Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.quote:Op zondag 15 november 2009 15:31 schreef P.F het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens hallucineren?
Per ongeluk - Dus niet onder invloed van drugs of zo (behalve alcohol misschien)
Ik heb nu twee keer iets raars meegemaakt
en m'n broertje ook.. Dus misschien hebben we een genetische/geestelijke afwijking
Maar misschien hebben meer mensen het!!
quote:Op zondag 15 november 2009 15:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Welkom
Vertel, wie ben je, wat wil je, hoe ga je dat doen?
Goed dat je het zegt.....anorexiavooroordeelimage weer uitwist.quote:Op zondag 15 november 2009 15:57 schreef Moonwalk het volgende:
Ik had een keer na 14 uur lang werken zonder fatsoenlijke maaltijd ( lees 1 halve koude tosti ), dat ik in het donker naar huis liep en een hond onder het bruggetje zag. Toen ik wat dichterbij kwam was er helemaal nergens een hond
edit: Dat was in de Horeca, te weinig personeel die dag en daarom geen pauze=geen eten. Het was geen afval poging ofzo![]()
Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.quote:Op zondag 15 november 2009 15:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja maar alleen bij extreme moeheid. Ik werkte toen nog bij de film en we draaiden echt idioot lange dagen. op een dag reed ik naar huis over de snelweg om een uur of vijf zes 's ochtends, na de hele dag en nacht gewerkt te hebben en ik ging pardoes op de rem staan, omdat ik ervan overtuigd was dat het benzinestation zich op miraculeuze wijze had verplaatst naar het midden van de snelweg.
En een andere keer, weer in de auto op weg naar huis terwijl ik heel moe was: Op een billboard een beker met kwasten aanzien voor een bewegende kreeft.
Wat zie jij? En je broertje?
Oh ik had jullie posts niet gezien !quote:
Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?quote:Op zondag 15 november 2009 16:45 schreef motorbloempje het volgende:
samen met Mr. Mo. Les 13 van serie 1 zelfs, terwijl ik ooit serie 2 heb uitgelopenik schaam me diep. Als we zo thuis zijn gaan we ons voor een loop inschrijven zodat we een stok achter de deur hebben...
op naar de 10km per uur op een afstand van 10km
Google eens op lucide dromen? Herken je daar dingen in?quote:Op zondag 15 november 2009 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zag 2x nadat ik geslapen had, rare droom, werd ik half wakker, ik wist zeker dat ik wakker was. Ik lag gewoon in bed.
1e keer: ik hoorde de deur kraken bij ouders van vriendje thuis, zag een heel klein omaatje a la tweety bij de deur die iets zei, naar mij toe begon te lopen. Ik keek de andere kant op, keek weer, stond er nog steeds. Ik wist ZEKER dat ik wakker was. Doe het licht aan: niets te zien.
Doe het licht uit, zie een soort spinachtig tekenfilm dier ±25 cm als een donkere vlek, op de muur naast de deur, loopt mee, precies waar het kan lopen over de muur als ik mij omdraai. Als ik m'n ogen dicht deed zag ik hem nog.
Vannacht werd ik wakker, zag ik bij het plafond wazige vlekken, probeerde beter te kijken bleek een soort hondje te zijn klein tekenfilmachtig bulldog hondje met bewegende pootjes, zat op een wolkje met nog meer diertjes en bewoog met mij mee ook al keek ik ergens anders heen, maar wel echt op een nintendo 64 spelletjesachtige manier. Toen ik beter keek zag ik hem steeds duidelijker en met m'n ogen dicht ook. Toen keek ik maar helemaal naar boven met m'n ogen dicht en zag ik het niet meer?
Maar ik weet dus 100% zeker dat ik wakker was.![]()
Maar dit zijn dus dingen die blijven achtervolgenIrritant.
Bij m'n broertje was het een keer een hand die de deur opendeed, een soort zwarte nare monsterachtige hand. Daarna kwam m'n moeder binnen die de deur echt opendeed.
Het rare was: De oma van mijn vriendje sliep bij uitzondering (doet ze nooit, wist niet eens dat ze OOIT uit haar eigen huis ging) bij de ouders van mijn vriendje. Kon niet alleen de trap af. Ze is ook vrij klein: midden in de nacht stond ze in de deuropening van die kamer. PRECIES als enkele weken terug. En dat was wel echt had ik meteen door, maar ZOO eng, m'n hart maakte echt een sprongetje.
de laatste loop die ik deed was 15km en daar liep ik 9,5 gemiddeldquote:Op zondag 15 november 2009 16:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe lang deed je de laatste keer over die loop?
Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!quote:Op zondag 15 november 2009 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop dat degene die ik heb ook een boek op haar lijstje zetLekker makkelijk
![]()
.
Lijstje:
O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: banaan
T: twee boterhammen met boterhamworst
D: penne met champignon-gorgonzolasaus (Mark is net uit de keuken gevlucht wegens de stank)
T: halve meloen
En gisteren at ik: yoghurt met frambozen, 3/4 zak bolognese chips, Milka + Daim-reep. Dus.
Ik ga ook boeken op het lijstje zettenquote:Op zondag 15 november 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je mij hebt, want ik heb alleen maar boeken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |