Nou, 1.15 minuut wandelen zou ik niet in m'n lijstje zetten hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Lege berichtjes
Mijn vriend zou werken tot 18 uur maar dat wordt toch 22 uur, heb dus net even op bed gelegen anders red ik het niet... [insert] mietje]]
Mijn uiteindelijke lijst:
O: 2 boterhammen met osseworst en 48+ kaas, gekookt ei, beschuit jam
S: 1.15 min wandelen
T: peer
L: boterham achterham, beschuit 48+ kaas
T: 2 mandarijnen
T: Kom vla met eigengemaakte stoofpeer
D: pot spinazie met gekookt ei
T: toastjes met tonijnsalade en eiersalade
Oh, jij zou zo gemakkelijk zijn om iets voor te kopen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, gaat men Secret Santa doen? Wel leuk, maar is misschien wat onhandig vanwege buitenland en drukte
Ik ga cocktails shaken!
Wat dan? Een cocktailshaker heeft ze al..quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, jij zou zo gemakkelijk zijn om iets voor te kopen!
Ik was heel even een beetje beledigdquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, 1.15 minuut wandelen zou ik niet in m'n lijstje zetten hoor!
We hebben hier een winkeltje met zulke geweldige etenswaren, daar zou ik met gemak iets voor d'r vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat dan? Een cocktailshaker heeft ze al..
heb ik gedaan! en ik ben blij dat ik 'm nog even heb gezien, het was de 'closure' waar ik op hoopte. En het was maar goed dat ik al snel bij mezelf door had dat ik 'm totaal niet meer leuk vind, en zijn filosofische gezwets me nu ook echt de keel begon uit te hangen, want 5 min later vertelde hij dat ie iemand anders leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef Merel het volgende:
Moest jij niet iets gaan drinken met iemand?
Heel fijn!quote:Op zondag 15 november 2009 00:30 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
heb ik gedaan! en ik ben blij dat ik 'm nog even heb gezien, het was de 'closure' waar ik op hoopte. En het was maar goed dat ik al snel bij mezelf door had dat ik 'm totaal niet meer leuk vind, en zijn filosofische gezwets me nu ook echt de keel begon uit te hangen, want 5 min later vertelde hij dat ie iemand anders leuk vindt.![]()
1 wijntje gedronken en toen wilde ik eigenlijk gewoon graag weer alleen zijn, haha
Ik ben er ook niet geschikt voor, maar dwing mezelf.quote:Op zondag 15 november 2009 08:17 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik vind het idee van GeheimKlaas heel leuk, en ik ga ook vast weer spijt hebben dat ik niet mee doe, maar ik doe niet mee. Sorry. Ik ben er niet geschikt voor.
Net alsof ze 13 jaar later besluiten iets te schrijven over een verdrag uit 1996..quote:VN-verdrag voor afschaffing collegegeld
ANP
Gepubliceerd op 14 november '09, 21:00, bijgewerkt op 14 november 2009 21:04
NEW YORK - In VN-verband is de uiteindelijke afschaffing van collegegeld aan universiteiten afgesproken. Het Internationaal Verdrag inzake economische, sociale en culturele rechten uit 1966 bepaalt in artikel 13:
‘De Staten die partij zijn bij dit Verdrag erkennen het recht van een ieder op onderwijs. Zij zijn van oordeel dat het onderwijs gericht dient te zijn op de volledige ontplooiing van de menselijke persoonlijkheid en van het besef van haar waardigheid en dat het dient bij te dragen tot de eerbied voor de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden. Zij zijn voorts van oordeel dat het onderwijs een ieder in staat dient te stellen een nuttige rol te vervullen in een vrije samenleving en het begrip, de verdraagzaamheid en de vriendschap onder alle volken en alle rasgemeenschappen, etnische en godsdienstige groeperingen, alsmede de activiteiten van de Verenigde Naties voor de handhaving van de vrede dient te bevorderen.
De Staten die partij zijn bij dit Verdrag erkennen dat, ten einde tot een volledige verwezenlijking van dit recht te komen: [...] Het hoger onderwijs door middel van alle passende maatregelen en in het bijzonder door de geleidelijke invoering van kosteloos onderwijs voor een ieder op basis van bekwaamheid gelijkelijk toegankelijk dient te worden gemaakt.’
huh? dat is wel een raar artikel inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2009 10:27 schreef AKnynke het volgende:
ik vind dit zo'n gek artikel op volkskrant.nl:
[..]
Net alsof ze 13 jaar later besluiten iets te schrijven over een verdrag uit 1996..
Tof dat het zo leuk was Maria! En ik vind je lijstje nog wel meevallen hoor!quote:Op zondag 15 november 2009 10:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai! Movienight was leukAllemaal loze films gekeken en heul langzaam van alles gegeten, steeds kleine beetjes
Iedereen nam hapjes mee, vondaer. En ik heb spierpijn vandaag
Heb in geen tijden zoveel spierpijn gehad van Zumba!
![]()
Lijstje van gisteren (als ik het nog kan herinneren)
O: snee brood met chocopasta met nootjes(bio)
S: Zumba
L: twee sneetjes met paté
T: bruin pistoletje met een knakworstje
D: euhh... plakje mozzarella, twee kleine puntjes quesadilla, twee stukjes wraprol, 3 kleine gehaktballetjes in tomatensaus, plakjes komkommer, een mini-corndog
T: stukje taart en twee cola![]()
Valt al met al nog érg mee gezien wat er allemaal het huis binnen kwamBejeezus wat hebben die gasten gevroten hier
Maar het was erg gezellig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |