quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ken inderdaad iemand die Friet heet en die zijn naam niet in Patat heeft veranderd.
En om de hilariteit (...) compleet te maken ... hij heet Veth van achteren.
Je hebt vast niet geluisterdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Tjonge, dat was me het breaking news wel zeg. Een carnavalsplaat bij Beelen!![]()
Ik stuur het bericht door naar 10 vrienden en dan geneest er weer iemand van een aarsfistel.
Nee!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.
Vertel, ik heb het niet gehoord.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt vast niet geluisterdHet liep een beetje anders dan verwacht.
Zit je elastiekje te strak?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee!
NEEN!
Gert, zeg me dat jij niet ook uit Brabant komt
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Niemand een audiootje van het gebeuren?
Linkjes voor het luie volk?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met beeld van 101tv
johan keek niet er blij met het gesprek
Hij werd toch zeker niet voor gek versleten? Op Wansmaak Woensdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef peeet1 het volgende:
johan keek niet er blij met het gesprek
Wat is er gebeurd dan? Want dan stuur ik dát ook door.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt vast niet geluisterdHet liep een beetje anders dan verwacht.
Help 's zoeken dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Want dan stuur ik dát ook door.
Nee, echt. Wat was er?
ik moet het nog op youtube zetten en aan giel vragen of ik het er op mag zettenquote:
Dat hoef je niet te vragen, posten die meuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik moet het nog op youtube zetten en aan giel vragen of ik het er op mag zetten
maar het ging zo beetje als dit filmpje hier onder
http://www.youtube.com/user/radio3fmfan#p/u/1/N2gj79b8Slg
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.quote:
Was dat nu voor of nadat hij die bejaarde dame met haar rollator had gepenetreerd? En die driehonderd konijntjes had gevild. Levend.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
"De Vlem"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.
Precies, we moeten het weten !quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mandy en waarom komt Johan zijn belofte aan haar niet na?
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Ohòh wat een afgang!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef peeet1 het volgende:
Johan Vlemmix @ Giel Beelen 3fm want het is 11e van de 11e
Da's zelfs voor een carnavalsplaat mager ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mandy en waarom komt Johan zijn belofte aan haar niet na?
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |