Ja!quote:
Ja, waarom niet, ik begrijp het niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja!
Waarom niet gewoon met de bestaande middelen content produceren, de locatie verbeteren kan altijd nog als er daadwerkelijk weer geld beschikbaar komt.
Nu gooien ze alles op 'n kop onder het mom van waterschade terwijl met minimale aanpassingen er zo geproduceerd had kunnen worden.
Was het boven al af dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, waarom niet, ik begrijp het niet.
Die 'zondvloed' slaat natuurlijk nergens op , ze konden toch gewoon boven programma's maken?
Maar bij dat traineren is toch niemand gebaat? Of zou het doel wegjagen en alles is voor 'Bassie' zijn?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:25 schreef Dementor het volgende:
Ja!
Waarom niet gewoon met de bestaande middelen content produceren, de locatie verbeteren kan altijd nog als er daadwerkelijk weer geld beschikbaar komt.
Nu gooien ze alles op z'n kop onder het mom van waterschade terwijl met minimale aanpassingen er zo geproduceerd had kunnen worden.
Bassie & Adriaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar bij dat traineren is toch niemand gebaat? Of zou het doel wegjagen en alles is voor 'Bassie' zijn?
Als ik Adriaan was, zou ik daar niet al te hard op hopen, geloof ik.quote:
Frappant dat je dit NU zegt, want bij de voorbereidingen van de Bunker was het EXACT hetzelfde.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wél lekker bezig geweest.
Misschien is het ook een manier om juist wég te drukken dat het een kansloze missie is, door heel druk te zijn / doen. We gáán ervoor, yeah! Buffelen!
Constructiever zou het zijn om een plan de campagne op te stellen, met een realistisch tijdschema en kostenplaatje, en dan eerst eens een rationele Go / No go beslissing te nemen.
O wacht, dat is de stylo niet van die gekke onvoorspelbare Johan.
Wie A zegt, moet ook B zeggen!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was het boven al af dan?
En ik begrijp wel waarom dit zo loopt en het verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen.
Zet de gate topics maar al vast klaar.
Oei spannend!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Was het boven al af dan?
En ik begrijp wel waarom dit zo loopt en het verhaal gaat zeker nog een staartje krijgen.
Zet de gate topics maar al vast klaar.
De timmerman zat ook al bijna jankend achter de pc.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Maanvis het volgende:
(bijv, die IT-stagiair was bekant aan het huilen omdat ie een keukenkastje niet in elkaar gezet kreeg)
Waterschade in een caravan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik Adriaan was, zou ik daar niet al te hard op hopen, geloof ik.
dank je, dacht even dat het aan mijn computer lagquote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, maar komt omdat het beeld momenteel ook weg is.
[ afbeelding ]
Wat zullen zich er momenteel voor spannende taferelen afspelen? Mijn fantasie neemt een loopje met me.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:48 schreef Peter6000 het volgende:
Nee, maar komt omdat het beeld momenteel ook weg is.
[ afbeelding ]
We hebben nog steeds muziek waar Johan de rechten van heeft, met als hoogtepunt een 250 coupletten durend 'Potje met vet'.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
dank je, dacht even dat het aan mijn computer lag
Maar als er wel beeld is horen we dan nog steeds dat niks-aan-de-hand-muziekje of hebben we 'gewoon' geluid?
Ik zie maar weinig paralellen eigenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Frappant dat je dit NU zegt, want bij de voorbereidingen van de Bunker was het EXACT hetzelfde.
dat begrijp ik dus niet he, het minste wat ze kunnen is het normale geluid eronder knallen. Stelletje prutsers zijn het ook. Gelukkig heb ik me niet blij laten maken met een dooie mus.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben nog steeds muziek waar Johan de rechten van heeft, met als hoogtepunt een 250 coupletten durend 'Potje met vet'.
250 coupletten, good heavensquote:Op woensdag 11 november 2009 15:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We hebben nog steeds muziek waar Johan de rechten van heeft, met als hoogtepunt een 250 coupletten durend 'Potje met vet'.
Daar zit een idee achter, je moet namelijk geld betalen aan Burma Stemra voor normale muziek, en zo is het gratis.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat begrijp ik dus niet he, het minste wat ze kunnen is het normale geluid eronder knallen. Stelletje prutsers zijn het ook. Gelukkig heb ik me niet blij laten maken met een dooie mus.
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal geen muziekquote:Op woensdag 11 november 2009 16:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar zit een idee achter, je moet namelijk geld betalen aan Burma Stemra voor normale muziek, en zo is het gratis.
Dat is ook het voordeel van het werken met poppen ipv acteurs, het kost minder.
Dat ze in de Bunker aan het werk zijn doet me wel hopen op een TBO2, hopelijk in januari, want dat is toch altijd zo`n kutmaand.
Maar ik reken er maar niet op.
ik wil gewoon streamsquote:Op woensdag 11 november 2009 16:07 schreef Copycat het volgende:
Dat jullie allemaal de enorme humor hier niet van inzien.
Touche!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |