En wat ga je in de tussenliggende maanden doen dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:21 schreef Toverheks het volgende:
heb het uitgezet, is geen moer op te zien ik wacht wel tot het echt begint.
zo lang gaat het toch niet durenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat ga je in de tussenliggende maanden doen dan?![]()
quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat ga je in de tussenliggende maanden doen dan?
Ik kan mijn cam even aan doen?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo lang gaat het toch niet duren...ik had gehoopt dat het over 2 weken zéker wel wat te zien was
...dat moet want dan heb ik echt vermaak nodig
Kan je wel op je buik schrijven Laysa, Alsido (arme jongen) moet het wel allemaal in zijn eentje klaren daar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo lang gaat het toch niet duren...ik had gehoopt dat het over 2 weken zéker wel wat te zien was
...dat moet want dan heb ik echt vermaak nodig
Ik wil best komen helpen als mijn reiskosten vergoed worden en ik een half uur in een donker kamertje mag met Meraquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan je wel op je buik schrijven Laysa, Alsido (arme jongen) moet het wel allemaal in zijn eentje klaren daar.
(is er nu geen klusteam die hem wilt helpen?)
Staan er genoeg in de Gouden Gids.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan je wel op je buik schrijven Laysa, Alsido (arme jongen) moet het wel allemaal in zijn eentje klaren daar.
Denk dat Mera daar wel Oren naar heeft hoor, straks zal ze wel ff op je vraag antwoorden, ondertussen kunnen we ook de colletebus voor je rond laten gaan (i.v.m. reiskosten)quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best komen helpen als mijn reiskosten vergoed worden en ik een half uur in een donker kamertje mag met Mera
Ian heeft zich al zo spontaan aangebodenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Staan er genoeg in de Gouden Gids.
Donkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil best komen helpen als mijn reiskosten vergoed worden en ik een half uur in een donker kamertje mag met Mera
Mag vast maar dan wel onstream.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet niet van die rare woorden typen hoor, dan kan ik je niet op het voetje volgen, iets met tieten haal ik er wel uit maar wat je daarvoor neerzet???quote:
Bram heb de griep geloof ik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het kan hem niet schelen, als hij maar tieten zietquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je moet niet van die rare woorden typen hoor, dan kan ik je niet op het voetje volgen, iets met tieten haal ik er wel uit maar wat je daarvoor neerzet???
ga je weer Sunny, misschien heeft Bram wel een blaasontsteking weet jij veel, of heeft een ATV dagje ingelast het kan van alles wezenquote:
hahaha en ik zag je op stream en jij hebt tietenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het kan hem niet schelen, als hij maar tieten ziet
ja nou hoor, hij schreef zelf dat hij een opkomende griep had. hij schreef alleen niet welke. de A, B of C of de niet wil werken griepquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je weer Sunny, misschien heeft Bram wel een blaasontsteking weet jij veel, of heeft een ATV dagje ingelast het kan van alles wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |