Hulde.quote:
Ja, en wat dan nog!?quote:
Peter, geweldig dat jij van niets iets kunt maken, huldequote:Op maandag 9 november 2009 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De camera draaide zojuist, met als gevolg dat er nu een ander beeld zichtbaar is
Dit werd met enthousiast gejuich begroet, in de chatbox
zie je! ik mis daar nog een Equote:Op dinsdag 10 november 2009 00:09 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Kort na de opmerking 'Vanavond om 0030 strippoker met Alsido', kijkt hij ineens om
[ afbeelding ]
Goede communicatie met de streamers dmv een informatiebalk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met geluid zeker? Vanaf deze week zouden er namelijk microfoons gedragen wordenquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
In de linkerbovenhoek is Alsido zichtbaar, druk bezig met de bekabeling
Kan je ff vragen of ze dat schilderij opnieuw ophangen, en weer weghalen?quote:
Hi-la-rischquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:21 schreef Dottey het volgende:
O.T. We hebben ander beeld. W.A heeft zijn haar laten staan. En gaat voor een andere look.
Daar ben ik ook een beetje bang voorquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Het grappige gaat er een btje vanaf, het lijkt wel de puppetshow, dat gaat vervelen, lijkt me.
Nee Johan dit gaat hem niet worden op deze manier.
Nou iddquote:
Neeeeee dat was een manquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou idd![]()
Maar goed het geenspook van moooiiii is zo wel lekker duidelijk te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]Of het concept is een kasteel bouwen voor zijn prinsesje en dan in de kelder / kerkers daar de bunker houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ford van B.(ram) Geweldig concept!!
Bram voor als je meeleestWij denken wel mee hoor
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Zie nog een "editje" spoilertjequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:00 schreef Dottey het volgende:
[..]
Of het concept is een kasteel bouwen voor zijn prinsesje en dan in de kelder / kerkers daar de bunker houden![]()
Ford van B.(ram) Geweldig concept!!
Bram voor als je meeleestWij denken wel mee hoor
![]()
Ik blijf "hopen"quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:03 schreef Dottey het volgende:
ik zie hem maar ik was der al klaar mee
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Neeeeee dat was een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huh... hij had toch al geschreven dat er een 2de bunkert kwam
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Ja,maar omdat we niemand zien klussen"geen stream zien" zou het kunnen dat de bunker 2 ook niet doorgaat.Na dit 2de twitterbericht hoop ik weer van welquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:16 schreef snetje het volgende:
[..]
huh... hij had toch al geschreven dat er een 2de bunkert kwam
ik snap nog maar weinig van die Bram hoor ...quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:28 schreef sunny16947 het volgende:
Gewoon weer een loze kreet van bunkerbaas. De programma's en concepten waren toch al klaar en stonden in de startblokken?
ik heb Alsido vanavond 2 kabels zien aansluiten ipv rippen ... er is nog hoopquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja,maar omdat we niemand zien klussen"geen stream zien" zou het kunnen dat de bunker 2 ook niet doorgaat.Na dit 2de twitterbericht hoop ik weer van welEn de JV show natuurlijk
![]()
Die heeft geen verantwoording voor de huidige gang van zaken hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ik snap nog maar weinig van die Bram hoor ...
dat snap ik ... maar om dan in de chat te gaan verkondigen dat er een 2de komt! en dan later gaan vragen wie er zin in sex heeftquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft geen verantwoording voor de huidige gang van zaken hoor.
Het wachten is op de eerste tieten. Dan kunnen we weer een Scanman-topic openen.
Ohoh die vieze Bram! Is het uit met Eline?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef snetje het volgende:
[..]
dat snap ik ... maar om dan in de chat te gaan verkondigen dat er een 2de komt! en dan later gaan vragen wie er zin in sex heeftnja dat dus
![]()
euh nee geloof van niet ... maar ik zie Eline het prinsesje bepaalde dingen niet doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ohoh die vieze Bram! Is het uit met Eline?
Maar dat TBO2 er gaat komen, geloof ik wel hoor! Twee serieuze sponsors zijn er, die oren hebben naar een thema-TBO!
On topic: ik krijg nu een off air-melding.
quote:
De allereerste Carnavalsplaat op landelijke radio is van...?
Met veel trots presenteert MAS Records op 11 november, in de ochtendshow van Giel Beelen, om klokslag 6:00 uur de carnavals- en Après-ski kraker van 2010 op de landelijke radio.
"Hierbij is het carnavals seizoen wat ons betreft weer geopend!", aldus de woordvoerder van MAS records.
De feestelijke plaat heet ‘De Bonte Koe’ en is uitgebracht door 2 bekende toppers uit het entertainment circuit.
Allereerst DJ Arnoud, waar kennen we die ook alweer van? Juist ja, van ‘De Soldaat’, een cover met een hoog feestgehalte van de gelijknamige hit van Nick en Simon, de plaat die nog steeds wekelijks te horen is in de vele feestkroegen die Nederland rijk is.
Onlangs is DJ Arnoud ook genomineerd in de categorie ‘populairste party DJ van Nederland’ (bron: Partyawards.nl). En niet te vergeten is deze geweldig gezellige plaat, waar ook een dansje bij zit, ingezongen door niemand minder dan onze grote vriend, Johan Vlemmix.
"Giel had geen andere keuze dan deze plaat te draaien. Als hij het niet deed, was ik hem 24 uur per dag gaan volgen met een echte bonte koe", aldus Vlemmix, die zelf de single in de studio van 3FM aan Giel overhandigt. Volgens de rasentertainer is deze plaat bijzonder hitgevoelig, en zullen beide heren alles op alles zetten om deze feestplaat ook in Nederland naar de top te brengen.
Het origineel, het Duitse liedje ‘Die blöde kuh’, was eerder in Duitsland en Oostenrijk een landelijke hype. Dj Arnoud & Johan Vlemmix – De Bonte Koe ligt binnen 2 weken in alle CD speciaalzaken. De release komt van MAS Partyhouse, een onderdeel van MAS records. www.masrecords.nl
Dit vind ik altijd zo schattig, dat ze eerst gillen alsof iemand wereldberoemd is en daarna gaan uitleggen waar we die gast in jezusnaam eventueel van kennen.quote:De feestelijke plaat heet ‘De Bonte Koe’ en is uitgebracht door 2 bekende toppers uit het entertainment circuit.
Allereerst DJ Arnoud, waar kennen we die ook alweer van? Juist ja, van ‘De Soldaat’, een cover met een hoog feestgehalte van de gelijknamige hit van Nick en Simon, de plaat die nog steeds wekelijks te horen is in de vele feestkroegen die Nederland rijk i
Precies, dat is 'emquote:
ik vind hem leuk ..."hoe doet een domme koe ...een domme koe zegt : boe! oe oe ...quote:Op woensdag 11 november 2009 00:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Precies, dat is 'emMaar dan in het Nederlands
Wij Brabanders houden van die meuk! Als we heul veul zuipen en met bepaalde dagen ergens in februari (en morgen dan)quote:
Ik maak het uit.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij Brabanders houden van die meuk! Als we heul veul zuipen en met bepaalde dagen ergens in februari (en morgen dan)
hij is gewoon leuk!!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wij Brabanders houden van die meuk! Als we heul veul zuipen en met bepaalde dagen ergens in februari (en morgen dan)
Wedden dat je het leuk vindt.quote:
hij maakt het uit! en jij gooit er bier en je tieten inquote:Op woensdag 11 november 2009 00:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wedden dat je het leuk vindt.Bier! Tieten!
![]()
Dan maakt die muziek toch allang niks meer uit![]()
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oké, mensen die patat zeggen als ze eigenlijk friet bedoelen uitgezonderdquote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oké, mensen die patat zeggen als ze eigenlijk friet bedoelen uitgezonderd
En dat terwijl ik gisteren met een vriend besloot dat ik onderdeel uitmaakte van de frietgeneratie ipv de patatgeneratiequote:Op woensdag 11 november 2009 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oké, mensen die patat zeggen als ze eigenlijk friet bedoelen uitgezonderd
Ik houd ook echt niet van die hoempapa, of nog erger, dweilbandjesquote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat terwijl ik gisteren met een vriend besloot dat ik onderdeel uitmaakte van de frietgeneratie ipv de patatgeneratie.
Ik vind carnaval op zich best leuk, maar al die te gemakkelijke hoempapamuziek die volgens velen synoniem is aan dat feest kan me zo gestolen worden. Gelukkig hoor je dat hier ook steeds minder.
Anyhood, gaat deze ongetwijfelde hit van Johan gepaard met een clip en zo ja: is die in Soestdijk opgenomen en zo ja: waarom komt dát dan niet on stream en zo niet, waarom niet?
Zo!
Ik kan d'r niks mee hè, echt niet, ik doe wel m'n best hoor, maar wat een armoequote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ken inderdaad iemand die Friet heet en die zijn naam niet in Patat heeft veranderd.
En om de hilariteit (...) compleet te maken ... hij heet Veth van achteren.
Je hebt vast niet geluisterdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Noek het volgende:
Tjonge, dat was me het breaking news wel zeg. Een carnavalsplaat bij Beelen!![]()
Ik stuur het bericht door naar 10 vrienden en dan geneest er weer iemand van een aarsfistel.
Nee!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scheer niet alle Brabanders over één kam. Er zijn ook Brabanders wiens smaakzin wel ontwikkeld is.
Vertel, ik heb het niet gehoord.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt vast niet geluisterdHet liep een beetje anders dan verwacht.
Zit je elastiekje te strak?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee!
NEEN!
Gert, zeg me dat jij niet ook uit Brabant komt
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Niemand een audiootje van het gebeuren?
Linkjes voor het luie volk?quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef peeet1 het volgende:
[..]
met beeld van 101tv
johan keek niet er blij met het gesprek
Hij werd toch zeker niet voor gek versleten? Op Wansmaak Woensdag.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:42 schreef peeet1 het volgende:
johan keek niet er blij met het gesprek
Wat is er gebeurd dan? Want dan stuur ik dát ook door.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
[..]
Je hebt vast niet geluisterdHet liep een beetje anders dan verwacht.
Help 's zoeken dan.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Want dan stuur ik dát ook door.
Nee, echt. Wat was er?
ik moet het nog op youtube zetten en aan giel vragen of ik het er op mag zettenquote:
Dat hoef je niet te vragen, posten die meuk.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik moet het nog op youtube zetten en aan giel vragen of ik het er op mag zetten
maar het ging zo beetje als dit filmpje hier onder
http://www.youtube.com/user/radio3fmfan#p/u/1/N2gj79b8Slg
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.quote:
Was dat nu voor of nadat hij die bejaarde dame met haar rollator had gepenetreerd? En die driehonderd konijntjes had gevild. Levend.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan Giel heeft bedreigd.
Johan had laatst ook al een klein jongetje in een rolstoel geslagen toch?
"De Vlem"quote:Op woensdag 11 november 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, dat jongetje zei Goedemorgen in plaats van Joejemorreje. Pats! Deed De Vlem.
Precies, we moeten het weten !quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mandy en waarom komt Johan zijn belofte aan haar niet na?
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Ohòh wat een afgang!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:23 schreef peeet1 het volgende:
Johan Vlemmix @ Giel Beelen 3fm want het is 11e van de 11e
Da's zelfs voor een carnavalsplaat mager ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
Wie is Mandy en waarom komt Johan zijn belofte aan haar niet na?
Een bonte koe doet boe en als je aan haar oren trekt doet ze haar ogen toe. Wat een armoe. Dat rijmt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |