abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 14:26:46 #201
70532 loveli
N
pi_74715728
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
goed plan. Zullen we samen een nieuwjaarslot kopen?
Da's een goed idee! Wel een winnend lot he?
crap in = crap out
pi_74715754
'Goedemiddag, doet u mij maar het winnende lot'

!
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 14:29:51 #203
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74715795
hoevaak zouden ze dat wel niet horen bij een sigarettenboer?

En loveli: vertel eens wat meer over het verliefd zijn?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74715845
Fok doet raar, ik kan niet quoten Afijn, XM: ik heb hetzelfde probleem, en ik kan voor broeken altijd prima slagen bij MAC, o.a. bij de Bijenkorf. Die hebben 8 of 10 verschillende pasvormen voor allerlei rare figuren. Wel prijzig, maar ook wel mooi en goede kwaliteit.
pi_74715907
En kan ik dan via bol.com het laten inpakken en versturen naar mijn getrokken-lootjes-persoon? Ik heb al op hun site gekeken, maar die doet raar, dus misschien dat iemand het weet

Lijstje;

O: niks wegens te laat uit mijn bed
T: 2 mini toblerones
L: 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en komkommer, 3 crackers met mayo, sambal en komkommer.
T: peer
rest weet ik nog niet
pi_74715948
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Fok doet raar, ik kan niet quoten Afijn, XM: ik heb hetzelfde probleem, en ik kan voor broeken altijd prima slagen bij MAC, o.a. bij de Bijenkorf. Die hebben 8 of 10 verschillende pasvormen voor allerlei rare figuren. Wel prijzig, maar ook wel mooi en goede kwaliteit.
Gewoon quoten kan wel. Alleen het quickquoten niet. Ook de italic functie doet het niet, zodat het lijkt of ik mijn peer al op heb, terwijl dat nog geenszins het geval is!!
pi_74715964
Hm.. bijenkorf ook maar 's kijken dan

Ik floreer het best in broeken die gewoon écht recht zijn en dus wat wijder
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 14:42:40 #208
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_74716082
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ah, thnx voor de tip! We gaan naar Den Haag, dus bezoekje aan de Bijenkorf zit er zeker in!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_74716118
@ C

Ja dat kan!

Kijk! Mijn huisje!!!!!!

pi_74716154
kan het plaatje wat groter??
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 14:49:29 #211
70532 loveli
N
pi_74716223
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:29 schreef AKnynke het volgende:
hoevaak zouden ze dat wel niet horen bij een sigarettenboer?

En loveli: vertel eens wat meer over het verliefd zijn?
Da's nou net info die ik liever wat prive houd. Het een en ander loopt niet helemaal op rolletjes, maar voor mij is het wel duidelijk dat dit heel speciaal is.
crap in = crap out
pi_74716226
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
kan het plaatje wat groter??
Ja hoor, als je er op klikt!
pi_74716245
Hm... Plaatje doet raar!!
pi_74716271
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:49 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja hoor, als je er op klikt!
ja, dan wordtie niet groter helaas

ziet er zo op het eerste gezicht wel heel leuk uit! Gefeliciteerd
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 14:54:01 #215
70532 loveli
N
pi_74716303
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:50 schreef P.F het volgende:
Hm... Plaatje doet raar!!
Heel Fok! doet raar.
crap in = crap out
pi_74716393
Hier plaatjes van iemand anders, zo zou ik het ook wel willen!!!!!!!!!!!!!

zondag 15 november 2009 @ 15:00:53 #217
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74716434
Tvp ik heb me net aangemeld en wacht even af tot ik in het lijstje verschijn
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74716457
Ik dacht eerst om de ruimte in tweeën te delen,
nu denk ik dat ik hem zo in vieren ga delen:

pi_74716553
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef Moonwalk het volgende:
Tvp ik heb me net aangemeld en wacht even af tot ik in het lijstje verschijn
Welkom
Vertel, wie ben je, wat wil je, hoe ga je dat doen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_74716685
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom
watzijzei
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 15:15:52 #222
70532 loveli
N
pi_74716736
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

watzijzei
crap in = crap out
pi_74716744
ja! leuk hoor lekker al die ruimte voor jezelf
Ja doei.
pi_74716808
net een shitload aan paprika's, tomaten, ui en knoflook aan stukken gehakt, in een schaal gegooid en bestrooid met oa. chilipoeder, paprikapoeder, bruchettakruiden en wat olijfolie. Het mag nu anderhalf uur op 150 graden in de oven uitdrogen en dan vanavond lekker pastasaus van maken
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 15:25:32 #225
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74716962
ik heb een kater, de hele morgen gewerkt, en m'n proposal is bijna af. Ik wacht nog op de laatste feedback van , verwerk dat, doe alles in een pdf opslaan en stuur het op.

Voor vanavond staat er stoofvlees in bokbier te sudderen, en daar ga ik straks nog zelf broodjes bij bakken, maar nu heb ik zin in chips en cola. Maar even naar de supermarkt!
pi_74717071
Zijn er hier mensen die wel eens hallucineren?

Per ongeluk - Dus niet onder invloed van drugs of zo (behalve alcohol misschien)

Ik heb nu twee keer iets raars meegemaakt
en m'n broertje ook.. Dus misschien hebben we een genetische/geestelijke afwijking

Maar misschien hebben meer mensen het!!
pi_74717357
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens hallucineren?

Per ongeluk - Dus niet onder invloed van drugs of zo (behalve alcohol misschien)

Ik heb nu twee keer iets raars meegemaakt
en m'n broertje ook.. Dus misschien hebben we een genetische/geestelijke afwijking

Maar misschien hebben meer mensen het!!
Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.

En een andere keer, weer in de auto op weg naar huis terwijl ik heel moe was: Op een billboard een beker met kwasten aanzien voor een bewegende kreeft.

Wat zie jij? En je broertje?
  zondag 15 november 2009 @ 15:57:08 #228
262978 Moonwalk
pi_74717676
Ik had een keer na 14 uur lang werken zonder fatsoenlijke maaltijd ( lees 1 halve koude tosti ), dat ik in het donker naar huis liep en een hond onder het bruggetje zag. Toen ik wat dichterbij kwam was er helemaal nergens een hond

edit: Dat was in de Horeca, te weinig personeel die dag en daarom geen pauze=geen eten. Het was geen afval poging ofzo
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74717699
Hey Moonwalk
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom
Ja doei.
pi_74717755
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik had een keer na 14 uur lang werken zonder fatsoenlijke maaltijd ( lees 1 halve koude tosti ), dat ik in het donker naar huis liep en een hond onder het bruggetje zag. Toen ik wat dichterbij kwam was er helemaal nergens een hond

edit: Dat was in de Horeca, te weinig personeel die dag en daarom geen pauze=geen eten. Het was geen afval poging ofzo
Goed dat je het zegt.....anorexiavooroordeelimage weer uitwist.
pi_74717850
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.

En een andere keer, weer in de auto op weg naar huis terwijl ik heel moe was: Op een billboard een beker met kwasten aanzien voor een bewegende kreeft.

Wat zie jij? En je broertje?
Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.

1e keer: ik hoorde de deur kraken bij ouders van vriendje thuis, zag een heel klein omaatje a la tweety bij de deur die iets zei, naar mij toe begon te lopen. Ik keek de andere kant op, keek weer, stond er nog steeds. Ik wist ZEKER dat ik wakker was. Doe het licht aan: niets te zien.

Doe het licht uit, zie een soort spinachtig tekenfilm dier ±25 cm als een donkere vlek, op de muur naast de deur, loopt mee, precies waar het kan lopen over de muur als ik mij omdraai. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik hem nog.

Vannacht werd ik wakker, zag ik bij het plafond wazige vlekken, probeerde beter te kijken bleek een soort hondje te zijn klein tekenfilmachtig bulldog hondje met bewegende pootjes, zat op een wolkje met nog meer diertjes en bewoog met mij mee ook al keek ik ergens anders heen, maar wel echt op een nintendo 64 spelletjesachtige manier. Toen ik beter keek zag ik hem steeds duidelijker en met m'n ogen dicht ook. Toen keek ik maar helemaal naar boven met m'n ogen dicht en zag ik het niet meer ?
Maar ik weet dus 100% zeker dat ik wakker was.

Maar dit zijn dus dingen die blijven achtervolgen Irritant.

Bij m'n broertje was het een keer een hand die de deur opendeed, een soort zwarte nare monsterachtige hand. Daarna kwam m'n moeder binnen die de deur echt opendeed.

Het rare was: De oma van mijn vriendje sliep bij uitzondering (doet ze nooit, wist niet eens dat ze OOIT uit haar eigen huis ging) bij de ouders van mijn vriendje. Kon niet alleen de trap af. Ze is ook vrij klein: midden in de nacht stond ze in de deuropening van die kamer. PRECIES als enkele weken terug. En dat was wel echt had ik meteen door, maar ZOO eng, m'n hart maakte echt een sprongetje.
  zondag 15 november 2009 @ 16:09:00 #232
262978 Moonwalk
pi_74717913
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Moonwalk
[..]

Oh ik had jullie posts niet gezien !

Ik ben Moonwalk, vrouw, 24, 1.61 lang/kort, 64.8 kilo.
Een jaar geleden woog ik 74,5 kilo en toen was de maat vol. Ik ben op allerlei gekke manieren gaan afvallen
en heb daar toen de 64 kilo mee bereikt. Het gekke is dat er geen sprake is van een jojo effect want
ik was die 10 kilo in een half jaar kwijt, en ze zijn er nu een half jaar later nog steeds af.

Ik sport niet maar heb me wel pasgeleden bij de sportschool ingeschreven, het is dus de bedoeling dat ik nu wel ga sporten. Ik ben alleen zo lui om naar de sportschool toe te gaan, het sporten zelf vind ik zelfs wel leuk. Maar ik heb ook een hekel om naar mijn studie toe te gaan en naar mijn werk, terwijl ik mijn studie en mijn werk leuk vind. Ik heb dus gewoon een hekel aan mezelf vervoeren!

Nou om niet teveel af te dwalen, na die 10 kiloging er gewoon niks meer af. Dus nu wil ik gezonder gaan eten, bewegen en al die dingen die zo goed voor je zijn. Ik heb vrienden die ook aan dit soort dingen doen maar niemand is echt consistent, vandaar dat ik graag met jullie club wil mee doen

Iedereen zegt dat ik niet moet afvallen omdat iknu goed ben en er leuk uit zie ( ofzoiets ) met dat beetje extra vet, ook mannen en exen en vriendjes zeggen dat Maar ik ben gewoon niet tevreden en durf in de zomer nooit te gaan zwemmen of naar het strand. Volgende zomer wil ik gewoon lekker op vakantie, mn bikini aan en me goed voelen over mn lijf. Dat is alles !
  zondag 15 november 2009 @ 16:35:02 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74718142
Hoe allerlei gekke manieren Moonwalk?
Welkom trouwens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74718240
Dus, we gaan weer hardlopen.

Beginnen bij les 13 en gaan het nu ook echt volhouden goftedomme
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 16:43:52 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74718314
Succes Moblo, vind het dapper dat je weer gaat doen, ben je verder dan ik.
Veel plezier... Ga je alleen of gaat Mr. Mo ook mee?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74718337
samen met Mr. Mo. Les 13 van serie 1 zelfs, terwijl ik ooit serie 2 heb uitgelopen ik schaam me diep. Als we zo thuis zijn gaan we ons voor een loop inschrijven zodat we een stok achter de deur hebben...

op naar de 10km per uur op een afstand van 10km
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 16:54:29 #237
70532 loveli
N
pi_74718518
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
samen met Mr. Mo. Les 13 van serie 1 zelfs, terwijl ik ooit serie 2 heb uitgelopen ik schaam me diep. Als we zo thuis zijn gaan we ons voor een loop inschrijven zodat we een stok achter de deur hebben...

op naar de 10km per uur op een afstand van 10km
Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?
crap in = crap out
pi_74718594
Welkom, Moonwalk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74719675
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.

1e keer: ik hoorde de deur kraken bij ouders van vriendje thuis, zag een heel klein omaatje a la tweety bij de deur die iets zei, naar mij toe begon te lopen. Ik keek de andere kant op, keek weer, stond er nog steeds. Ik wist ZEKER dat ik wakker was. Doe het licht aan: niets te zien.

Doe het licht uit, zie een soort spinachtig tekenfilm dier ±25 cm als een donkere vlek, op de muur naast de deur, loopt mee, precies waar het kan lopen over de muur als ik mij omdraai. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik hem nog.

Vannacht werd ik wakker, zag ik bij het plafond wazige vlekken, probeerde beter te kijken bleek een soort hondje te zijn klein tekenfilmachtig bulldog hondje met bewegende pootjes, zat op een wolkje met nog meer diertjes en bewoog met mij mee ook al keek ik ergens anders heen, maar wel echt op een nintendo 64 spelletjesachtige manier. Toen ik beter keek zag ik hem steeds duidelijker en met m'n ogen dicht ook. Toen keek ik maar helemaal naar boven met m'n ogen dicht en zag ik het niet meer ?
Maar ik weet dus 100% zeker dat ik wakker was.

Maar dit zijn dus dingen die blijven achtervolgen Irritant.

Bij m'n broertje was het een keer een hand die de deur opendeed, een soort zwarte nare monsterachtige hand. Daarna kwam m'n moeder binnen die de deur echt opendeed.

Het rare was: De oma van mijn vriendje sliep bij uitzondering (doet ze nooit, wist niet eens dat ze OOIT uit haar eigen huis ging) bij de ouders van mijn vriendje. Kon niet alleen de trap af. Ze is ook vrij klein: midden in de nacht stond ze in de deuropening van die kamer. PRECIES als enkele weken terug. En dat was wel echt had ik meteen door, maar ZOO eng, m'n hart maakte echt een sprongetje.
Google eens op lucide dromen? Herken je daar dingen in?
pi_74719863
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?
de laatste loop die ik deed was 15km en daar liep ik 9,5 gemiddeld
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 17:50:29 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74720048
Ik hoop dat degene die ik heb ook een boek op haar lijstje zet Lekker makkelijk .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: banaan
T: twee boterhammen met boterhamworst
D: penne met champignon-gorgonzolasaus (Mark is net uit de keuken gevlucht wegens de stank )
T: halve meloen

En gisteren at ik: yoghurt met frambozen, 3/4 zak bolognese chips, Milka + Daim-reep. Dus .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 november 2009 @ 17:50:44 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74720058
welkom Moonwalk!

M'n onderzoeksvoorstel is bijna klaar. Nog even de laatste dingen doorlezen, alles bij elkaar gooien en fut!
  zondag 15 november 2009 @ 17:55:30 #243
262978 Moonwalk
pi_74720201
Bedankt voor alle verwelkomingen \
Nou ik heb de nodige afstanden gelopen op het terras, heel sporadisch gejogged en uh
allemaal rare diëten.

- Koolsoep dieet ( 3 dagen )
- Atkins ( 1,5 week )
- Sonja Bakker ( 4 dagen )

Weinig eten, veel porties eten, geen brood eten. Al die frustrerende en ongezonde methoden heb ik geprobeerd. Welliswaar nooit lang, maar dat maakt het niet minder ongezond.Allemaal jojo.

Stackers ( zonder ephedra ) heb ik ook gebruikt en daar ben ik dan nog het meeste en blijvend mee afgevallen. Ik ben niet gaan sporten in de zin van een sport oid , maar nam toen wel altijd de trap, fietste in een omweg naar huis, veel water drinken en thuis veel dansen enzo. Maar ook dit is geen gezonde manier, nu wil ik iets normaals zonder al dat gedoe
pi_74720328
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat degene die ik heb ook een boek op haar lijstje zet Lekker makkelijk .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: banaan
T: twee boterhammen met boterhamworst
D: penne met champignon-gorgonzolasaus (Mark is net uit de keuken gevlucht wegens de stank )
T: halve meloen

En gisteren at ik: yoghurt met frambozen, 3/4 zak bolognese chips, Milka + Daim-reep. Dus .
Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!

-edit- hoewel ik er nu ook een 1/5 staatslot bij ga zetten. Het te winnen bedrag te besteden aan een wereldreis per camper!!
  zondag 15 november 2009 @ 18:01:09 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74720359
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!
Ik ga ook boeken op het lijstje zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_74720781
Ik hoop dat ik geen boeken krijg ! (Ok, ik heb wel 1 leuk boek dat ik nog eens wil lezen: skinny bitch, maar die is ook roze!) Ik leen namelijk altijd (nieuwe) boeken van mijn moeder en dan vind ik het fijn om ze weer terug te kunnen geven, dat ruimt zo lekker op .

En ik zou het ook zonde vinden als iemand een dvd of cd koopt, aangezien ik muziek altijd op youtube luister

Nog best moeilijk om te bedenken wat ik wel leuk vind Maar volgens mij ben ik ook weer niet de aller moeilijkste
pi_74720922
@ Co

- Ik heb altijd door dat ik droom.
- Tenzij het een heel dagelijks iets is, soms droom ik een dag overnieuw, maar dan meer negatief, dan kom ik er pas na even wakker worden echt achter.

- Ik was toen honderd procent zeker wakker, toen ik die rare dingen zag.

Ik droom eigenlijk nooit leuke dingen, op de een of andere manier..
pi_74721039
Ik ga denk ik ook boeken op mijn lijstje zetten, hou erg van lezen En mijn boekenkast moet vol

Wat ik verder leuk vind? Ik vind conleches suggestie voor een 1/5 staatslot wel goed, en verder... erm... tja Een wat luxer badschuim ofzo, of wat van de Bodyshop, vind ik erg lekker.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74721531
Ik zou ook absoluut geen badschuim of douchegell willen Zo zonde, spoel je meteen weg! Past gelukkig ook niet door de brievenbus

Ik zou een goede nagellak (van OPI of ORLY) leuk vinden, maar dan is het hele budget al op

Verder ben ik ook heel erg anti staatsloten

!

Hmmm.. Een hele awesome panty van de H&M of zo is ook tof!
Geniaaaal

Of iets van de Zara of H&M home !
pi_74721596
Oh en XcUZ_Me
Shinydiscoball
MariaEtcetera
Ewelina
Daph_
doe eens inleveren?
  zondag 15 november 2009 @ 18:43:20 #251
331 Merel
Be here now.
pi_74721611
Welkom Moonwalk
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74721670
hm.. de pittige paprikapoeder was toch wel héééél pittig

jammer van de saus.. wel lekker, maar volgende keer wat minder paprikapoeder
Ja doei.
pi_74722080
Snel vraagje hier:

Potje zwarte olijven, was al open, heeft vriendlief buiten de koelkast bewaard (2 dagen). Kan ik ze nu nog veilig eten?
  zondag 15 november 2009 @ 19:05:14 #254
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74722340
Klaar!

Ik geloof dat ik morgen weekeind ga vieren, eens een dagje nietsdoen, uitslapen en omlummelen. Daar heb ik nog geen tijd voor gehad sinds ik terug ben in Zweden. T huis eens grondig opruimen is wel nodig, bijvoorbeeld!
  zondag 15 november 2009 @ 19:20:59 #255
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74722890
Lijstje is als volgt geworden:

O; brinta
t; koffie verkeerd met een scheut chocomelk bij gebrek aan gewone melk
L: 2 sneden mueslibrood
T: 1/2 bruin pistoletje pindakaas/peer
T: cappucino
T: kwark
T: appel
D: 100 gram wokgroente, 250 gram spinazie a la creme, 130 gram tortelloni

misschien nog een T later op de avond..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 15 november 2009 @ 19:22:12 #256
331 Merel
Be here now.
pi_74722927
PPP ik zou het niet weten!

Calimero, fijn dat je gisteravond goed verlopen is
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 15 november 2009 @ 19:26:38 #257
277802 _Calimero_
pi_74723087
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Merel het volgende:
PPP ik zou het niet weten!

Calimero, fijn dat je gisteravond goed verlopen is
Thank you, hoe staat het met jou? heb jij nog dates/projectjes/mannen op het oog?
  zondag 15 november 2009 @ 19:28:16 #258
277802 _Calimero_
pi_74723144
Ik zou het ook niet weten PPP, als het nog goed ruikt en er goed uitziet denk ik dat het wel kan? Zeker als ze bijv in wat olie staan?

Hier ook een kookvraag: als ik nou dinsdagochtend wat groente wok, couscous klaarmaak, dat (met woksausje) bij elkaar gooi, kan ik dat dan 's avonds in de magnetron opwarmen?
nou ja, het kan natuurlijk wel, maar is het dan nog te eten?
  zondag 15 november 2009 @ 19:34:08 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74723335
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef P.F het volgende:

Hmmm.. Een hele awesome panty van de H&M of zo is ook tof!
Geniaaaal
[ afbeelding ]

Be careful what you wish for
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 november 2009 @ 19:36:59 #260
331 Merel
Be here now.
pi_74723426
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef _Calimero_ het volgende:

Thank you, hoe staat het met jou? heb jij nog dates/projectjes/mannen op het oog?
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe het gaat, probeer zo min mogelijk na te denken over hoe het gaat want daar word ik niet vrolijker van Op dit moment in ieder geval geen lopende projecten, en dat voelt vreemd. Ik ben niet goed in alleen zijn.

En nu ga ik een eitje bakken en op een bruine boterham leggen als avondeten!
pi_74723471
sebasser is overleden!!!!

sebasser is overleden
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 19:42:52 #262
277802 _Calimero_
pi_74723632
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe het gaat, probeer zo min mogelijk na te denken over hoe het gaat want daar word ik niet vrolijker van Op dit moment in ieder geval geen lopende projecten, en dat voelt vreemd. Ik ben niet goed in alleen zijn.

En nu ga ik een eitje bakken en op een bruine boterham leggen als avondeten!
hmmm... Ik snap de strategie, maar als je weet of het wel of niet goed gaat, kun je ook kijken wát er dan niet goed gaat, en hoe je zou willen dat het wel zou gaan + een actieplan opstellen. nou ja, ligt eraan wat het is natuurlijk...

Alleen zijn is iets wat je kunt leren, heb ik gemerkt de afgelopen jaren. (hoewel er vele projecten waren en er altijd wel íemand in mijn hoofd spookte). Nu een keer niemand geeft best wel rust en wanneer ik me nu gelukkig voel is dat om wie ik ben/wat ik doe en niet omdat ik gelukkig word van iemand anders.

Zo. wat een filosofische praat op de zondagavond!

Eetsmakelijk
pi_74723864
Bleuh aan het wachten op een vriend die komt eten, maar heb zo'n f*cking honger dat ik er helemaal misselijk van wordt

Lootje is ingeleverd trouwens.

En hoi Moonwalk!
  zondag 15 november 2009 @ 19:52:00 #264
331 Merel
Be here now.
pi_74723942
-edit-

laat maar
pi_74724038
Merel..
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 19:56:05 #266
331 Merel
Be here now.
pi_74724106
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
Merel..
ZIt jij in m'n ge-editte post te kijken, vuile modjesmachtmisbruikert??
pi_74724158
Merel ik moet je foto nog laten zien aan die lange slungel! Heb het alleen een beetje druk gehad!
pi_74724170
had je er geen edit bij moeten zetten dan is mijn interesse gewekt
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 19:59:34 #269
277802 _Calimero_
pi_74724239
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:52 schreef Merel het volgende:
-edit-

laat maar
oh nu heb ik het gemist....

mocht je ergens nog iets over kwijt willen en niet zo open en bloot mag je ook altijd ff spammen in mijn pm-box!
  zondag 15 november 2009 @ 20:00:20 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74724278
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, fok doet het weer *opgelucht ademhaalt*
Lijst:
O: 2 sneetjes brood met achterham, tonijnsalade en beschuit 48+ kaas
S: 1.15 wandelen
T: gekookt ei
L: 2 borden eigengemaakte groentesoep met balletjes en stoofvlees, boterham osseworst
T: 2 kommen vla met eigengemaakte stoofpeertjes
T: peer, 2 mandarijntjes
D: Gevulde paprika met gehakt, rijst en gevulde tomaat met hetzelfde prutje en gevuld ui, Doperwten/wortels, salade.
T: blokje choco

Nou das wel weer genoeg dacht ik zo
1850 kcal... Ha, wordt er toch wel bedreven in
Heb altijd honger dus veel eten is voor mij belangrijk...Nou en met deze kcal is het natuurlijk best goed dacht ik zo.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 20:01:46 #271
70532 loveli
N
pi_74724336
Woensdag taart eten dus
crap in = crap out
  zondag 15 november 2009 @ 20:02:49 #272
331 Merel
Be here now.
pi_74724384
Zeg willen we allemaal even niet zo inzoomen op hoe het met mij gaat? Aangezien ik daar juist niet over wil nadenken
pi_74724409
Hardlopen is weer gelukt. Ik wil nu echt richting 60 goftedomme, dus het moet lukken. Van sporten word ik fitter, dus ik moet ook niet lopen mekkeren dat ik moe ben ofzo. Het staat nu naast het weekmenu op de kalender, dus nu moeten we wel. Zodra we niet gaan gaat er geld uit het 'uit eten spaarpotje' naar de gewone betaalrekening en wellicht ook nog 's zoiets als 'als we een week hebben gelopen gaat er weer 2 euro naar dat potje'

Ja, we hebben een uit eten potje
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 20:04:52 #274
277802 _Calimero_
pi_74724472
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

1850 kcal... Ha, wordt er toch wel bedreven in
Heb altijd honger dus veel eten is voor mij belangrijk...Nou en met deze kcal is het natuurlijk best goed dacht ik zo.
Heel netjes!

Die van mij is 1857 haha, dus ik heb 1 tomaat meer gegeten dan jij
  zondag 15 november 2009 @ 20:17:04 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74724997
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
sebasser is overleden!!!!

sebasser is overleden
. Daar heb ik nog eens mee gemeet . Aparte gozer, dat wel... Heb hem al lang niet meer op Fok! gezien.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 november 2009 @ 20:17:24 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74725016
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:01 schreef loveli het volgende:
Woensdag taart eten dus
ja!
pi_74725127
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Daar heb ik nog eens mee gemeet . Aparte gozer, dat wel... Heb hem al lang niet meer op Fok! gezien.
Ik kreeg een PM van Alex. Schrok me echt dood... Heb nog wel rare dingen met 'm meegemaakt, en 'm ook inderdaad een paar keer gemeet.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 20:21:33 #278
70532 loveli
N
pi_74725190
Ken 'em niet, maar las dat 'ie nog maar 19 was!
crap in = crap out
pi_74725209
ik ken 'm vooral van FOK!...

19..
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 20:22:22 #280
70532 loveli
N
pi_74725220
En waarom is Calimero juist nu even niet online?
crap in = crap out
  zondag 15 november 2009 @ 20:31:03 #281
277802 _Calimero_
pi_74725615
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:22 schreef loveli het volgende:
En waarom is Calimero juist nu even niet online?
muahaha, omdat ik even bezoek had.
Maar ik heb je pm beantwoord, helaas heb je er weinig aan vrees ik.

En nu ga ik er weer vandoor, met thee & boek op de bank
pi_74726027
Ha Fok is er weer.
19 pas jeetjemina.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 15 november 2009 @ 20:44:04 #283
331 Merel
Be here now.
pi_74726326
Oh en SDB!
quote:
Op zondag 15 november 2009 19:57 schreef shinydiscoball het volgende:
Merel ik moet je foto nog laten zien aan die lange slungel!
Ik ben benieuwd
pi_74726718
Heb ze weggegooid, voor de zekerheid.

Ik ben ook wat afwezig momenteel, maar heb het zo druk! Ik ga binnenkort weer meer reageren hoor!
pi_74727919
Hij was 18? Maar 18, 19 allemaal te jong

Volgens mij heb ik hem nog wel in mijn msn van lang geleden groepsgesprekken

Bah!
pi_74728720
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:42 schreef P.F het volgende:
Oh en XcUZ_Me
Shinydiscoball
MariaEtcetera
Ewelina
Daph_
doe eens inleveren?
Is ingeleverd heurr!
pi_74729185
Oke!!! Nu de rest nog!! Ik wil m'n lootje !!
pi_74729677
Ewelina en Maria moeten nog

Lijstjedump:
O: 60 gram muesl met ong 150 gram optimel yoghurt en een beker optimel
T: glas spa en fruit
L: chocoladetruffelpunt
T: paar sneetjes stokbrood met gerookte zalm, filetamericain en eentje met kipkerriesalade
T: 4 glazen spa en fruit
D: anderhalf bord bami met tjap tjoi kip, toe twee mandarijntjes
T: chocoboy

Not too bad
pi_74730138
Ja Ewelina was hier gewoon dus ze had het gewoon in kunnen leveren
  zondag 15 november 2009 @ 22:55:11 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74733559
Maria heeft het gedaan! Kort geleden thuis gekomen en meteen opgestuurd

En ben er net achter gekomen dat een 7,8 halen in een groep met alleen maar research MA studenten beneden gemiddeld is Nouja, afgerond is het een 8,0! </streber>

Edit: en lijstje alweer aangepast ook, omdat ik vergeten was er een adres in te zetten

[ Bericht 11% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-11-2009 23:01:37 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_74734147
Het wachten is alleen nog op Ewelina, dan kunnen daarna de lootjes getrokken worden! .
pi_74734732
*topic in sluipt*

Hallo dames! Hoe is het met iedereen?
Zestien topics verder! Wat heb ik allemaal gemist de afgelopen weken?
Are you pondering what I'm pondering?
  zondag 15 november 2009 @ 23:20:30 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74734833
MINIIIIIIIIIIIIIII

Hoe gaat het!

Hier is het goed hoor! Denk ik Samenvatting: DaD heeft een mooi lief huiske en PF krijgt ook een nieuwe kamert en ehhh ja, samenvatting van niks, maar ik ben het alweer kwijt </slaperig>
pi_74735164
Ja, stom, want ze was hier gewoon. Wie heeft haar nummer ?!
pi_74735173
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
MINIIIIIIIIIIIIIII

Hoe gaat het!

Hier is het goed hoor! Denk ik Samenvatting: DaD heeft een mooi lief huiske en PF krijgt ook een nieuwe kamert en ehhh ja, samenvatting van niks, maar ik ben het alweer kwijt </slaperig>
Dan hoor ik de rest morgen wel.

Met mij is het ook goed, het congres was vermoeiend maar wel leuk en leerzaam. New York was helemaal geweldig. Daarna moest ik wel een tijdje bijkomen, vandaar de lange afwezigheid.
pi_74735215
Mini !
pi_74735231
Ik ben het huis van mijn ouders aan het doorstruinen voor bruikbare spullen
Ik heb tot nu toe 5 grote rieten manden die onder mijn bed kunnen, voor schoenen, tassen, etc !!
pi_74735293
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:31 schreef P.F het volgende:
Mini !
Hey! Nu je er toch bent, hoe zit het met die nieuwe kamer?
  zondag 15 november 2009 @ 23:40:41 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_74735481
Neeeew Yooooooooooork, Neeeew Yoooork.... *muzieknootje*

Klinkt als een toffe tijd, en fijn dat je weer terug bent

Ik ga slapen nu! Ajuuu!
pi_74735720
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hey! Nu je er toch bent, hoe zit het met die nieuwe kamer?
Het is eigenlijk stiekem een huisje! Of nou ja, een container !

Heb net dit topic gemaakt, daar ga ik dan foto's etc in plaatsen!!
P.Fje heeft een huis!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')