1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
dank je!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:
Joepie
Well done Tombola
(welkom overigens)
oeh, ik wacht (on)geduldig af! (en hoezo voorlopig anoniem? wanneer ga je je geheime identiteit onthullen dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, om antwoord te geven, nee ik heb er geen bezwaar tegen om alles op internet te plempen
voorlopig ben ik toch anoniem
*gaat typen
wanneer mijn cape af isquote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik wacht (on)geduldig af! (en hoezo voorlopig anoniem? wanneer ga je je geheime identiteit onthullen dan?)
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
Vanwege diverse problemen in het verleden (die ik ook nog wel wil delen, maar dat is een heel ander verhaal), ben ik in aanraking gekomen met diverse instanties (RIAGG, PsyQ e.d.). Bij het RIAGG zeiden ze na een gesprek met een psych dat ik misschien add had, nou is mijn behandeling daar op een gegeven moment gestopt omdat het een beetje doodliep daar. Een paar jaar later ging ik langs bij PsyQ, en daar viel degene die de intake deed op dat ik wel symptomen had van ad(h)d, en daarom kreeg ik een consult, waar uit bleek dat ik inderdaad waarschijnlijk add heb, en er worden nog een paar tests gedaan in de nabije toekomst
Maar over de jaren, na dus met veel mensen gesproken te hebben over wat er mis is met me, krijg ik steeds meer signalen in die richting, ze dachten bijvoorbeeld op de middelbare school dat ik een autist was. ik ben eigenlijk mijn hele leven al dromerig geweest, all over the place, heb moeite gesprekken te volgen / houden (ik loop soms "vast" omdat ik inmiddels iets anders denk dan wat ik nog aan het zeggen ben bijvoorbeeld.
dat is het zo'n beetje geloof ik
Overigens geloof ik ook niet zo in labels, maar aangezien iedereen steeds boos op me word vanwege mijn vergeetachtigheid, heb ik liever dat ik kan zeggen dat het "iets" is, want ik kan er echt niks aan doen, en ik ben het onbegrip een beetje zat.
mmm, af als in "ik moet m nog afmaken; hij is nog niet klaar"quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb 200 hamsters die hem op dit moment ijverig aan het weven zijn
Nou......... ik moet heel eerlijk toegeven dat ook ik voor het eerst bij het gamen zoiets had van "wow... da's wel lomp"quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat sloeg echt nergens op, een of andere overijverige CDA'er, omdat er 1 gewelddadige missie in zit waar je terrorist ben en burgers moet doden. Terwijl je aan het begin kan kiezen om NIET die missie te hoeven doen.
En whaddefok, hoeveel geweld zit er wel niet in films en seriesEn in games als GTA en vroegah Carmageddon enzo
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 06:44 schreef Harajuku. het volgende:
De korting wordt gelijk van je paal afgetrokken, wheheheh.
Tis een raar verhaalquote:Op woensdag 11 november 2009 06:44 schreef Harajuku. het volgende:
De korting wordt gelijk van je paal afgetrokken, wheheheh.
Woeiiiiii Eliesjequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef MrSubtle het volgende:
Zooo... lekker actief op m'n werk al, hier zaten al mensen te vergaderen om 8 uur![]()
Ik was vanochtend om 6 uur al op, klaarwakker en kon niet slapen... dus ben ik maar gaan prutsen aan een Secret-Santa cadeautje
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
Nr 6 nog welen maar trots op je "meer dan JJHtje"
Om 6 uur 's ochtends????quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik had ineens een creatieve bui
Dan zitten mijn oogje nog dichtquote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik had ineens een creatieve bui
Ik ben 's ochtends altijd het creatiefstquote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends????
Dan doet mijn brein helemaal niks
Ik ben echt een nachtmensquote:Op woensdag 11 november 2009 08:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends altijd het creatiefst
Dit dus. Zeker als het de avond ervoor laat is dan lig ik gerust zaterdag of zondag tot 12:00 in bedquote:Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:Ik kan in het weekend wel es gewoon tot 11 uur in mn nest liggen, dan douchen, honden uitlaten , ontbijten, en dan is het alweer 12.30 of zo en dan doe ik de hele dag niks meer
Ja heerlijk toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus. Zeker als het de avond ervoor laat is dan lig ik gerust zaterdag of zondag tot 12:00 in bed
Ik zou willen dat ik het kon... ik word gewoon iedere dag om 6 uur wakker, zet nooit een wekker. Of ik nou om 10 uur ga slapen of om 1 uur maakt niet uit, 6 uur gaan de ogen openquote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heerlijk toch?
Door de weeks is het altijd gewoon vroeg , uur of 7.
En als ik dan op vrijdag en / of zaterdag laat in mn nest lig, tegen drieën of zo, dan blijf ik echt liggen.
Ik kan echt heeeeel goed uitslapen.
En ik kan ook heel goed heel laat naar bed zonder dat ik omkieper van de slaap. Zonder drank en drugs![]()
Maar ik lig op doordeweekse dagen ook nooit voor middernacht in bed, meestal meer tegen enen pas. En de wekker gaat de eerste keer om 6.45.
k ben echt megaflexibel met wakker worden, niet met in slaap vallen, dat lukt gewoon nooit voor middernachtquote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het kon... ik word gewoon iedere dag om 6 uur wakker, zet nooit een wekker. Of ik nou om 10 uur ga slapen of om 1 uur maakt niet uit, 6 uur gaan de ogen open. Als ik dan om 10 uur naar bed was gegaan ben ik fris, en als ik om 1 uur naar bed was gegaan ben ik moe
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vanmorgen gewekt door de blijde tingeling van mijn telefoon/agenda. Melding: Nog 100 dagen!!! (nog 100 dagen tot einde betaling alimentatie) Ik ben blij
Jaaaaaa!!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!![]()
![]()
Jij lekker aan het werk?
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Zou ik die 3-in-1 gewoon kunnen verknippen?
Dat ik alleen het eerste verhaal opstuur? Of pleurt het uit elkaar als je er 2/3 af knipt?
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:43 schreef nieslief het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??
Hot&steamyquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?
Ik lig lekker vrij te zijnquote:
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetjequote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis de 11e van de 11e trouwens![]()
Kutcarnaval
Mss is dat een leuke taak voor jou danquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom herschrijf je niet gewoon zoeen boekje met z'n allen, als je al die vuige praat van iedereen hier combineert heb je aardig wat smeerlapperij
Je mag hier komen carnavallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetje
Op straat herrie makenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lig lekker vrij te zijnmaar geloof dat al mijn buren op straat staan herrie te maken.
Jij betaald ali?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vanmorgen gewekt door de blijde tingeling van mijn telefoon/agenda. Melding: Nog 100 dagen!!! (nog 100 dagen tot einde betaling alimentatie) Ik ben blij
Das voor die beunhazen beneden de rivierenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Ik gok dr partnerquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaaquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op straat herrie maken![]()
Met dít weer?
Ik doe aan beide nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Niets verbaasd mij dus zij kan het ook zijnquote:
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staartenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Telefoon ging dus moest er toch uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaa
De meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aanquote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staarten
Goeie gokquote:
Post voor Booooooobquote:
Die is nieuw voor mijquote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Goeie gokmaar ik ben niet minder blij dat het stopt, eindelijk
Nou dat kan ik me goed voorstellen dat Maes blij is dat het stopt. Het is toch een linkje dat je hebt met een verleden waar je misschien niet aan herinnerd wil worden.quote:
Het gaat eigenlijk meer om hoeveel het is ook.quote:
Werd het bij jullie ook gedaan vroeger thuis? En waar je nu woont?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aan
Daaaaaar komt Sint Martinus aan!
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me goed voorstellen dat Maes blij is dat het stopt. Het is toch een linkje dat je hebt met een verleden waar je misschien niet aan herinnerd wil worden.
Heel weinig dus?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk meer om hoeveel het is ook.Maaar bijna klaaaaaaar
Ik denk dat het er om gaat dat de man van Maes alimentatie betaalt aan zijn exquote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heel weinig dus?
Ja kan me wel voorstelle dat je het niet meer wil omdat het toch van diegene komt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik het niet druk heb op mijn werk nu mijn baas er een paar dagen niet is
Neuh ik betaal niet mijn huidige partner betaald aan zijn ex (veel kan ik je vertellen)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heel weinig dus?
Ja kan me wel voorstelle dat je het niet meer wil omdat het toch van diegene komt.
Thuis vroeger zeker! Hartstikke leuk vond ik dat, ook om uit te delen enzo. En hier doen ze het volgensmij ook wel, maar dat zullen we vanavond wel zien!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Werd het bij jullie ook gedaan vroeger thuis? En waar je nu woont?
Ik zat het eerste jaar dat ik in het westen woonde klaar voor de hordes kinderen maar ze kwamen nietIk heb tot in het nieuwe jaar toen marsen, spekjes, drop, marsepein moeten eten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om gaat dat de man van Maes alimentatie betaalt aan zijn ex
Be prepared (maar ook niet teveel)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thuis vroeger zeker! Hartstikke leuk vond ik dat, ook om uit te delen enzo. En hier doen ze het volgensmij ook wel, maar dat zullen we vanavond wel zien!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Trusten Enfermera (daar moeten we nog even een afkorting voor verzinnen!)
Omgquote:
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Omg
Goeiemorgen trouwens![]()
Ben niet gaan werken![]()
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
Ik mis altijd alles: wat is er met je schouder?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
Omg
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Of Tsjilp-piep-piepquote:Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
En we willen graag weten of de F&F-SC voelt als een kliekje, of dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en makkelijk mee kunt postenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?
Leuk kennis te maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Omg
Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
Aaaaah Elies, mogen we d'r houden?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we willen graag weten of de F&F-SC voelt als een kliekje, of dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en makkelijk mee kunt posten
Let op: we verzamelen testimonials
Ja nou, ze weet psies hoe ze Elies in moet palmen dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaaah Elies, mogen we d'r houden?
Ze postte mooie vrouwen![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?
Ow, dat is echt [piep]quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuGeen kids, doe nog een opleiding (HBO verpleegkunde), ben bijna klaar, volgend jaar hopelijk maar mijn schouder gooit roet in het eten
Ik heb sinds 2 weken een peesontsteking in mn schouder, god mag weten hoe ik eraan kom, waarschijnlijk ergens overbelast op mn werk ofzo, en daardoor kan ik nu gewoon echt niks. Alles doet pijn, slapen, zitten, maakt niet uit. Strijken, koken gaat ook niet (heb ik gister gemerkt, toen was ik te enthousiast bezig en kreeg ik later pijn
).
En ff met mn hubby gepraat gister, tis gewoon beter als ik ff niet ga werken, want waarschijnlijk ga ik op mn werk gewoon weer te veel doen, en dat moet echt niet. Mn huisarts zei al; beter op oma-tempo dan teveel doen in het begin, anders wordt het chronisch en ben je nog verder van huis![]()
Dus kom ik jullie hier maar pesten. Moet toch iets.![]()
Daarom... Dat moet ik ook echt doen, mijn rationele kant is mn gevoelskant aan het overtuigen, en het lukt langzaamquote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is echt [piep]
Maarrr... als je nu de tijd neemt het goed te laten herstellen en het niet voorgoed naar de kl*te helpt, komt het misschien best nog goed. Hou moed en verveel ons ondertussen maar; vinden we leuk
Uit '85?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuGeen kids, doe nog een opleiding (HBO verpleegkunde), ben bijna klaar, volgend jaar hopelijk maar mijn schouder gooit roet in het eten
Ik heb sinds 2 weken een peesontsteking in mn schouder, god mag weten hoe ik eraan kom, waarschijnlijk ergens overbelast op mn werk ofzo, en daardoor kan ik nu gewoon echt niks. Alles doet pijn, slapen, zitten, maakt niet uit. Strijken, koken gaat ook niet (heb ik gister gemerkt, toen was ik te enthousiast bezig en kreeg ik later pijn
).
En ff met mn hubby gepraat gister, tis gewoon beter als ik ff niet ga werken, want waarschijnlijk ga ik op mn werk gewoon weer te veel doen, en dat moet echt niet. Mn huisarts zei al; beter op oma-tempo dan teveel doen in het begin, anders wordt het chronisch en ben je nog verder van huis![]()
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ow nu snap ik het..hmm ja dat is mega balen. en Fijn dat het stoptquote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Neuh ik betaal niet mijn huidige partner betaald aan zijn ex (veel kan ik je vertellen)
Heb jij eigenlijk al mooie vrouwen gepostquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!
We hebben jou hier ook zo opgenomen in de de kliek, en jij postte niet eens mooie vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!
Kwartje gevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ow nu snap ik het..hmm ja dat is mega balen. en Fijn dat het stopt
Eerlijkheid, goed puntquote:Op woensdag 11 november 2009 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Alimentatie is - mits het in alle eerlijkheid gaat - een goede uitvinding. Maar het blijft niet leuk en eens moet het over zijn
Yup!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit '85?
Klote van die peesontsteking, inderdaad maar lekker rust houden voor dat je er iets chronisch aan over houdt, dan ben je inderdaad heul veul verder van huis
Nee hé... Volgens mijn administratie in ieder geval niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al mooie vrouwen gepost![]()
* bladert in archief en userdossier...
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben jou hier ook zo opgenomen in de de kliek, en jij postte niet eens mooie vrouwen
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?quote:
In een flat wonenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Nonneke het volgende:
tis zeker heel gemeen als ik hoop op veel regen vanaaf he![]()
ik heb zo geen zin om weer de hele avond met een schaal mini-m&m's bij de deur te staanWant als ik ze allemaal laat aanbellen of kloppen vliegen die honden de hele avond door de ruiten en dan durven de kindjes niet eens de tuin in
Beterschap dan maar met je schouder. Geweldig beroep heb je gekozenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
).
Hutje op de heiquote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Da past nie met al mn dieren he, kzou onderhand op een Ark kunnen gaan wonen
Noodzakelijke voorwaarde wmbquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Maes het volgende:
Eerlijkheid, goed punt
True, maar als je het maar probeert tenminstequote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat had ik ook nog niet gedaan, een mooie vrouw posten.
Nu is mooi maar relatief want iedereen ziet dat weer anders maar goed...
quote:[ afbeelding ]
Negeermodus aan Nies. Juist ook niet op in gaan!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Oh ik erger me blauw aan mensen met oogkleppen op......
Sommige mensen weten niet beter. Echt nietquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Discriminatiequote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik accepteer Enfermera gewoon gelijk, zelfs zonder dat ze mooie vrouwen post. How 'bout that!
neit op reageren, die komt alleen om te stokenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Je beperkt mijn mogelijkheden om mooie vrouwen te zienquote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik accepteer Enfermera gewoon gelijk, zelfs zonder dat ze mooie vrouwen post. How 'bout that!
Thanks!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Beterschap dan maar met je schouder. Geweldig beroep heb je gekozen![]()
Maaaaar heb je huisdieren?
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
De pest is dat ze het tegen mij heeft want ik ben begonnen over die uitkering van de SVB bank. En ik denk gewoon waar ik recht op heb heb ik recht op ik betaal ook mijn belastingen. Toch?? En ik moet wel veel extra kosten maken met die twee van mij. En dan kan ik het niet laten he om te reageren.....quote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
neit op reageren, die komt alleen om te stoken
Uitsloverquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]int vorige topic heb ik wel 2 mooie vrouwen gepost! Ja!
![]()
![]()
Pukquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, beroep is echt heul leuk, helemaal wat voor mij
Doe jij ook iets in de gezondheidszorg dan?
Jaaa, sinds 1,5 week een kat uit het asiel: Puk! Hier een linkje
Wat een stoere!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Alsof je die zelf niet op kan zoekenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je beperkt mijn mogelijkheden om mooie vrouwen te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik was nog niet in beeld toen de hoogheid van het bedrag werd vastgesteld. Er worden berekeningen gedaan en ook dat vind ik eerlijk. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat het hier om partneralimentatie gaat en geen kinderalimentatie. Kinderalimentatie is een must, eerlijk en niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?
Van jullie kant, jaquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof je die zelf niet op kan zoeken
Ook blond en huppeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tsja... maar dan nog is het de vraag of het altijd eerlijk is / gaat. Bijvoorbeeld: de ali wordt minder als de ex-partner gaat werken. Maar wat nou als de ex-partner zwart werkt? Of het wel best vindt en gewoon lekker niet gaat werken. Gewoon, omdat het kan. En de ali moet minder worden als de ex-partner (duurzaam) gaat samenwonen. Maar wat als de ex-partner dat nou niet aan je wil verklappen, of het blijft ontkennen...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?
Welkom bij de natte dozen leesclub.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef nokwanda het volgende:
Tha BirdGoeie bijnaam
En hey ladies, ik wilde eigenlijk ook bij het Natte Doos Genootschap
Ik heb momenteel geen leven, moet toch wat he.quote:
Lief heeee.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Puk![]()
Mijn poesjah had je al gezien
Ja hij doet heel stoer maar hij loopt af en toe wel een beetje gayquote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een stoere!
Die van mij zaten na de verhuizing een hele dag onder de bank.
Veel blonder en huppeliger, denk ik!quote:
Veel blonder wel ja, de rest kan ik niet beoordelen. Ken jullie allebei niet zo goed.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veel blonder en huppeliger, denk ik!
HOOOOOOOOOOOI QWEAquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
echt, wat een gezeik weer met de ibg en de ovchipkaart
Oh ja daar ben ik het absoluut mee eens hoor. Mijn ex werkte bij de gemeente waarbij de bijstand van gescheiden vrouwen verhaald werd op de ex-mannen. Die vaak alweer getrouwd waren en het inkomen van de nieuwe partner ook meegenomen werd. Hoe vaak ik geen discussie heb gehad over dat het oneerlijk was voor zo'n man dat ie nog 12 jaar na scheiding moest blijven betalen. Er zaten echt nare situaties bij hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... maar dan nog is het de vraag of het altijd eerlijk is / gaat. Bijvoorbeeld: de ali wordt minder als de ex-partner gaat werken. Maar wat nou als de ex-partner zwart werkt? Of het wel best vindt en gewoon lekker niet gaat werken. Gewoon, omdat het kan. En de ali moet minder worden als de ex-partner (duurzaam) gaat samenwonen. Maar wat als de ex-partner dat nou niet aan je wil verklappen, of het blijft ontkennen...
Het zijn lastige dingen. En daarom: zolang beide partijen gewoon hun verantwoordelijkheid nemen, is het een prachtige uitvinding. Zo niet, dan is het hele grote zure shit!
Heeeeeey ook goedemorgen Kuthoerrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
echt, wat een gezeik weer met de ibg en de ovchipkaart
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOI QWEA
Gaat het goed?
Ja met ons gaat het ook goed?
Nou vervelend weer hé?
Bij jou daar ook?
Guttegut dat schiet allemaal niet op!
Hoe is het met Baloe en z'n hotspots
En oh wat zeg je me nu, is er wat loos met 't IBG.
Wil je het delen met ons
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welkom bij de natte dozen leesclub.
Als u uw adres even doorpm'd aan de andere leden van de club zullen zij er zorg voor dragen dat u zodra u aan de beurt bent een volledig bewerkt nog net niet stukgelezen leerzaam boek ontvangt.
Let op: de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vlekken hetzij van het lachen hetzij van het badwater. Lezen geschied op eigen risico.
Het is dat het om vrouwen gaat. Anders ging ik me bij die vlekken heule andere dingen afvragen. Hoewel dat kan nog steeds eigenlijk, ook bij vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welkom bij de natte dozen leesclub.
Als u uw adres even doorpm'd aan de andere leden van de club zullen zij er zorg voor dragen dat u zodra u aan de beurt bent een volledig bewerkt nog net niet stukgelezen leerzaam boek ontvangt.
Let op: de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vlekken hetzij van het lachen hetzij van het badwater. Lezen geschied op eigen risico.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Goodbye het volgende:
Alsof je die zelf niet op kan zoeken
Ow, die is ook leuk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
nee, ik hang met een mongolen neger aan de foon die niks snaptquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeey ook goedemorgen Kuthoerrrrrrrrrr!
Heb je al in de brievenbus gekeken??????????????????????????????????
Ooit, toen Joel er net was, moest ik die bijstand aanvragen en wilden ze dat ook doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen idee had wie de vader was. Ik wilde zijn centen niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik het absoluut mee eens hoor. Mijn ex werkte bij de gemeente waarbij de bijstand van gescheiden vrouwen verhaald werd op de ex-mannen. Die vaak alweer getrouwd waren en het inkomen van de nieuwe partner ook meegenomen werd. Hoe vaak ik geen discussie heb gehad over dat het oneerlijk was voor zo'n man dat ie nog 12 jaar na scheiding moest blijven betalen. Er zaten echt nare situaties bij hoor.
Puk is leukquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
nou...... euh........quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is dat het om vrouwen gaat. Anders ging ik me bij die vlekken heule andere dingen afvragen. Hoewel dat kan nog steeds eigenlijk, ook bij vrouwen
Ja wat jij zegt dus , ik snap echt niet waarom die wijven dat allemaal maar willenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit, toen Joel er net was, moest ik die bijstand aanvragen en wilden ze dat ook doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen idee had wie de vader was. Ik wilde zijn centen niet.
Kun je dat zien door de telefoon? Knap!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ik hang met een mongolen neger aan de foon die niks snapt
Vind dat anno 2009 ook beetje achterhaald. Als het uitkomt zijn vrouwen zelfstandig en geemancipeerd, maar bij zoiets mag de man soms jaaaaaaaaaaren nog dokken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh qua alimentatie, ik maak hier echt de meest extreme gevallen mee![]()
Ik snap überhaupt niet waarom je als vrouw alimentatie wil, voor je kinderen dat vind ik niet meer dan normaal, maar voor jezelf?
Kom op zeg
Denk eens even na danquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je als vrouw alimentatie wil, voor je kinderen dat vind ik niet meer dan normaal, maar voor jezelf?
Kom op zeg
Oooooh god, ik had een vriendje met van die klotedwergpagegaaien.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Nonneke het volgende:
leuk he IBG, QweaBen blij dat ik na al die jaren eindelijk daar vanaf ben, alles af en terug betaald en ik wil nooit meer wat van ze horen
![]()
Zo irritand he die parkieten, de hele dag hoor je ze niet, ja afentoe een fluitje, totdat je aan de telefoon zit, dan moeten ze opeens met zn 2en keihard krijsenCWI-mevrouw zal wel gedacht hebben
Ligt aan je omstandigheden. Stel dat je getrouwd was met een vent met een dikke portomonaie en die besluit je te belazeren waardoor je wilt scheiden. je kunt bij hem blijven om de economische situatie niet nijpend te maken. Om economische redenen dus. Je kunt ook zeggen: jij kon dik verdienen omdat je mij had om op terug te vallen en nu blijf ik alleen en met een schijntje achter... betaal maar mee.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Kom op zeg
Het hangt denk ik helemaal van de situatie af! Natuurlijk moet een vrouw gewoon zelfondersteunend kunnen zijn, maar stel nou dat ze een vet rijke man had en dat ze toen maar niet meer ging werken. En vervolgens dus een klote CV heeft waardoor niemand haar nu zou willen aannemen. Dan mag er best een kleine periode overbrugd worden, denk ik. Of in het geval van (sommige) chronische ziektes.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind dat anno 2009 ook beetje achterhaald. Als het uitkomt zijn vrouwen zelfstandig en geemancipeerd, maar bij zoiets mag de man soms jaaaaaaaaaaren nog dokken.
Dat je nou het eerste jaar of 2 jaar ofzo je je ex nog beetje ondersteund, maar daarna is het wel klaar toch
Nou?quote:
Als ik minder trots was geweest had ik het financieel toen wel beter gehad, waarschijnlijk. Maar ik heb dan liever minder geld. Mij is wel vaak verweten dat ik mij met die houding vaak in mijn eigen kont heb gebeten.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat jij zegt dus , ik snap echt niet waarom die wijven dat allemaal maar willen
Jaaaquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Puk is leuk![]()
Ik heb een administratieve functie in een ziekenhuis. Maar alle respect voor het verplegend personeel.
Nee, dat hoor ik. Jezus wat een achterlijk wijf. Mijn god, laten ze er iemand neer zetten die A) fatsoenlijk nederlands spreekt en B) kennis van zaken heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kun je dat zien door de telefoon? Knap!
Nou, dat zijn de gevallen die wij hier krijgen en die dames die hebben dr allemaal zelf voor gekozen om niet meer te gaan werken toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt denk ik helemaal van de situatie af! Natuurlijk moet een vrouw gewoon zelfondersteunend kunnen zijn, maar stel nou dat ze een vet rijke man had en dat ze toen maar niet meer ging werken. En vervolgens dus een klote CV heeft waardoor niemand haar nu zou willen aannemen. Dan mag er best een kleine periode overbrugd worden, denk ik. Of in het geval van (sommige) chronische ziektes.
Maar je hebt ook parasieten
Nou voor zieken hebben we volgens mij best een prima vangnet, en wat ik zei, uiteraard is het voor een bepaalde periode inderdaad wel goed, je kan niet zo iemand op straat schoppen met niks als je bepaalde levensstandaard gewend ben. Maar er zijn ook vrouwen die het tot de max uitmelken en lekker de bloemetjes buiten zetten. Ik vind als je voor jezelf kán zorgen, dan moet je dat doen. Dan is het aso om nog op andermans zak te gaan teren, en of dat dan je ex is, of onterecht een uitkering of wat dan ookquote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt denk ik helemaal van de situatie af! Natuurlijk moet een vrouw gewoon zelfondersteunend kunnen zijn, maar stel nou dat ze een vet rijke man had en dat ze toen maar niet meer ging werken. En vervolgens dus een klote CV heeft waardoor niemand haar nu zou willen aannemen. Dan mag er best een kleine periode overbrugd worden, denk ik. Of in het geval van (sommige) chronische ziektes.
Maar je hebt ook parasieten
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOI QWEA
Gaat het goed?
Ja met ons gaat het ook goed?
Nou vervelend weer hé?
Bij jou daar ook?
Guttegut dat schiet allemaal niet op!
Hoe is het met Baloe en z'n hotspots
En oh wat zeg je me nu, is er wat loos met 't IBG.
Wil je het delen met ons
True, maar moeten die dan maar meteen terug naar een bijstandsloontje? Ik weet het niet.. Trouwens, in dat laatste geval kiezen ze er natuurlijk niet zelf voor.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat zijn de gevallen die wij hier krijgen en die dames die hebben dr allemaal zelf voor gekozen om niet meer te gaan werken toch?
Vaak is dat de afspraak binnen een huwelijk. Man werkt, vrouw zorgt voor de kinderen. Man werkt zo indirect mee aan het verval van een c.v. van zo'n vrouw.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat zijn de gevallen die wij hier krijgen en die dames die hebben dr allemaal zelf voor gekozen om niet meer te gaan werken toch?
Eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou voor zieken hebben we volgens mij best een prima vangnet, en wat ik zei, uiteraard is het voor een bepaalde periode inderdaad wel goed, je kan niet zo iemand op straat schoppen met niks als je bepaalde levensstandaard gewend ben. Maar er zijn ook vrouwen die het tot de max uitmelken en lekker de bloemetjes buiten zetten. Ik vind als je voor jezelf kán zorgen, dan moet je dat doen. Dan is het aso om nog op andermans zak te gaan teren, en of dat dan je ex is, of onterecht een uitkering of wat dan ook
Oe ik ga even kijkenquote:
Nou, kolere eej.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Nonneke het volgende:
leuk he IBG, QweaBen blij dat ik na al die jaren eindelijk daar vanaf ben, alles af en terug betaald en ik wil nooit meer wat van ze horen
![]()
Zo irritand he die parkieten, de hele dag hoor je ze niet, ja afentoe een fluitje, totdat je aan de telefoon zit, dan moeten ze opeens met zn 2en keihard krijsenCWI-mevrouw zal wel gedacht hebben
No stressquote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, kolere eej.
En dan sturen ze ook 2x een brief, met exact dezelfde dagtekening, met totaal tegenstrijdige dingen.
In de 1ste brief krijg ik GEEN aanvullende beurs. En in de 2de brief moet ie nog berekend worden. Ik bellen, idd hij moet nog berekend worden en anders moeten mn ouders ff een inkomensverklaring sturen.
Waarom de neuk stuur je dan 2!?!?!?! brieven. Kan dat niet in 1? En wees dan duidelijk
Ik kan voldoende situaties bedenken waarin ik het meer dan terecht vind dat de verdienende partner die niet verdienende partner financieel ondersteunt. Ik kan ook voldoende situaties bedenken waarin ik dat niet vind. Maar om dat maar meteen te beginnen met 'die wijven' enquote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou?
Je kan als vrouw toch wel je eigen boontjes doppen?
Kijk dat je voor de kinderen samen betaalt dat lijkt me niet meer dan logisch hoor.
Yups. Of ze zijn het gewoon omdat dat vroeger nou eenmaal moest. Hoewel die generatie een beetje begint uit te sterven, ken ik nog steeds vrouwen die ontslagen zijn toen ze gingen trouwen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
Het is veel lastiger, van ons vrouwen wordt sneller verwacht dat we meerdere taken op ons nemen (fulltime baan, kinderen, huishouden), en dat is gewoon niet vol te houden. En ideale situaties bestaan niet, dus meestal zijn het de vrouwen die inleveren op werkuren en daardoor meer thuis zijn voor de kids, maar dan idd niet meer finanacieel onafhankelijk zijn.
Precies. Vrouw offert vaak haar carričre op voor het gezin of om manlief te supporten in zijn oh zo belangrijke blits-baan en mag daarna zonder enige ervaring en met een gat van 10 jaar in 't CV weer werk zoeken...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vaak is dat de afspraak binnen een huwelijk. Man werkt, vrouw zorgt voor de kinderen. Man werkt zo indirect mee aan het verval van een c.v. van zo'n vrouw.
Thuis. Want ik wil eerst zeker weten dat stage lukt.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
No stress![]()
Vaak als je er recht op heb krijg je hem dan toch nog met terugwerkende kracht. Sta je eigenlijk bij MM of thuis ingeschreven?
Ander vraagje: was het gezellig met Cat gisteren? Heeft ze een TV & Klaptop gekocht?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
Precies. Vrouw offert vaak haar carričre op voor het gezin of om manlief te supporten in zijn oh zo belangrijke blits-baan en mag daarna zonder enige ervaring en met een gat van 10 jaar in 't CV weer werk zoeken...
Ik vind 't dus wel goed dat het mechanisme bestaat, en ik vind het ook heel goed dat er vrouwen zijn die er geen gebruik van willen maken
Misschien 10 jaar terug, maar ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de vrouwen van mijn leeftijd studeren gewoon en gaan echt niet zo ff stoppen met werken als getrouwd word of zwanger raken. Imho kan je dan als je gestudeerd hebt en vaak nog wel een beetje hebt gewerkt best voor jezelf zorgen. Persoonlijk zou ik gestoord worden als mijn vrouw het tiepje was wat meteen na het huwelijk thuis ging zitten, kinderen baren, netjes om 1800 een prakkie op tafel e.d.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Precies. Vrouw offert vaak haar carričre op voor het gezin of om manlief te supporten in zijn oh zo belangrijke blits-baan en mag daarna zonder enige ervaring en met een gat van 10 jaar in 't CV weer werk zoeken...
Ik vind 't dus wel goed dat het mechanisme bestaat, en ik vind het ook heel goed dat er vrouwen zijn die er geen gebruik van willen maken
Oh, ik heb nog ergens een heel leuk artikel uit een vrouwentijdschrift in 1950/1960 hoe de vrouw de man tevreden dient te houdenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien 10 jaar terug, maar ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de vrouwen van mijn leeftijd studeren gewoon en gaan echt niet zo ff stoppen met werken als getrouwd word of zwanger raken. Imho kan je dan als je gestudeerd hebt en vaak nog wel een beetje hebt gewerkt best voor jezelf zorgen. Persoonlijk zou ik gestoord worden als mijn vrouw het tiepje was wat meteen na het huwelijk thuis ging zitten, kinderen baren, netjes om 1800 een prakkie op tafel e.d.![]()
Ben je 55, en ga je scheiden, en heb je vanaf je 20e niet meer gewerkt is het natuurlijk een ander verhaal
Was gezelliequote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ander vraagje: was het gezellig met Cat gisteren? Heeft ze een TV & Klaptop gekocht?
Ik denk dat het in veel groepen van de bevolking toch nog wel voorkomt, misschien minder bij de groep hoogst opgeleiden, omdat dan de vrouw net als de man een opleiding heeft gevolgd en dus ook carriere wilquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien 10 jaar terug, maar ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de vrouwen van mijn leeftijd studeren gewoon en gaan echt niet zo ff stoppen met werken als getrouwd word of zwanger raken. Imho kan je dan als je gestudeerd hebt en vaak nog wel een beetje hebt gewerkt best voor jezelf zorgen. Persoonlijk zou ik gestoord worden als mijn vrouw het tiepje was wat meteen na het huwelijk thuis ging zitten, kinderen baren, netjes om 1800 een prakkie op tafel e.d.![]()
Ben je 55, en ga je scheiden, en heb je vanaf je 20e niet meer gewerkt is het natuurlijk een ander verhaal
Naja dat dus.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou, mn beste vriendin is kapster, haar man lasser, zij gaat echt niet thuis zitten voor hun kind hoor, ze is maar wat blij dat ze dr drie dagen in de week uit magquote:Op woensdag 11 november 2009 11:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik denk dat het in veel groepen van de bevolking toch nog wel voorkomt, misschien minder bij de groep hoogst opgeleiden, omdat dan de vrouw net als de man een opleiding heeft gevolgd en dus ook carriere wil
Leukquote:Op woensdag 11 november 2009 11:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog ergens een heel leuk artikel uit een vrouwentijdschrift in 1950/1960 hoe de vrouw de man tevreden dient te houden![]()
Ken jij echt geen vrouwen die twee of drie kinderen gebaard hebben en minder of niet werkenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben meer van een systeem van afbouwen. Dus 1e twee jaar (bv) alimentatie op grond van verdienste (van man)en daarna afbouwen. Ik begrijp best dat het een harde dobber is als je man vreemd is gegaan en jij daarna in de kou staat met bijna of helemaal geen geld. Het mechanisme is goed. Ik ben zelf ook gescheiden en had de alimentatie gelukkig niet nodig.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb een boekje van de Katholieke Kerk (Meisje, luister eens) over hoe je je als meisje en toekomstige vrouw hoorde te gedragenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:21 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb nog ergens een heel leuk artikel uit een vrouwentijdschrift in 1950/1960 hoe de vrouw de man tevreden dient te houden![]()
Wake up! Ik ken dr nog genoeg! In ieder geval die thuis blijven totdat alle kinders naar school zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minder wel, maar moet zeggen de meeste vrouwen die ik ken ook wel gestudeerd hebben / nog studeren, en die geven misschien dan ook wat minder makkelijk hun carriere op dan laaggeschoolden ofzo (zoals MrS zegt), en net wat jij zegt, het is hoe je het regelt... en hoe de situatie is (leeftijden, vooropleiding e.d.).quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken jij echt geen vrouwen die twee of drie kinderengebaard hebben en minder of niet werken![]()
Als ze beide werken is er natuurlijk niets aan de hand; dan heft het een het ander op.
Alles hangt af van hoe je het ooit samen hebt afgesproken. Ik weet wel dat bij ons thuis mijn moeder altijd meer werkte dan mijn vader. Het enige verschil was dat mijn vader er dik voor betaald werd door zijn werkgever en mijn moeder het (kwa geld) deed met wat hij mee naar huis bracht. Mijn moeder was financieel afhankelijk van mijn vader, mijn vader in alle andere opzichten van mijn moeder.
Ik ken maar 1 vriendin met 2 kids die gestopt is met werken, maar dat was echt haar beslissing, zij wilde zelf voorlopig niet werken. Dus dan nog zou ik het in haar situatie ook niet realistisch vinden als haar vent ook voor haar alimentatie moest betalen hoor , als ze uit elkaar zouden gaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ken jij echt geen vrouwen die twee of drie kinderengebaard hebben en minder of niet werken![]()
Als ze beide werken is er natuurlijk niets aan de hand; dan heft het een het ander op.
Alles hangt af van hoe je het ooit samen hebt afgesproken. Ik weet wel dat bij ons thuis mijn moeder altijd meer werkte dan mijn vader. Het enige verschil was dat mijn vader er dik voor betaald werd door zijn werkgever en mijn moeder het (kwa geld) deed met wat hij mee naar huis bracht. Mijn moeder was financieel afhankelijk van mijn vader, mijn vader in alle andere opzichten van mijn moeder.
Afbouwen is goedquote:Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef Maes het volgende:
Ik ben meer van een systeem van afbouwen. Dus 1e twee jaar (bv) alimentatie op grond van verdienste (van man)en daarna afbouwen. Ik begrijp best dat het een harde dobber is als je man vreemd is gegaan en jij daarna in de kou staat met bijna of helemaal geen geld. Het mechanisme is goed. Ik ben zelf ook gescheiden en had de alimentatie niet nodig.
Als het bij ons in januari stopt heeft meneer Maes een totaal bedrag van 3 ton in een bodumloze put gegooid. Nou heb ik het toch gezegd, sorry
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik zoiets heb van 'zoek het maar uit als je gaat scheiden' of 'alle vrouwen zijn profiteurs', maar er zijn er natuurlijk wel die gehaaid genoeg zijn zoiets uit rancune ipv noodzaak tot de max uit te melken
Er zijn mensen die daarvoor als gezin kiezen. We leven nu eenmaal niet allemaal hetzelfde leven.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En hoeveel dagen werkt haar man? Ik neem aan vijf dagen. Dus als die twee zouden scheiden zou je vriendin volgensmij nog steeds niet financieel afhankelijk zijn met hetzelfde aantal uren werk (dat is een aanname hoor, dat weet ik natuurlijk niet).quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mn beste vriendin is kapster, haar man lasser, zij gaat echt niet thuis zitten voor hun kind hoor, ze is maar wat blij dat ze dr drie dagen in de week uit mag
Most def! En dat is erg genoeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Tis ook niet dat ik zoiets heb van 'zoek het maar uit als je gaat scheiden' of 'alle vrouwen zijn profiteurs', maar er zijn er natuurlijk wel die gehaaid genoeg zijn zoiets uit rancune ipv noodzaak tot de max uit te melken
Veel zuurder vind ik het voor de man, wanneer de vrouw vreemd is gegaan, maar hij vervolgens alimentatie moet betalenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben meer van een systeem van afbouwen. Dus 1e twee jaar (bv) alimentatie op grond van verdienste (van man)en daarna afbouwen. Ik begrijp best dat het een harde dobber is als je man vreemd is gegaan en jij daarna in de kou staat met bijna of helemaal geen geld. Het mechanisme is goed. Ik ben zelf ook gescheiden en had de alimentatie gelukkig niet nodig.
Komen jullie ook?quote:
Zo'n vrouw zoek ik!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
Wij hadden trouwens een dame in de familie die vet moest dokken voor haar ex-man
Natuurlijk, ik veroordeel dat toch niet? of ik zeg nergens dat het niet mag of kan ofzo? Persoonlijk zou ik het niet zo traditioneel willen hebben, maar het is goed dat de mogelijkheid er is. En wat ik al zei, als het NOODZAKELIJK is, dat er dan nog in het onderhoud van de ex word voorzien door de man.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daarvoor als gezin kiezen. We leven nu eenmaal niet allemaal hetzelfde leven.
Het KAN ook zo zijn dat sommige vrouwen het belangrijker vinden om thuis te zijn om voor kinderen te zorgen.
Jawel, ze zou dan makkelijk een dag meer kunnen gaan werken en lekker bijbeunen in de avonden hoor, die zou zich wel redden!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoeveel dagen werkt haar man? Ik neem aan vijf dagen. Dus als die twee zouden scheiden zou je vriendin volgensmij nog steeds niet financieel afhankelijk zijn met hetzelfde aantal uren werk (dat is een aanname hoor, dat weet ik natuurlijk niet).
En - vermoedelijk - in haar eentje opdraaien voor de dagelijkse zorg voor de kinderen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef Goodbye het volgende:
En hoeveel dagen werkt haar man? Ik neem aan vijf dagen. Dus als die twee zouden scheiden zou je vriendin volgensmij nog steeds niet financieel afhankelijk zijn met hetzelfde aantal uren werk (dat is een aanname hoor, dat weet ik natuurlijk niet).
Je bent dan ook zelf pas 24 dus je gaat niet zoveel om met mensen die al een stel koters hebben?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minder wel, maar moet zeggen de meeste vrouwen die ik ken ook wel gestudeerd hebben / nog studeren, en die geven misschien dan ook wat minder makkelijk hun carriere op dan laaggeschoolden ofzo (zoals MrS zegt), en net wat jij zegt, het is hoe je het regelt... en hoe de situatie is (leeftijden, vooropleiding e.d.).
Heb je als vrouw een vrij tijdsloos diploma en ben je nog jong kan je vast wel weer redelijk vlot aan de bak. Ben je 55 / 60 en heb je alleen huishoudschool word het een ander verhaal.
Focussed much?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, hoe gaat dat nu verder met De Natte Doos?
Klopt, maar ik zie meer heil in beide een dagje of anderhalf á twee minder werken. Koters maar naar de creche schoppen zie ik ook niet zo zitten. En ik vraag me werkelijk wel af waarom je dan bv. als vrouw 5 jaar gaat studeren terwijl je dan bv. 2 á 3 jaar na het afronden van die studie 15 - 20 jaar thuis gaat zitten voor de kids. Niet dat dát verkeerd is, maar waarom de tijd en geld dan in die studie stoppen?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je bent dan ook zelf pas 24 dus je gaat niet zoveel om met mensen die al een stel koters hebben?
Ik ben niet laag geschooldMaar wil er straks voor mijn kinderen wel volledig zijn en in sommige branches wordt parttime werken weinig gewaardeerd. Dat ik niet mijn kinderen 5 dagen per week naar de opvang wil brengen wordt gestraft op de arbeidsmarkt. Nou so be it. Ik vind kinderen belangrijker dan mijn carriere.
Dat vraag ik me ook af?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Maarre, hoe gaat dat nu verder met De Natte Doos?
xD Ik dacht ik verander het onderwerp zachtjesquote:
Viel geheel niet opquote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Ik dacht ik verander het onderwerp zachtjes
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie meer heil in beide een dagje of anderhalf á twee minder werken. Koters maar naar de creche schoppen zie ik ook niet zo zitten. En ik vraag me werkelijk wel af waarom je dan bv. als vrouw 5 jaar gaat studeren terwijl je dan bv. 2 á 3 jaar na het afronden van die studie 15 - 20 jaar thuis gaat zitten voor de kids. Niet dat dát verkeerd is, maar waarom de tijd en geld dan in die studie stoppen?
Nu ben ik lunchen, want nu gaan veel mensen flippen
Ik zou er gewoon altijd willen zijn voor mijn kinderen tot dat ze naar school gaan, dat is mijn idee over opvoeding. Ik vind het meer krom dat de arbeidsmarkt die jaar of 5 als een enorme ramp zien.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zie meer heil in beide een dagje of anderhalf á twee minder werken. Koters maar naar de creche schoppen zie ik ook niet zo zitten. En ik vraag me werkelijk wel af waarom je dan bv. als vrouw 5 jaar gaat studeren terwijl je dan bv. 2 á 3 jaar na het afronden van die studie 15 - 20 jaar thuis gaat zitten voor de kids. Niet dat dát verkeerd is, maar waarom de tijd en geld dan in die studie stoppen?
Nu ben ik lunchen, want nu gaan veel mensen flippen
Mooiquote:
Maar waarom iemand veroordelen die de opvoeding van kinderen anders wil doen? Wat voor hen werkt hoeft voor een ander niet zaligmakend te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben het daar ergens best wel mee eens ...
Mn zusje en dr vriend werken beide 4 dagen, hebben een topsalaris en een goede cariëre en 3 kids, waarvan de oudste 5 dagen naar de basisschool gaat en daarvan drie dagen naar de BSO en 2 naar het kdv voor 3 dagen in de week. Woensdag is mamadag en vrijdag is papadag. Werkt voor hun hoor![]()
Mijn ouders hebben ook altijd beide gewerkt. Mn moeder partime en mn vader fulltime, en toen mn broertje klein was kwam mn vader tussen de middag naar huis voor hem, mn moeder was er dan weer als hij 's middags uit school kwam.
Dankjewel ik heb een beetje spijt dat ik erover ben begonnenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Ik dacht ik verander het onderwerp zachtjes
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Dankjewel ik heb een beetje spijt dat ik erover ben begonnen
Nee joh. Fok blijft een discussieforumquote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Dankjewel ik heb een beetje spijt dat ik erover ben begonnen
Naja dat laatste, daar was ik het dan ook niet mee eens hoor, daar ben ik verder ook niet op in gegaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar waarom iemand veroordelen die de opvoeding van kinderen anders wil doen? Wat voor hen werkt hoeft voor een ander niet zaligmakend te zijn.
Om nou te zeggen dat de studie weg gegooid geld is omdat een moeder een paar jaar thuis wil zorgen voor haar kinderen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm. Letmethink.
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN
DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
DE MEISJES HEBBEN ROKJES AAN
DE JONGENS HEBBEN SOKJES AAN
DAAR KOMT SINT MARTINUS AAAAN!
![]()
![]()
![]()
Nuh, ik ben van het principe dat ik ook tijdelijk wel een lager baantje aan neem als dat mijn dak boven het hoofd betaald. Ik was er zelf bij toen ik die beslissing nam. Ik wil thuis blijven zolang het mogelijk is. Als het qua geld (met of zonder partner) niet mogelijk is gaat het over natuurlijk. Mijn ideaal qua opvoeding moet niet bekostigd worden door de staat.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja dat laatste, daar was ik het dan ook niet mee eens hoor, daar ben ik verder ook niet op in gegaan.
En iedereen moet het doen zoals hij / zij dat wil(len) hoor, maar waar het hier nu om ging is, stel jij wil perse thuisblijven de eerste 4 jaar, en dan gaat je relatie over, verwacht je dan dat je partner ook voor jou betaalt of alleen voor je kind( eren )?
Ook als je wat hem betreft niet je cariere op had hoeven offeren?
Naja kijk, dat is dus wat ik ook zeg, dat je als vrouw ook wel je eigen boontjes kan doppen als het echt nodig is, en dat lang niet alle vrouwen die thuisblijven voor de kinderen en hun cariere laten schieten dat doen omdat dat moet van de man, maar vaak uit eigen keuze, en dat ik t dan niet netjes vind om die mannen nog zo lang kaal te plukkenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nuh, ik ben van het principe dat ik ook tijdelijk wel een lager baantje aan neem als dat mijn dak boven het hoofd betaald. Ik was er zelf bij toen ik die beslissing nam. Ik wil thuis blijven zolang het mogelijk is. Als het qua geld (met of zonder partner) niet mogelijk is gaat het over natuurlijk. Mijn ideaal qua opvoeding moet niet bekostigd worden door de staat.
Die kinderen heeft manlief ook voor gekozen dus daar mag hij voor betalen.
Amen to that.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja kijk, dat is dus wat ik ook zeg, dat je als vrouw ook wel je eigen boontjes kan doppen als het echt nodig is, en dat lang niet alle vrouwen die thuisblijven voor de kinderen en hun cariere laten schieten dat doen omdat dat moet van de man, maar vaak uit eigen keuze, en dat ik t dan niet netjes vind om die mannen nog zo lang kaal te plukken![]()
Verder mag iedereen doen en laten met kinderen, opvoeding, studies, carieres wat ze zelf willen, als ze ook maar zelf de consequenties dragen toch?
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm. Letmethink.
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN
DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
DE MEISJES HEBBEN ROKJES AAN
DE JONGENS HEBBEN SOKJES AAN
DAAR KOMT SINT MARTINUS AAAAN!
![]()
![]()
![]()
carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG SOMEBODY SHOOT ME PLEASE![]()
Ze zetten de carnavalszender op hiernaast.
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG SOMEBODY SHOOT ME PLEASE![]()
Ze zetten de carnavalszender op hiernaast.
Naar Zweden emigreren massaal. Jaar verlof en papa ook een week of 7 i.p.v. twee dagen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Niet goed bijgelezen nog, maar ik móet even kwijt dat niemand moet neerkijken op vrouwen die er voor kiezen een jaar of langer thuis bij hun baby/kind te blijven als ze zijn bevallen.
Sterker nog, ik zou het ook doen. Weet je wat pas idioot is? Moeders die hun kinderen 5 dagen per week in de opvang proppen. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening![]()
Ik kom straks wel weer even over de Leescluppppp wauwelen
+ het is een mooi landquote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naar Zweden emigreren massaal. Jaar verlof en papa ook een week of 7 i.p.v. twee dagen.
Bleeeeeeeegh echt wat haat ik carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik je deze aanbieden?
Dat zouden ze overal moeten doenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naar Zweden emigreren massaal. Jaar verlof en papa ook een week of 7 i.p.v. twee dagen.
zowieso zit het hele systeem beter in elkaar in zweden, ik denk er ook serieus over om daar maar te gaan wonen laterquote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon naar Zweden emigreren, daar krijgen mannen en vrouwen een jaar BETAALD verlof na de geboorde van hun kindquote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Niet goed bijgelezen nog, maar ik móet even kwijt dat niemand moet neerkijken op vrouwen die er voor kiezen een jaar of langer thuis bij hun baby/kind te blijven als ze zijn bevallen.
Sterker nog, ik zou het ook doen. Weet je wat pas idioot is? Moeders die hun kinderen 5 dagen per week in de opvang proppen. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening![]()
Ik kom straks wel weer even over de Leescluppppp wauwelen
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zowieso zit het hele systeem beter in elkaar in zweden, ik denk er ook serieus over om daar maar te gaan wonen later![]()
en als het niet beter in elkaar zit, is het altijd op te lossen met een inbussleuteltje
Psies. Dus als de verdienende ouder het een prettig en goed idee vindt dat de ander thuis blijft voor kinders en huishouden, dan heeft dat later wellicht consequentiesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Verder mag iedereen doen en laten met kinderen, opvoeding, studies, carieres wat ze zelf willen, als ze ook maar zelf de consequenties dragen toch?
Ze betalen er wel 70% belasting om dit alles te kunnen financieren. Het is een beetje vestzak-broekzakquote:Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
zowieso zit het hele systeem beter in elkaar in zweden, ik denk er ook serieus over om daar maar te gaan wonen later![]()
en als het niet beter in elkaar zit, is het altijd op te lossen met een inbussleuteltje
No post todayquote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bleeeeeeeegh echt wat haat ik carnaval
Maar verder naaien ze je niet. Hier in NL wel heb ik het idee, van alle kanten.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze betalen er wel 70% belasting om dit alles te kunnen financieren. Het is een beetje vestzak-broekzak
Kaboutersquote:Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga Hans Teeuwen afkijken, was gister met Trui begonnen. Ben nu bij het stukje met De Grote Oebiedoebie en het Konijn dat Immers en Daarentegen zegt!![]()
![]()
Maar hoe weet je nou dat ze dat daar niet doen als ze je er niet woont?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar verder naaien ze je niet. Hier in NL wel heb ik het idee, van alle kanten.![]()
Het is daar volgensmij iig duidelijker, je betaald veel belasting maar bent ook automatisch verzekerd voor van alles.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou dat ze dat daar niet doen als ze je er niet woont?
En waar vind jij dan dat de overheid je naait?
We betalen hier minder belasting en iedereen loopt al te zeuren dat alle uitkeringen en toeslagen en weet ik wat van zijn belastingcenten is.
Daar hoor je niemand dat van zijn belastingcenten de moeder een jaar thuis zit.
Kwestie van mentaliteit. Die is echt naar hier in Nederland. Je zou elkaar eens wat gunnen.
Ja. En?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dank u voor deze agenda mededeling. Over een maand ook echt pas
inderdaad, misschien word je hier dan wel genaaid door de overheid, maar bij lange niet zo hard als door je buurman...quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou dat ze dat daar niet doen als ze je er niet woont?
En waar vind jij dan dat de overheid je naait?
We betalen hier minder belasting en iedereen loopt al te zeuren dat alle uitkeringen en toeslagen en weet ik wat van zijn belastingcenten is.
Daar hoor je niemand dat van zijn belastingcenten de moeder een jaar thuis zit.
Kwestie van mentaliteit. Die is echt naar hier in Nederland. Je zou elkaar eens wat gunnen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, misschien word je hier dan wel genaaid door de overheid, maar bij lange niet zo hard als door je buurman...
daarom, zweden, iets meer belasting heb ik er met liefde voor over
I respectfully disagreequote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tja, het blijft vaak zo dat mensen persoonlijke gevallen kennen en daardoor de boel sowieso gekleurd zien.
Eens, dingen kunnen beter maar er zijn maar weinig landen om ons heen waar het op dit moment beter in elkaar zit.
Tevens blijft het democratie en wordt Balkenende telkens weer herkozen.
Ook ben ik van mening dat het vanaf de zijlijn zo makkelijk lijkt minder regels maar zonder veel regels zou de boel ook in de soep lopen.
Als we allemaal wat leuker met elkaar om zouden gaan waren die regels niet nodig maar je buurman naait je ook waar je bij staat als er geen regels zijn over de erfafscheiding zullen we maar zeggen
xD Lekker hequote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Teeuwen
We zijn het wel eens zeg![]()
Ohhh das kut.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Strega het volgende:
Nou helaas, datlijkt niet te gaan meevallen, de APK.
Lijkt zelfs zeer tegen te gaan vallen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
Honger!
En ik ben blij dat ik niet meer tijd had voor de discussie van vanmorgen
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
Honger!
En ik ben blij dat ik niet meer tijd had voor de discussie van vanmorgen
Nog net! Kom snel binnen, we gaan zo sluiten! Hang je jas op... Thee?quote:
Voor ons wel, honderdje of 7.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Lekker heAch ja, anders waren we allemaal hetzelfde, was ook zo saai geweest!
[..]
Ohhh das kut.Veel?
Oh bah.. Nou, dat vind ik ook aardig veel geld hoor. Had mijn man ook een keer met zijn vorige auto; bleek 1000 eurie duurder te zijn dan verwachtquote:
Nee, en trouwens, waar is Ingetje? of heb ik die gewoon gemist?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef Morretje het volgende:
Trouwens, iemand nog iets van Draakje vernomen?
Iets meerquote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
daarom, zweden, iets meer belasting heb ik er met liefde voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |