abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74717071
Zijn er hier mensen die wel eens hallucineren?

Per ongeluk - Dus niet onder invloed van drugs of zo (behalve alcohol misschien)

Ik heb nu twee keer iets raars meegemaakt
en m'n broertje ook.. Dus misschien hebben we een genetische/geestelijke afwijking

Maar misschien hebben meer mensen het!!
pi_74717357
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens hallucineren?

Per ongeluk - Dus niet onder invloed van drugs of zo (behalve alcohol misschien)

Ik heb nu twee keer iets raars meegemaakt
en m'n broertje ook.. Dus misschien hebben we een genetische/geestelijke afwijking

Maar misschien hebben meer mensen het!!
Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.

En een andere keer, weer in de auto op weg naar huis terwijl ik heel moe was: Op een billboard een beker met kwasten aanzien voor een bewegende kreeft.

Wat zie jij? En je broertje?
  zondag 15 november 2009 @ 15:57:08 #228
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_74717676
Ik had een keer na 14 uur lang werken zonder fatsoenlijke maaltijd ( lees 1 halve koude tosti ), dat ik in het donker naar huis liep en een hond onder het bruggetje zag. Toen ik wat dichterbij kwam was er helemaal nergens een hond

edit: Dat was in de Horeca, te weinig personeel die dag en daarom geen pauze=geen eten. Het was geen afval poging ofzo
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_74717699
Hey Moonwalk
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom
Vertel, wie ben je, wat wil je, hoe ga je dat doen?
Ja doei.
pi_74717755
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik had een keer na 14 uur lang werken zonder fatsoenlijke maaltijd ( lees 1 halve koude tosti ), dat ik in het donker naar huis liep en een hond onder het bruggetje zag. Toen ik wat dichterbij kwam was er helemaal nergens een hond

edit: Dat was in de Horeca, te weinig personeel die dag en daarom geen pauze=geen eten. Het was geen afval poging ofzo
Goed dat je het zegt.....anorexiavooroordeelimage weer uitwist.
pi_74717850
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.

En een andere keer, weer in de auto op weg naar huis terwijl ik heel moe was: Op een billboard een beker met kwasten aanzien voor een bewegende kreeft.

Wat zie jij? En je broertje?
Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.

1e keer: ik hoorde de deur kraken bij ouders van vriendje thuis, zag een heel klein omaatje a la tweety bij de deur die iets zei, naar mij toe begon te lopen. Ik keek de andere kant op, keek weer, stond er nog steeds. Ik wist ZEKER dat ik wakker was. Doe het licht aan: niets te zien.

Doe het licht uit, zie een soort spinachtig tekenfilm dier ±25 cm als een donkere vlek, op de muur naast de deur, loopt mee, precies waar het kan lopen over de muur als ik mij omdraai. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik hem nog.

Vannacht werd ik wakker, zag ik bij het plafond wazige vlekken, probeerde beter te kijken bleek een soort hondje te zijn klein tekenfilmachtig bulldog hondje met bewegende pootjes, zat op een wolkje met nog meer diertjes en bewoog met mij mee ook al keek ik ergens anders heen, maar wel echt op een nintendo 64 spelletjesachtige manier. Toen ik beter keek zag ik hem steeds duidelijker en met m'n ogen dicht ook. Toen keek ik maar helemaal naar boven met m'n ogen dicht en zag ik het niet meer ?
Maar ik weet dus 100% zeker dat ik wakker was.

Maar dit zijn dus dingen die blijven achtervolgen Irritant.

Bij m'n broertje was het een keer een hand die de deur opendeed, een soort zwarte nare monsterachtige hand. Daarna kwam m'n moeder binnen die de deur echt opendeed.

Het rare was: De oma van mijn vriendje sliep bij uitzondering (doet ze nooit, wist niet eens dat ze OOIT uit haar eigen huis ging) bij de ouders van mijn vriendje. Kon niet alleen de trap af. Ze is ook vrij klein: midden in de nacht stond ze in de deuropening van die kamer. PRECIES als enkele weken terug. En dat was wel echt had ik meteen door, maar ZOO eng, m'n hart maakte echt een sprongetje.
  zondag 15 november 2009 @ 16:09:00 #232
262978 Moonwalk
pi_74717913
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Hey Moonwalk
[..]

Oh ik had jullie posts niet gezien !

Ik ben Moonwalk, vrouw, 24, 1.61 lang/kort, 64.8 kilo.
Een jaar geleden woog ik 74,5 kilo en toen was de maat vol. Ik ben op allerlei gekke manieren gaan afvallen
en heb daar toen de 64 kilo mee bereikt. Het gekke is dat er geen sprake is van een jojo effect want
ik was die 10 kilo in een half jaar kwijt, en ze zijn er nu een half jaar later nog steeds af.

Ik sport niet maar heb me wel pasgeleden bij de sportschool ingeschreven, het is dus de bedoeling dat ik nu wel ga sporten. Ik ben alleen zo lui om naar de sportschool toe te gaan, het sporten zelf vind ik zelfs wel leuk. Maar ik heb ook een hekel om naar mijn studie toe te gaan en naar mijn werk, terwijl ik mijn studie en mijn werk leuk vind. Ik heb dus gewoon een hekel aan mezelf vervoeren!

Nou om niet teveel af te dwalen, na die 10 kiloging er gewoon niks meer af. Dus nu wil ik gezonder gaan eten, bewegen en al die dingen die zo goed voor je zijn. Ik heb vrienden die ook aan dit soort dingen doen maar niemand is echt consistent, vandaar dat ik graag met jullie club wil mee doen

Iedereen zegt dat ik niet moet afvallen omdat iknu goed ben en er leuk uit zie ( ofzoiets ) met dat beetje extra vet, ook mannen en exen en vriendjes zeggen dat Maar ik ben gewoon niet tevreden en durf in de zomer nooit te gaan zwemmen of naar het strand. Volgende zomer wil ik gewoon lekker op vakantie, mn bikini aan en me goed voelen over mn lijf. Dat is alles !
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zondag 15 november 2009 @ 16:35:02 #233
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74718142
Hoe allerlei gekke manieren Moonwalk?
Welkom trouwens
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74718240
Dus, we gaan weer hardlopen.

Beginnen bij les 13 en gaan het nu ook echt volhouden goftedomme
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 16:43:52 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_74718314
Succes Moblo, vind het dapper dat je weer gaat doen, ben je verder dan ik.
Veel plezier... Ga je alleen of gaat Mr. Mo ook mee?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_74718337
samen met Mr. Mo. Les 13 van serie 1 zelfs, terwijl ik ooit serie 2 heb uitgelopen ik schaam me diep. Als we zo thuis zijn gaan we ons voor een loop inschrijven zodat we een stok achter de deur hebben...

op naar de 10km per uur op een afstand van 10km
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 15 november 2009 @ 16:54:29 #237
70532 loveli
N
pi_74718518
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
samen met Mr. Mo. Les 13 van serie 1 zelfs, terwijl ik ooit serie 2 heb uitgelopen ik schaam me diep. Als we zo thuis zijn gaan we ons voor een loop inschrijven zodat we een stok achter de deur hebben...

op naar de 10km per uur op een afstand van 10km
Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?
crap in = crap out
pi_74718594
Welkom, Moonwalk.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74719675
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.

1e keer: ik hoorde de deur kraken bij ouders van vriendje thuis, zag een heel klein omaatje a la tweety bij de deur die iets zei, naar mij toe begon te lopen. Ik keek de andere kant op, keek weer, stond er nog steeds. Ik wist ZEKER dat ik wakker was. Doe het licht aan: niets te zien.

Doe het licht uit, zie een soort spinachtig tekenfilm dier ±25 cm als een donkere vlek, op de muur naast de deur, loopt mee, precies waar het kan lopen over de muur als ik mij omdraai. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik hem nog.

Vannacht werd ik wakker, zag ik bij het plafond wazige vlekken, probeerde beter te kijken bleek een soort hondje te zijn klein tekenfilmachtig bulldog hondje met bewegende pootjes, zat op een wolkje met nog meer diertjes en bewoog met mij mee ook al keek ik ergens anders heen, maar wel echt op een nintendo 64 spelletjesachtige manier. Toen ik beter keek zag ik hem steeds duidelijker en met m'n ogen dicht ook. Toen keek ik maar helemaal naar boven met m'n ogen dicht en zag ik het niet meer ?
Maar ik weet dus 100% zeker dat ik wakker was.

Maar dit zijn dus dingen die blijven achtervolgen Irritant.

Bij m'n broertje was het een keer een hand die de deur opendeed, een soort zwarte nare monsterachtige hand. Daarna kwam m'n moeder binnen die de deur echt opendeed.

Het rare was: De oma van mijn vriendje sliep bij uitzondering (doet ze nooit, wist niet eens dat ze OOIT uit haar eigen huis ging) bij de ouders van mijn vriendje. Kon niet alleen de trap af. Ze is ook vrij klein: midden in de nacht stond ze in de deuropening van die kamer. PRECIES als enkele weken terug. En dat was wel echt had ik meteen door, maar ZOO eng, m'n hart maakte echt een sprongetje.
Google eens op lucide dromen? Herken je daar dingen in?
pi_74719863
quote:
Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?
de laatste loop die ik deed was 15km en daar liep ik 9,5 gemiddeld
Ja doei.
  zondag 15 november 2009 @ 17:50:29 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74720048
Ik hoop dat degene die ik heb ook een boek op haar lijstje zet Lekker makkelijk .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: banaan
T: twee boterhammen met boterhamworst
D: penne met champignon-gorgonzolasaus (Mark is net uit de keuken gevlucht wegens de stank )
T: halve meloen

En gisteren at ik: yoghurt met frambozen, 3/4 zak bolognese chips, Milka + Daim-reep. Dus .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 november 2009 @ 17:50:44 #242
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74720058
welkom Moonwalk!

M'n onderzoeksvoorstel is bijna klaar. Nog even de laatste dingen doorlezen, alles bij elkaar gooien en fut!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 15 november 2009 @ 17:55:30 #243
262978 Moonwalk
pi_74720201
Bedankt voor alle verwelkomingen \
Nou ik heb de nodige afstanden gelopen op het terras, heel sporadisch gejogged en uh
allemaal rare diëten.

- Koolsoep dieet ( 3 dagen )
- Atkins ( 1,5 week )
- Sonja Bakker ( 4 dagen )

Weinig eten, veel porties eten, geen brood eten. Al die frustrerende en ongezonde methoden heb ik geprobeerd. Welliswaar nooit lang, maar dat maakt het niet minder ongezond.Allemaal jojo.

Stackers ( zonder ephedra ) heb ik ook gebruikt en daar ben ik dan nog het meeste en blijvend mee afgevallen. Ik ben niet gaan sporten in de zin van een sport oid , maar nam toen wel altijd de trap, fietste in een omweg naar huis, veel water drinken en thuis veel dansen enzo. Maar ook dit is geen gezonde manier, nu wil ik iets normaals zonder al dat gedoe
pi_74720328
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat degene die ik heb ook een boek op haar lijstje zet Lekker makkelijk .

Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: banaan
T: twee boterhammen met boterhamworst
D: penne met champignon-gorgonzolasaus (Mark is net uit de keuken gevlucht wegens de stank )
T: halve meloen

En gisteren at ik: yoghurt met frambozen, 3/4 zak bolognese chips, Milka + Daim-reep. Dus .
Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!

-edit- hoewel ik er nu ook een 1/5 staatslot bij ga zetten. Het te winnen bedrag te besteden aan een wereldreis per camper!!
  zondag 15 november 2009 @ 18:01:09 #245
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_74720359
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!
Ik ga ook boeken op het lijstje zetten .
Niet meer actief op Fok!
pi_74720781
Ik hoop dat ik geen boeken krijg ! (Ok, ik heb wel 1 leuk boek dat ik nog eens wil lezen: skinny bitch, maar die is ook roze!) Ik leen namelijk altijd (nieuwe) boeken van mijn moeder en dan vind ik het fijn om ze weer terug te kunnen geven, dat ruimt zo lekker op .

En ik zou het ook zonde vinden als iemand een dvd of cd koopt, aangezien ik muziek altijd op youtube luister

Nog best moeilijk om te bedenken wat ik wel leuk vind Maar volgens mij ben ik ook weer niet de aller moeilijkste
pi_74720922
@ Co

- Ik heb altijd door dat ik droom.
- Tenzij het een heel dagelijks iets is, soms droom ik een dag overnieuw, maar dan meer negatief, dan kom ik er pas na even wakker worden echt achter.

- Ik was toen honderd procent zeker wakker, toen ik die rare dingen zag.

Ik droom eigenlijk nooit leuke dingen, op de een of andere manier..
pi_74721039
Ik ga denk ik ook boeken op mijn lijstje zetten, hou erg van lezen En mijn boekenkast moet vol

Wat ik verder leuk vind? Ik vind conleches suggestie voor een 1/5 staatslot wel goed, en verder... erm... tja Een wat luxer badschuim ofzo, of wat van de Bodyshop, vind ik erg lekker.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_74721531
Ik zou ook absoluut geen badschuim of douchegell willen Zo zonde, spoel je meteen weg! Past gelukkig ook niet door de brievenbus

Ik zou een goede nagellak (van OPI of ORLY) leuk vinden, maar dan is het hele budget al op

Verder ben ik ook heel erg anti staatsloten

!

Hmmm.. Een hele awesome panty van de H&M of zo is ook tof!
Geniaaaal

Of iets van de Zara of H&M home !
pi_74721596
Oh en XcUZ_Me
Shinydiscoball
MariaEtcetera
Ewelina
Daph_
doe eens inleveren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: