1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
dank je!quote:Op woensdag 11 november 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:
Joepie
Well done Tombola
(welkom overigens)
oeh, ik wacht (on)geduldig af! (en hoezo voorlopig anoniem? wanneer ga je je geheime identiteit onthullen dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, om antwoord te geven, nee ik heb er geen bezwaar tegen om alles op internet te plempen
voorlopig ben ik toch anoniem
*gaat typen
wanneer mijn cape af isquote:Op woensdag 11 november 2009 01:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, ik wacht (on)geduldig af! (en hoezo voorlopig anoniem? wanneer ga je je geheime identiteit onthullen dan?)
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:22 schreef DeZwabber het volgende:
Vanwege diverse problemen in het verleden (die ik ook nog wel wil delen, maar dat is een heel ander verhaal), ben ik in aanraking gekomen met diverse instanties (RIAGG, PsyQ e.d.). Bij het RIAGG zeiden ze na een gesprek met een psych dat ik misschien add had, nou is mijn behandeling daar op een gegeven moment gestopt omdat het een beetje doodliep daar. Een paar jaar later ging ik langs bij PsyQ, en daar viel degene die de intake deed op dat ik wel symptomen had van ad(h)d, en daarom kreeg ik een consult, waar uit bleek dat ik inderdaad waarschijnlijk add heb, en er worden nog een paar tests gedaan in de nabije toekomst
Maar over de jaren, na dus met veel mensen gesproken te hebben over wat er mis is met me, krijg ik steeds meer signalen in die richting, ze dachten bijvoorbeeld op de middelbare school dat ik een autist was. ik ben eigenlijk mijn hele leven al dromerig geweest, all over the place, heb moeite gesprekken te volgen / houden (ik loop soms "vast" omdat ik inmiddels iets anders denk dan wat ik nog aan het zeggen ben bijvoorbeeld.
dat is het zo'n beetje geloof ik
Overigens geloof ik ook niet zo in labels, maar aangezien iedereen steeds boos op me word vanwege mijn vergeetachtigheid, heb ik liever dat ik kan zeggen dat het "iets" is, want ik kan er echt niks aan doen, en ik ben het onbegrip een beetje zat.
mmm, af als in "ik moet m nog afmaken; hij is nog niet klaar"quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 01:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb 200 hamsters die hem op dit moment ijverig aan het weven zijn
Nou......... ik moet heel eerlijk toegeven dat ook ik voor het eerst bij het gamen zoiets had van "wow... da's wel lomp"quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ja dat sloeg echt nergens op, een of andere overijverige CDA'er, omdat er 1 gewelddadige missie in zit waar je terrorist ben en burgers moet doden. Terwijl je aan het begin kan kiezen om NIET die missie te hoeven doen.
En whaddefok, hoeveel geweld zit er wel niet in films en seriesEn in games als GTA en vroegah Carmageddon enzo
![]()
quote:Op woensdag 11 november 2009 06:44 schreef Harajuku. het volgende:
De korting wordt gelijk van je paal afgetrokken, wheheheh.
Tis een raar verhaalquote:Op woensdag 11 november 2009 06:44 schreef Harajuku. het volgende:
De korting wordt gelijk van je paal afgetrokken, wheheheh.
Woeiiiiii Eliesjequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:45 schreef MrSubtle het volgende:
Zooo... lekker actief op m'n werk al, hier zaten al mensen te vergaderen om 8 uur![]()
Ik was vanochtend om 6 uur al op, klaarwakker en kon niet slapen... dus ben ik maar gaan prutsen aan een Secret-Santa cadeautje
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 08:46 schreef MrSubtle het volgende:
Nr 6 nog welen maar trots op je "meer dan JJHtje"
Om 6 uur 's ochtends????quote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik had ineens een creatieve bui
Dan zitten mijn oogje nog dichtquote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef MrSubtle het volgende:
[..]ik had ineens een creatieve bui
Ik ben 's ochtends altijd het creatiefstquote:Op woensdag 11 november 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Om 6 uur 's ochtends????
Dan doet mijn brein helemaal niks
Ik ben echt een nachtmensquote:Op woensdag 11 november 2009 08:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends altijd het creatiefst
Dit dus. Zeker als het de avond ervoor laat is dan lig ik gerust zaterdag of zondag tot 12:00 in bedquote:Op woensdag 11 november 2009 08:55 schreef oh-oh het volgende:Ik kan in het weekend wel es gewoon tot 11 uur in mn nest liggen, dan douchen, honden uitlaten , ontbijten, en dan is het alweer 12.30 of zo en dan doe ik de hele dag niks meer
Ja heerlijk toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 08:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit dus. Zeker als het de avond ervoor laat is dan lig ik gerust zaterdag of zondag tot 12:00 in bed
Ik zou willen dat ik het kon... ik word gewoon iedere dag om 6 uur wakker, zet nooit een wekker. Of ik nou om 10 uur ga slapen of om 1 uur maakt niet uit, 6 uur gaan de ogen openquote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja heerlijk toch?
Door de weeks is het altijd gewoon vroeg , uur of 7.
En als ik dan op vrijdag en / of zaterdag laat in mn nest lig, tegen drieën of zo, dan blijf ik echt liggen.
Ik kan echt heeeeel goed uitslapen.
En ik kan ook heel goed heel laat naar bed zonder dat ik omkieper van de slaap. Zonder drank en drugs![]()
Maar ik lig op doordeweekse dagen ook nooit voor middernacht in bed, meestal meer tegen enen pas. En de wekker gaat de eerste keer om 6.45.
k ben echt megaflexibel met wakker worden, niet met in slaap vallen, dat lukt gewoon nooit voor middernachtquote:Op woensdag 11 november 2009 09:03 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik het kon... ik word gewoon iedere dag om 6 uur wakker, zet nooit een wekker. Of ik nou om 10 uur ga slapen of om 1 uur maakt niet uit, 6 uur gaan de ogen open. Als ik dan om 10 uur naar bed was gegaan ben ik fris, en als ik om 1 uur naar bed was gegaan ben ik moe
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vanmorgen gewekt door de blijde tingeling van mijn telefoon/agenda. Melding: Nog 100 dagen!!! (nog 100 dagen tot einde betaling alimentatie) Ik ben blij
Jaaaaaa!!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!![]()
![]()
Jij lekker aan het werk?
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Zou ik die 3-in-1 gewoon kunnen verknippen?
Dat ik alleen het eerste verhaal opstuur? Of pleurt het uit elkaar als je er 2/3 af knipt?
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:43 schreef nieslief het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??
Hot&steamyquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?
Ik lig lekker vrij te zijnquote:
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetjequote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis de 11e van de 11e trouwens![]()
Kutcarnaval
Mss is dat een leuke taak voor jou danquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom herschrijf je niet gewoon zoeen boekje met z'n allen, als je al die vuige praat van iedereen hier combineert heb je aardig wat smeerlapperij
Je mag hier komen carnavallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetje
Op straat herrie makenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lig lekker vrij te zijnmaar geloof dat al mijn buren op straat staan herrie te maken.
Jij betaald ali?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vanmorgen gewekt door de blijde tingeling van mijn telefoon/agenda. Melding: Nog 100 dagen!!! (nog 100 dagen tot einde betaling alimentatie) Ik ben blij
Das voor die beunhazen beneden de rivierenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Ik gok dr partnerquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaaquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op straat herrie maken![]()
Met dít weer?
Ik doe aan beide nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Niets verbaasd mij dus zij kan het ook zijnquote:
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staartenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Telefoon ging dus moest er toch uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaa
De meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aanquote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staarten
Goeie gokquote:
Post voor Booooooobquote:
Die is nieuw voor mijquote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Goeie gokmaar ik ben niet minder blij dat het stopt, eindelijk
Nou dat kan ik me goed voorstellen dat Maes blij is dat het stopt. Het is toch een linkje dat je hebt met een verleden waar je misschien niet aan herinnerd wil worden.quote:
Het gaat eigenlijk meer om hoeveel het is ook.quote:
Werd het bij jullie ook gedaan vroeger thuis? En waar je nu woont?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aan
Daaaaaar komt Sint Martinus aan!
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me goed voorstellen dat Maes blij is dat het stopt. Het is toch een linkje dat je hebt met een verleden waar je misschien niet aan herinnerd wil worden.
Heel weinig dus?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk meer om hoeveel het is ook.Maaar bijna klaaaaaaar
Ik denk dat het er om gaat dat de man van Maes alimentatie betaalt aan zijn exquote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heel weinig dus?
Ja kan me wel voorstelle dat je het niet meer wil omdat het toch van diegene komt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik het niet druk heb op mijn werk nu mijn baas er een paar dagen niet is
Neuh ik betaal niet mijn huidige partner betaald aan zijn ex (veel kan ik je vertellen)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heel weinig dus?
Ja kan me wel voorstelle dat je het niet meer wil omdat het toch van diegene komt.
Thuis vroeger zeker! Hartstikke leuk vond ik dat, ook om uit te delen enzo. En hier doen ze het volgensmij ook wel, maar dat zullen we vanavond wel zien!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Werd het bij jullie ook gedaan vroeger thuis? En waar je nu woont?
Ik zat het eerste jaar dat ik in het westen woonde klaar voor de hordes kinderen maar ze kwamen nietIk heb tot in het nieuwe jaar toen marsen, spekjes, drop, marsepein moeten eten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om gaat dat de man van Maes alimentatie betaalt aan zijn ex
Be prepared (maar ook niet teveel)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thuis vroeger zeker! Hartstikke leuk vond ik dat, ook om uit te delen enzo. En hier doen ze het volgensmij ook wel, maar dat zullen we vanavond wel zien!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Trusten Enfermera (daar moeten we nog even een afkorting voor verzinnen!)
Omgquote:
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Omg
Goeiemorgen trouwens![]()
Ben niet gaan werken![]()
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
Ik mis altijd alles: wat is er met je schouder?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
Omg
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Of Tsjilp-piep-piepquote:Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
En we willen graag weten of de F&F-SC voelt als een kliekje, of dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en makkelijk mee kunt postenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?
Leuk kennis te maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Omg
Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
Aaaaah Elies, mogen we d'r houden?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we willen graag weten of de F&F-SC voelt als een kliekje, of dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en makkelijk mee kunt posten
Let op: we verzamelen testimonials
Ja nou, ze weet psies hoe ze Elies in moet palmen dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaaah Elies, mogen we d'r houden?
Ze postte mooie vrouwen![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?
Ow, dat is echt [piep]quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuGeen kids, doe nog een opleiding (HBO verpleegkunde), ben bijna klaar, volgend jaar hopelijk maar mijn schouder gooit roet in het eten
Ik heb sinds 2 weken een peesontsteking in mn schouder, god mag weten hoe ik eraan kom, waarschijnlijk ergens overbelast op mn werk ofzo, en daardoor kan ik nu gewoon echt niks. Alles doet pijn, slapen, zitten, maakt niet uit. Strijken, koken gaat ook niet (heb ik gister gemerkt, toen was ik te enthousiast bezig en kreeg ik later pijn
).
En ff met mn hubby gepraat gister, tis gewoon beter als ik ff niet ga werken, want waarschijnlijk ga ik op mn werk gewoon weer te veel doen, en dat moet echt niet. Mn huisarts zei al; beter op oma-tempo dan teveel doen in het begin, anders wordt het chronisch en ben je nog verder van huis![]()
Dus kom ik jullie hier maar pesten. Moet toch iets.![]()
Daarom... Dat moet ik ook echt doen, mijn rationele kant is mn gevoelskant aan het overtuigen, en het lukt langzaamquote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is echt [piep]
Maarrr... als je nu de tijd neemt het goed te laten herstellen en het niet voorgoed naar de kl*te helpt, komt het misschien best nog goed. Hou moed en verveel ons ondertussen maar; vinden we leuk
Uit '85?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuGeen kids, doe nog een opleiding (HBO verpleegkunde), ben bijna klaar, volgend jaar hopelijk maar mijn schouder gooit roet in het eten
Ik heb sinds 2 weken een peesontsteking in mn schouder, god mag weten hoe ik eraan kom, waarschijnlijk ergens overbelast op mn werk ofzo, en daardoor kan ik nu gewoon echt niks. Alles doet pijn, slapen, zitten, maakt niet uit. Strijken, koken gaat ook niet (heb ik gister gemerkt, toen was ik te enthousiast bezig en kreeg ik later pijn
).
