*gooit er twee eieren en een batch veggies bij*quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo een ei bakken! Ik ben zo slecht in voor mezelf koken![]()
Kook dan een eitjequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo een ei bakken! Ik ben zo slecht in voor mezelf koken![]()
Heb je voor een omelet drie eieren nodig dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*gooit er twee eieren en een batch veggies bij*
Zoooo, omelet!
Nee maar ik gok dat XM het wel kan hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je voor een omelet drie eieren nodig dan?.
Die verkopen ze hier gewoon overal in de supermarkten? Wel van een ander merk, maar ze proeven precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
@ Bob: hoe kom jij aan bastognekoeken in denemarken?
Bij van der Valkquote:
Heb twee gebakken eieren op brood met kaas.quote:
Ik wist niet eens dat we die hadden, in Groningen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bij van der Valk. Wel gezellig ingericht, het eten is wel goed en ze zijn snel, maar ik vind het zo'n ongeïnspireerd restaurant verder
.
Hebben we ook niet. Wel in Westerbroekquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we die hadden, in Groningen!
Ik bepaal helaas niet waar we gaan etenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar waarom Van der Valk? Ik zou daar echt alleen gaan eten als ik onderweg zou zijn. Ofzo..
Omg, klinkt goddelijk! Hoe heb je die gemaakt?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:54 schreef Blurred86 het volgende:
D: zelfgemaakte volkoren calzonegevuld met tomatensaus, olijven, tonijn en geroosterde aubergine, champignons en paprika en een glas droge witte wijn
dat was het ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, klinkt goddelijk! Hoe heb je die gemaakt?
nope! En misschien is dat maar goed ook!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:43 schreef Bob. het volgende:
[..]
Die verkopen ze hier gewoon overal in de supermarkten? Wel van een ander merk, maar ze proeven precies hetzelfde.![]()
Ze hebben hier eigenlijk zowat alles wat je ook in Nederland kunt krijgen, zelfs pepernoten zijn er in overvloed.Is dat in Zweden niet zo?
Als ik eraan denk zal ik proberen morgen wat foto's te nemen. Van de binnenkant, de buitenkant wil ik niet op het internet, sorry.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:32 schreef AKnynke het volgende:
@ Sigme: ik ben zo benieuwd naar jouw huis, volgens mij is dat erg 'rustiek' op de een of andere manier! Ik stel me een klein, liefelijk wit boederijtje, midden op de Drentse hei voor..klopt dat?
Tink, klinkt nog steeds goed hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
Vind het ook niet zo'n vreselijk lijstje hoor calimero, al hangt het natuurlijk wel af van de hoeveelheden speculaasGeitenkaaspizza klinkt hemels.
Mijn lijstje
o. 2 boterhammen met roomboter en hagelslag + kakifruit
t. stroopwafel + ouwel
l. groentepizza + bolletje ijs
t. -
d. beetje jagermeister + paar blokjes kaas met zoete mosterd
t. komkommer met dipsaus
En ik voel me opgeblazen. Pas nog steeds in al mijn kleding, maar sport veel te weinig en eet niet gezond genoeg
Moe. Heel moe. Ben ik meestal in de winter, maar nu is het wel een beetje extreem.quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Slap vlees! check!!
Tink, je doet het goed hoor! Waarom blijft het sporten achter?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
:
En toen heb ik mijzelf toch op de hometrainer gezet... dus.....
En ik ben nog steeds down.
Sporten helpt geen zak!!!![]()
En bij jou?? Er moet toch een reden zijn dat je dat knopje niet kan vinden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is balen. Heeft de downheid een reden? Of is het gewoon een nutteloze dip?
Spul wat je voor de bedelende kids in huis had gehaald? Op een schaal in de galerie, voor klanten. Dan hoef jij ze niet op te eten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:49 schreef conleche het volgende:
Ik heb een beetje hetzelfde: ik vreet maar raak en sport maar weinig de laatste tijd, maar ben nu wel weer begonnen. Met sporten dan, want ik eet nog steeds veel te veel crap. En dat buikje wat ik van de zomer postte, nou dat is nu niet meer zo.![]()
Ik ga maar weer eens wat serieuzer bezig. Bij mij komt m'n dip wel echt door de herfst en komende winter. Ik vind dat erg, die regen en kou en grijze somberheid. Het lijkt wel of het echt vat op me heeft.
Mijn lijstje:
O: bolletje met filet A. en rauwkost
T: 2 toblerones (mini)
L: 2x geroosterd brood filet A.
T: peer
T: 2 crackers filet A.
T: wodka, 33 gram light chips met currydip
D: bami, (die van gisteren, wel met veel groenten d'r in) ,met spiegeleitje, 3 miniloempiaatjes en sateetjes
T: 5 mini chocoladedingetjes
T: glas verse jus
Echt veel te veel crap, wat ik al zei..........
Ja.....nou......quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Spul wat je voor de bedelende kids in huis had gehaald? Op een schaal in de galerie, voor klanten. Dan hoef jij ze niet op te eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |