Thank you, hoe staat het met jou? heb jij nog dates/projectjes/mannen op het oog?quote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef Merel het volgende:
PPP ik zou het niet weten!
Calimero, fijn dat je gisteravond goed verlopen is
Be careful what you wish forquote:Op zondag 15 november 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
Hmmm.. Een hele awesome panty van de H&M of zo is ook tof!
Geniaaaal
[ afbeelding ]
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe het gaat, probeer zo min mogelijk na te denken over hoe het gaat want daar word ik niet vrolijker vanquote:Op zondag 15 november 2009 19:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Thank you, hoe staat het met jou? heb jij nog dates/projectjes/mannen op het oog?
hmmm... Ik snap de strategie, maar als je weet of het wel of niet goed gaat, kun je ook kijken wát er dan niet goed gaat, en hoe je zou willen dat het wel zou gaan + een actieplan opstellen. nou ja, ligt eraan wat het is natuurlijk...quote:Op zondag 15 november 2009 19:36 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe het gaat, probeer zo min mogelijk na te denken over hoe het gaat want daar word ik niet vrolijker vanOp dit moment in ieder geval geen lopende projecten, en dat voelt vreemd. Ik ben niet goed in alleen zijn.
En nu ga ik een eitje bakken en op een bruine boterham leggen als avondeten!
ZIt jij in m'n ge-editte post te kijken, vuile modjesmachtmisbruikert??quote:
oh nu heb ik het gemist....quote:
1850 kcal... Ha, wordt er toch wel bedreven inquote:Op zondag 15 november 2009 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Ah, fok doet het weer *opgelucht ademhaalt*
Lijst:
O: 2 sneetjes brood met achterham, tonijnsalade en beschuit 48+ kaas
S: 1.15 wandelen
T: gekookt ei
L: 2 borden eigengemaakte groentesoep met balletjes en stoofvlees, boterham osseworst
T: 2 kommen vla met eigengemaakte stoofpeertjes
T: peer, 2 mandarijntjes
D: Gevulde paprika met gehakt, rijst en gevulde tomaat met hetzelfde prutje en gevuld ui, Doperwten/wortels, salade.
T: blokje choco
Nou das wel weer genoeg dacht ik zo
Heel netjes!quote:Op zondag 15 november 2009 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
1850 kcal... Ha, wordt er toch wel bedreven in![]()
Heb altijd honger dus veel eten is voor mij belangrijk...Nou en met deze kcal is het natuurlijk best goed dacht ik zo.
quote:Op zondag 15 november 2009 19:38 schreef motorbloempje het volgende:
sebasser is overleden!!!!![]()
![]()
sebasser is overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |