Jaaaaaa!!quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaa!!![]()
![]()
Jij lekker aan het werk?
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
Zou ik die 3-in-1 gewoon kunnen verknippen?
Dat ik alleen het eerste verhaal opstuur? Of pleurt het uit elkaar als je er 2/3 af knipt?
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:43 schreef nieslief het volgende:
Mogguh allemaal.
[..]
Ik heb er hier nog een stuk of wat liggen van die historische....... Moet ik ook een boompje/lijntje/dingesje starten??
Hot&steamyquote:Op woensdag 11 november 2009 09:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn ze suf of zijn ze hot & steamy?
Ik lig lekker vrij te zijnquote:
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetjequote:Op woensdag 11 november 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Tis de 11e van de 11e trouwens![]()
Kutcarnaval
Mss is dat een leuke taak voor jou danquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom herschrijf je niet gewoon zoeen boekje met z'n allen, als je al die vuige praat van iedereen hier combineert heb je aardig wat smeerlapperij
Je mag hier komen carnavallen.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja heb niet eens een uitnodiging gehad van mijn dinnetje
Op straat herrie makenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lig lekker vrij te zijnmaar geloof dat al mijn buren op straat staan herrie te maken.
Jij betaald ali?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:01 schreef Maes het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik werd vanmorgen gewekt door de blijde tingeling van mijn telefoon/agenda. Melding: Nog 100 dagen!!! (nog 100 dagen tot einde betaling alimentatie) Ik ben blij
Das voor die beunhazen beneden de rivierenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Ik gok dr partnerquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaaquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op straat herrie maken![]()
Met dít weer?
Ik doe aan beide nietquote:Op woensdag 11 november 2009 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das voor die beunhazen beneden de rivieren
Niets verbaasd mij dus zij kan het ook zijnquote:
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staartenquote:Op woensdag 11 november 2009 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval? Hier is het gewoon Sint Maarten, hoor
Telefoon ging dus moest er toch uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja en ik ben heeel nieuwsgierig wat ze aan het doen zijn maar uit mijn bed kruipen tsjaa
De meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aanquote:Op woensdag 11 november 2009 10:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Sint Maarten, sint maarten de koeien hebben staarten
Goeie gokquote:
Post voor Booooooobquote:
Die is nieuw voor mijquote:Op woensdag 11 november 2009 10:08 schreef Maes het volgende:
[..]
Goeie gokmaar ik ben niet minder blij dat het stopt, eindelijk
Nou dat kan ik me goed voorstellen dat Maes blij is dat het stopt. Het is toch een linkje dat je hebt met een verleden waar je misschien niet aan herinnerd wil worden.quote:
Het gaat eigenlijk meer om hoeveel het is ook.quote:
Werd het bij jullie ook gedaan vroeger thuis? En waar je nu woont?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De meisjes hebben rokjes aan, de jongens hebben sokjes aan
Daaaaaar komt Sint Martinus aan!
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou dat kan ik me goed voorstellen dat Maes blij is dat het stopt. Het is toch een linkje dat je hebt met een verleden waar je misschien niet aan herinnerd wil worden.
Heel weinig dus?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk meer om hoeveel het is ook.Maaar bijna klaaaaaaar
Ik denk dat het er om gaat dat de man van Maes alimentatie betaalt aan zijn exquote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heel weinig dus?
Ja kan me wel voorstelle dat je het niet meer wil omdat het toch van diegene komt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:19 schreef Maes het volgende:
Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik het niet druk heb op mijn werk nu mijn baas er een paar dagen niet is
Neuh ik betaal niet mijn huidige partner betaald aan zijn ex (veel kan ik je vertellen)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Heel weinig dus?
Ja kan me wel voorstelle dat je het niet meer wil omdat het toch van diegene komt.
Thuis vroeger zeker! Hartstikke leuk vond ik dat, ook om uit te delen enzo. En hier doen ze het volgensmij ook wel, maar dat zullen we vanavond wel zien!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef Maes het volgende:
[..]
Werd het bij jullie ook gedaan vroeger thuis? En waar je nu woont?
Ik zat het eerste jaar dat ik in het westen woonde klaar voor de hordes kinderen maar ze kwamen nietIk heb tot in het nieuwe jaar toen marsen, spekjes, drop, marsepein moeten eten.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om gaat dat de man van Maes alimentatie betaalt aan zijn ex
Be prepared (maar ook niet teveel)quote:Op woensdag 11 november 2009 10:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thuis vroeger zeker! Hartstikke leuk vond ik dat, ook om uit te delen enzo. En hier doen ze het volgensmij ook wel, maar dat zullen we vanavond wel zien!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:37 schreef Goodbye het volgende:
Trusten Enfermera (daar moeten we nog even een afkorting voor verzinnen!)
Omgquote:
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Omg
Goeiemorgen trouwens![]()
Ben niet gaan werken![]()
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
Ik mis altijd alles: wat is er met je schouder?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
Omg
Goeiemorgen trouwens![]()
Ben niet gaan werken![]()
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Of Tsjilp-piep-piepquote:Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
En we willen graag weten of de F&F-SC voelt als een kliekje, of dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en makkelijk mee kunt postenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |