Hulde.quote:
Ja, en wat dan nog!?quote:
Peter, geweldig dat jij van niets iets kunt maken, huldequote:Op maandag 9 november 2009 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De camera draaide zojuist, met als gevolg dat er nu een ander beeld zichtbaar is
Dit werd met enthousiast gejuich begroet, in de chatbox
zie je! ik mis daar nog een Equote:Op dinsdag 10 november 2009 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Kort na de opmerking 'Vanavond om 0030 strippoker met Alsido', kijkt hij ineens om
[ afbeelding ]
Goede communicatie met de streamers dmv een informatiebalk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met geluid zeker? Vanaf deze week zouden er namelijk microfoons gedragen wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
In de linkerbovenhoek is Alsido zichtbaar, druk bezig met de bekabeling
Kan je ff vragen of ze dat schilderij opnieuw ophangen, en weer weghalen?quote:
Hi-la-rischquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:
O.T. We hebben ander beeld. W.A heeft zijn haar laten staan. En gaat voor een andere look.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Het grappige gaat er een btje vanaf, het lijkt wel de puppetshow, dat gaat vervelen, lijkt me.
Nee Johan dit gaat hem niet worden op deze manier.
Nou iddquote:
Neeeeee dat was een manquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Maar goed het geenspook van moooiiii is zo wel lekker duidelijk te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]Of het concept is een kasteel bouwen voor zijn prinsesje en dan in de kelder / kerkers daar de bunker houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ford van B.(ram) Geweldig concept!!
Bram voor als je meeleestWij denken wel mee hoor
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zie nog een "editje" spoilertjequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Of het concept is een kasteel bouwen voor zijn prinsesje en dan in de kelder / kerkers daar de bunker houden![]()
Ford van B.(ram) Geweldig concept!!
Bram voor als je meeleestWij denken wel mee hoor
![]()
Ik blijf "hopen"quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef Dottey het volgende:
ik zie hem maar ik was der al klaar mee
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Neeeeee dat was een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh... hij had toch al geschreven dat er een 2de bunkert kwam
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Ja,maar omdat we niemand zien klussen"geen stream zien" zou het kunnen dat de bunker 2 ook niet doorgaat.Na dit 2de twitterbericht hoop ik weer van welquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
huh... hij had toch al geschreven dat er een 2de bunkert kwam
ik snap nog maar weinig van die Bram hoor ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef sunny16947 het volgende:
Gewoon weer een loze kreet van bunkerbaas. De programma's en concepten waren toch al klaar en stonden in de startblokken?
ik heb Alsido vanavond 2 kabels zien aansluiten ipv rippen ... er is nog hoopquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,maar omdat we niemand zien klussen"geen stream zien" zou het kunnen dat de bunker 2 ook niet doorgaat.Na dit 2de twitterbericht hoop ik weer van welEn de JV show natuurlijk
![]()
Die heeft geen verantwoording voor de huidige gang van zaken hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap nog maar weinig van die Bram hoor ...
dat snap ik ... maar om dan in de chat te gaan verkondigen dat er een 2de komt! en dan later gaan vragen wie er zin in sex heeftquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft geen verantwoording voor de huidige gang van zaken hoor.
Het wachten is op de eerste tieten. Dan kunnen we weer een Scanman-topic openen.
Ohoh die vieze Bram! Is het uit met Eline?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
dat snap ik ... maar om dan in de chat te gaan verkondigen dat er een 2de komt! en dan later gaan vragen wie er zin in sex heeftnja dat dus
![]()
euh nee geloof van niet ... maar ik zie Eline het prinsesje bepaalde dingen niet doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohoh die vieze Bram! Is het uit met Eline?
Maar dat TBO2 er gaat komen, geloof ik wel hoor! Twee serieuze sponsors zijn er, die oren hebben naar een thema-TBO!
On topic: ik krijg nu een off air-melding.
quote:
De allereerste Carnavalsplaat op landelijke radio is van...?
Met veel trots presenteert MAS Records op 11 november, in de ochtendshow van Giel Beelen, om klokslag 6:00 uur de carnavals- en Après-ski kraker van 2010 op de landelijke radio.
"Hierbij is het carnavals seizoen wat ons betreft weer geopend!", aldus de woordvoerder van MAS records.
De feestelijke plaat heet ‘De Bonte Koe’ en is uitgebracht door 2 bekende toppers uit het entertainment circuit.
Allereerst DJ Arnoud, waar kennen we die ook alweer van? Juist ja, van ‘De Soldaat’, een cover met een hoog feestgehalte van de gelijknamige hit van Nick en Simon, de plaat die nog steeds wekelijks te horen is in de vele feestkroegen die Nederland rijk is.
Onlangs is DJ Arnoud ook genomineerd in de categorie ‘populairste party DJ van Nederland’ (bron: Partyawards.nl). En niet te vergeten is deze geweldig gezellige plaat, waar ook een dansje bij zit, ingezongen door niemand minder dan onze grote vriend, Johan Vlemmix.
"Giel had geen andere keuze dan deze plaat te draaien. Als hij het niet deed, was ik hem 24 uur per dag gaan volgen met een echte bonte koe", aldus Vlemmix, die zelf de single in de studio van 3FM aan Giel overhandigt. Volgens de rasentertainer is deze plaat bijzonder hitgevoelig, en zullen beide heren alles op alles zetten om deze feestplaat ook in Nederland naar de top te brengen.
Het origineel, het Duitse liedje ‘Die blöde kuh’, was eerder in Duitsland en Oostenrijk een landelijke hype. Dj Arnoud & Johan Vlemmix – De Bonte Koe ligt binnen 2 weken in alle CD speciaalzaken. De release komt van MAS Partyhouse, een onderdeel van MAS records. www.masrecords.nl
Dit vind ik altijd zo schattig, dat ze eerst gillen alsof iemand wereldberoemd is en daarna gaan uitleggen waar we die gast in jezusnaam eventueel van kennen.quote:De feestelijke plaat heet ‘De Bonte Koe’ en is uitgebracht door 2 bekende toppers uit het entertainment circuit.
Allereerst DJ Arnoud, waar kennen we die ook alweer van? Juist ja, van ‘De Soldaat’, een cover met een hoog feestgehalte van de gelijknamige hit van Nick en Simon, de plaat die nog steeds wekelijks te horen is in de vele feestkroegen die Nederland rijk i
Precies, dat is 'emquote:
ik vind hem leuk ..."hoe doet een domme koe ...een domme koe zegt : boe! oe oe ...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies, dat is 'emMaar dan in het Nederlands
Wij Brabanders houden van die meuk! Als we heul veul zuipen en met bepaalde dagen ergens in februari (en morgen dan)quote:
Ik maak het uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij Brabanders houden van die meuk! Als we heul veul zuipen en met bepaalde dagen ergens in februari (en morgen dan)
hij is gewoon leuk!!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij Brabanders houden van die meuk! Als we heul veul zuipen en met bepaalde dagen ergens in februari (en morgen dan)
Wedden dat je het leuk vindt.quote:
hij maakt het uit! en jij gooit er bier en je tieten inquote:Op woensdag 11 november 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wedden dat je het leuk vindt.Bier! Tieten!
![]()
Dan maakt die muziek toch allang niks meer uit![]()
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oké, mensen die patat zeggen als ze eigenlijk friet bedoelen uitgezonderdquote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, mensen die patat zeggen als ze eigenlijk friet bedoelen uitgezonderd
En dat terwijl ik gisteren met een vriend besloot dat ik onderdeel uitmaakte van de frietgeneratie ipv de patatgeneratiequote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oké, mensen die patat zeggen als ze eigenlijk friet bedoelen uitgezonderd
Ik houd ook echt niet van die hoempapa, of nog erger, dweilbandjesquote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat terwijl ik gisteren met een vriend besloot dat ik onderdeel uitmaakte van de frietgeneratie ipv de patatgeneratie.
Ik vind carnaval op zich best leuk, maar al die te gemakkelijke hoempapamuziek die volgens velen synoniem is aan dat feest kan me zo gestolen worden. Gelukkig hoor je dat hier ook steeds minder.
Anyhood, gaat deze ongetwijfelde hit van Johan gepaard met een clip en zo ja: is die in Soestdijk opgenomen en zo ja: waarom komt dát dan niet on stream en zo niet, waarom niet?
Zo!
Ik kan d'r niks mee hè, echt niet, ik doe wel m'n best hoor, maar wat een armoequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ken inderdaad iemand die Friet heet en die zijn naam niet in Patat heeft veranderd.
En om de hilariteit (...) compleet te maken ... hij heet Veth van achteren.
Je hebt vast niet geluisterdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Tjonge, dat was me het breaking news wel zeg. Een carnavalsplaat bij Beelen!![]()
Ik stuur het bericht door naar 10 vrienden en dan geneest er weer iemand van een aarsfistel.
Nee!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.
Vertel, ik heb het niet gehoord.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt vast niet geluisterdHet liep een beetje anders dan verwacht.
Zit je elastiekje te strak?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee!
NEEN!
Gert, zeg me dat jij niet ook uit Brabant komt
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Niemand een audiootje van het gebeuren?
Linkjes voor het luie volk?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met beeld van 101tv
johan keek niet er blij met het gesprek
Hij werd toch zeker niet voor gek versleten? Op Wansmaak Woensdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef peeet1 het volgende:
johan keek niet er blij met het gesprek
Wat is er gebeurd dan? Want dan stuur ik dát ook door.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt vast niet geluisterdHet liep een beetje anders dan verwacht.
Help 's zoeken dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Want dan stuur ik dát ook door.
Nee, echt. Wat was er?
ik moet het nog op youtube zetten en aan giel vragen of ik het er op mag zettenquote:
Dat hoef je niet te vragen, posten die meuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik moet het nog op youtube zetten en aan giel vragen of ik het er op mag zetten
maar het ging zo beetje als dit filmpje hier onder
http://www.youtube.com/user/radio3fmfan#p/u/1/N2gj79b8Slg
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.quote:
Was dat nu voor of nadat hij die bejaarde dame met haar rollator had gepenetreerd? En die driehonderd konijntjes had gevild. Levend.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
"De Vlem"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.
Precies, we moeten het weten !quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mandy en waarom komt Johan zijn belofte aan haar niet na?
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Ohòh wat een afgang!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef peeet1 het volgende:
Johan Vlemmix @ Giel Beelen 3fm want het is 11e van de 11e
Da's zelfs voor een carnavalsplaat mager ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Dan hoor ik inderdaad liever 'Wa'n lekker dinge bendegij, en ge het zun lekker kuntje' en daar krijg ik al een Sahara in mijn slip van. Kenjenagaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Gert het volgende:
Da's zelfs voor een carnavalsplaat mager ja.
Johan Vlemmix is een nieuwe uitdaging aangegaan: hij beweert iemand in een maand beroemd te kunnen maken in Nederland! Via radio 8fm werd een kandidate geselecteerd, en van 24 september tot 22 oktober heeft Johan de tijd om zijn belofte na te komen. Lukt dat niet, dan mag de kandidate op zijn kosten met iemand een reisje maken naar New York!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Watte? Dat kan helemaal niet het begint in november volgens het testbeeld (touché ?).quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net iets van ruim een maand uitstel voor Studio Vlemmix.
Jo, laten we het zo omschrijven.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Het zijn allemaal van die euh ... volkse types.
Met rode flossen in heur haar.
Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:52 schreef Wijnneus het volgende:
Mandy in SV voor de lichte erotiek ?
Kunnen we nog net een kerst special meemaken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net iets van ruim een maand uitstel voor Studio Vlemmix.
Met een reetgewei op dr hoofdquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen we nog net een kerst special meemaken.
Een duikpak als ondergoed, minimaal!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Dat wijf moet juist zo veel mogelijk kleding aan hebben.
Zo'n tattoo op de onderrug die net boven de broekrand vandaan komt het liefst in combinatie met een te kort t-shirt waar overmatig vet ondervandaan komt blubberen, godverdomme wat zijn die wijven ranzig.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een reetgewei is
Alhoewel alles voor de Tsunami in kannen en kruiken was, volgens de overlevering, gaat het toch niet lukken om binnen een maand online te zijn met meer dan de huidige non-beelden. Heeft Johan vandaag verklaard tegenover mijn bron.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
Watte? Dat kan helemaal niet het begint in november volgens het testbeeld (touché ?).
En kan iemand een transcript van 't filmpje geven? Ik zit hier in een grote kantoortuin dus ik kan niet zomaar op de jijbuis zonder schaamtegevoelens.
De correcte term is ook aarsgeweiquote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een reetgewei is
Oh echt. Weer wat geleerd, ik wist het echt niet. Tokkie-tattoo.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De correcte term is ook aarsgewei
[ afbeelding ]
Heb jij er eentje om je ster dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Scrutinizer het volgende:
De correcte term is ook aarsgewei
Eigenlijk kunnen we ook maar beter niet naar Vlemmix TV gaan kijken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n tattoo op de onderrug die net boven de broekrand vandaan komt het liefst in combinatie met een te kort t-shirt waar overmatig vet ondervandaan komt blubberen, godverdomme wat zijn die wijven ranzig.
En dan lagen make-up op de van acne vergeven ransporum. Hip trendy mixdrankje in d'r vadsige klauwen met nagels van anderhalve meter met allerhande nagellak troep d'r op en lagen plastic. Shirtje waar d'r tieten uitvallen, na een kwartier gillen dat ze "dronken" is, de hele avond sms'en gatverfuckingdamme!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo'n tattoo op de onderrug die net boven de broekrand vandaan komt het liefst in combinatie met een te kort t-shirt waar overmatig vet ondervandaan komt blubberen, godverdomme wat zijn die wijven ranzig.
Ik schiet nu al in een tantrum.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen we ook maar beter niet naar Vlemmix TV gaan kijken.
Tatoeages zijn voor Tokkies.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij er eentje om je ster dan?
Die drinken de Aldi/Lidl varianten op Bacardi Breezers.quote:
Nouquote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel alles voor de Tsunami in kannen en kruiken was, volgens de overlevering, gaat het toch niet lukken om binnen een maand online te zijn met meer dan de huidige non-beelden. Heeft Johan vandaag verklaard tegenover mijn bron.
En als we Mandy als leidraad nemen, zou ik helemaal mijn adem niet inhouden tot de start.
Transcript: Johan komt zijn kutcarnavalsnummer pluggen, maar Giel wil eerst opheldering over de vakantie voor Mandy die Johan moet betalen. Johan denkt er heel anders over en vindt dat als hij niks meer van Mandy hoort, hij ook zijn belofte niet hoeft te houden. Daarbij: ze is al op vakantie geweest, dus wat zeurt ze nu.
Dan hoor je nog een zin uit dat nummer en dan is het item pijnlijk genoeg.
Dan moet je even op die link van Peet klikken in post 103.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef Maanvis het volgende:
Nou. Bedankt iig
.
maar wie is die mandy en vanwaar komt ineens die belofte? En waarom is Johan zo'n klootzak?
Dát zijn greppelsletten.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die drinken de Aldi/Lidl varianten op Bacardi Breezers.
En wat is het verschil met Volkse Vrouwen zoals Mandy?quote:
Dat Mandy zich waarschijnlijk nog net niet op een toilet laat neuken voor een breezert omdat ze DENKT dat ze meer waard is dan dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat is het verschil met Volkse Vrouwen zoals Mandy?
Wat een deceptiequote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel alles voor de Tsunami in kannen en kruiken was, volgens de overlevering, gaat het toch niet lukken om binnen een maand online te zijn met meer dan de huidige non-beelden. Heeft Johan vandaag verklaard tegenover mijn bron.
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan lagen make-up op de van acne vergeven ransporum. Hip trendy mixdrankje in d'r vadsige klauwen met nagels van anderhalve meter met allerhande nagellak troep d'r op en lagen plastic. Shirtje waar d'r tieten uitvallen, na een kwartier gillen dat ze "dronken" is, de hele avond sms'en gatverfuckingdamme!
Zou er een stappenplan zijn o.i.d? Dit willen we bereiken en daarvoor moet 1) dit en 2) dit en 3) dat gebeuren? Denk het niet hè?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:49 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido is nog steeds in de Bunker bezig, er is een duidelijk andere lichtval zichtbaar
Ik zat me net hetzelfde te bedenken. Alsido die dan weer hier, dan weer daar aan een draadje plukt, een schroefje indraait en weer uitdraait en vervolgens heel voldaan terugkijkt op een welbestede werkdag. Om de dag erop hetzelfde ritueel op een andere plek te herhalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Gert het volgende:
Zou er een stappenplan zijn o.i.d? Denk het niet hè?
Het lijkt alsof ze de hele tijd maar wat doén. Lampje hier, draadje daar, o o wat zijn we druk bezig.
Ik denk dat er voor de mediterrane variant is gekozen, namelijk 'als het af is, is het af'.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou er een stappenplan zijn o.i.d? Dit willen we bereiken en daarvoor moet 1) dit en 2) dit en 3) dat gebeuren? Denk het niet hè?
Maar wél lekker bezig geweest.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zat me net hetzelfde te bedenken. Alsido die dan weer hier, dan weer daar aan een draadje plukt, een schroefje indraait en weer uitdraait en vervolgens heel voldaan terugkijkt op een welbestede werkdag. Om de dag erop hetzelfde ritueel op een andere plek te herhalen.
Zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten hebbende dat het schier nutteloos is.
Ik zeg maar zo lichaamstaal spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél lekker bezig geweest.
Misschien is het ook een manier om juist wég te drukken dat het een kansloze missie is, door heel druk te zijn / doen. We gáán ervoor, yeah! Buffelen!
Constructiever zou het zijn om een plan de campagne op te stellen, met een realistisch tijdschema en kostenplaatje, en dan eerst eens een rationele Go / No go beslissing te nemen.
O wacht, dat is de stylo niet van die gekke onvoorspelbare Johan.
Oéf wat ging die af zeg, bij Giel. Dat viel Giel tegen maar mij ook. "Schuldig" stond op z'n voorhoofd geschreven met een dikke viltstift. Sjacheraar.
En als het anders ligt dan neem ik het terug, maar het klonk als: Mandy moet zelf maar op vakantie gaan en alles voorschieten en dan een bonnetje declareren of zo.
Het komt zo armoedig over, dit hele gebeuren.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien is het ook een manier om juist wég te drukken dat het een kansloze missie is, door heel druk te zijn / doen. We gáán ervoor, yeah! Buffelen!
Constructiever zou het zijn om een plan de campagne op te stellen, met een realistisch tijdschema en kostenplaatje, en dan eerst eens een rationele Go / No go beslissing te nemen.
Oéf wat ging die af zeg, bij Giel. Dat viel Giel tegen maar mij ook. "Schuldig" stond op z'n voorhoofd geschreven met een dikke viltstift. Sjacheraar.
En als het anders ligt dan neem ik het terug, maar het klonk als: Mandy moet zelf maar op vakantie gaan en alles voorschieten en dan een bonnetje declareren of zo.
Daar is nu zo'n beetje alle hoop op gevestigd.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het komt zo armoedig over, dit hele gebeuren.
En nu weer zo'n Mandy erbij, nee, het wordt niks ben ik bang.
Maar wie weet , misschien komt Bram nog met wat leuks.
Onnodig als in expres, denk je?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:20 schreef Dementor het volgende:
Maar dan moet men daar in Eindhoven wel willen en het lijkt er nu op alsof men de boel onnodig vertraagd.
Bob heeft wss nieuwe camera standpunten doorgegeven en Alsido bouwt het na.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou er een stappenplan zijn o.i.d? Dit willen we bereiken en daarvoor moet 1) dit en 2) dit en 3) dat gebeuren? Denk het niet hè?
Het lijkt alsof ze de hele tijd maar wat doén. Lampje hier, draadje daar, o o wat zijn we druk bezig.
Of is er schot in de zaak waarneembaar?
Ja!quote:
Ja, waarom niet, ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja!
Waarom niet gewoon met de bestaande middelen content produceren, de locatie verbeteren kan altijd nog als er daadwerkelijk weer geld beschikbaar komt.
Nu gooien ze alles op 'n kop onder het mom van waterschade terwijl met minimale aanpassingen er zo geproduceerd had kunnen worden.
Was het boven al af dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, ik begrijp het niet.
Die 'zondvloed' slaat natuurlijk nergens op , ze konden toch gewoon boven programma's maken?
Maar bij dat traineren is toch niemand gebaat? Of zou het doel wegjagen en alles is voor 'Bassie' zijn?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Dementor het volgende:
Ja!
Waarom niet gewoon met de bestaande middelen content produceren, de locatie verbeteren kan altijd nog als er daadwerkelijk weer geld beschikbaar komt.
Nu gooien ze alles op z'n kop onder het mom van waterschade terwijl met minimale aanpassingen er zo geproduceerd had kunnen worden.
Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar bij dat traineren is toch niemand gebaat? Of zou het doel wegjagen en alles is voor 'Bassie' zijn?
Als ik Adriaan was, zou ik daar niet al te hard op hopen, geloof ik.quote:
Frappant dat je dit NU zegt, want bij de voorbereidingen van de Bunker was het EXACT hetzelfde.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie A zegt, moet ook B zeggen!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was het boven al af dan?
En ik begrijp wel waarom dit zo loopt en het verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen.
Zet de gate topics maar al vast klaar.
Oei spannend!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was het boven al af dan?
En ik begrijp wel waarom dit zo loopt en het verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen.
Zet de gate topics maar al vast klaar.
De timmerman zat ook al bijna jankend achter de pc.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Maanvis het volgende:
(bijv, die IT-stagiair was bekant aan het huilen omdat ie een keukenkastje niet in elkaar gezet kreeg)
Waterschade in een caravan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik Adriaan was, zou ik daar niet al te hard op hopen, geloof ik.
dank je, dacht even dat het aan mijn computer lagquote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar komt omdat het beeld momenteel ook weg is.
[ afbeelding ]
Wat zullen zich er momenteel voor spannende taferelen afspelen? Mijn fantasie neemt een loopje met me.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, maar komt omdat het beeld momenteel ook weg is.
[ afbeelding ]
We hebben nog steeds muziek waar Johan de rechten van heeft, met als hoogtepunt een 250 coupletten durend 'Potje met vet'.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
dank je, dacht even dat het aan mijn computer lag
Maar als er wel beeld is horen we dan nog steeds dat niks-aan-de-hand-muziekje of hebben we 'gewoon' geluid?
Ik zie maar weinig paralellen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Frappant dat je dit NU zegt, want bij de voorbereidingen van de Bunker was het EXACT hetzelfde.
dat begrijp ik dus niet he, het minste wat ze kunnen is het normale geluid eronder knallen. Stelletje prutsers zijn het ook. Gelukkig heb ik me niet blij laten maken met een dooie mus.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben nog steeds muziek waar Johan de rechten van heeft, met als hoogtepunt een 250 coupletten durend 'Potje met vet'.
250 coupletten, good heavensquote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben nog steeds muziek waar Johan de rechten van heeft, met als hoogtepunt een 250 coupletten durend 'Potje met vet'.
Daar zit een idee achter, je moet namelijk geld betalen aan Burma Stemra voor normale muziek, en zo is het gratis.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus niet he, het minste wat ze kunnen is het normale geluid eronder knallen. Stelletje prutsers zijn het ook. Gelukkig heb ik me niet blij laten maken met een dooie mus.
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal geen muziekquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zit een idee achter, je moet namelijk geld betalen aan Burma Stemra voor normale muziek, en zo is het gratis.
Dat is ook het voordeel van het werken met poppen ipv acteurs, het kost minder.
Dat ze in de Bunker aan het werk zijn doet me wel hopen op een TBO2, hopelijk in januari, want dat is toch altijd zo`n kutmaand.
Maar ik reken er maar niet op.
ik wil gewoon streamsquote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Dat jullie allemaal de enorme humor hier niet van inzien.
Touche!
Als we Dementor Mandy niet meer zien dan houdt het op.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef peeet1 het volgende:
Johan Vlemmix @ Giel Beelen 3fm want het is 11e van de 11e
Niet embedden hè!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik wil gewoon streamsals ik naar de muziek van ome johan wil luisteren dan draai ik wel een youtubje
Dus we zitten naar een poppenkast te kijkenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zit een idee achter, je moet namelijk geld betalen aan Burma Stemra voor normale muziek, en zo is het gratis.
Dat is ook het voordeel van het werken met poppen ipv acteurs, het kost minder.
Dat ze in de Bunker aan het werk zijn doet me wel hopen op een TBO2, hopelijk in januari, want dat is toch altijd zo`n kutmaand.
Maar ik reken er maar niet op.
Het is niet mijn intentie Johan af te zeiken, maar hij had beter gewoon kunnen zeggen dat hij dat verkeerd heeft gedaan, en dat hij alsnog met Mandy contact op zal nemen voor haar vakantie.quote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Maanvis het volgende:
Heb net het jijbuis filmpje bekeken, en ik moet wel zeggen dat ik het ontzettend beschamend vind. Plaatsvervangende schaamte was mijn deel. Ik vond het gewoon zielig hoe Johan daar zat. Als je hem niet zou kennen zoals ie normaal is zou je bijna denken dat het 1 of ander mongooltje is daar in die show, en dat is zielig.
Misschien volgende keer toch maar de PR-dame sturen?
Het kleuterprogramma om 16.15 uur is qua timing iig nog niet zo slechtquote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus we zitten naar een poppenkast te kijkenhow sad.
quote:
Dat speelde dus in 2007.quote:Johan Vlemmix faalt: Mandy is geen BN-er
dinsdag 23 oktober 2007 - 11:00
Nadat Johan Vlemmix precies 1 maand geleden een weddenschap aanging met het Brabantse commerciele regionale radiostation Radio 8FM was vandaag de dag van de waarheid; Johan beloofde van de 27-jarige Mandy uit Valkenswaard in 1 maand tijd een BN-er te maken.
Ondanks de verschijning van Mandy (en Johan) in RTL Boulevard en SBS6 Shownieuws, een eigen Sonja Bakker-nummer met videoclip en diverse artikelen in regionale en landelijke kranten vindt 75,7% van de Radio 8FM-luisteraars dat Mandy (nog) GEEN BN-er is.
Omdat het Johan niet gelukt is om van Mandy een BN-er te maken, mag Mandy nu op kosten van Johan Vlemmix naar New York.
Overigens gaan Mandy & Johan gewoon door met hun muzikale activieiten en hopen ze binnen enkele maanden alsnog hun doel te bereiken.
De kwestie Johan - Mandyquote:Op maandag 9 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:In dit topic kan je dus commentaar leveren op de stream, en achtergronddiscussies voeren over het programma. Mocht een programma-gerelateerde discussie de COS gaan overheersen, wordt er een apart topic voor geopend waar de discussie kan worden voortgezet
Ja, het begint ergens op te lijken nuquote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
Je ziet het ook met het uur verbeteren, die locatie.
Ik denk dat ze dit weekend nog wel beginnen met echt uitzenden.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:19 schreef Copycat het volgende:
Je ziet het ook met het uur verbeteren, die locatie.
Laat Alsido maar schuiven. Een schuurpapiertje naar links, een schroevendraaier naar rechts ...quote:Op donderdag 12 november 2009 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ze dit weekend nog wel beginnen met echt uitzenden.
Ja. Het was even wennen, omdat het totaal buiten mijn reguliere referentiekader valt en ik het daardoor niet begreep. Dat maakte me onzeker en angstig en dat vertaalde zich weer in ongefundeerde antipathie. Maar ik begin de schoonheid van deze streams in te zien. De subtiliteit, de tongue in cheek humor die er in is verwerkt, de intelligentie waarmee elke beweging gepaard gaat.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk echt dat er een positieve sfeer rondom Studio Vlemmix begint te ontstaan.
Touché.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Het was even wennen, omdat het totaal buiten mijn reguliere referentiekader valt en ik het daardoor niet begreep. Dat maakte me onzeker en angstig en dat vertaalde zich weer in ongefundeerde antipathie. Maar ik begin de schoonheid van deze streams in te zien. De subtiliteit, de tongue in cheek humor die er in is verwerkt, de intelligentie waarmee elke beweging gepaard gaat.
Kunst is het. Met een kapitale K. Daar is echt heel lang over nagedacht. Geniaal.
Nee hoor, heb er zin anquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet moedeloos en ongeïnteresseerd aan het raken hier?
Neuh, hier is er altijd wel weer iets te lezen. Daar daarentegen... nou ja laat maarquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet moedeloos en ongeïnteresseerd aan het raken hier?
Ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. Is het een stuk leuker nu Johan de hele week een microfoontje draagt?
Een bonte koe doet boe?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Vooral zijn filosofische bespiegelingen zijn pareltjes van eruditie en scherp inzicht.
GBJ Hilterman ... eat your dead heart out. En Nietzsche ook.
ja maar...dat gaat niet vandaag worden hoor...Johan heeft het heel druk op de streamsquote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs die chat vol mongolen is niet meer leuk![]()
Johan, doe er wat aan!![]()
Hou op met die stomme kudt single van je te promoten, dat ding flopt sowieso keihard.
Heleen? HELEEN!1!!!
Zeg maar tegen Johan dat hij me mag bellen als hij een keer goeie muziek wil maken
Draait hij nog steeds dat potje met vet?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs die chat vol mongolen is niet meer leuk![]()
Johan, doe er wat aan!![]()
Hou op met die stomme kudt single van je te promoten, dat ding flopt sowieso keihard.
Heleen? HELEEN!1!!!
Zeg maar tegen Johan dat hij me mag bellen als hij een keer goeie muziek wil maken
Juist. Je denkt dat het niets is. Totdat je de tijd neemt om het op je in te laten werken. Dan pas zie je de boodschap in de boodschap, de achterliggende gedachte die dogma's doorbreekt.quote:
Dus na de openbaring aan de Heilige Abraham dat Smurfen door een waterkraan kunnen zijn wij nu getuige van The Second Coming?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Je denkt dat het niets is. Totdat je de tijd neemt om het op je in te laten werken. Dan pas zie je de boodschap in de boodschap, de achterliggende gedachte die dogma's doorbreekt.
Tot die tijd blijf ik hem dan maar afkraken. Goed?quote:En heb je die Verlichting eenmaal bereikt, dan buig je het hoofd diep voor de Geniale Grootheid die Johan Vlemmix heet.
inderdaad, maar er zitten wel wat opzienbarende mensen persoontjes tussen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Via de chatbox (Ja Ian, ik sta met mijn poten in de modder tussen de mensen, en dat zijn GEEN mongolen) hoorde ik dat er eerder vandaag is geëxperimimenteerd met een tweede stream waarop een filmpje met Johan Vlemmix te zien is geweest.[/i]
Staat in de OP.quote:
Ik lees in de avond weleens mee; tenenkrommende figuurtjes soms, met vreemde namen, die komen trollen ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Wel opvallend dat het nieuwe filmpje ineens 10 viewers had, en ff daarvoor 2.
Bijna alsof er allerlei mensen wel heel erg actief aan het meelezen zijn.
edit: Nu is ie ineens weer off aire.
Helemaal goedquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar er is geen chat op die officiële site, dus? Alleen via Ustream?
Idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar er is geen chat op die officiële site, dus? Alleen via Ustream?
Inderdaad. Gisteravond viel ik binnen in een mekkerpartij over hoe hard en onbeschoft wij op Fok! wel niet zijn. Het toeval wilde dat ik wel zin had in een beetje pesten, alleen geloof ik dat ik daarmee Dementor die er ook was heb weggejaagdquote:Op donderdag 12 november 2009 14:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik lees in de avond weleens mee; tenenkrommende figuurtjes soms, met vreemde namen, die komen trollen ofzo.
Ik zou niet eens weten of de Ustream chat via IRC te benaderen is.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Nu eisen wij wel chatlogs van deze escapades hè
'Dan rijd ik op mijn pielekes, op hele kleine wielekes"quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Wijnneus het volgende:
Als ik last heb van hangjongeren in de wijk, doe ik het raam open en zet die Vlemmixmuziek 3 minuutjes hard.
Alle problemen verdwenen![]()
Die verzin je toch zeker zelf???quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Dan rijd ik op mijn pielekes, op hele kleine wielekes"![]()
Nee, heb dat net gehoord toen ik eens ging kijken op die chat.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verzin je toch zeker zelf???
Ik heb de muziek opgenomen, voor kennissen! Nooit meer last van hangjongeren/ouderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zul je ze idd wel razendsnel mee weg krijgen
Ongelofelijk wat ergquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, heb dat net gehoord toen ik eens ging kijken op die chat.
En het blijft in mijn hoofd zitten nu
geen pielekes, maar skeelerkesquote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zul je ze idd wel razendsnel mee weg krijgen
Dwangmatige quote-post.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat erg![]()
Kun je het niet vervangen door Bier en Tieten? Die doet het bij mij meestal goed.
Dat zoek ik vanavond wle ff uit voor je.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of de Ustream chat via IRC te benaderen is.
Ik probeer het al te vervangen door een lievelingsliedje van me, maar die wielekes blijven hardnekkig in mijn hoofd zitten. Kut Johanquote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat erg![]()
Kun je het niet vervangen door Bier en Tieten? Die doet het bij mij meestal goed.
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zoek ik vanavond wle ff uit voor je.
Een IRC client en Server is juist heel simpelquote:Op donderdag 12 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.
Lavenderr, je moet geen mooi liedje nemen, je moet een even opdringerig liedje kiezen. Preitjes op m'n dijtjes, dat werk.
Ian, mijn enige neefje heet ook Jasper. Onze moeder vond dat maar niks
Het is gelukt! Thanks!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.
Lavenderr, je moet geen mooi liedje nemen, je moet een even opdringerig liedje kiezen. Preitjes op m'n dijtjes, dat werk.
Ian, mijn enige neefje heet ook Jasper. Onze moeder vond dat maar niks
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox en niet een of ander nederlandsch namaakfoekepotkudtnummer?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gelukt! Thanks!
Heb nu Haus am See in mijn hoofd
Aber natürlichquote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox en niet een of ander nederlandsch namaakfoekepotkudtnummer?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox
Ah, een kabbelmuziekje. Ook zeer effectiefquote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gelukt! Thanks!
Heb nu Haus am See in mijn hoofd
Geyl.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter Fox met "zijn" band SEEED:
Check die fucking vette live band![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1
[ afbeelding ]
Alsido met Johan 'liegebeest' Vlemmix
serieus-vlemmixquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Johan oogt serieus, momenteel live op stream 2
Is dat een spaargleuf boven z'n neusquote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Maanvis het volgende:
Johan achter de computer.
[ afbeelding ]
Aan zijn hoofd te zien zit ie niet op FOK!
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef Maanvis het volgende:
En prompt ging vlemmixlive offline.
Zit ie dus toch mee te lezen!
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1
[ afbeelding ]
Alsido met Johan 'liegebeest' Vlemmix
Dan kan Claire nooit ver weg zijn!quote:
Leo en Bob?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het bussie vol met Polen lijkt te zijn gearriveerd
Nou, dat kabeltje heeft-ie mooi recht en uit het zicht weggewerktquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De verlichting doet het weer
Het heeft iets met de wet van de communicerende vaten van doen, denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Snapt iemand iets van al die werkzaamheden die verricht worden?
Is er iets van vooruitgang te zien? Ik kijk alleen screenshots, maar het was een zooitje en het is een zooitje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Snapt iemand iets van al die werkzaamheden die verricht worden?
Ik zie ook alleen die screenshots en heb precies hetzelfde idee. Of nee: volgens mij wordt het zelfs een steeds grotere puinhoop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
Is er iets van vooruitgang te zien? Ik kijk alleen screenshots, maar het was een zooitje en het is een zooitje.
Komt doordat bepaalde rondborstige blonde dames er niet meer opruimen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen die screenshots en heb precies hetzelfde idee. Of nee: volgens mij wordt het zelfs een steeds grotere puinhoop.
Het ziet er allemaal zo uit als werkverschaffing.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
ze zijn geloof ik nu met het licht bezig![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een verband ontdekt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo uit als werkverschaffing.
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De oude TL-verlichting die weer op zijn plek gaat?
Vanwege de overstroming.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.
Voor het dramatische effect?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Door die vocht in de muren, bedrading........quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |