quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1
[ afbeelding ]
Alsido met Johan 'liegebeest' Vlemmix
serieus-vlemmixquote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Johan oogt serieus, momenteel live op stream 2
Is dat een spaargleuf boven z'n neusquote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Maanvis het volgende:
Johan achter de computer.
[ afbeelding ]
Aan zijn hoofd te zien zit ie niet op FOK!
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:07 schreef Maanvis het volgende:
En prompt ging vlemmixlive offline.
Zit ie dus toch mee te lezen!
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
Stream 1
[ afbeelding ]
Alsido met Johan 'liegebeest' Vlemmix
Dan kan Claire nooit ver weg zijn!quote:
Leo en Bob?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Het bussie vol met Polen lijkt te zijn gearriveerd
Nou, dat kabeltje heeft-ie mooi recht en uit het zicht weggewerktquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:56 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
De verlichting doet het weer
Het heeft iets met de wet van de communicerende vaten van doen, denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Snapt iemand iets van al die werkzaamheden die verricht worden?
Is er iets van vooruitgang te zien? Ik kijk alleen screenshots, maar het was een zooitje en het is een zooitje.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:39 schreef Copycat het volgende:
Snapt iemand iets van al die werkzaamheden die verricht worden?
Ik zie ook alleen die screenshots en heb precies hetzelfde idee. Of nee: volgens mij wordt het zelfs een steeds grotere puinhoop.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef Gert het volgende:
Is er iets van vooruitgang te zien? Ik kijk alleen screenshots, maar het was een zooitje en het is een zooitje.
Komt doordat bepaalde rondborstige blonde dames er niet meer opruimen!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen die screenshots en heb precies hetzelfde idee. Of nee: volgens mij wordt het zelfs een steeds grotere puinhoop.
Het ziet er allemaal zo uit als werkverschaffing.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef snetje het volgende:
ze zijn geloof ik nu met het licht bezig![]()
[ afbeelding ]
Ik heb een verband ontdekt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal zo uit als werkverschaffing.
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De oude TL-verlichting die weer op zijn plek gaat?
Vanwege de overstroming.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.
Voor het dramatische effect?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou die er in eerste instantie vanaf zijn gehaald, vraag ik me af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |