*gooit er twee eieren en een batch veggies bij*quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo een ei bakken! Ik ben zo slecht in voor mezelf koken![]()
Kook dan een eitjequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo een ei bakken! Ik ben zo slecht in voor mezelf koken![]()
Heb je voor een omelet drie eieren nodig dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gooit er twee eieren en een batch veggies bij*
Zoooo, omelet!
Nee maar ik gok dat XM het wel kan hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je voor een omelet drie eieren nodig dan?.
Die verkopen ze hier gewoon overal in de supermarkten? Wel van een ander merk, maar ze proeven precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
@ Bob: hoe kom jij aan bastognekoeken in denemarken?
Bij van der Valkquote:
Heb twee gebakken eieren op brood met kaas.quote:
Ik wist niet eens dat we die hadden, in Groningen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij van der Valk. Wel gezellig ingericht, het eten is wel goed en ze zijn snel, maar ik vind het zo'n ongeïnspireerd restaurant verder
.
Hebben we ook niet. Wel in Westerbroekquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we die hadden, in Groningen!
Ik bepaal helaas niet waar we gaan etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar waarom Van der Valk? Ik zou daar echt alleen gaan eten als ik onderweg zou zijn. Ofzo..
Omg, klinkt goddelijk! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
D: zelfgemaakte volkoren calzonegevuld met tomatensaus, olijven, tonijn en geroosterde aubergine, champignons en paprika en een glas droge witte wijn
dat was het ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, klinkt goddelijk! Hoe heb je die gemaakt?
nope! En misschien is dat maar goed ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier gewoon overal in de supermarkten? Wel van een ander merk, maar ze proeven precies hetzelfde.![]()
Ze hebben hier eigenlijk zowat alles wat je ook in Nederland kunt krijgen, zelfs pepernoten zijn er in overvloed.Is dat in Zweden niet zo?
Als ik eraan denk zal ik proberen morgen wat foto's te nemen. Van de binnenkant, de buitenkant wil ik niet op het internet, sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
@ Sigme: ik ben zo benieuwd naar jouw huis, volgens mij is dat erg 'rustiek' op de een of andere manier! Ik stel me een klein, liefelijk wit boederijtje, midden op de Drentse hei voor..klopt dat?
Tink, klinkt nog steeds goed hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het ook niet zo'n vreselijk lijstje hoor calimero, al hangt het natuurlijk wel af van de hoeveelheden speculaasGeitenkaaspizza klinkt hemels.
Mijn lijstje
o. 2 boterhammen met roomboter en hagelslag + kakifruit
t. stroopwafel + ouwel
l. groentepizza + bolletje ijs
t. -
d. beetje jagermeister + paar blokjes kaas met zoete mosterd
t. komkommer met dipsaus
En ik voel me opgeblazen. Pas nog steeds in al mijn kleding, maar sport veel te weinig en eet niet gezond genoeg
Moe. Heel moe. Ben ik meestal in de winter, maar nu is het wel een beetje extreem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Slap vlees! check!!
Tink, je doet het goed hoor! Waarom blijft het sporten achter?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
:
En toen heb ik mijzelf toch op de hometrainer gezet... dus.....
En ik ben nog steeds down.
Sporten helpt geen zak!!!![]()
En bij jou?? Er moet toch een reden zijn dat je dat knopje niet kan vinden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is balen. Heeft de downheid een reden? Of is het gewoon een nutteloze dip?
Spul wat je voor de bedelende kids in huis had gehaald? Op een schaal in de galerie, voor klanten. Dan hoef jij ze niet op te eten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde: ik vreet maar raak en sport maar weinig de laatste tijd, maar ben nu wel weer begonnen. Met sporten dan, want ik eet nog steeds veel te veel crap. En dat buikje wat ik van de zomer postte, nou dat is nu niet meer zo.![]()
Ik ga maar weer eens wat serieuzer bezig. Bij mij komt m'n dip wel echt door de herfst en komende winter. Ik vind dat erg, die regen en kou en grijze somberheid. Het lijkt wel of het echt vat op me heeft.
Mijn lijstje:
O: bolletje met filet A. en rauwkost
T: 2 toblerones (mini)
L: 2x geroosterd brood filet A.
T: peer
T: 2 crackers filet A.
T: wodka, 33 gram light chips met currydip
D: bami, (die van gisteren, wel met veel groenten d'r in) ,met spiegeleitje, 3 miniloempiaatjes en sateetjes
T: 5 mini chocoladedingetjes
T: glas verse jus
Echt veel te veel crap, wat ik al zei..........
Ja.....nou......quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Spul wat je voor de bedelende kids in huis had gehaald? Op een schaal in de galerie, voor klanten. Dan hoef jij ze niet op te eten.
Hmmmm....ik kan wel een reden bedenken!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef loveli het volgende:
En meestal doe ik erg mee met een herfstdip en bijbehorende herfstbuikje, maar om de een of andere reden ben ik vrij vrolijk deze week. Ik kots hartjes en ik schijt regenbogen, lijkt het wel. Keerzijde van de medaille is een gezicht vol puistjes.
Alle bovengenoemde verschijnselen zijn voor mij onverklaarbaar.
Voor een retourtje of een enkeltje? Want ik ben er een paar weken geleden geweest en ik geloof dat het mij in het totaal 100 euro heeft gekost toen.. Of bedoel je via die veilingsite? Want daar heeft mijn Zweedse vriendinnetje ook een ticket voor 17 euro (enkeltje) voor ons geregeld, maar we waren met z'n 3en en het lukte niet om er 3 te krijgen. En voor de terugweg voelde ik me te lullig om het haar nog een keer te vragen. (Ze moest om 3 uur 's nachts die dingen voor ons regelen voor de heenweg.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nope! En misschien is dat maar goed ook!
Wist je dat je van kopenhagen vrij goedkoop in stockholm kan komen? Kan al voor een euro of 40 met de trein, als je geluk hebt!
fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:58 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Was om 0:45 thuis vannacht en ging om 1:30 slapen (en dat terwijl ik er normaal tussen 21:30 en 22:30 in lig) en ik had me voorgenomen om een gat in de dag te slapen, maar dat is niet echt gelukt, zoals jullie zien
.
2012 had supercoole special effects, maar het verhaal was verder zó cliché (je weet aan het begin al wie elkaar aan het eind gaan krijgen), maar goed, toch wel een leuke avond gehad dus
.
Er komen wel een paar interessante films aan: Avatar, de eerste film van James Cameron sinds Titanic, The Road (boekverfilming van Cormac McCarthy van No country for old men) met Viggo Mortensen in een post-apocalyptische wereld en Shutter Island van Scorsese met Leonardo DiCaprio.
is dat vandaag al? Dat is vroeg! Normaal komt hij altijd op of na mijn verjaardag!quote:
t is altijd de eerste zaterdag na sint maarten volgens mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:16 schreef AKnynke het volgende:
[..]
is dat vandaag al? Dat is vroeg! Normaal komt hij altijd op of na mijn verjaardag!
daar komt mn opaatje vandaan!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben we ook niet. Wel in Westerbroek.
ik ben op 18 november jarig. Toen ik in Leeuwarden woonde (tot m'n zesde), was de sinterklaas daar de baas van m'n moeder. Toen hij op m'n verjaardag aankwam, kwam sinterklaas dus speciaal naar mij toe om me te feliciteren, en voelde ik me toch wel behoorlijk belangrijk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t is altijd de eerste zaterdag na sint maarten volgens mijdus tussen 12 en 19 november...
ik heb ook gekeken. ik hoef lekker he-le-maal niks van mezelf vandaag. gewoon beetje lamballen, internetten, tv kijken, boekjes lezen en vanavodn weer een mooi concert om te beluisteren (gisteren ook naar een concert geweest).even een volledige kwakzordag
die zijn soms nodig...
Whehe, dat is gaaf.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben op 18 november jarig. Toen ik in Leeuwarden woonde (tot m'n zesde), was de sinterklaas daar de baas van m'n moeder. Toen hij op m'n verjaardag aankwam, kwam sinterklaas dus speciaal naar mij toe om me te feliciteren, en voelde ik me toch wel behoorlijk belangrijk!
ja! Het is een AH kaartje: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=580686&rq=witlof+banaanquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:36 schreef Blurred86 het volgende:
goedemorgen!
Calimero, heb je toevallig een recept voor die witlof met banaan en kokosmelk? Klinkt lekker
Ja goed hoor, met jou ook?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hee Kaas!![]()
Alles wel?
hoe ist nu met jou en Lein?
Ja ik, keihardquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja goed hoor, met jou ook?![]()
Lein is net gaan werken en vooraf waren we nog even *ahum* gepassioneerd bezig zeg maar, alleen stonden ineens de buren voor het raam te praten en dat was even schrikken,maar volgens mij hebben ze niks gezien. Ik heb van die bamboe rolmatjes en daardoor kijk je wel naar buiten en niet naar binnen..
![]()
En nu moet ik trainen maar ik heb zin in vet en zoet, wie schopt mijn kont?
Alpe d'Huez 3xquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:31 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja ik, keihardwerken en trainen zal je! neem daarna maar iets lekkers
![]()
fijn dat het goed gaat verder en dat de buren het niet perse hoeven te zien![]()
hier ook alles goed, studie is nog steeds superleuk, werk begint nu ook een beetje en dat is ook supergaaf allemaal, en daarnaast dus lekker veel trainen omdat ik volgend jaar de alpe d'huez 3x op wil
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef kaasplankje het volgende:
De sint komt hier net door 't kanaal, in de stoomboot
Goed schema dat wel, alleen zou ik wel de maandag een beetje rustig aan doen met trainen & spinnen als ik jou was. En met mn hartslag in de groene zone blijven; 100/140 BPM dan is t al gek zat dunkt me.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Heb een flink trainingsschema voorgeschoteld gekregen van een collega:
Maandag: ochtend (als ik zin heb!) verschillende kracht dingen, geen benen trainen & wat cardio. Avond: 1u spinning
Dinsdag: avond: compleet schema (warming up, kracht en veel voor benen, half uur zelf keihard spinnen)
Woensdag: Rust!
Donderdag: 2 uur spinningles
Vrijdag: rust!
Zaterdag: complete schema weer
Zondag: Rust!
ik vind het er goed uitzien: hard trainen, maar ook voldoende rustdagenben benieuwd...
/lange uitgebreide post.[/sub]
Hihi jahoor, alleen als 't buiten licht is precies andersomquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
de gouwe is een rivier. een gakanaliseerde weliswaar, maar een officiele rivier heur! (ik had mn mama aan de telefoon. die hoorde de toeters)
oh en die bamboematjes: je bent je ervan bewust dat je daar van buiten naar binnen volledig doorheen kijkt als t buiten donker en binnen licht is
dat vraagt natuurlijk om een foto!quote:
`quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed schema dat wel, alleen zou ik wel de maandag een beetje rustig aan doen met trainen & spinnen als ik jou was. En met mn hartslag in de groene zone blijven; 100/140 BPM dan is t al gek zat dunkt me.
Je kan jezelf ook over de kop trainen hé?
Ook moet je in je macro cycli rust inbouwen, bijv. 2/3 weken dit schema, en dan 1 week rustig aan, enkel 2 trainingen op 60% intensiteit wat je normaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |