Touché.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Het was even wennen, omdat het totaal buiten mijn reguliere referentiekader valt en ik het daardoor niet begreep. Dat maakte me onzeker en angstig en dat vertaalde zich weer in ongefundeerde antipathie. Maar ik begin de schoonheid van deze streams in te zien. De subtiliteit, de tongue in cheek humor die er in is verwerkt, de intelligentie waarmee elke beweging gepaard gaat.
Kunst is het. Met een kapitale K. Daar is echt heel lang over nagedacht. Geniaal.
Nee hoor, heb er zin anquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet moedeloos en ongeïnteresseerd aan het raken hier?
Neuh, hier is er altijd wel weer iets te lezen. Daar daarentegen... nou ja laat maarquote:Op donderdag 12 november 2009 13:43 schreef Gert het volgende:
Nog steeds niet moedeloos en ongeïnteresseerd aan het raken hier?
Ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben gestopt met kijken. Is het een stuk leuker nu Johan de hele week een microfoontje draagt?
Een bonte koe doet boe?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Vooral zijn filosofische bespiegelingen zijn pareltjes van eruditie en scherp inzicht.
GBJ Hilterman ... eat your dead heart out. En Nietzsche ook.
ja maar...dat gaat niet vandaag worden hoor...Johan heeft het heel druk op de streamsquote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs die chat vol mongolen is niet meer leuk![]()
Johan, doe er wat aan!![]()
Hou op met die stomme kudt single van je te promoten, dat ding flopt sowieso keihard.
Heleen? HELEEN!1!!!
Zeg maar tegen Johan dat hij me mag bellen als hij een keer goeie muziek wil maken
Draait hij nog steeds dat potje met vet?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Zelfs die chat vol mongolen is niet meer leuk![]()
Johan, doe er wat aan!![]()
Hou op met die stomme kudt single van je te promoten, dat ding flopt sowieso keihard.
Heleen? HELEEN!1!!!
Zeg maar tegen Johan dat hij me mag bellen als hij een keer goeie muziek wil maken
Juist. Je denkt dat het niets is. Totdat je de tijd neemt om het op je in te laten werken. Dan pas zie je de boodschap in de boodschap, de achterliggende gedachte die dogma's doorbreekt.quote:
Dus na de openbaring aan de Heilige Abraham dat Smurfen door een waterkraan kunnen zijn wij nu getuige van The Second Coming?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Juist. Je denkt dat het niets is. Totdat je de tijd neemt om het op je in te laten werken. Dan pas zie je de boodschap in de boodschap, de achterliggende gedachte die dogma's doorbreekt.
Tot die tijd blijf ik hem dan maar afkraken. Goed?quote:En heb je die Verlichting eenmaal bereikt, dan buig je het hoofd diep voor de Geniale Grootheid die Johan Vlemmix heet.
inderdaad, maar er zitten wel wat opzienbarende mensen persoontjes tussen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:09 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Via de chatbox (Ja Ian, ik sta met mijn poten in de modder tussen de mensen, en dat zijn GEEN mongolen) hoorde ik dat er eerder vandaag is geëxperimimenteerd met een tweede stream waarop een filmpje met Johan Vlemmix te zien is geweest.[/i]
Staat in de OP.quote:
Ik lees in de avond weleens mee; tenenkrommende figuurtjes soms, met vreemde namen, die komen trollen ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Staat in de OP.
Wel opvallend dat het nieuwe filmpje ineens 10 viewers had, en ff daarvoor 2.
Bijna alsof er allerlei mensen wel heel erg actief aan het meelezen zijn.
edit: Nu is ie ineens weer off aire.
Helemaal goedquote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar er is geen chat op die officiële site, dus? Alleen via Ustream?
Idd.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Maar er is geen chat op die officiële site, dus? Alleen via Ustream?
Inderdaad. Gisteravond viel ik binnen in een mekkerpartij over hoe hard en onbeschoft wij op Fok! wel niet zijn. Het toeval wilde dat ik wel zin had in een beetje pesten, alleen geloof ik dat ik daarmee Dementor die er ook was heb weggejaagdquote:Op donderdag 12 november 2009 14:21 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ik lees in de avond weleens mee; tenenkrommende figuurtjes soms, met vreemde namen, die komen trollen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |