert geweest).even een volledige kwakzordag
die zijn soms nodig...
Whehe, dat is gaaf.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben op 18 november jarig. Toen ik in Leeuwarden woonde (tot m'n zesde), was de sinterklaas daar de baas van m'n moeder. Toen hij op m'n verjaardag aankwam, kwam sinterklaas dus speciaal naar mij toe om me te feliciteren, en voelde ik me toch wel behoorlijk belangrijk!
ja! Het is een AH kaartje: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=580686&rq=witlof+banaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:36 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen!
Calimero, heb je toevallig een recept voor die witlof met banaan en kokosmelk? Klinkt lekker
Ja goed hoor, met jou ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hee Kaas!![]()
Alles wel?
hoe ist nu met jou en Lein?
Ja ik, keihardquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, met jou ook?![]()
Lein is net gaan werken en vooraf waren we nog even *ahum* gepassioneerd bezig zeg maar, alleen stonden ineens de buren voor het raam te praten en dat was even schrikken,maar volgens mij hebben ze niks gezien. Ik heb van die bamboe rolmatjes en daardoor kijk je wel naar buiten en niet naar binnen..
![]()
En nu moet ik trainen maar ik heb zin in vet en zoet, wie schopt mijn kont?
Alpe d'Huez 3xquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja ik, keihardwerken en trainen zal je! neem daarna maar iets lekkers
![]()
fijn dat het goed gaat verder en dat de buren het niet perse hoeven te zien![]()
hier ook alles goed, studie is nog steeds superleuk, werk begint nu ook een beetje en dat is ook supergaaf allemaal, en daarnaast dus lekker veel trainen omdat ik volgend jaar de alpe d'huez 3x op wil
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
De sint komt hier net door 't kanaal, in de stoomboot
Goed schema dat wel, alleen zou ik wel de maandag een beetje rustig aan doen met trainen & spinnen als ik jou was. En met mn hartslag in de groene zone blijven; 100/140 BPM dan is t al gek zat dunkt me.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Heb een flink trainingsschema voorgeschoteld gekregen van een collega:
Maandag: ochtend (als ik zin heb!) verschillende kracht dingen, geen benen trainen & wat cardio. Avond: 1u spinning
Dinsdag: avond: compleet schema (warming up, kracht en veel voor benen, half uur zelf keihard spinnen)
Woensdag: Rust!
Donderdag: 2 uur spinningles
Vrijdag: rust!
Zaterdag: complete schema weer
Zondag: Rust!
ik vind het er goed uitzien: hard trainen, maar ook voldoende rustdagenben benieuwd...
/lange uitgebreide post.[/sub]
Hihi jahoor, alleen als 't buiten licht is precies andersomquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de gouwe is een rivier. een gakanaliseerde weliswaar, maar een officiele rivier heur! (ik had mn mama aan de telefoon. die hoorde de toeters)
oh en die bamboematjes: je bent je ervan bewust dat je daar van buiten naar binnen volledig doorheen kijkt als t buiten donker en binnen licht is
dat vraagt natuurlijk om een foto!quote:
`quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed schema dat wel, alleen zou ik wel de maandag een beetje rustig aan doen met trainen & spinnen als ik jou was. En met mn hartslag in de groene zone blijven; 100/140 BPM dan is t al gek zat dunkt me.
Je kan jezelf ook over de kop trainen hé?
Ook moet je in je macro cycli rust inbouwen, bijv. 2/3 weken dit schema, en dan 1 week rustig aan, enkel 2 trainingen op 60% intensiteit wat je normaal doet.
Je hebt een prachtig figuur en het staat ook allemaal goed! vooral jurkje vind ik leuk!!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb ook nog een trui en een bloesje gekocht...
Allemaal wel zwart he?
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komen een paar feestjes aan, dat is binnen dus dat moet lukken, ben ik alvast klaar voor allesquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef AKnynke het volgende:
oh, en leuk jurkje, Uniek! Is dat wel warm genoeg voor de winter?
Hmpf, een trainer kan je maken, maar ook slopen. Ik persoonlijk vind 1 week rust op 7 weken trainen te weinigquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
`
Het trainen overdag is wel rustig, spinnen 's avonds niet. Ik moet van hem juist zwaar trainen, veel weerstand en submaximaal. Dit 7 weken, dan 1 week niks of bijna niks geloof ik.
Dat spinnen wat in in een gewone les is (dus 2x per week) gaat in blokken: deze week is het 1 min zitten, 1 min staan, 1 min zitten 1 min staan, 1 min rust. En dat 6x
volgende week blokken van 2 minuten en dan 4x, de week erop blokken van 3 minuten en dan 3x.
Maar volgens mij weet deze jongen er heel veel vanaf, en hij wil me ook wel tot juni begeleiden (het is overigens voor alpe d'huzes!) en gaat zich ondertussen dan nog wat extra inlezen om mij zo sportspecifiek te kunnen begeleiden. ben ik heel blij mee
klinkt goed aknynke! Veel plezier vanavond, geniet ervan!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef AKnynke het volgende:
leuk Uniek!
Ik ben bijna klaar voor vandaag. Morgen nog de laatste loodjes en dan kan ik het maandag richting noorwegen mailen!
Vanavond spelletjes spelen en wijn drinken met vrienden, zin in!
Doe eens vertellenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:48 schreef Merel het volgende:
Je gaat een avondje verschrikkelijk fout feesten in Brabant en je mist meteen een half topic. Even bijlezen!
http://www.nachtvanbrabant.nl/quote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:00 schreef Merel het volgende:
[..]
http://www.nachtvanbrabant.nl/
Eens in de zoveel tijd moet ik nou eenmaal toegeven aan mijn geheime liefde voor afschuwelijk foute muziek. Gelukkig heb ik vrienden met precies hetzelfde probleemMaar na gisteren kunnen we ons de komende paar maanden weer als intelligente mensen met een goede smaak gedragen, totdat het carnaval is en we de drang naar foutheid niet meer kunnen bedwingen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga straks met mr mindfullness wat drinken
Dat willik ookquote:
Een lege post ... mij lukt het nietquote:
Alleen iets drinken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga straks met mr mindfullness wat drinken
Die van mij van 20:09, die is écht leeg.quote:
Si.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Die van mij van 20:09, die is écht leeg.
jep, want we hebben in de stad afgesproken & eerlijk gezegd was ik deze afspraak bijna vergeten. zo weinig denk ik nog aan hemquote:
Dat iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:51 schreef _Calimero_ het volgende:
meehh hoe doen jullie die lege posts...?
Please do tell...quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Net Whatever works gezien, van Woody Allen. Geinig filmpje.
En bijzonder kut gegeten vandaag. Don't ask.
Nou, 1.15 minuut wandelen zou ik niet in m'n lijstje zetten hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Lege berichtjes
Mijn vriend zou werken tot 18 uur maar dat wordt toch 22 uur, heb dus net even op bed gelegen anders red ik het niet... [insert] mietje]]
Mijn uiteindelijke lijst:
O: 2 boterhammen met osseworst en 48+ kaas, gekookt ei, beschuit jam
S: 1.15 min wandelen
T: peer
L: boterham achterham, beschuit 48+ kaas
T: 2 mandarijnen
T: Kom vla met eigengemaakte stoofpeer
D: pot spinazie met gekookt ei
T: toastjes met tonijnsalade en eiersalade
Oh, jij zou zo gemakkelijk zijn om iets voor te kopen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, gaat men Secret Santa doen? Wel leuk, maar is misschien wat onhandig vanwege buitenland en drukte
Ik ga cocktails shaken!
Wat dan? Een cocktailshaker heeft ze al..quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, jij zou zo gemakkelijk zijn om iets voor te kopen!
Ik was heel even een beetje beledigdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, 1.15 minuut wandelen zou ik niet in m'n lijstje zetten hoor!
We hebben hier een winkeltje met zulke geweldige etenswaren, daar zou ik met gemak iets voor d'r vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat dan? Een cocktailshaker heeft ze al..
heb ik gedaan! en ik ben blij dat ik 'm nog even heb gezien, het was de 'closure' waar ik op hoopte. En het was maar goed dat ik al snel bij mezelf door had dat ik 'm totaal niet meer leuk vind, en zijn filosofische gezwets me nu ook echt de keel begon uit te hangen, want 5 min later vertelde hij dat ie iemand anders leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef Merel het volgende:
Moest jij niet iets gaan drinken met iemand?
Heel fijn!quote:Op zondag 15 november 2009 00:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heb ik gedaan! en ik ben blij dat ik 'm nog even heb gezien, het was de 'closure' waar ik op hoopte. En het was maar goed dat ik al snel bij mezelf door had dat ik 'm totaal niet meer leuk vind, en zijn filosofische gezwets me nu ook echt de keel begon uit te hangen, want 5 min later vertelde hij dat ie iemand anders leuk vindt.![]()
1 wijntje gedronken en toen wilde ik eigenlijk gewoon graag weer alleen zijn, haha
Ik ben er ook niet geschikt voor, maar dwing mezelf.quote:Op zondag 15 november 2009 08:17 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik vind het idee van GeheimKlaas heel leuk, en ik ga ook vast weer spijt hebben dat ik niet mee doe, maar ik doe niet mee. Sorry. Ik ben er niet geschikt voor.
Net alsof ze 13 jaar later besluiten iets te schrijven over een verdrag uit 1996..quote:VN-verdrag voor afschaffing collegegeld
ANP
Gepubliceerd op 14 november '09, 21:00, bijgewerkt op 14 november 2009 21:04
NEW YORK - In VN-verband is de uiteindelijke afschaffing van collegegeld aan universiteiten afgesproken. Het Internationaal Verdrag inzake economische, sociale en culturele rechten uit 1966 bepaalt in artikel 13:
‘De Staten die partij zijn bij dit Verdrag erkennen het recht van een ieder op onderwijs. Zij zijn van oordeel dat het onderwijs gericht dient te zijn op de volledige ontplooiing van de menselijke persoonlijkheid en van het besef van haar waardigheid en dat het dient bij te dragen tot de eerbied voor de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden. Zij zijn voorts van oordeel dat het onderwijs een ieder in staat dient te stellen een nuttige rol te vervullen in een vrije samenleving en het begrip, de verdraagzaamheid en de vriendschap onder alle volken en alle rasgemeenschappen, etnische en godsdienstige groeperingen, alsmede de activiteiten van de Verenigde Naties voor de handhaving van de vrede dient te bevorderen.
De Staten die partij zijn bij dit Verdrag erkennen dat, ten einde tot een volledige verwezenlijking van dit recht te komen: [...] Het hoger onderwijs door middel van alle passende maatregelen en in het bijzonder door de geleidelijke invoering van kosteloos onderwijs voor een ieder op basis van bekwaamheid gelijkelijk toegankelijk dient te worden gemaakt.’
huh? dat is wel een raar artikel inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 10:27 schreef AKnynke het volgende:
ik vind dit zo'n gek artikel op volkskrant.nl:
[..]
Net alsof ze 13 jaar later besluiten iets te schrijven over een verdrag uit 1996..
Tof dat het zo leuk was Maria! En ik vind je lijstje nog wel meevallen hoor!quote:Op zondag 15 november 2009 10:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai! Movienight was leukAllemaal loze films gekeken en heul langzaam van alles gegeten, steeds kleine beetjes
Iedereen nam hapjes mee, vondaer. En ik heb spierpijn vandaag
Heb in geen tijden zoveel spierpijn gehad van Zumba!
![]()
Lijstje van gisteren (als ik het nog kan herinneren)
O: snee brood met chocopasta met nootjes(bio)
S: Zumba
L: twee sneetjes met paté
T: bruin pistoletje met een knakworstje
D: euhh... plakje mozzarella, twee kleine puntjes quesadilla, twee stukjes wraprol, 3 kleine gehaktballetjes in tomatensaus, plakjes komkommer, een mini-corndog
T: stukje taart en twee cola![]()
Valt al met al nog érg mee gezien wat er allemaal het huis binnen kwamBejeezus wat hebben die gasten gevroten hier
Maar het was erg gezellig!
Je had je de hele week al aan kunnen melden hè.quote:Op zondag 15 november 2009 13:51 schreef P.F het volgende:
Ik heb je een mailtje gestuurd, hoop dat ik op tijd ben, las dit nu pas want fok was down.
Thanks.quote:Op zondag 15 november 2009 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
P.F: wat je nu inlevert is je verlanglijstje. Dat kun je nog wel later aanpassen als je wilt.
Je kan je verlanglijstje later aanpassen en het is 15 euro incl. porto geloof ik toch? Hoeveel rekenen ze bij bol.com aan porto eigenlijk?quote:Op zondag 15 november 2009 14:13 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Zo mijn werk is af![]()
. Lootje komt later, want ik moet nog even nadenken over wat ik wil hebben. DaD, je bent wel vergeten er een richtprijs bij te zetten. Voor hoeveel geven we elkaar wat? (denk je ook aan de portokosten?).
Nu even rieleksen.
1,95 ofzo?quote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Je kan je verlanglijstje later aanpassen en het is 15 euro incl. porto geloof ik toch? Hoeveel rekenen ze bij bol.com aan porto eigenlijk?
Als je ze echt terug wilt, datakaartje vragen en kijken of je wat kunt recoveren. Volgens mij moet dat wel mogelijk zijn.quote:Op zondag 15 november 2009 14:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Thanks.
Ik bedoelde het niet zo lullig, sorry.
Maar er waren gister leuke foto's gemaakt en een vriendin heeft ze allemaal verwijderd omdat zij er stom op stondDus ik ben een beetje chago.
Klinkt ook fancy jaquote:Op zondag 15 november 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
geen taille, geen heupen maar wel brede bovenbenen is ook een leuke uitdaging anders
Om deze nog even te tackelen, ja, absolutely, maar dat was deze week bepaald niet een reden om vrolijk te worden. Ik had denk ik 'last' van het gevoel dat ik eindelijk een beetje op de goede weg zit met gezondheid en structuur in m'n leven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:14 schreef _Calimero_ het volgende:
Morning!
zeg... ben jij verliefd? je liet laatst ook al iets vallen over iemand die je voor jezelf wou houden.. en nu schijt je hartjes....
Da's een goed idee! Wel een winnend lot he?quote:Op zondag 15 november 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
goed plan. Zullen we samen een nieuwjaarslot kopen?
Gewoon quoten kan wel. Alleen het quickquoten niet. Ook de italic functie doet het niet, zodat het lijkt of ik mijn peer al op heb, terwijl dat nog geenszins het geval is!!quote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Fok doet raar, ik kan niet quotenAfijn, XM: ik heb hetzelfde probleem, en ik kan voor broeken altijd prima slagen bij MAC, o.a. bij de Bijenkorf. Die hebben 8 of 10 verschillende pasvormen voor allerlei rare figuren. Wel prijzig, maar ook wel mooi en goede kwaliteit.
Ah, thnx voor de tip! We gaan naar Den Haag, dus bezoekje aan de Bijenkorf zit er zeker in!quote:Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Fok doet raar, ik kan niet quotenAfijn, XM: ik heb hetzelfde probleem, en ik kan voor broeken altijd prima slagen bij MAC, o.a. bij de Bijenkorf. Die hebben 8 of 10 verschillende pasvormen voor allerlei rare figuren. Wel prijzig, maar ook wel mooi en goede kwaliteit.
Da's nou net info die ik liever wat prive houd. Het een en ander loopt niet helemaal op rolletjes, maar voor mij is het wel duidelijk dat dit heel speciaal is.quote:Op zondag 15 november 2009 14:29 schreef AKnynke het volgende:
hoevaak zouden ze dat wel niet horen bij een sigarettenboer?
En loveli: vertel eens wat meer over het verliefd zijn?
ja, dan wordtie niet groter helaasquote:
Welkomquote:Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef Moonwalk het volgende:
Tvp ik heb me net aangemeld en wacht even af tot ik in het lijstje verschijn
watzijzeiquote:Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom
Vertel, wie ben je, wat wil je, hoe ga je dat doen?
Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.quote:Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens hallucineren?
Per ongeluk - Dus niet onder invloed van drugs of zo (behalve alcohol misschien)
Ik heb nu twee keer iets raars meegemaakt
en m'n broertje ook.. Dus misschien hebben we een genetische/geestelijke afwijking
Maar misschien hebben meer mensen het!!
quote:Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom
Vertel, wie ben je, wat wil je, hoe ga je dat doen?
Goed dat je het zegt.....anorexiavooroordeelimage weer uitwist.quote:Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik had een keer na 14 uur lang werken zonder fatsoenlijke maaltijd ( lees 1 halve koude tosti ), dat ik in het donker naar huis liep en een hond onder het bruggetje zag. Toen ik wat dichterbij kwam was er helemaal nergens een hond
edit: Dat was in de Horeca, te weinig personeel die dag en daarom geen pauze=geen eten. Het was geen afval poging ofzo![]()
Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.
En een andere keer, weer in de auto op weg naar huis terwijl ik heel moe was: Op een billboard een beker met kwasten aanzien voor een bewegende kreeft.
Wat zie jij? En je broertje?
Oh ik had jullie posts niet gezien !quote:
Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
samen met Mr. Mo. Les 13 van serie 1 zelfs, terwijl ik ooit serie 2 heb uitgelopenik schaam me diep. Als we zo thuis zijn gaan we ons voor een loop inschrijven zodat we een stok achter de deur hebben...
op naar de 10km per uur op een afstand van 10km
Google eens op lucide dromen? Herken je daar dingen in?quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.
1e keer: ik hoorde de deur kraken bij ouders van vriendje thuis, zag een heel klein omaatje a la tweety bij de deur die iets zei, naar mij toe begon te lopen. Ik keek de andere kant op, keek weer, stond er nog steeds. Ik wist ZEKER dat ik wakker was. Doe het licht aan: niets te zien.
Doe het licht uit, zie een soort spinachtig tekenfilm dier ±25 cm als een donkere vlek, op de muur naast de deur, loopt mee, precies waar het kan lopen over de muur als ik mij omdraai. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik hem nog.
Vannacht werd ik wakker, zag ik bij het plafond wazige vlekken, probeerde beter te kijken bleek een soort hondje te zijn klein tekenfilmachtig bulldog hondje met bewegende pootjes, zat op een wolkje met nog meer diertjes en bewoog met mij mee ook al keek ik ergens anders heen, maar wel echt op een nintendo 64 spelletjesachtige manier. Toen ik beter keek zag ik hem steeds duidelijker en met m'n ogen dicht ook. Toen keek ik maar helemaal naar boven met m'n ogen dicht en zag ik het niet meer?
Maar ik weet dus 100% zeker dat ik wakker was.![]()
Maar dit zijn dus dingen die blijven achtervolgenIrritant.
Bij m'n broertje was het een keer een hand die de deur opendeed, een soort zwarte nare monsterachtige hand. Daarna kwam m'n moeder binnen die de deur echt opendeed.
Het rare was: De oma van mijn vriendje sliep bij uitzondering (doet ze nooit, wist niet eens dat ze OOIT uit haar eigen huis ging) bij de ouders van mijn vriendje. Kon niet alleen de trap af. Ze is ook vrij klein: midden in de nacht stond ze in de deuropening van die kamer. PRECIES als enkele weken terug. En dat was wel echt had ik meteen door, maar ZOO eng, m'n hart maakte echt een sprongetje.
de laatste loop die ik deed was 15km en daar liep ik 9,5 gemiddeldquote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?
Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!quote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat degene die ik heb ook een boek op haar lijstje zetLekker makkelijk
![]()
.
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: banaan
T: twee boterhammen met boterhamworst
D: penne met champignon-gorgonzolasaus (Mark is net uit de keuken gevlucht wegens de stank)
T: halve meloen
En gisteren at ik: yoghurt met frambozen, 3/4 zak bolognese chips, Milka + Daim-reep. Dus.
Ik ga ook boeken op het lijstje zettenquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!
Thank you, hoe staat het met jou? heb jij nog dates/projectjes/mannen op het oog?quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Merel het volgende:
PPP ik zou het niet weten!
Calimero, fijn dat je gisteravond goed verlopen is
Be careful what you wish forquote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Een hele awesome panty van de H&M of zo is ook tof!
Geniaaaal
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe het gaat, probeer zo min mogelijk na te denken over hoe het gaat want daar word ik niet vrolijker vanquote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Thank you, hoe staat het met jou? heb jij nog dates/projectjes/mannen op het oog?
hmmm... Ik snap de strategie, maar als je weet of het wel of niet goed gaat, kun je ook kijken wát er dan niet goed gaat, en hoe je zou willen dat het wel zou gaan + een actieplan opstellen. nou ja, ligt eraan wat het is natuurlijk...quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe het gaat, probeer zo min mogelijk na te denken over hoe het gaat want daar word ik niet vrolijker vanOp dit moment in ieder geval geen lopende projecten, en dat voelt vreemd. Ik ben niet goed in alleen zijn.
En nu ga ik een eitje bakken en op een bruine boterham leggen als avondeten!
ZIt jij in m'n ge-editte post te kijken, vuile modjesmachtmisbruikert??quote:
oh nu heb ik het gemist....quote:
1850 kcal... Ha, wordt er toch wel bedreven inquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, fok doet het weer *opgelucht ademhaalt*
Lijst:
O: 2 sneetjes brood met achterham, tonijnsalade en beschuit 48+ kaas
S: 1.15 wandelen
T: gekookt ei
L: 2 borden eigengemaakte groentesoep met balletjes en stoofvlees, boterham osseworst
T: 2 kommen vla met eigengemaakte stoofpeertjes
T: peer, 2 mandarijntjes
D: Gevulde paprika met gehakt, rijst en gevulde tomaat met hetzelfde prutje en gevuld ui, Doperwten/wortels, salade.
T: blokje choco
Nou das wel weer genoeg dacht ik zo
Heel netjes!quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1850 kcal... Ha, wordt er toch wel bedreven in![]()
Heb altijd honger dus veel eten is voor mij belangrijk...Nou en met deze kcal is het natuurlijk best goed dacht ik zo.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
sebasser is overleden!!!!![]()
![]()
sebasser is overleden
Ik kreeg een PM van Alex. Schrok me echt dood... Heb nog wel rare dingen met 'm meegemaakt, en 'm ook inderdaad een paar keer gemeet.quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Daar heb ik nog eens mee gemeet
. Aparte gozer, dat wel... Heb hem al lang niet meer op Fok! gezien.
muahaha, omdat ik even bezoek had.quote:Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef loveli het volgende:
En waarom is Calimero juist nu even niet online?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel ik moet je foto nog laten zien aan die lange slungel!
Is ingeleverd heurr!quote:Op zondag 15 november 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Oh en XcUZ_Me
Shinydiscoball
MariaEtcetera
Ewelina
Daph_
doe eens inleveren?
quote:Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
MINIIIIIIIIIIIIIII
![]()
Hoe gaat het!
Hier is het goed hoor! Denk ikSamenvatting: DaD heeft een mooi lief huiske en PF krijgt ook een nieuwe kamert en ehhh ja, samenvatting van niks, maar ik ben het alweer kwijt
</slaperig>
Hey!quote:
Het is eigenlijk stiekem een huisje! Of nou ja, een containerquote:Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey!Nu je er toch bent, hoe zit het met die nieuwe kamer?
toad in the hole!! mjam!quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:04 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik heb uit het nieuwe Engelse kookboek een gerecht klaargemaakt. Ik vind het echt een geweldig kookboek, want de recepten laten de kok nogal vrij.
Dit zag er op een plaatje heerlijk maar vreselijk machtig uit; in werkelijkheid viel het mee en is het zeker voor herhaling vatbaar.
Lamsworstjes gebakken in antiaanbakpan (in eigen vet dus)
Beslag gemaakt van 2dl ei (4 stuks), 2dl volkorenmeel, 2dl melk
Worstjesvet uit de pan in ovenschotel schenken
Ovenschotel 5 min in hete oven (200o)
Dan worstjes in hete ovenschotel leggen
Beslag over worstje gieten
Terug in oven
40 minuten later is het deeg tot wel tweemaal zo groot gerezen met her en der een worstje.
Ik had twee schotels gemaakt, we hebben de schotel die ongeveer 1/3 van het beslag bevatte met z'n tweeën gedeeld.
Geserveerd met een grote lading spruiten.
Ik heb mijn worstje eruit geplukt en terzijde gelegd, zoveel trek had ik niet. Maar de deegflap was verrassend luchtig en aangenaam.
En appeltaart toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |