Tsja... maar dan nog is het de vraag of het altijd eerlijk is / gaat. Bijvoorbeeld: de ali wordt minder als de ex-partner gaat werken. Maar wat nou als de ex-partner zwart werkt? Of het wel best vindt en gewoon lekker niet gaat werken. Gewoon, omdat het kan. En de ali moet minder worden als de ex-partner (duurzaam) gaat samenwonen. Maar wat als de ex-partner dat nou niet aan je wil verklappen, of het blijft ontkennen...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?
Welkom bij de natte dozen leesclub.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef nokwanda het volgende:
Tha BirdGoeie bijnaam
En hey ladies, ik wilde eigenlijk ook bij het Natte Doos Genootschap
Ik heb momenteel geen leven, moet toch wat he.quote:
Lief heeee.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Puk![]()
Mijn poesjah had je al gezien
Ja hij doet heel stoer maar hij loopt af en toe wel een beetje gayquote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een stoere!
Die van mij zaten na de verhuizing een hele dag onder de bank.
Veel blonder en huppeliger, denk ik!quote:
Veel blonder wel ja, de rest kan ik niet beoordelen. Ken jullie allebei niet zo goed.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veel blonder en huppeliger, denk ik!
HOOOOOOOOOOOI QWEAquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
echt, wat een gezeik weer met de ibg en de ovchipkaart
Oh ja daar ben ik het absoluut mee eens hoor. Mijn ex werkte bij de gemeente waarbij de bijstand van gescheiden vrouwen verhaald werd op de ex-mannen. Die vaak alweer getrouwd waren en het inkomen van de nieuwe partner ook meegenomen werd. Hoe vaak ik geen discussie heb gehad over dat het oneerlijk was voor zo'n man dat ie nog 12 jaar na scheiding moest blijven betalen. Er zaten echt nare situaties bij hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... maar dan nog is het de vraag of het altijd eerlijk is / gaat. Bijvoorbeeld: de ali wordt minder als de ex-partner gaat werken. Maar wat nou als de ex-partner zwart werkt? Of het wel best vindt en gewoon lekker niet gaat werken. Gewoon, omdat het kan. En de ali moet minder worden als de ex-partner (duurzaam) gaat samenwonen. Maar wat als de ex-partner dat nou niet aan je wil verklappen, of het blijft ontkennen...
Het zijn lastige dingen. En daarom: zolang beide partijen gewoon hun verantwoordelijkheid nemen, is het een prachtige uitvinding. Zo niet, dan is het hele grote zure shit!
Heeeeeey ook goedemorgen Kuthoerrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
echt, wat een gezeik weer met de ibg en de ovchipkaart
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOI QWEA
Gaat het goed?
Ja met ons gaat het ook goed?
Nou vervelend weer hé?
Bij jou daar ook?
Guttegut dat schiet allemaal niet op!
Hoe is het met Baloe en z'n hotspots
En oh wat zeg je me nu, is er wat loos met 't IBG.
Wil je het delen met ons
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welkom bij de natte dozen leesclub.
Als u uw adres even doorpm'd aan de andere leden van de club zullen zij er zorg voor dragen dat u zodra u aan de beurt bent een volledig bewerkt nog net niet stukgelezen leerzaam boek ontvangt.
Let op: de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vlekken hetzij van het lachen hetzij van het badwater. Lezen geschied op eigen risico.
Het is dat het om vrouwen gaat. Anders ging ik me bij die vlekken heule andere dingen afvragen. Hoewel dat kan nog steeds eigenlijk, ook bij vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welkom bij de natte dozen leesclub.
Als u uw adres even doorpm'd aan de andere leden van de club zullen zij er zorg voor dragen dat u zodra u aan de beurt bent een volledig bewerkt nog net niet stukgelezen leerzaam boek ontvangt.
Let op: de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vlekken hetzij van het lachen hetzij van het badwater. Lezen geschied op eigen risico.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Goodbye het volgende:
Alsof je die zelf niet op kan zoeken
Ow, die is ook leuk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
nee, ik hang met een mongolen neger aan de foon die niks snaptquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeey ook goedemorgen Kuthoerrrrrrrrrr!
Heb je al in de brievenbus gekeken??????????????????????????????????
Ooit, toen Joel er net was, moest ik die bijstand aanvragen en wilden ze dat ook doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen idee had wie de vader was. Ik wilde zijn centen niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik het absoluut mee eens hoor. Mijn ex werkte bij de gemeente waarbij de bijstand van gescheiden vrouwen verhaald werd op de ex-mannen. Die vaak alweer getrouwd waren en het inkomen van de nieuwe partner ook meegenomen werd. Hoe vaak ik geen discussie heb gehad over dat het oneerlijk was voor zo'n man dat ie nog 12 jaar na scheiding moest blijven betalen. Er zaten echt nare situaties bij hoor.
Puk is leukquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, beroep is echt heul leuk, helemaal wat voor mij
Doe jij ook iets in de gezondheidszorg dan?
Jaaa, sinds 1,5 week een kat uit het asiel: Puk! Hier een linkje
nou...... euh........quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is dat het om vrouwen gaat. Anders ging ik me bij die vlekken heule andere dingen afvragen. Hoewel dat kan nog steeds eigenlijk, ook bij vrouwen
Ja wat jij zegt dus , ik snap echt niet waarom die wijven dat allemaal maar willenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit, toen Joel er net was, moest ik die bijstand aanvragen en wilden ze dat ook doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen idee had wie de vader was. Ik wilde zijn centen niet.
Kun je dat zien door de telefoon? Knap!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ik hang met een mongolen neger aan de foon die niks snapt
Vind dat anno 2009 ook beetje achterhaald. Als het uitkomt zijn vrouwen zelfstandig en geemancipeerd, maar bij zoiets mag de man soms jaaaaaaaaaaren nog dokken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh qua alimentatie, ik maak hier echt de meest extreme gevallen mee![]()
Ik snap überhaupt niet waarom je als vrouw alimentatie wil, voor je kinderen dat vind ik niet meer dan normaal, maar voor jezelf?
Kom op zeg
Denk eens even na danquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh qua alimentatie, ik maak hier echt de meest extreme gevallen mee![]()
Ik snap überhaupt niet waarom je als vrouw alimentatie wil, voor je kinderen dat vind ik niet meer dan normaal, maar voor jezelf?
Kom op zeg
Oooooh god, ik had een vriendje met van die klotedwergpagegaaien.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Nonneke het volgende:
leuk he IBG, QweaBen blij dat ik na al die jaren eindelijk daar vanaf ben, alles af en terug betaald en ik wil nooit meer wat van ze horen
![]()
Zo irritand he die parkieten, de hele dag hoor je ze niet, ja afentoe een fluitje, totdat je aan de telefoon zit, dan moeten ze opeens met zn 2en keihard krijsenCWI-mevrouw zal wel gedacht hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |