Touché.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Het was even wennen, omdat het totaal buiten mijn reguliere referentiekader valt en ik het daardoor niet begreep. Dat maakte me onzeker en angstig en dat vertaalde zich weer in ongefundeerde antipathie. Maar ik begin de schoonheid van deze streams in te zien. De subtiliteit, de tongue in cheek humor die er in is verwerkt, de intelligentie waarmee elke beweging gepaard gaat.
Kunst is het. Met een kapitale K. Daar is echt heel lang over nagedacht. Geniaal.
Nee hoor, heb er zin anquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet moedeloos en ongeïnteresseerd aan het raken hier?
Neuh, hier is er altijd wel weer iets te lezen. Daar daarentegen... nou ja laat maarquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet moedeloos en ongeïnteresseerd aan het raken hier?
Ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. Is het een stuk leuker nu Johan de hele week een microfoontje draagt?
Een bonte koe doet boe?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Vooral zijn filosofische bespiegelingen zijn pareltjes van eruditie en scherp inzicht.
GBJ Hilterman ... eat your dead heart out. En Nietzsche ook.
ja maar...dat gaat niet vandaag worden hoor...Johan heeft het heel druk op de streamsquote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs die chat vol mongolen is niet meer leuk![]()
Johan, doe er wat aan!![]()
Hou op met die stomme kudt single van je te promoten, dat ding flopt sowieso keihard.
Heleen? HELEEN!1!!!
Zeg maar tegen Johan dat hij me mag bellen als hij een keer goeie muziek wil maken
Draait hij nog steeds dat potje met vet?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs die chat vol mongolen is niet meer leuk![]()
Johan, doe er wat aan!![]()
Hou op met die stomme kudt single van je te promoten, dat ding flopt sowieso keihard.
Heleen? HELEEN!1!!!
Zeg maar tegen Johan dat hij me mag bellen als hij een keer goeie muziek wil maken
Juist. Je denkt dat het niets is. Totdat je de tijd neemt om het op je in te laten werken. Dan pas zie je de boodschap in de boodschap, de achterliggende gedachte die dogma's doorbreekt.quote:
Dus na de openbaring aan de Heilige Abraham dat Smurfen door een waterkraan kunnen zijn wij nu getuige van The Second Coming?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Je denkt dat het niets is. Totdat je de tijd neemt om het op je in te laten werken. Dan pas zie je de boodschap in de boodschap, de achterliggende gedachte die dogma's doorbreekt.
Tot die tijd blijf ik hem dan maar afkraken. Goed?quote:En heb je die Verlichting eenmaal bereikt, dan buig je het hoofd diep voor de Geniale Grootheid die Johan Vlemmix heet.
inderdaad, maar er zitten wel wat opzienbarende mensen persoontjes tussen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Via de chatbox (Ja Ian, ik sta met mijn poten in de modder tussen de mensen, en dat zijn GEEN mongolen) hoorde ik dat er eerder vandaag is geëxperimimenteerd met een tweede stream waarop een filmpje met Johan Vlemmix te zien is geweest.[/i]
Staat in de OP.quote:
Ik lees in de avond weleens mee; tenenkrommende figuurtjes soms, met vreemde namen, die komen trollen ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Wel opvallend dat het nieuwe filmpje ineens 10 viewers had, en ff daarvoor 2.
Bijna alsof er allerlei mensen wel heel erg actief aan het meelezen zijn.
edit: Nu is ie ineens weer off aire.
Helemaal goedquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar er is geen chat op die officiële site, dus? Alleen via Ustream?
Idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar er is geen chat op die officiële site, dus? Alleen via Ustream?
Inderdaad. Gisteravond viel ik binnen in een mekkerpartij over hoe hard en onbeschoft wij op Fok! wel niet zijn. Het toeval wilde dat ik wel zin had in een beetje pesten, alleen geloof ik dat ik daarmee Dementor die er ook was heb weggejaagdquote:Op donderdag 12 november 2009 14:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik lees in de avond weleens mee; tenenkrommende figuurtjes soms, met vreemde namen, die komen trollen ofzo.
Ik zou niet eens weten of de Ustream chat via IRC te benaderen is.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Nu eisen wij wel chatlogs van deze escapades hè
'Dan rijd ik op mijn pielekes, op hele kleine wielekes"quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Wijnneus het volgende:
Als ik last heb van hangjongeren in de wijk, doe ik het raam open en zet die Vlemmixmuziek 3 minuutjes hard.
Alle problemen verdwenen![]()
Die verzin je toch zeker zelf???quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Dan rijd ik op mijn pielekes, op hele kleine wielekes"![]()
Nee, heb dat net gehoord toen ik eens ging kijken op die chat.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verzin je toch zeker zelf???
Ik heb de muziek opgenomen, voor kennissen! Nooit meer last van hangjongeren/ouderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zul je ze idd wel razendsnel mee weg krijgen
Ongelofelijk wat ergquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, heb dat net gehoord toen ik eens ging kijken op die chat.
En het blijft in mijn hoofd zitten nu
geen pielekes, maar skeelerkesquote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zul je ze idd wel razendsnel mee weg krijgen
Dwangmatige quote-post.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat erg![]()
Kun je het niet vervangen door Bier en Tieten? Die doet het bij mij meestal goed.
Dat zoek ik vanavond wle ff uit voor je.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of de Ustream chat via IRC te benaderen is.
Ik probeer het al te vervangen door een lievelingsliedje van me, maar die wielekes blijven hardnekkig in mijn hoofd zitten. Kut Johanquote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat erg![]()
Kun je het niet vervangen door Bier en Tieten? Die doet het bij mij meestal goed.
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zoek ik vanavond wle ff uit voor je.
Een IRC client en Server is juist heel simpelquote:Op donderdag 12 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.
Lavenderr, je moet geen mooi liedje nemen, je moet een even opdringerig liedje kiezen. Preitjes op m'n dijtjes, dat werk.
Ian, mijn enige neefje heet ook Jasper. Onze moeder vond dat maar niks
Het is gelukt! Thanks!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.
Lavenderr, je moet geen mooi liedje nemen, je moet een even opdringerig liedje kiezen. Preitjes op m'n dijtjes, dat werk.
Ian, mijn enige neefje heet ook Jasper. Onze moeder vond dat maar niks
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox en niet een of ander nederlandsch namaakfoekepotkudtnummer?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gelukt! Thanks!
Heb nu Haus am See in mijn hoofd
Aber natürlichquote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox en niet een of ander nederlandsch namaakfoekepotkudtnummer?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox
Ah, een kabbelmuziekje. Ook zeer effectiefquote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gelukt! Thanks!
Heb nu Haus am See in mijn hoofd
Geyl.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter Fox met "zijn" band SEEED:
Check die fucking vette live band![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1
[ afbeelding ]
Alsido met Johan 'liegebeest' Vlemmix
serieus-vlemmixquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Johan oogt serieus, momenteel live op stream 2
Is dat een spaargleuf boven z'n neusquote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Maanvis het volgende:
Johan achter de computer.
[ afbeelding ]
Aan zijn hoofd te zien zit ie niet op FOK!
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef Maanvis het volgende:
En prompt ging vlemmixlive offline.
Zit ie dus toch mee te lezen!
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1
[ afbeelding ]
Alsido met Johan 'liegebeest' Vlemmix
Dan kan Claire nooit ver weg zijn!quote:
Leo en Bob?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het bussie vol met Polen lijkt te zijn gearriveerd
Nou, dat kabeltje heeft-ie mooi recht en uit het zicht weggewerktquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De verlichting doet het weer
Het heeft iets met de wet van de communicerende vaten van doen, denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Snapt iemand iets van al die werkzaamheden die verricht worden?
Is er iets van vooruitgang te zien? Ik kijk alleen screenshots, maar het was een zooitje en het is een zooitje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Snapt iemand iets van al die werkzaamheden die verricht worden?
Ik zie ook alleen die screenshots en heb precies hetzelfde idee. Of nee: volgens mij wordt het zelfs een steeds grotere puinhoop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
Is er iets van vooruitgang te zien? Ik kijk alleen screenshots, maar het was een zooitje en het is een zooitje.
Komt doordat bepaalde rondborstige blonde dames er niet meer opruimen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen die screenshots en heb precies hetzelfde idee. Of nee: volgens mij wordt het zelfs een steeds grotere puinhoop.
Het ziet er allemaal zo uit als werkverschaffing.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
ze zijn geloof ik nu met het licht bezig![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een verband ontdekt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo uit als werkverschaffing.
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De oude TL-verlichting die weer op zijn plek gaat?
Vanwege de overstroming.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.
Voor het dramatische effect?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |