Leuk kennis te maken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Omg
Goeiemorgen trouwens![]()
Ben niet gaan werken![]()
KLOTEschouder. Het is gewoon beter eigenlijk als ik niet ga werken, maar het gaat zo tegen mn gevoel in. Ga zo ff mn leidinggevende bellen wat we hieraan kunnen doen.
Ohja, de bijnamenkwestie; ik heet in het echt Merel, dus jullie kunnen me ook Meer noemen. Of Tha Bird. Dat voldoet ook.![]()
Aaaaah Elies, mogen we d'r houden?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En we willen graag weten of de F&F-SC voelt als een kliekje, of dat je het gevoel hebt dat je welkom bent en makkelijk mee kunt posten
Let op: we verzamelen testimonials
Ja nou, ze weet psies hoe ze Elies in moet palmen dus dat zit wel snor.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaaaah Elies, mogen we d'r houden?
Ze postte mooie vrouwen![]()
Ik ben voorquote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuquote:Op woensdag 11 november 2009 10:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou vogel, we willen meer info, hoe oud ,waar kom je (ongeveer) vandaan, wat doe je (globaal) voor werk, heb je beesten? Verliefd/verloofd/getrouwd/kids?
Ow, dat is echt [piep]quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuGeen kids, doe nog een opleiding (HBO verpleegkunde), ben bijna klaar, volgend jaar hopelijk maar mijn schouder gooit roet in het eten
Ik heb sinds 2 weken een peesontsteking in mn schouder, god mag weten hoe ik eraan kom, waarschijnlijk ergens overbelast op mn werk ofzo, en daardoor kan ik nu gewoon echt niks. Alles doet pijn, slapen, zitten, maakt niet uit. Strijken, koken gaat ook niet (heb ik gister gemerkt, toen was ik te enthousiast bezig en kreeg ik later pijn
).
En ff met mn hubby gepraat gister, tis gewoon beter als ik ff niet ga werken, want waarschijnlijk ga ik op mn werk gewoon weer te veel doen, en dat moet echt niet. Mn huisarts zei al; beter op oma-tempo dan teveel doen in het begin, anders wordt het chronisch en ben je nog verder van huis![]()
Dus kom ik jullie hier maar pesten. Moet toch iets.![]()
Daarom... Dat moet ik ook echt doen, mijn rationele kant is mn gevoelskant aan het overtuigen, en het lukt langzaamquote:Op woensdag 11 november 2009 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is echt [piep]
Maarrr... als je nu de tijd neemt het goed te laten herstellen en het niet voorgoed naar de kl*te helpt, komt het misschien best nog goed. Hou moed en verveel ons ondertussen maar; vinden we leuk
Uit '85?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kom uit Gouda, ben 24 jaar, woon sinds (even graven) 2 jaar samen, ben 7 jaar samen met hubby en ruim een jaar getrouwd nuGeen kids, doe nog een opleiding (HBO verpleegkunde), ben bijna klaar, volgend jaar hopelijk maar mijn schouder gooit roet in het eten
Ik heb sinds 2 weken een peesontsteking in mn schouder, god mag weten hoe ik eraan kom, waarschijnlijk ergens overbelast op mn werk ofzo, en daardoor kan ik nu gewoon echt niks. Alles doet pijn, slapen, zitten, maakt niet uit. Strijken, koken gaat ook niet (heb ik gister gemerkt, toen was ik te enthousiast bezig en kreeg ik later pijn
).
En ff met mn hubby gepraat gister, tis gewoon beter als ik ff niet ga werken, want waarschijnlijk ga ik op mn werk gewoon weer te veel doen, en dat moet echt niet. Mn huisarts zei al; beter op oma-tempo dan teveel doen in het begin, anders wordt het chronisch en ben je nog verder van huis![]()
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ow nu snap ik het..hmm ja dat is mega balen. en Fijn dat het stoptquote:Op woensdag 11 november 2009 10:20 schreef Maes het volgende:
[..]
Neuh ik betaal niet mijn huidige partner betaald aan zijn ex (veel kan ik je vertellen)
Heb jij eigenlijk al mooie vrouwen gepostquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!
We hebben jou hier ook zo opgenomen in de de kliek, en jij postte niet eens mooie vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohh, jij bent wel héél makkelijk zeg!
Kwartje gevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Ml-etje het volgende:
Ow nu snap ik het..hmm ja dat is mega balen. en Fijn dat het stopt
Eerlijkheid, goed puntquote:Op woensdag 11 november 2009 10:25 schreef ElisaB het volgende:
Alimentatie is - mits het in alle eerlijkheid gaat - een goede uitvinding. Maar het blijft niet leuk en eens moet het over zijn
Yup!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uit '85?
Klote van die peesontsteking, inderdaad maar lekker rust houden voor dat je er iets chronisch aan over houdt, dan ben je inderdaad heul veul verder van huis
Nee hé... Volgens mijn administratie in ieder geval niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al mooie vrouwen gepost![]()
* bladert in archief en userdossier...
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben jou hier ook zo opgenomen in de de kliek, en jij postte niet eens mooie vrouwen
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?quote:
In een flat wonenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Nonneke het volgende:
tis zeker heel gemeen als ik hoop op veel regen vanaaf he![]()
ik heb zo geen zin om weer de hele avond met een schaal mini-m&m's bij de deur te staanWant als ik ze allemaal laat aanbellen of kloppen vliegen die honden de hele avond door de ruiten en dan durven de kindjes niet eens de tuin in
Beterschap dan maar met je schouder. Geweldig beroep heb je gekozenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
).
Hutje op de heiquote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Da past nie met al mn dieren he, kzou onderhand op een Ark kunnen gaan wonen
Noodzakelijke voorwaarde wmbquote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef Maes het volgende:
Eerlijkheid, goed punt
True, maar als je het maar probeert tenminstequote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh dat had ik ook nog niet gedaan, een mooie vrouw posten.
Nu is mooi maar relatief want iedereen ziet dat weer anders maar goed...
quote:[ afbeelding ]
Negeermodus aan Nies. Juist ook niet op in gaan!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Oh ik erger me blauw aan mensen met oogkleppen op......
Sommige mensen weten niet beter. Echt nietquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Discriminatiequote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik accepteer Enfermera gewoon gelijk, zelfs zonder dat ze mooie vrouwen post. How 'bout that!
neit op reageren, die komt alleen om te stokenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef nieslief het volgende:
klikkie
Je beperkt mijn mogelijkheden om mooie vrouwen te zienquote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Ik accepteer Enfermera gewoon gelijk, zelfs zonder dat ze mooie vrouwen post. How 'bout that!
Thanks!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Beterschap dan maar met je schouder. Geweldig beroep heb je gekozen![]()
Maaaaar heb je huisdieren?
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:45 schreef Goodbye het volgende:
De pest is dat ze het tegen mij heeft want ik ben begonnen over die uitkering van de SVB bank. En ik denk gewoon waar ik recht op heb heb ik recht op ik betaal ook mijn belastingen. Toch?? En ik moet wel veel extra kosten maken met die twee van mij. En dan kan ik het niet laten he om te reageren.....quote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
neit op reageren, die komt alleen om te stoken
Uitsloverquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]int vorige topic heb ik wel 2 mooie vrouwen gepost! Ja!
![]()
![]()
Pukquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ja, beroep is echt heul leuk, helemaal wat voor mij
Doe jij ook iets in de gezondheidszorg dan?
Jaaa, sinds 1,5 week een kat uit het asiel: Puk! Hier een linkje
Wat een stoere!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Alsof je die zelf niet op kan zoekenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je beperkt mijn mogelijkheden om mooie vrouwen te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik was nog niet in beeld toen de hoogheid van het bedrag werd vastgesteld. Er worden berekeningen gedaan en ook dat vind ik eerlijk. Ik hoop dat iedereen begrijpt dat het hier om partneralimentatie gaat en geen kinderalimentatie. Kinderalimentatie is een must, eerlijk en niet meer dan normaal.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?
Van jullie kant, jaquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alsof je die zelf niet op kan zoeken
Ook blond en huppeligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tsja... maar dan nog is het de vraag of het altijd eerlijk is / gaat. Bijvoorbeeld: de ali wordt minder als de ex-partner gaat werken. Maar wat nou als de ex-partner zwart werkt? Of het wel best vindt en gewoon lekker niet gaat werken. Gewoon, omdat het kan. En de ali moet minder worden als de ex-partner (duurzaam) gaat samenwonen. Maar wat als de ex-partner dat nou niet aan je wil verklappen, of het blijft ontkennen...quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoiets word door een ander vastgesteld toch? Daar worden berekeningen op los gelaten? En het feit dat jij een inkomen hebt zal ook geen goed doen zeker?
Welkom bij de natte dozen leesclub.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef nokwanda het volgende:
Tha BirdGoeie bijnaam
En hey ladies, ik wilde eigenlijk ook bij het Natte Doos Genootschap
Ik heb momenteel geen leven, moet toch wat he.quote:
Lief heeee.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Puk![]()
Mijn poesjah had je al gezien
Ja hij doet heel stoer maar hij loopt af en toe wel een beetje gayquote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat een stoere!
Die van mij zaten na de verhuizing een hele dag onder de bank.
Veel blonder en huppeliger, denk ik!quote:
Veel blonder wel ja, de rest kan ik niet beoordelen. Ken jullie allebei niet zo goed.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Veel blonder en huppeliger, denk ik!
HOOOOOOOOOOOI QWEAquote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
echt, wat een gezeik weer met de ibg en de ovchipkaart
Oh ja daar ben ik het absoluut mee eens hoor. Mijn ex werkte bij de gemeente waarbij de bijstand van gescheiden vrouwen verhaald werd op de ex-mannen. Die vaak alweer getrouwd waren en het inkomen van de nieuwe partner ook meegenomen werd. Hoe vaak ik geen discussie heb gehad over dat het oneerlijk was voor zo'n man dat ie nog 12 jaar na scheiding moest blijven betalen. Er zaten echt nare situaties bij hoor.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... maar dan nog is het de vraag of het altijd eerlijk is / gaat. Bijvoorbeeld: de ali wordt minder als de ex-partner gaat werken. Maar wat nou als de ex-partner zwart werkt? Of het wel best vindt en gewoon lekker niet gaat werken. Gewoon, omdat het kan. En de ali moet minder worden als de ex-partner (duurzaam) gaat samenwonen. Maar wat als de ex-partner dat nou niet aan je wil verklappen, of het blijft ontkennen...
Het zijn lastige dingen. En daarom: zolang beide partijen gewoon hun verantwoordelijkheid nemen, is het een prachtige uitvinding. Zo niet, dan is het hele grote zure shit!
Heeeeeey ook goedemorgen Kuthoerrrrrrrrrr!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:54 schreef Qwea het volgende:
echt, wat een gezeik weer met de ibg en de ovchipkaart
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOI QWEA
Gaat het goed?
Ja met ons gaat het ook goed?
Nou vervelend weer hé?
Bij jou daar ook?
Guttegut dat schiet allemaal niet op!
Hoe is het met Baloe en z'n hotspots
En oh wat zeg je me nu, is er wat loos met 't IBG.
Wil je het delen met ons
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welkom bij de natte dozen leesclub.
Als u uw adres even doorpm'd aan de andere leden van de club zullen zij er zorg voor dragen dat u zodra u aan de beurt bent een volledig bewerkt nog net niet stukgelezen leerzaam boek ontvangt.
Let op: de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vlekken hetzij van het lachen hetzij van het badwater. Lezen geschied op eigen risico.
Het is dat het om vrouwen gaat. Anders ging ik me bij die vlekken heule andere dingen afvragen. Hoewel dat kan nog steeds eigenlijk, ook bij vrouwenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:52 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welkom bij de natte dozen leesclub.
Als u uw adres even doorpm'd aan de andere leden van de club zullen zij er zorg voor dragen dat u zodra u aan de beurt bent een volledig bewerkt nog net niet stukgelezen leerzaam boek ontvangt.
Let op: de organisatie kan niet aansprakelijk gesteld worden voor vlekken hetzij van het lachen hetzij van het badwater. Lezen geschied op eigen risico.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:51 schreef Goodbye het volgende:
Alsof je die zelf niet op kan zoeken
Ow, die is ook leuk zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
nee, ik hang met een mongolen neger aan de foon die niks snaptquote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heeeeeey ook goedemorgen Kuthoerrrrrrrrrr!
Heb je al in de brievenbus gekeken??????????????????????????????????
Ooit, toen Joel er net was, moest ik die bijstand aanvragen en wilden ze dat ook doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen idee had wie de vader was. Ik wilde zijn centen niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ja daar ben ik het absoluut mee eens hoor. Mijn ex werkte bij de gemeente waarbij de bijstand van gescheiden vrouwen verhaald werd op de ex-mannen. Die vaak alweer getrouwd waren en het inkomen van de nieuwe partner ook meegenomen werd. Hoe vaak ik geen discussie heb gehad over dat het oneerlijk was voor zo'n man dat ie nog 12 jaar na scheiding moest blijven betalen. Er zaten echt nare situaties bij hoor.
Puk is leukquote:Op woensdag 11 november 2009 10:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!![]()
nou...... euh........quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het is dat het om vrouwen gaat. Anders ging ik me bij die vlekken heule andere dingen afvragen. Hoewel dat kan nog steeds eigenlijk, ook bij vrouwen
Ja wat jij zegt dus , ik snap echt niet waarom die wijven dat allemaal maar willenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ooit, toen Joel er net was, moest ik die bijstand aanvragen en wilden ze dat ook doen. Ik heb toen gezegd dat ik geen idee had wie de vader was. Ik wilde zijn centen niet.
Kun je dat zien door de telefoon? Knap!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee, ik hang met een mongolen neger aan de foon die niks snapt
Vind dat anno 2009 ook beetje achterhaald. Als het uitkomt zijn vrouwen zelfstandig en geemancipeerd, maar bij zoiets mag de man soms jaaaaaaaaaaren nog dokken.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh qua alimentatie, ik maak hier echt de meest extreme gevallen mee![]()
Ik snap überhaupt niet waarom je als vrouw alimentatie wil, voor je kinderen dat vind ik niet meer dan normaal, maar voor jezelf?
Kom op zeg
Denk eens even na danquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom je als vrouw alimentatie wil, voor je kinderen dat vind ik niet meer dan normaal, maar voor jezelf?
Kom op zeg
Oooooh god, ik had een vriendje met van die klotedwergpagegaaien.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Nonneke het volgende:
leuk he IBG, QweaBen blij dat ik na al die jaren eindelijk daar vanaf ben, alles af en terug betaald en ik wil nooit meer wat van ze horen
![]()
Zo irritand he die parkieten, de hele dag hoor je ze niet, ja afentoe een fluitje, totdat je aan de telefoon zit, dan moeten ze opeens met zn 2en keihard krijsenCWI-mevrouw zal wel gedacht hebben
Ligt aan je omstandigheden. Stel dat je getrouwd was met een vent met een dikke portomonaie en die besluit je te belazeren waardoor je wilt scheiden. je kunt bij hem blijven om de economische situatie niet nijpend te maken. Om economische redenen dus. Je kunt ook zeggen: jij kon dik verdienen omdat je mij had om op terug te vallen en nu blijf ik alleen en met een schijntje achter... betaal maar mee.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Kom op zeg
Het hangt denk ik helemaal van de situatie af! Natuurlijk moet een vrouw gewoon zelfondersteunend kunnen zijn, maar stel nou dat ze een vet rijke man had en dat ze toen maar niet meer ging werken. En vervolgens dus een klote CV heeft waardoor niemand haar nu zou willen aannemen. Dan mag er best een kleine periode overbrugd worden, denk ik. Of in het geval van (sommige) chronische ziektes.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vind dat anno 2009 ook beetje achterhaald. Als het uitkomt zijn vrouwen zelfstandig en geemancipeerd, maar bij zoiets mag de man soms jaaaaaaaaaaren nog dokken.
Dat je nou het eerste jaar of 2 jaar ofzo je je ex nog beetje ondersteund, maar daarna is het wel klaar toch
Nou?quote:
Als ik minder trots was geweest had ik het financieel toen wel beter gehad, waarschijnlijk. Maar ik heb dan liever minder geld. Mij is wel vaak verweten dat ik mij met die houding vaak in mijn eigen kont heb gebeten.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja wat jij zegt dus , ik snap echt niet waarom die wijven dat allemaal maar willen
Jaaaquote:Op woensdag 11 november 2009 10:59 schreef Maes het volgende:
[..]
Puk is leuk![]()
Ik heb een administratieve functie in een ziekenhuis. Maar alle respect voor het verplegend personeel.
Nee, dat hoor ik. Jezus wat een achterlijk wijf. Mijn god, laten ze er iemand neer zetten die A) fatsoenlijk nederlands spreekt en B) kennis van zaken heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kun je dat zien door de telefoon? Knap!
Nou, dat zijn de gevallen die wij hier krijgen en die dames die hebben dr allemaal zelf voor gekozen om niet meer te gaan werken toch?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt denk ik helemaal van de situatie af! Natuurlijk moet een vrouw gewoon zelfondersteunend kunnen zijn, maar stel nou dat ze een vet rijke man had en dat ze toen maar niet meer ging werken. En vervolgens dus een klote CV heeft waardoor niemand haar nu zou willen aannemen. Dan mag er best een kleine periode overbrugd worden, denk ik. Of in het geval van (sommige) chronische ziektes.
Maar je hebt ook parasieten
Nou voor zieken hebben we volgens mij best een prima vangnet, en wat ik zei, uiteraard is het voor een bepaalde periode inderdaad wel goed, je kan niet zo iemand op straat schoppen met niks als je bepaalde levensstandaard gewend ben. Maar er zijn ook vrouwen die het tot de max uitmelken en lekker de bloemetjes buiten zetten. Ik vind als je voor jezelf kán zorgen, dan moet je dat doen. Dan is het aso om nog op andermans zak te gaan teren, en of dat dan je ex is, of onterecht een uitkering of wat dan ookquote:Op woensdag 11 november 2009 11:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt denk ik helemaal van de situatie af! Natuurlijk moet een vrouw gewoon zelfondersteunend kunnen zijn, maar stel nou dat ze een vet rijke man had en dat ze toen maar niet meer ging werken. En vervolgens dus een klote CV heeft waardoor niemand haar nu zou willen aannemen. Dan mag er best een kleine periode overbrugd worden, denk ik. Of in het geval van (sommige) chronische ziektes.
Maar je hebt ook parasieten
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOOI QWEA
Gaat het goed?
Ja met ons gaat het ook goed?
Nou vervelend weer hé?
Bij jou daar ook?
Guttegut dat schiet allemaal niet op!
Hoe is het met Baloe en z'n hotspots
En oh wat zeg je me nu, is er wat loos met 't IBG.
Wil je het delen met ons
True, maar moeten die dan maar meteen terug naar een bijstandsloontje? Ik weet het niet.. Trouwens, in dat laatste geval kiezen ze er natuurlijk niet zelf voor.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat zijn de gevallen die wij hier krijgen en die dames die hebben dr allemaal zelf voor gekozen om niet meer te gaan werken toch?
Vaak is dat de afspraak binnen een huwelijk. Man werkt, vrouw zorgt voor de kinderen. Man werkt zo indirect mee aan het verval van een c.v. van zo'n vrouw.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat zijn de gevallen die wij hier krijgen en die dames die hebben dr allemaal zelf voor gekozen om niet meer te gaan werken toch?
Eens.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou voor zieken hebben we volgens mij best een prima vangnet, en wat ik zei, uiteraard is het voor een bepaalde periode inderdaad wel goed, je kan niet zo iemand op straat schoppen met niks als je bepaalde levensstandaard gewend ben. Maar er zijn ook vrouwen die het tot de max uitmelken en lekker de bloemetjes buiten zetten. Ik vind als je voor jezelf kán zorgen, dan moet je dat doen. Dan is het aso om nog op andermans zak te gaan teren, en of dat dan je ex is, of onterecht een uitkering of wat dan ook
Oe ik ga even kijkenquote:
Nou, kolere eej.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Nonneke het volgende:
leuk he IBG, QweaBen blij dat ik na al die jaren eindelijk daar vanaf ben, alles af en terug betaald en ik wil nooit meer wat van ze horen
![]()
Zo irritand he die parkieten, de hele dag hoor je ze niet, ja afentoe een fluitje, totdat je aan de telefoon zit, dan moeten ze opeens met zn 2en keihard krijsenCWI-mevrouw zal wel gedacht hebben
No stressquote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, kolere eej.
En dan sturen ze ook 2x een brief, met exact dezelfde dagtekening, met totaal tegenstrijdige dingen.
In de 1ste brief krijg ik GEEN aanvullende beurs. En in de 2de brief moet ie nog berekend worden. Ik bellen, idd hij moet nog berekend worden en anders moeten mn ouders ff een inkomensverklaring sturen.
Waarom de neuk stuur je dan 2!?!?!?! brieven. Kan dat niet in 1? En wees dan duidelijk
Ik kan voldoende situaties bedenken waarin ik het meer dan terecht vind dat de verdienende partner die niet verdienende partner financieel ondersteunt. Ik kan ook voldoende situaties bedenken waarin ik dat niet vind. Maar om dat maar meteen te beginnen met 'die wijven' enquote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef oh-oh het volgende:
Nou?
Je kan als vrouw toch wel je eigen boontjes doppen?
Kijk dat je voor de kinderen samen betaalt dat lijkt me niet meer dan logisch hoor.
Yups. Of ze zijn het gewoon omdat dat vroeger nou eenmaal moest. Hoewel die generatie een beetje begint uit te sterven, ken ik nog steeds vrouwen die ontslagen zijn toen ze gingen trouwen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:13 schreef Enfermera het volgende:
Het is veel lastiger, van ons vrouwen wordt sneller verwacht dat we meerdere taken op ons nemen (fulltime baan, kinderen, huishouden), en dat is gewoon niet vol te houden. En ideale situaties bestaan niet, dus meestal zijn het de vrouwen die inleveren op werkuren en daardoor meer thuis zijn voor de kids, maar dan idd niet meer finanacieel onafhankelijk zijn.
Precies. Vrouw offert vaak haar carrière op voor het gezin of om manlief te supporten in zijn oh zo belangrijke blits-baan en mag daarna zonder enige ervaring en met een gat van 10 jaar in 't CV weer werk zoeken...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:06 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Vaak is dat de afspraak binnen een huwelijk. Man werkt, vrouw zorgt voor de kinderen. Man werkt zo indirect mee aan het verval van een c.v. van zo'n vrouw.
Thuis. Want ik wil eerst zeker weten dat stage lukt.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
No stress![]()
Vaak als je er recht op heb krijg je hem dan toch nog met terugwerkende kracht. Sta je eigenlijk bij MM of thuis ingeschreven?
Ander vraagje: was het gezellig met Cat gisteren? Heeft ze een TV & Klaptop gekocht?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
Precies. Vrouw offert vaak haar carrière op voor het gezin of om manlief te supporten in zijn oh zo belangrijke blits-baan en mag daarna zonder enige ervaring en met een gat van 10 jaar in 't CV weer werk zoeken...
Ik vind 't dus wel goed dat het mechanisme bestaat, en ik vind het ook heel goed dat er vrouwen zijn die er geen gebruik van willen maken
Misschien 10 jaar terug, maar ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de vrouwen van mijn leeftijd studeren gewoon en gaan echt niet zo ff stoppen met werken als getrouwd word of zwanger raken. Imho kan je dan als je gestudeerd hebt en vaak nog wel een beetje hebt gewerkt best voor jezelf zorgen. Persoonlijk zou ik gestoord worden als mijn vrouw het tiepje was wat meteen na het huwelijk thuis ging zitten, kinderen baren, netjes om 1800 een prakkie op tafel e.d.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Precies. Vrouw offert vaak haar carrière op voor het gezin of om manlief te supporten in zijn oh zo belangrijke blits-baan en mag daarna zonder enige ervaring en met een gat van 10 jaar in 't CV weer werk zoeken...
Ik vind 't dus wel goed dat het mechanisme bestaat, en ik vind het ook heel goed dat er vrouwen zijn die er geen gebruik van willen maken
Oh, ik heb nog ergens een heel leuk artikel uit een vrouwentijdschrift in 1950/1960 hoe de vrouw de man tevreden dient te houdenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien 10 jaar terug, maar ik weet niet waar jij vandaan komt, maar de vrouwen van mijn leeftijd studeren gewoon en gaan echt niet zo ff stoppen met werken als getrouwd word of zwanger raken. Imho kan je dan als je gestudeerd hebt en vaak nog wel een beetje hebt gewerkt best voor jezelf zorgen. Persoonlijk zou ik gestoord worden als mijn vrouw het tiepje was wat meteen na het huwelijk thuis ging zitten, kinderen baren, netjes om 1800 een prakkie op tafel e.d.![]()
Ben je 55, en ga je scheiden, en heb je vanaf je 20e niet meer gewerkt is het natuurlijk een ander verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |