quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ehm. Letmethink.
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN
DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
DE MEISJES HEBBEN ROKJES AAN
DE JONGENS HEBBEN SOKJES AAN
DAAR KOMT SINT MARTINUS AAAAN!
![]()
![]()
![]()
carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG SOMEBODY SHOOT ME PLEASE![]()
Ze zetten de carnavalszender op hiernaast.
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:56 schreef oh-oh het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAARG SOMEBODY SHOOT ME PLEASE![]()
Ze zetten de carnavalszender op hiernaast.
Naar Zweden emigreren massaal. Jaar verlof en papa ook een week of 7 i.p.v. twee dagen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Niet goed bijgelezen nog, maar ik móet even kwijt dat niemand moet neerkijken op vrouwen die er voor kiezen een jaar of langer thuis bij hun baby/kind te blijven als ze zijn bevallen.
Sterker nog, ik zou het ook doen. Weet je wat pas idioot is? Moeders die hun kinderen 5 dagen per week in de opvang proppen. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening![]()
Ik kom straks wel weer even over de Leescluppppp wauwelen
+ het is een mooi landquote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naar Zweden emigreren massaal. Jaar verlof en papa ook een week of 7 i.p.v. twee dagen.
Bleeeeeeeegh echt wat haat ik carnavalquote:Op woensdag 11 november 2009 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik je deze aanbieden?
Dat zouden ze overal moeten doenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Naar Zweden emigreren massaal. Jaar verlof en papa ook een week of 7 i.p.v. twee dagen.
zowieso zit het hele systeem beter in elkaar in zweden, ik denk er ook serieus over om daar maar te gaan wonen laterquote:Op woensdag 11 november 2009 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon naar Zweden emigreren, daar krijgen mannen en vrouwen een jaar BETAALD verlof na de geboorde van hun kindquote:Op woensdag 11 november 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Niet goed bijgelezen nog, maar ik móet even kwijt dat niemand moet neerkijken op vrouwen die er voor kiezen een jaar of langer thuis bij hun baby/kind te blijven als ze zijn bevallen.
Sterker nog, ik zou het ook doen. Weet je wat pas idioot is? Moeders die hun kinderen 5 dagen per week in de opvang proppen. Maar goed, dat is mijn bescheiden mening![]()
Ik kom straks wel weer even over de Leescluppppp wauwelen
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zowieso zit het hele systeem beter in elkaar in zweden, ik denk er ook serieus over om daar maar te gaan wonen later![]()
en als het niet beter in elkaar zit, is het altijd op te lossen met een inbussleuteltje
Psies. Dus als de verdienende ouder het een prettig en goed idee vindt dat de ander thuis blijft voor kinders en huishouden, dan heeft dat later wellicht consequentiesquote:Op woensdag 11 november 2009 11:55 schreef oh-oh het volgende:
Verder mag iedereen doen en laten met kinderen, opvoeding, studies, carieres wat ze zelf willen, als ze ook maar zelf de consequenties dragen toch?
Ze betalen er wel 70% belasting om dit alles te kunnen financieren. Het is een beetje vestzak-broekzakquote:Op woensdag 11 november 2009 12:07 schreef DeZwabber het volgende:
zowieso zit het hele systeem beter in elkaar in zweden, ik denk er ook serieus over om daar maar te gaan wonen later![]()
en als het niet beter in elkaar zit, is het altijd op te lossen met een inbussleuteltje
No post todayquote:Op woensdag 11 november 2009 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bleeeeeeeegh echt wat haat ik carnaval
Maar verder naaien ze je niet. Hier in NL wel heb ik het idee, van alle kanten.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze betalen er wel 70% belasting om dit alles te kunnen financieren. Het is een beetje vestzak-broekzak
Kaboutersquote:Op woensdag 11 november 2009 12:17 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga Hans Teeuwen afkijken, was gister met Trui begonnen. Ben nu bij het stukje met De Grote Oebiedoebie en het Konijn dat Immers en Daarentegen zegt!![]()
![]()
Maar hoe weet je nou dat ze dat daar niet doen als ze je er niet woont?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar verder naaien ze je niet. Hier in NL wel heb ik het idee, van alle kanten.![]()
Het is daar volgensmij iig duidelijker, je betaald veel belasting maar bent ook automatisch verzekerd voor van alles.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou dat ze dat daar niet doen als ze je er niet woont?
En waar vind jij dan dat de overheid je naait?
We betalen hier minder belasting en iedereen loopt al te zeuren dat alle uitkeringen en toeslagen en weet ik wat van zijn belastingcenten is.
Daar hoor je niemand dat van zijn belastingcenten de moeder een jaar thuis zit.
Kwestie van mentaliteit. Die is echt naar hier in Nederland. Je zou elkaar eens wat gunnen.
Ja. En?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dank u voor deze agenda mededeling. Over een maand ook echt pas
inderdaad, misschien word je hier dan wel genaaid door de overheid, maar bij lange niet zo hard als door je buurman...quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou dat ze dat daar niet doen als ze je er niet woont?
En waar vind jij dan dat de overheid je naait?
We betalen hier minder belasting en iedereen loopt al te zeuren dat alle uitkeringen en toeslagen en weet ik wat van zijn belastingcenten is.
Daar hoor je niemand dat van zijn belastingcenten de moeder een jaar thuis zit.
Kwestie van mentaliteit. Die is echt naar hier in Nederland. Je zou elkaar eens wat gunnen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, misschien word je hier dan wel genaaid door de overheid, maar bij lange niet zo hard als door je buurman...
daarom, zweden, iets meer belasting heb ik er met liefde voor over
I respectfully disagreequote:Op woensdag 11 november 2009 12:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tja, het blijft vaak zo dat mensen persoonlijke gevallen kennen en daardoor de boel sowieso gekleurd zien.
Eens, dingen kunnen beter maar er zijn maar weinig landen om ons heen waar het op dit moment beter in elkaar zit.
Tevens blijft het democratie en wordt Balkenende telkens weer herkozen.
Ook ben ik van mening dat het vanaf de zijlijn zo makkelijk lijkt minder regels maar zonder veel regels zou de boel ook in de soep lopen.
Als we allemaal wat leuker met elkaar om zouden gaan waren die regels niet nodig maar je buurman naait je ook waar je bij staat als er geen regels zijn over de erfafscheiding zullen we maar zeggen
xD Lekker hequote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Teeuwen
We zijn het wel eens zeg![]()
Ohhh das kut.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:34 schreef Strega het volgende:
Nou helaas, datlijkt niet te gaan meevallen, de APK.
Lijkt zelfs zeer tegen te gaan vallen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
Honger!
En ik ben blij dat ik niet meer tijd had voor de discussie van vanmorgen
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
Honger!
En ik ben blij dat ik niet meer tijd had voor de discussie van vanmorgen
Nog net! Kom snel binnen, we gaan zo sluiten! Hang je jas op... Thee?quote:
Voor ons wel, honderdje of 7.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
xD Lekker heAch ja, anders waren we allemaal hetzelfde, was ook zo saai geweest!
[..]
Ohhh das kut.Veel?
Oh bah.. Nou, dat vind ik ook aardig veel geld hoor. Had mijn man ook een keer met zijn vorige auto; bleek 1000 eurie duurder te zijn dan verwachtquote:
Nee, en trouwens, waar is Ingetje? of heb ik die gewoon gemist?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef Morretje het volgende:
Trouwens, iemand nog iets van Draakje vernomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |