Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
"De Vlem"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.
Precies, we moeten het weten !quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mandy en waarom komt Johan zijn belofte aan haar niet na?
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Ohòh wat een afgang!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef peeet1 het volgende:
Johan Vlemmix @ Giel Beelen 3fm want het is 11e van de 11e
Da's zelfs voor een carnavalsplaat mager ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Dan hoor ik inderdaad liever 'Wa'n lekker dinge bendegij, en ge het zun lekker kuntje' en daar krijg ik al een Sahara in mijn slip van. Kenjenagaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:34 schreef Gert het volgende:
Da's zelfs voor een carnavalsplaat mager ja.
Johan Vlemmix is een nieuwe uitdaging aangegaan: hij beweert iemand in een maand beroemd te kunnen maken in Nederland! Via radio 8fm werd een kandidate geselecteerd, en van 24 september tot 22 oktober heeft Johan de tijd om zijn belofte na te komen. Lukt dat niet, dan mag de kandidate op zijn kosten met iemand een reisje maken naar New York!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Watte? Dat kan helemaal niet het begint in november volgens het testbeeld (touché ?).quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net iets van ruim een maand uitstel voor Studio Vlemmix.
Jo, laten we het zo omschrijven.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:48 schreef Copycat het volgende:
Het zijn allemaal van die euh ... volkse types.
Met rode flossen in heur haar.
Alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:52 schreef Wijnneus het volgende:
Mandy in SV voor de lichte erotiek ?
Kunnen we nog net een kerst special meemaken.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor net iets van ruim een maand uitstel voor Studio Vlemmix.
Met een reetgewei op dr hoofdquote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen we nog net een kerst special meemaken.
Een duikpak als ondergoed, minimaal!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.
Dat wijf moet juist zo veel mogelijk kleding aan hebben.
Zo'n tattoo op de onderrug die net boven de broekrand vandaan komt het liefst in combinatie met een te kort t-shirt waar overmatig vet ondervandaan komt blubberen, godverdomme wat zijn die wijven ranzig.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een reetgewei is
Alhoewel alles voor de Tsunami in kannen en kruiken was, volgens de overlevering, gaat het toch niet lukken om binnen een maand online te zijn met meer dan de huidige non-beelden. Heeft Johan vandaag verklaard tegenover mijn bron.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:51 schreef Maanvis het volgende:
Watte? Dat kan helemaal niet het begint in november volgens het testbeeld (touché ?).
En kan iemand een transcript van 't filmpje geven? Ik zit hier in een grote kantoortuin dus ik kan niet zomaar op de jijbuis zonder schaamtegevoelens.
De correcte term is ook aarsgeweiquote:Op woensdag 11 november 2009 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een reetgewei is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |