abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 21:48:08 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74706423
Lege berichtjes

Mijn vriend zou werken tot 18 uur maar dat wordt toch 22 uur, heb dus net even op bed gelegen anders red ik het niet... [insert] mietje]]

Mijn uiteindelijke lijst:
O: 2 boterhammen met osseworst en 48+ kaas, gekookt ei, beschuit jam
S: 1.15 min wandelen
T: peer
L: boterham achterham, beschuit 48+ kaas
T: 2 mandarijnen
T: Kom vla met eigengemaakte stoofpeer
D: pot spinazie met gekookt ei
T: toastjes met tonijnsalade en eiersalade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:17:37 #152
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74707095
mijn uiteindelijke lijst:

O: 3 crackers met filet a/kipfilet+huttekase
S: 2 uur fitness
L: 2 boterhammen filet a
T: peer, appel
D: pasta, pesto broccoli, kip en een beetje monchou
T: rode wijn, mijn nieuwe personal trainer vindt dat ik wijn mag drinken in het weekend
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 14 november 2009 @ 22:46:17 #153
331 Merel
Be here now.
pi_74707823
Moest jij niet iets gaan drinken met iemand?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74707943
Oh, gaat men Secret Santa doen? Wel leuk, maar is misschien wat onhandig vanwege buitenland en drukte

Ik ga cocktails shaken!
pi_74707958
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Lege berichtjes

Mijn vriend zou werken tot 18 uur maar dat wordt toch 22 uur, heb dus net even op bed gelegen anders red ik het niet... [insert] mietje]]

Mijn uiteindelijke lijst:
O: 2 boterhammen met osseworst en 48+ kaas, gekookt ei, beschuit jam
S: 1.15 min wandelen
T: peer
L: boterham achterham, beschuit 48+ kaas
T: 2 mandarijnen
T: Kom vla met eigengemaakte stoofpeer
D: pot spinazie met gekookt ei
T: toastjes met tonijnsalade en eiersalade
Nou, 1.15 minuut wandelen zou ik niet in m'n lijstje zetten hoor!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74708071
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, gaat men Secret Santa doen? Wel leuk, maar is misschien wat onhandig vanwege buitenland en drukte

Ik ga cocktails shaken!
Oh, jij zou zo gemakkelijk zijn om iets voor te kopen!
  Vis een optie? zaterdag 14 november 2009 @ 23:01:58 #157
70532 loveli
N
pi_74708315
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:53 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh, jij zou zo gemakkelijk zijn om iets voor te kopen!
Wat dan? Een cocktailshaker heeft ze al..
crap in = crap out
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:07:13 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74708464
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, 1.15 minuut wandelen zou ik niet in m'n lijstje zetten hoor!
Ik was heel even een beetje beledigd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74708466
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 23:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat dan? Een cocktailshaker heeft ze al..
We hebben hier een winkeltje met zulke geweldige etenswaren, daar zou ik met gemak iets voor d'r vinden. .
  zondag 15 november 2009 @ 00:30:54 #160
277802 _Calimero_
pi_74710696
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 22:46 schreef Merel het volgende:
Moest jij niet iets gaan drinken met iemand?
heb ik gedaan! en ik ben blij dat ik 'm nog even heb gezien, het was de 'closure' waar ik op hoopte. En het was maar goed dat ik al snel bij mezelf door had dat ik 'm totaal niet meer leuk vind, en zijn filosofische gezwets me nu ook echt de keel begon uit te hangen, want 5 min later vertelde hij dat ie iemand anders leuk vindt.

1 wijntje gedronken en toen wilde ik eigenlijk gewoon graag weer alleen zijn, haha
  zondag 15 november 2009 @ 02:07:33 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74712138
ik heb geen idee hoeveel glazen wijn ik gedronken heb vanavond. Ik voelde het pas toen ik op ging staan, en ik ben bang dat als ik zo in bed ga liggen m'n wereld draait. Typen gaat nog wel makkelijk. En morgen moet ik aan het werk. Nu maar naar bed. Weltrusten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74712305
Wat was ook alweer het bedrag voor SS? En wie doen er mee?
pi_74713169
Mogge!

Ik vind het idee van GeheimKlaas heel leuk, en ik ga ook vast weer spijt hebben dat ik niet mee doe, maar ik doe niet mee. Sorry. Ik ben er niet geschikt voor .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 november 2009 @ 09:07:09 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74713363
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:30 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

heb ik gedaan! en ik ben blij dat ik 'm nog even heb gezien, het was de 'closure' waar ik op hoopte. En het was maar goed dat ik al snel bij mezelf door had dat ik 'm totaal niet meer leuk vind, en zijn filosofische gezwets me nu ook echt de keel begon uit te hangen, want 5 min later vertelde hij dat ie iemand anders leuk vindt.

1 wijntje gedronken en toen wilde ik eigenlijk gewoon graag weer alleen zijn, haha
Heel fijn! .

Goedemorgen .

Vandaag even wat opdrachten afmaken die morgen ingeleverd moeten worden. Ben morgen van 9 tot half 11 's avonds ofzo weg (elke maandag van half 1 tot half 9 colleges; willen de medestudenten pizza gaan bestellen, ja daag ).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 november 2009 @ 09:12:42 #165
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74713402
goedemorgen!

ik ga vandaag een stoofpot maken, en daar zelf brood bij bakken..nu ben k alleen benieuwd of ik stoofvlees of soepvlees gekocht heb!

Nu eerst maar aan het werk. Ik heb lichte hoofdpijn..
pi_74713869
quote:
Op zondag 15 november 2009 08:17 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik vind het idee van GeheimKlaas heel leuk, en ik ga ook vast weer spijt hebben dat ik niet mee doe, maar ik doe niet mee. Sorry. Ik ben er niet geschikt voor .
Ik ben er ook niet geschikt voor, maar dwing mezelf.

Verder moet ik mezelf nu uit m'n warme bed dwingen om te gaan werken. Jammer.
  zondag 15 november 2009 @ 10:17:00 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74714020
Haai! Movienight was leuk Allemaal loze films gekeken en heul langzaam van alles gegeten, steeds kleine beetjes Iedereen nam hapjes mee, vondaer. En ik heb spierpijn vandaag Heb in geen tijden zoveel spierpijn gehad van Zumba!

Lijstje van gisteren (als ik het nog kan herinneren)

O: snee brood met chocopasta met nootjes (bio)
S: Zumba
L: twee sneetjes met paté
T: bruin pistoletje met een knakworstje
D: euhh... plakje mozzarella, twee kleine puntjes quesadilla, twee stukjes wraprol, 3 kleine gehaktballetjes in tomatensaus, plakjes komkommer, een mini-corndog
T: stukje taart en twee cola

Valt al met al nog érg mee gezien wat er allemaal het huis binnen kwam Bejeezus wat hebben die gasten gevroten hier Maar het was erg gezellig!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74714117
Goedemorgen!

Gisteren als extra T nog een handje dorito's genomen. Verder aan het lijstje gehouden. Vandaag:

O: vanilleyoghurt met muesli
L: brood met leverworst (niet slankverantwoord maar wel )
D: nasi
T: cherrytomaatjes
  zondag 15 november 2009 @ 10:27:18 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74714128
ik vind dit zo'n gek artikel op volkskrant.nl:
quote:
VN-verdrag voor afschaffing collegegeld
ANP
Gepubliceerd op 14 november '09, 21:00, bijgewerkt op 14 november 2009 21:04
NEW YORK - In VN-verband is de uiteindelijke afschaffing van collegegeld aan universiteiten afgesproken. Het Internationaal Verdrag inzake economische, sociale en culturele rechten uit 1966 bepaalt in artikel 13:
‘De Staten die partij zijn bij dit Verdrag erkennen het recht van een ieder op onderwijs. Zij zijn van oordeel dat het onderwijs gericht dient te zijn op de volledige ontplooiing van de menselijke persoonlijkheid en van het besef van haar waardigheid en dat het dient bij te dragen tot de eerbied voor de rechten van de mens en de fundamentele vrijheden. Zij zijn voorts van oordeel dat het onderwijs een ieder in staat dient te stellen een nuttige rol te vervullen in een vrije samenleving en het begrip, de verdraagzaamheid en de vriendschap onder alle volken en alle rasgemeenschappen, etnische en godsdienstige groeperingen, alsmede de activiteiten van de Verenigde Naties voor de handhaving van de vrede dient te bevorderen.

De Staten die partij zijn bij dit Verdrag erkennen dat, ten einde tot een volledige verwezenlijking van dit recht te komen: [...] Het hoger onderwijs door middel van alle passende maatregelen en in het bijzonder door de geleidelijke invoering van kosteloos onderwijs voor een ieder op basis van bekwaamheid gelijkelijk toegankelijk dient te worden gemaakt.’
Net alsof ze 13 jaar later besluiten iets te schrijven over een verdrag uit 1996..
  zondag 15 november 2009 @ 10:32:53 #170
277802 _Calimero_
pi_74714177
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:27 schreef AKnynke het volgende:
ik vind dit zo'n gek artikel op volkskrant.nl:
[..]

Net alsof ze 13 jaar later besluiten iets te schrijven over een verdrag uit 1996..
huh? dat is wel een raar artikel inderdaad.
  zondag 15 november 2009 @ 10:33:20 #171
277802 _Calimero_
pi_74714180
quote:
Op zondag 15 november 2009 10:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haai! Movienight was leuk Allemaal loze films gekeken en heul langzaam van alles gegeten, steeds kleine beetjes Iedereen nam hapjes mee, vondaer. En ik heb spierpijn vandaag Heb in geen tijden zoveel spierpijn gehad van Zumba!

Lijstje van gisteren (als ik het nog kan herinneren)

O: snee brood met chocopasta met nootjes (bio)
S: Zumba
L: twee sneetjes met paté
T: bruin pistoletje met een knakworstje
D: euhh... plakje mozzarella, twee kleine puntjes quesadilla, twee stukjes wraprol, 3 kleine gehaktballetjes in tomatensaus, plakjes komkommer, een mini-corndog
T: stukje taart en twee cola

Valt al met al nog érg mee gezien wat er allemaal het huis binnen kwam Bejeezus wat hebben die gasten gevroten hier Maar het was erg gezellig!
Tof dat het zo leuk was Maria! En ik vind je lijstje nog wel meevallen hoor!
  zondag 15 november 2009 @ 10:35:10 #172
277802 _Calimero_
pi_74714204
Planning voor vandaag:

o; brinta
t; koffie verkeerd, appel
L: salade met komkommer, tomaat, dressing, 2 sneetjes mueslibrood
t: ?
D: ? even kijken of ik thuis eet.

Vandaag komt een vriendinnetje uit 't buitenland voor een vakantie terug naar nl, zo leuk ik heb haar al ruim een jaar niet gezien... Alleen we zouden haar ophalen van schiphol (ook haar ouders enzo) maar ik zag net dat ik compleet blut flink rood sta, dus eigenlijk kan ik dat treinkaartje helemaal niet betalen

Edit, ik denk dat mijn lijst nog wel aangevuld gaat worden, wil vandaag weer netjes 1700 Kcal eten, gister was het denk ik 1300 ofzo
  zondag 15 november 2009 @ 10:42:53 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74714277
Mogge!

De wereld draait nog steeds een beetje van alle wijn en Baileys van gisteravond en vannacht. Ik geloof dat ik nog Twister heb gespeeld en ik was om 3 uur thuis. Ofzo .

Nu: hoofdpijn
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74714601
Ik heb nog niet bijgelezen, maar de uitnodigingen voor het inleveren van een lijstje voor Secret Santa zijn net verstuurd!
pi_74714655
Oh, en het verhaaltje bij de mail klopt niet voor wat betreft de volgorde waarin alles gaat, ik wist het niet zo goed meer. Maar dat wijst zich vanzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')