Jaaaaaa!!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!![]()
![]()
Jij lekker aan het werk?
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Zou ik die 3-in-1 gewoon kunnen verknippen?
Dat ik alleen het eerste verhaal opstuur? Of pleurt het uit elkaar als je er 2/3 af knipt?
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:43 schreef nieslief het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??
Hot&steamyquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?
Ik lig lekker vrij te zijnquote:
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetjequote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis de 11e van de 11e trouwens![]()
Kutcarnaval
Mss is dat een leuke taak voor jou danquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom herschrijf je niet gewoon zoeen boekje met z'n allen, als je al die vuige praat van iedereen hier combineert heb je aardig wat smeerlapperij
Je mag hier komen carnavallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetje
Op straat herrie makenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lig lekker vrij te zijnmaar geloof dat al mijn buren op straat staan herrie te maken.
Jij betaald ali?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vanmorgen gewekt door de blijde tingeling van mijn telefoon/agenda. Melding: Nog 100 dagen!!! (nog 100 dagen tot einde betaling alimentatie) Ik ben blij
Das voor die beunhazen beneden de rivierenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Ik gok dr partnerquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaaquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op straat herrie maken![]()
Met dít weer?
Ik doe aan beide nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Niets verbaasd mij dus zij kan het ook zijnquote:
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staartenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |