Er komen een paar feestjes aan, dat is binnen dus dat moet lukken, ben ik alvast klaar voor allesquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef AKnynke het volgende:
oh, en leuk jurkje, Uniek! Is dat wel warm genoeg voor de winter?
Hmpf, een trainer kan je maken, maar ook slopen. Ik persoonlijk vind 1 week rust op 7 weken trainen te weinigquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
`
Het trainen overdag is wel rustig, spinnen 's avonds niet. Ik moet van hem juist zwaar trainen, veel weerstand en submaximaal. Dit 7 weken, dan 1 week niks of bijna niks geloof ik.
Dat spinnen wat in in een gewone les is (dus 2x per week) gaat in blokken: deze week is het 1 min zitten, 1 min staan, 1 min zitten 1 min staan, 1 min rust. En dat 6x
volgende week blokken van 2 minuten en dan 4x, de week erop blokken van 3 minuten en dan 3x.
Maar volgens mij weet deze jongen er heel veel vanaf, en hij wil me ook wel tot juni begeleiden (het is overigens voor alpe d'huzes!) en gaat zich ondertussen dan nog wat extra inlezen om mij zo sportspecifiek te kunnen begeleiden. ben ik heel blij mee
klinkt goed aknynke! Veel plezier vanavond, geniet ervan!quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:35 schreef AKnynke het volgende:
leuk Uniek!
Ik ben bijna klaar voor vandaag. Morgen nog de laatste loodjes en dan kan ik het maandag richting noorwegen mailen!
Vanavond spelletjes spelen en wijn drinken met vrienden, zin in!
Doe eens vertellenquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:48 schreef Merel het volgende:
Je gaat een avondje verschrikkelijk fout feesten in Brabant en je mist meteen een half topic. Even bijlezen!
http://www.nachtvanbrabant.nl/quote:
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:00 schreef Merel het volgende:
[..]
http://www.nachtvanbrabant.nl/
Eens in de zoveel tijd moet ik nou eenmaal toegeven aan mijn geheime liefde voor afschuwelijk foute muziek. Gelukkig heb ik vrienden met precies hetzelfde probleemMaar na gisteren kunnen we ons de komende paar maanden weer als intelligente mensen met een goede smaak gedragen, totdat het carnaval is en we de drang naar foutheid niet meer kunnen bedwingen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga straks met mr mindfullness wat drinken
Dat willik ookquote:
Een lege post ... mij lukt het nietquote:
Alleen iets drinken?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik ga straks met mr mindfullness wat drinken
Die van mij van 20:09, die is écht leeg.quote:
Si.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Die van mij van 20:09, die is écht leeg.
jep, want we hebben in de stad afgesproken & eerlijk gezegd was ik deze afspraak bijna vergeten. zo weinig denk ik nog aan hemquote:
Dat iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:51 schreef _Calimero_ het volgende:
meehh hoe doen jullie die lege posts...?
Please do tell...quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Net Whatever works gezien, van Woody Allen. Geinig filmpje.
En bijzonder kut gegeten vandaag. Don't ask.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |