en best wel eng..quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Poppejans! Jij was in m'n hoofd veeeeeel minder verTof en spannend
ik heb in een volgende stap het college ter beoordeling van geneesmiddelen benaderd. ik vind dit toch wel een erg vreemde gang van zaken, aangezien voornoemde college proluton nog helemaal niet goedgekeurd heeft voor algemeen gebruik in nederland. ben ik nou erg wantrouwend en raar dat deze gang van zaken mij helemaal niet bevalt?quote:Op dit moment is de stand van zaken dat uit sommige onderzoeken naar voren komt dat proluton vroeggeboorte kan voorkomen in bepaalde gevallen waarbij sprake is van extra risico, vooral bij vrouwen die al eerder een vroeggeboorte hebben meegemaakt. Omdat er geen eenduidig beeld uit de onderzoeken naar voren komt, kan nog niet met zekerheid gezegd worden of en in welke gevallen proluton helpt. Daarom is er geen algemeen advies om proluton te geven aan vrouwen die extra risico op vroeggeboorte lopen. Anderzijds zijn er artsen die het middel wel willen geven, omdat het hoogstwaarschijnlijk geen kwaad kan en misschien wel een positief effect heeft.
Asy, als ik 1 ding weet is dat je pas tijdens je bevalling weet hoe en waar bevallen voor jouw het prettigst is. Je kan nu misschien denken dat liggend bevallen niks is maar misschien wil je niets liever tijdens.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je gaat bevallen
mijn 'voorkeur' gaat nog steeds uit naar 'verticaal' bevallen, maar mijn vroedvrouw is niet zo te spreken over de baarkruk. Liggend op mijn rug lijkt mij gewoon niet handig/prettig. Misschien anders maar op handen en knieën of hurkend op bed ofzo? Of misschien moet ik gewoon maar zien hoe het tegen die tijd gaat...
ja idd, nog 7 weekjes.... gaat zo snel ineens!quote:
Nou ik kan het me wel voorstellen hoor! En hij lijkt me an sich ook niet lekker zitten ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Mooi DJ Randall.![]()
Hahah ja een baarkruk is veel groter dan je zou verwachten voor een kruk![]()
Ik vind het enge dingen
Ik vind het ook enge dingen. Maar wat is het voordeel van zo'n kruk eigenlijk? Moet zeggen dat ik er nooit over had gedacht om 'anders' dan liggend te bevallen....quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Mooi DJ Randall.![]()
Hahah ja een baarkruk is veel groter dan je zou verwachten voor een kruk![]()
Ik vind het enge dingen
De zwaartekracht die helpt je en je hoeft niet over je stuitje te persen...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:23 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik vind het ook enge dingen. Maar wat is het voordeel van zo'n kruk eigenlijk? Moet zeggen dat ik er nooit over had gedacht om 'anders' dan liggend te bevallen....
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef amaranta het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer aan baren in dit topic?
Super Amaranta: is erg mooi geworden!! Zelfde ruitjes als hier, hehehe.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:36 schreef amaranta het volgende:
kijk eens wat mijn mama, tante en ik hebben gemaakt
dekentje kinderwagen (limegroene quinny, vandaar de kleur)
[ afbeelding ]
matching wikkeldekentje
[ afbeelding ]
boxkleed
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef amaranta het volgende:
Jullie zijn zo dapper allemaal. Ik weet gewoon dat ik maar 1 ding wil en dat is geen piijn. Gewoon helemaal niet. Ik zie er zo gruwelijk tegen op.
Ik weet nog dat ik na mijn eerste (traumatische) bevalling een zwangere zag en wist dat het haar eerste was en dacht 'arm schaap jij moet nog'quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar voor meerderen hier is het de eerste keer, dus kijken we er misschien wat meer nuchter naar, omdat we niet weten wat voor helse pijnen ons nog te wachten staan![]()
Denk ik hoor, ik weet echt niet wat ik me erbij voor moet stellen, ja wel dat het heeeeel veel pijn gaat doen.
nooooh dat hoop ik toch niet dat ze dat zo doet, want anders spetter je dr toch mooi vol als ze dr onder gaat hangenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef Asyniur het volgende:
Onze vroedvrouw heeft de baarkruk niet standaard bij zich 'omdat het zo'n groot onhandig ding is waar zij als een soort automonteur onder ligt'
fiberfill, zelfde als voor het boxkleed maar dan de helft. Dus uit elkaar getrokken zeg maar.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Super Amaranta: is erg mooi geworden!! Zelfde ruitjes als hier, hehehe.
Waar heb je het dekentje mee gevuld?
echt hema?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar voor meerderen hier is het de eerste keer, dus kijken we er misschien wat meer nuchter naar, omdat we niet weten wat voor helse pijnen ons nog te wachten staan![]()
Denk ik hoor, ik weet echt niet wat ik me erbij voor moet stellen, ja wel dat het heeeeel veel pijn gaat doen.
Zeer gaaf wat jullie gemaakt hebben, knap! Ik ben daar echt veel te lomp voor.
Heb het groene ruitjes motiefje als lakentje bij het ledikant liggen hier
hihi, was mijn gedachte ook al (*heeft ook zo'n lakentje klaar liggen*)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
echt hema?
Ik heb namelijk zo;n lakentje bij de hema gekocht.
OVerigens is die ruitstof kwalitatief stuk slechter dan die boerenbont, dus dat was best lastig.
En het boxkleed is vastgestikt aan het fiberfill om verschuivingen te voorkomen.
dat gaat helemaal goed komen, want ik heb vannacht gedroomd dat het zo wasquote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef flugeltje het volgende:
Marrije! Wat goed!
Gefeliciteerd en vooral: geniet ervan.
Als de mijne nu eens een keer blijft plakken ben ik de 23e juli klaar, gaan we mooi gelijk op
In dat geval.... * gyn afbeltquote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat gaat helemaal goed komen, want ik heb vannacht gedroomd dat het zo was![]()
Die zag ik net voorbij komen in het banmeldtopic.quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zag ik net voorbij komen in het banmeldtopic.![]()
gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik na mijn eerste (traumatische) bevalling een zwangere zag en wist dat het haar eerste was en dacht 'arm schaap jij moet nog'Was ik voorheen alleen maar verheugd 'oh mag jij snel bevallen, wat spannend', zag ik daarna de andere kant ervan. Dat beeld is weer bijgesteld na mijn 2e bevalling, binnen een jaar na de eerste
Ik werd ook meteen weer zwanger met het idee als ik het nu niet doe dan misschien nooit meer
![]()
Inmiddels heb ik net een paar dagen geleden positief getest en lees ik hier een beetje mee en op mn handen zitten vind ik moeilijk dus waarschijnlijk wordt dat mee lezen gewoon mee posten. Ik ben 21 juli uitgerekendMijn vorige (3e) zwangerschap liep uit op een miskraam, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat. Met 8 weken krijg ik mn eerste echo.
sniede1ekeer wasalwellanggeledenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef amaranta het volgende:
ik zie het nu ook....(banmeldtopic)
isnienetjesnie
Als je maar lang genoeg overtijd loopt begin je er vanzelf naar te verlangen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:
Als ik dit hier allemaal lees, wil ik eigenlijk al niet meer bevallen
ahw, dat hoekje heb ik ook gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!
wbt houdingen, tsja. bij selene werd het uiteindelijk toch ziekenhuis & gedoe, dus ziekenhuisbed en beugels (die erop gingen en weer eraf, en erop en eraf, etc....). de cursus had een hele avond geweid aan houdingen om weeen op te vangen. uiteindelijk wilde ik enkel in een hoekje kruipen en gewoon maar wachten tot het over wasal jammerend
och, zelfs ik doe het nog een tweede keer. geheel vrijwillig. waarschijnlijk wederom onder luid gejammerquote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:
Ik roddel toch nietquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
sniede1ekeer wasalwellanggeleden
Roddelen is eigenlijk heul niet netjes
Zal wel weer opgelost worden...
Ik was zelf aan het roddelenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik roddel toch niet. Ik zeg alleen dat het niet netjes is om je afspraken niet na te komen.
Maar het komt wel goed dat weet ik ook wel.
Technisch gezien zou het roddelen zijn als iemand het niet kan lezen, maar asl je het openbaar post, en de betreffende persoon kan het zelf ook (terug) lezen, dan is het toch geen roddelen toch?
Ik ben heel braaf hoor...
Mijn eerste bevalling was een ramp, de tweede daarmee vergeleken een feestje, zo wil ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:
oooo Flugeltje., ik hoop het voor jou ook zooooooooooo enorm!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef flugeltje het volgende:
Marrije! Wat goed!
Gefeliciteerd en vooral: geniet ervan.
Als de mijne nu eens een keer blijft plakken ben ik de 23e juli klaar, gaan we mooi gelijk op
4 november inderdaad! Ik ben zelf de 12e van de 12e jarig, dus ik heb me nog een tijdje vastgeklampt aan de 11e van de 11e. Idioot eigenlijk, want er zit heus geen ingenieus plan achter de geboorte van mijn kleine.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef amaranta het volgende:
Elke keer als ik Claudia lees ga ik in de op kijken, maar die staat er natuurlijk niet in.
4 nov staat me bij??
Ik kan me niet voorstellen dat ik dan weeral aan het werk benquote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Flugel hopelijk gaat het dit maal wel goed en ben je 23 juli (of ergens 2 weken voor/na die datum) mama![]()
Marije, welkom. Ook al voor juli 2010 uitgerekend. Jemig al zwangere dames voor 2e helft 2010. Dan is mijn guppie al weer een maand of 6.
ik ben bij de huisarts geweest (de beuken in Eikstate),quote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef Poppedein het volgende:
BJ... ik zie net dat ik dienst heb tijdens de jaarwisseling... gaan we t samen doen?![]()
![]()
waar ben je geweest voor de vaccinatie trouwens? In t ziekenhuis? Ik wou morgen gaan, maar was van plan om Lena mee te nemen..als ik dat zo hoor moet ik geloof ik toch maar oppas gaan regelen)
en ik heb met de VK erover gesproken (en met de intensivist) en er zijn 2 redenen waarom ik uiteindelijk toch ben gegaan:quote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef Lijnloos het volgende:
Flugeltje, ik ga ook heeeel hard voor je duimen dat deze blijf zitten!
Uhm, Ymme voor de reldel-award?
BJ, ik begin ook steeds meer om te gaan richting toch vaccineren... Wat heeft jou uiteindelijk over de streep getrokken? (mag ook via pm hoor)
Ja het is prima te doen, ik ga het voor de 3e keer mee maken. Maar toch riep ik tijdens de eerste bevalling (met name bij het weg zuchten van de persweeen omdat ik een stom randje had nog) dat ik er mee zou stoppen. En tijdens de 2e bevalling riep ik tijdens het persen; hij moet er nu uit en dit is echt de laatste keer. Om bij beide keren compleet verliefd met mijn kind in mijn armen er direct na te roepen dat het wel mee viel.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
Ter geruststelling: ik vond de bevalling een hele klus maar zei binnen een uur na die tijd: zo wil ik er nog wel 10
'tis goed te doen
Waarom heb je eigenlijk niet meepost in het 2e streepje? Wat Faja Lobi zegt heb ik ook gelezen en dat het ook kan komen na het sporten. Ik blijf daarom wel gewoon door tennissen, ik heb verder geen buikkrampen ofzo.. en lig elke avond vroeg op bed. Ik kan me voorstellen dat je er na een miskraam anders over denkt..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:52 schreef Marrije het volgende:
Bedankt iedereen.
Borra, ik heb even in de OP gekeken, jij bent 6 juli uitgerekend en ook nog maar 'net' zwanger dus. Jij werd zwanger toen ik Wachten op een 2e streepje zat mee te lurken.
Ik denk dat ik meteen was gestopt met sporten
Hier hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
Mijn eerste bevalling was een ramp, de tweede daarmee vergeleken een feestje, zo wil ik er nog wel een paarZolang jij en je kindje gezond zijn maakt de pijn niet zo heel veel uit.
en dit is dus de reden dat jij van mij een nominatie hebt gekregenquote:
Och BJ, ik moest daarstraks al een beetje huilen van het nominatie-topic, ik vond dat zó liefquote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dit is dus de reden dat jij van mij een nominatie hebt gekregen![]()
![]()
![]()
en een hele dikkeen knuffel voor jou en vriendlief....
Rustig aan met je meeduimt hoor... Lees het nu pas...quote:Op woensdag 11 november 2009 16:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval.... * gyn afbelt
Wel lief dat je over me droomt, ik maak wel indruk op mensen merk ik
We doen het gewoon rustig aan en ik kruip zo weer onder m'n steen in het andere topic
ik heb tot 27 weken nog gevolleybald hoor ... ging primaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef Borra het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk niet meepost in het 2e streepje? Wat Faja Lobi zegt heb ik ook gelezen en dat het ook kan komen na het sporten. Ik blijf daarom wel gewoon door tennissen, ik heb verder geen buikkrampen ofzo.. en lig elke avond vroeg op bed. Ik kan me voorstellen dat je er na een miskraam anders over denkt..
niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:28 schreef lily het volgende:
Je kunt helemaal niet persen als je benen in die been-dingen zitten, Incantrix
En jij had ook bruinverlies in het begin? Nou, petje af hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 18:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik heb tot 27 weken nog gevolleybald hoor ... ging prima![]()
neej dat had ik niet? heb ik niet goed gelezen zeker....dacht dat het gewoon over sporten in de zwangerschap gingquote:Op woensdag 11 november 2009 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
En jij had ook bruinverlies in het begin? Nou, petje af hoor![]()
ja dat kanquote:Op woensdag 11 november 2009 19:30 schreef leonieke het volgende:
En nu weer zo'n stomme vraaghoe diep kun je je baby eigenlijk voelen? Het lijkt wel alsof ik de kleine soms in mijn vagina voel schoppen (oké, een beetje overdreven, maar gewoon om aan te duiden hoe laag ik soms iets voel). Is dat normaal?
Mja, in normale omstandigheden zou ik proberen iets van zijn taken over te nemen, maar dat laat hij nu uiteraard niet toe. Het is ook altijd zijn zelfde excuus als ik zeg dat hij mij altijd onder mijn voeten geeft, maar exact hetzelfde doet: ja, maar ik ben niet zwanger, dus dat telt niet. Ik zou zo graag eens ingrijpen, maar dat kan ik natuurlijk niet maken naar hem toe op het werkquote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Incantrix het volgende:
Leonieke, bah, moet jij er ook al zo op toezien? En ook echt nog een onwijze deadline wanneer jij bent uitgerekend, wat ontzettend vervelend![]()
En er is natuurlijk no way in hell dat ze jullie dan met rust gaan laten, of wel? Zou willen dat ik je ermee kon helpen ofzo, maar ik kom al nauwelijks door bij míjn vent, laat staan bij die van jou :| Ow, en trappels naar beneden, check! Voelt raar he? Wel naar, heb het nog steeds ookal is hij gedraaid
jeujjjj!!!! jompelt even mee met Aorakiquote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef Aoraki het volgende:
@ BJ, ik heb de prik ook maandag gehaald, en een beetje om dezelfde redenen als jij. Alleen kwam er bij mij nog bij dat ik waarschijnlijk een keizersnede ga krijgen en dan vind ik het een beetje gevaarlijk als ik dan ook nog de griep eroverheen zou krijgen...
Ik ben weer terug van mijn controles in het ziekenhuis. Alles was goed! CTG zag er prachtig uit, bloeddruk was redelijk onder controle en urine negatief voor eiwit. Joehoe!
Nou ja, ik zou niet weten hoe, laat ik het zo zeggen..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
niet?
Oh, dat dacht ik. Dat zei de juf vorige week,
ik moest met die dingen, maar ik zou het niet weten. de ruggeprik was nog niet echt goed uitgewerkt. enige wat ik voelde was *dat* ik een perswee had, verder niks. alles maar zo'n beetje op dat gevoel gedaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef lily het volgende:
Aoriaki![]()
[..]
Nou ja, ik zou niet weten hoe, laat ik het zo zeggen..
Je kunt dan toch niet goed kracht zetten?
Jij bent mijn kloon he?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, de meeste heren kennende zal regelmatige controle geen al te groot probleem zijnEn wat superlief van je, dank je wel
We hebben het er nu wel over gehad en we hebben afgesproken dat hij vrijdag als hij weer gaat werken duidelijke afspraken gaat maken over dat belgedrag, dat hij vanaf nu die laptop niet meer mee naar huis neemt tenzij hij zelf thuis wil werken en dat hij ḿ dan nog steeds alleen meeneemt wanneer er dan al is afgesproken op welke dag hij de compensatie daarvoor op zal nemen. Ik hoop dat als ze een paar keer bellen en hij kan ze niet meer helpen, ze het dan wel afleren
Vervelend overigens dat je je lief zo hebt moeten zien vechten. Ik mag eigenlijk niet te veel zeggen over lief, ik heb zelf 3 jaar geleden ook en finke burnout gehad en dat is geen grapje.. Alleen wil ik gewoon niet dat hij zoiets krijgt als hij net vader is geworden, die periode krijg je nooit meer terug
Geukkig ziet hij het zelf nu ook geloof ik, dus we moesten maar kijken (en anders sta ik over medio anderhalve week op zíjn werk waarschijnlijk te boek als die haaibaai van P. die A. verrot heeft gescholden over de telefoon
)
Hahaha, gisteren ook een poging gedaan met een handspiegel erbij, resultaat was redelijk...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb dus zo juist blind scheren voor dummies gedaan... wat een gedoe zeg, maar moet zeggen dat ik me nu niet meer zo zou schamen als ik nu zou moeten bevallen... nu nog een manier verzinnen om het 6 weken zo te houden...
Moet je eigenlijk verplicht onthaard zijn? Vraag ik me ineens af en vind het een stomme vraag.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
ik doe het voor de spiegel, goed en kwaad als het lukt, wat er zit dat zit er...
ik herinner me nog dat bij de vorige bevalling de zuster wat overtollig haar daar ter plekke nog heeft weggehaald
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk verplicht onthaard zijn? Vraag ik me ineens af en vind het een stomme vraag.
Edit: whoehahahah, mijn man noemt de kraamverbanden net MILF-luiers.....![]()
Hehe, dat durf ik nooit!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:24 schreef freecell het volgende:
Ikwerk altijd de randjes een beetje bij en knip er soms een beetje af, maar echt kaal doe ik écht niet.
Volgens de verloskundige zijn de meesten harig(ja, ik vraag dat soort dingen
)
Het is wat aan de late kant, maar kan nog prima volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
Wij willen misschien de cursus Samen bevallen doen, maar nu krijgen we door dat de cursus voor ons van toepassing is van week 33 t/m week 40 in mijn zwangerschap. Is dat niet erg laat?
En wat zijn jullie ervaringen met de pufclub? Is dat wat?
Dat was toch iemand van hier en een soort van per ongeluk gegaan ofzo? Ik ken het verhaal iig ook volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij is het ook niet verpolicht, hoor!
Al heb ik wel gelezen van iemand die bij het begin van de bevalling eea had opgeleukt met glitters
is ook een optie
Weten jullie zeker dat het iemand van hier was? In 1 van de afleveringen van de co-assistent heeft die dikkere vrouw een gyneacologisch onderzoek en daarvoor heeft ze in de kleedkamers gebruik gemaakt van een handdoek om het daar beneden wat op te frissen. Maar die handdoek was daarvoor door 1 van de mannelijke verplegers gebruikt om zich te ontdoen van glitters van een of ander disco feestje.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was toch iemand van hier en een soort van per ongeluk gegaan ofzo? Ik ken het verhaal iig ook volgens mij.
Zijn twee verschillende cursussen/vragen. Dus eerste over de cursus Samen bevallen, tweede over pufclub. Maar bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is wat aan de late kant, maar kan nog prima volgens mij.
En ik weet niet hoe andere cursussen zijn, maar ik vond het geen pufclub. Ademhalings- en ontspanningstechnieken zijn maar de helft van de cursus. De rest is theorie: anatomische dingen en vooral veel praktische tips.
En de vader krijgt in elk geval het gevoel ook wat te betekenen in het hele plaatje. Het is toch al zo'n akelig vrouwenbolwerk als je vader wordt...
Ik had het gelezen in de Glamour, in de wachtkamer voor de fysio.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Weten jullie zeker dat het iemand van hier was? In 1 van de afleveringen van de co-assistent heeft die dikkere vrouw een gyneacologisch onderzoek en daarvoor heeft ze in de kleedkamers gebruik gemaakt van een handdoek om het daar beneden wat op te frissen. Maar die handdoek was daarvoor door 1 van de mannelijke verplegers gebruikt om zich te ontdoen van glitters van een of ander disco feestje.
goed om te lezen dat het beter gaat Lily...quote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef lily het volgende:
Ik scheer me zeer grondig (oksels, benen, en meer dan bikinilijn). Ik heb echt alleen nog maar een streepje.
Ik laat het mijndoen (oksels en benen doe ik zelf nog).
goedemorgen trouwens
Hier ook een brakke nacht gehad (houdingprobleem, niks bijzonders verder).
Met jongste gaat het al veel beter, gelukkig. Hij slaapt wel nog naast ons bed op onze kamer.
Ik verwacht maandag weer naar mijn werk te kunnen (en hij naar school).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |