abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 11:32:27 #226
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74598979
Maarre, hoe gaat dat nu verder met De Natte Doos?
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74598986
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Minder wel, maar moet zeggen de meeste vrouwen die ik ken ook wel gestudeerd hebben / nog studeren, en die geven misschien dan ook wat minder makkelijk hun carriere op dan laaggeschoolden ofzo (zoals MrS zegt), en net wat jij zegt, het is hoe je het regelt... en hoe de situatie is (leeftijden, vooropleiding e.d.).

Heb je als vrouw een vrij tijdsloos diploma en ben je nog jong kan je vast wel weer redelijk vlot aan de bak. Ben je 55 / 60 en heb je alleen huishoudschool word het een ander verhaal.

Tis ook niet dat ik zoiets heb van 'zoek het maar uit als je gaat scheiden' of 'alle vrouwen zijn profiteurs', maar er zijn er natuurlijk wel die gehaaid genoeg zijn zoiets uit rancune ipv noodzaak tot de max uit te melken
Je bent dan ook zelf pas 24 dus je gaat niet zoveel om met mensen die al een stel koters hebben?

Ik ben niet laag geschoold Maar wil er straks voor mijn kinderen wel volledig zijn en in sommige branches wordt parttime werken weinig gewaardeerd. Dat ik niet mijn kinderen 5 dagen per week naar de opvang wil brengen wordt gestraft op de arbeidsmarkt. Nou so be it. Ik vind kinderen belangrijker dan mijn carriere.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 11 november 2009 @ 11:33:11 #228
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74599003
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Focussed much?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Designer woensdag 11 november 2009 @ 11:36:06 #229
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_74599100
🐙
pi_74599127
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je bent dan ook zelf pas 24 dus je gaat niet zoveel om met mensen die al een stel koters hebben?

Ik ben niet laag geschoold Maar wil er straks voor mijn kinderen wel volledig zijn en in sommige branches wordt parttime werken weinig gewaardeerd. Dat ik niet mijn kinderen 5 dagen per week naar de opvang wil brengen wordt gestraft op de arbeidsmarkt. Nou so be it. Ik vind kinderen belangrijker dan mijn carriere.
Klopt, maar ik zie meer heil in beide een dagje of anderhalf á twee minder werken. Koters maar naar de creche schoppen zie ik ook niet zo zitten. En ik vraag me werkelijk wel af waarom je dan bv. als vrouw 5 jaar gaat studeren terwijl je dan bv. 2 á 3 jaar na het afronden van die studie 15 - 20 jaar thuis gaat zitten voor de kids. Niet dat dát verkeerd is, maar waarom de tijd en geld dan in die studie stoppen?

Nu ben ik lunchen, want nu gaan veel mensen flippen
  woensdag 11 november 2009 @ 11:37:05 #231
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_74599140
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  woensdag 11 november 2009 @ 11:37:07 #232
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74599143
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:32 schreef Enfermera het volgende:
Dat vraag ik me ook af?
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  Designer woensdag 11 november 2009 @ 11:38:28 #233
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_74599179
er zijn boekjes besteld, die moeten eerst binnenkomen gok ik
🐙
  woensdag 11 november 2009 @ 11:39:16 #234
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74599210
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Focussed much?
xD Ik dacht ik verander het onderwerp zachtjes
  woensdag 11 november 2009 @ 11:41:10 #235
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_74599280
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Viel geheel niet op
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  woensdag 11 november 2009 @ 11:41:13 #236
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74599283
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Klopt, maar ik zie meer heil in beide een dagje of anderhalf á twee minder werken. Koters maar naar de creche schoppen zie ik ook niet zo zitten. En ik vraag me werkelijk wel af waarom je dan bv. als vrouw 5 jaar gaat studeren terwijl je dan bv. 2 á 3 jaar na het afronden van die studie 15 - 20 jaar thuis gaat zitten voor de kids. Niet dat dát verkeerd is, maar waarom de tijd en geld dan in die studie stoppen?

Ik ben het daar ergens best wel mee eens ...
Mn zusje en dr vriend werken beide 4 dagen, hebben een topsalaris en een goede cariëre en 3 kids, waarvan de oudste 5 dagen naar de basisschool gaat en daarvan drie dagen naar de BSO en 2 naar het kdv voor 3 dagen in de week. Woensdag is mamadag en vrijdag is papadag. Werkt voor hun hoor
Mijn ouders hebben ook altijd beide gewerkt. Mn moeder partime en mn vader fulltime, en toen mn broertje klein was kwam mn vader tussen de middag naar huis voor hem, mn moeder was er dan weer als hij 's middags uit school kwam.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74599342
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou er gewoon altijd willen zijn voor mijn kinderen tot dat ze naar school gaan, dat is mijn idee over opvoeding. Ik vind het meer krom dat de arbeidsmarkt die jaar of 5 als een enorme ramp zien.
Ik heb een studie gedaan die ik leuk vond. Ik heb vervolgens een baan die ik leuk vind maar mijn kinderen opvoeden vind ik nog leuker. Moet kunnen toch?
Hell ik zou nog wel 3 studies willen doen voor de leuk. Niet alles hoeft toch maar je hele leven lang een doel te dienen. Mijn studie loont nu. Als ik koters krijg misschien een paar jaar niet, soit.
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 11:43:01 #238
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74599357
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Viel geheel niet op
Mooi

Boekjesss

En aangezien ik nu toch ziek thuiszit ga ik ook maar 's lezen, heb nog een shitload aan boeken staan...
pi_74599396
Mijn moeder werkt in de zorg, dus toen wij jong waren werkte mijn vader overdag en mijn moeder 's avonds of in het weekend (wisselende diensten, 32 uur). Overdag was mijn moeder er dus, en 's avonds in ieder geval mijn vader. En toen we ouder werden aten we gewoon zelf een broodje tussen de middag bijvoorbeeld. Ging prima.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74599402
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:41 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik ben het daar ergens best wel mee eens ...
Mn zusje en dr vriend werken beide 4 dagen, hebben een topsalaris en een goede cariëre en 3 kids, waarvan de oudste 5 dagen naar de basisschool gaat en daarvan drie dagen naar de BSO en 2 naar het kdv voor 3 dagen in de week. Woensdag is mamadag en vrijdag is papadag. Werkt voor hun hoor
Mijn ouders hebben ook altijd beide gewerkt. Mn moeder partime en mn vader fulltime, en toen mn broertje klein was kwam mn vader tussen de middag naar huis voor hem, mn moeder was er dan weer als hij 's middags uit school kwam.
Maar waarom iemand veroordelen die de opvoeding van kinderen anders wil doen? Wat voor hen werkt hoeft voor een ander niet zaligmakend te zijn.
Om nou te zeggen dat de studie weg gegooid geld is omdat een moeder een paar jaar thuis wil zorgen voor haar kinderen.
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 11:45:11 #241
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74599442
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Dankjewel ik heb een beetje spijt dat ik erover ben begonnen
Ow O+
pi_74599488
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef Maes het volgende:

[..]

Ehm. Letmethink.

SINT MAARTEN, SINT MAARTEN
DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
DE MEISJES HEBBEN ROKJES AAN
DE JONGENS HEBBEN SOKJES AAN
DAAR KOMT SINT MARTINUS AAAAN!

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_74599510
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef Maes het volgende:

[..]

Nee joh. Fok blijft een discussieforum
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 11:47:50 #244
176471 oh-oh
pi_74599527
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar waarom iemand veroordelen die de opvoeding van kinderen anders wil doen? Wat voor hen werkt hoeft voor een ander niet zaligmakend te zijn.
Om nou te zeggen dat de studie weg gegooid geld is omdat een moeder een paar jaar thuis wil zorgen voor haar kinderen.
Naja dat laatste, daar was ik het dan ook niet mee eens hoor, daar ben ik verder ook niet op in gegaan.
En iedereen moet het doen zoals hij / zij dat wil(len) hoor, maar waar het hier nu om ging is, stel jij wil perse thuisblijven de eerste 4 jaar, en dan gaat je relatie over, verwacht je dan dat je partner ook voor jou betaalt of alleen voor je kind( eren )?
Ook als je wat hem betreft niet je cariere op had hoeven offeren?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 11 november 2009 @ 11:49:52 #245
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74599607
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ehm. Letmethink.

SINT MAARTEN, SINT MAARTEN
DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
DE MEISJES HEBBEN ROKJES AAN
DE JONGENS HEBBEN SOKJES AAN
DAAR KOMT SINT MARTINUS AAAAN!

Trouwens van die sokjes zongen wij er niet bij En morgen is mijn zus jarig en vroeger mocht zij dan op mandarijnen tracteren dus ik eet eigenlijk nooit mandarijnen voor 12 november want dat vind ik niet passen, gek hè
Ow O+
pi_74599674
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naja dat laatste, daar was ik het dan ook niet mee eens hoor, daar ben ik verder ook niet op in gegaan.
En iedereen moet het doen zoals hij / zij dat wil(len) hoor, maar waar het hier nu om ging is, stel jij wil perse thuisblijven de eerste 4 jaar, en dan gaat je relatie over, verwacht je dan dat je partner ook voor jou betaalt of alleen voor je kind( eren )?
Ook als je wat hem betreft niet je cariere op had hoeven offeren?
Nuh, ik ben van het principe dat ik ook tijdelijk wel een lager baantje aan neem als dat mijn dak boven het hoofd betaald. Ik was er zelf bij toen ik die beslissing nam. Ik wil thuis blijven zolang het mogelijk is. Als het qua geld (met of zonder partner) niet mogelijk is gaat het over natuurlijk. Mijn ideaal qua opvoeding moet niet bekostigd worden door de staat.
Die kinderen heeft manlief ook voor gekozen dus daar mag hij voor betalen.
The way you rock'n'roll
  woensdag 11 november 2009 @ 11:53:11 #247
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74599736
Ik ga koffie zetten. Met een stukje ontbijtkoek erbij. Jam.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:55:59 #248
176471 oh-oh
pi_74599851
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nuh, ik ben van het principe dat ik ook tijdelijk wel een lager baantje aan neem als dat mijn dak boven het hoofd betaald. Ik was er zelf bij toen ik die beslissing nam. Ik wil thuis blijven zolang het mogelijk is. Als het qua geld (met of zonder partner) niet mogelijk is gaat het over natuurlijk. Mijn ideaal qua opvoeding moet niet bekostigd worden door de staat.
Die kinderen heeft manlief ook voor gekozen dus daar mag hij voor betalen.
Naja kijk, dat is dus wat ik ook zeg, dat je als vrouw ook wel je eigen boontjes kan doppen als het echt nodig is, en dat lang niet alle vrouwen die thuisblijven voor de kinderen en hun cariere laten schieten dat doen omdat dat moet van de man, maar vaak uit eigen keuze, en dat ik t dan niet netjes vind om die mannen nog zo lang kaal te plukken
Verder mag iedereen doen en laten met kinderen, opvoeding, studies, carieres wat ze zelf willen, als ze ook maar zelf de consequenties dragen toch?
( Groucho Marx )
  woensdag 11 november 2009 @ 11:56:31 #249
176471 oh-oh
pi_74599874
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG SOMEBODY SHOOT ME PLEASE
Ze zetten de carnavalszender op hiernaast.
( Groucho Marx )
pi_74599951
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Naja kijk, dat is dus wat ik ook zeg, dat je als vrouw ook wel je eigen boontjes kan doppen als het echt nodig is, en dat lang niet alle vrouwen die thuisblijven voor de kinderen en hun cariere laten schieten dat doen omdat dat moet van de man, maar vaak uit eigen keuze, en dat ik t dan niet netjes vind om die mannen nog zo lang kaal te plukken
Verder mag iedereen doen en laten met kinderen, opvoeding, studies, carieres wat ze zelf willen, als ze ook maar zelf de consequenties dragen toch?
Amen to that.
The way you rock'n'roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')