En ff met mn hubby gepraat gister, tis gewoon beter als ik ff niet ga werken, want waarschijnlijk ga ik op mn werk gewoon weer te veel doen, en dat moet echt niet. Mn huisarts zei al; beter op oma-tempo dan teveel doen in het begin, anders wordt het chronisch en ben je nog verder van huis![]()
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ow nu snap ik het..hmm ja dat is mega balen. en Fijn dat het stoptquote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Neuh ik betaal niet mijn huidige partner betaald aan zijn ex (veel kan ik je vertellen)
Heb jij eigenlijk al mooie vrouwen gepostquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!
We hebben jou hier ook zo opgenomen in de de kliek, en jij postte niet eens mooie vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!
Kwartje gevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ow nu snap ik het..hmm ja dat is mega balen. en Fijn dat het stopt
Eerlijkheid, goed puntquote:Op woensdag 11 november 2009 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Alimentatie is - mits het in alle eerlijkheid gaat - een goede uitvinding. Maar het blijft niet leuk en eens moet het over zijn
Yup!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit '85?
Klote van die peesontsteking, inderdaad maar lekker rust houden voor dat je er iets chronisch aan over houdt, dan ben je inderdaad heul veul verder van huis
Nee hé... Volgens mijn administratie in ieder geval niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al mooie vrouwen gepost![]()
* bladert in archief en userdossier...
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben jou hier ook zo opgenomen in de de kliek, en jij postte niet eens mooie vrouwen
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?quote:
In een flat wonenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Nonneke het volgende:
tis zeker heel gemeen als ik hoop op veel regen vanaaf he![]()
ik heb zo geen zin om weer de hele avond met een schaal mini-m&m's bij de deur te staanWant als ik ze allemaal laat aanbellen of kloppen vliegen die honden de hele avond door de ruiten en dan durven de kindjes niet eens de tuin in
Beterschap dan maar met je schouder. Geweldig beroep heb je gekozenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
).
Hutje op de heiquote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Da past nie met al mn dieren he, kzou onderhand op een Ark kunnen gaan wonen
Noodzakelijke voorwaarde wmbquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Maes het volgende:
Eerlijkheid, goed punt
True, maar als je het maar probeert tenminstequote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat had ik ook nog niet gedaan, een mooie vrouw posten.
Nu is mooi maar relatief want iedereen ziet dat weer anders maar goed...
quote:[ afbeelding ]
Negeermodus aan Nies. Juist ook niet op in gaan!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Oh ik erger me blauw aan mensen met oogkleppen op......
Sommige mensen weten niet beter. Echt nietquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Discriminatiequote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik accepteer Enfermera gewoon gelijk, zelfs zonder dat ze mooie vrouwen post. How 'bout that!
neit op reageren, die komt alleen om te stokenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Je beperkt mijn mogelijkheden om mooie vrouwen te zienquote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik accepteer Enfermera gewoon gelijk, zelfs zonder dat ze mooie vrouwen post. How 'bout that!
Thanks!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Beterschap dan maar met je schouder. Geweldig beroep heb je gekozen![]()
Maaaaar heb je huisdieren?
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
De pest is dat ze het tegen mij heeft want ik ben begonnen over die uitkering van de SVB bank. En ik denk gewoon waar ik recht op heb heb ik recht op ik betaal ook mijn belastingen. Toch?? En ik moet wel veel extra kosten maken met die twee van mij. En dan kan ik het niet laten he om te reageren.....quote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
neit op reageren, die komt alleen om te stoken
Uitsloverquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]int vorige topic heb ik wel 2 mooie vrouwen gepost! Ja!
![]()
![]()
Pukquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, beroep is echt heul leuk, helemaal wat voor mij
Doe jij ook iets in de gezondheidszorg dan?
Jaaa, sinds 1,5 week een kat uit het asiel: Puk! Hier een linkje
Wat een stoere!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, beroep is echt heul leuk, helemaal wat voor mij
Doe jij ook iets in de gezondheidszorg dan?
Jaaa, sinds 1,5 week een kat uit het asiel: Puk! Hier een linkje
Alsof je die zelf niet op kan zoekenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je beperkt mijn mogelijkheden om mooie vrouwen te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik was nog niet in beeld toen de hoogheid van het bedrag werd vastgesteld. Er worden berekeningen gedaan en ook dat vind ik eerlijk. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat het hier om partneralimentatie gaat en geen kinderalimentatie. Kinderalimentatie is een must, eerlijk en niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?
Van jullie kant, jaquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof je die zelf niet op kan zoeken
Ook blond en huppeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |