Ik zou niet eens weten of de Ustream chat via IRC te benaderen is.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:30 schreef Maanvis het volgende:
Nu eisen wij wel chatlogs van deze escapades hè
'Dan rijd ik op mijn pielekes, op hele kleine wielekes"quote:Op donderdag 12 november 2009 14:27 schreef Wijnneus het volgende:
Als ik last heb van hangjongeren in de wijk, doe ik het raam open en zet die Vlemmixmuziek 3 minuutjes hard.
Alle problemen verdwenen![]()
Die verzin je toch zeker zelf???quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
'Dan rijd ik op mijn pielekes, op hele kleine wielekes"![]()
Nee, heb dat net gehoord toen ik eens ging kijken op die chat.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Die verzin je toch zeker zelf???
Ik heb de muziek opgenomen, voor kennissen! Nooit meer last van hangjongeren/ouderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zul je ze idd wel razendsnel mee weg krijgen
Ongelofelijk wat ergquote:Op donderdag 12 november 2009 14:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, heb dat net gehoord toen ik eens ging kijken op die chat.
En het blijft in mijn hoofd zitten nu
geen pielekes, maar skeelerkesquote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zul je ze idd wel razendsnel mee weg krijgen
Dwangmatige quote-post.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat erg![]()
Kun je het niet vervangen door Bier en Tieten? Die doet het bij mij meestal goed.
Dat zoek ik vanavond wle ff uit voor je.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten of de Ustream chat via IRC te benaderen is.
Ik probeer het al te vervangen door een lievelingsliedje van me, maar die wielekes blijven hardnekkig in mijn hoofd zitten. Kut Johanquote:Op donderdag 12 november 2009 14:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat erg![]()
Kun je het niet vervangen door Bier en Tieten? Die doet het bij mij meestal goed.
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zoek ik vanavond wle ff uit voor je.
Een IRC client en Server is juist heel simpelquote:Op donderdag 12 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.
Lavenderr, je moet geen mooi liedje nemen, je moet een even opdringerig liedje kiezen. Preitjes op m'n dijtjes, dat werk.
Ian, mijn enige neefje heet ook Jasper. Onze moeder vond dat maar niks
Het is gelukt! Thanks!quote:Op donderdag 12 november 2009 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik gok dat het niet kan, Ustream houdt de boel graag simpel.
Lavenderr, je moet geen mooi liedje nemen, je moet een even opdringerig liedje kiezen. Preitjes op m'n dijtjes, dat werk.
Ian, mijn enige neefje heet ook Jasper. Onze moeder vond dat maar niks
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox en niet een of ander nederlandsch namaakfoekepotkudtnummer?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gelukt! Thanks!
Heb nu Haus am See in mijn hoofd
Aber natürlichquote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox en niet een of ander nederlandsch namaakfoekepotkudtnummer?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toch hopelijk de origineel Duitsche versie van Peter Fox
Ah, een kabbelmuziekje. Ook zeer effectiefquote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is gelukt! Thanks!
Heb nu Haus am See in mijn hoofd
Geyl.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Peter Fox met "zijn" band SEEED:
Check die fucking vette live band![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |