Ligt er maar net aan hoe je gaat bevallenquote:Op woensdag 11 november 2009 12:10 schreef freecell het volgende:
Lekker DjRandall! Het is mogelijk, heus!
Ik vind het zo'n raar idee dat 'normale' baby's dus met hun gezicht het matras in geboren wordenDe mijne trouwens ook de vorige keer, maar toch.
Andersom is toch veel handiger?(jaja, bekkentechnisch niet, ik weet het!)
en best wel eng..quote:Op woensdag 11 november 2009 10:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Poppejans! Jij was in m'n hoofd veeeeeel minder verTof en spannend
ik heb in een volgende stap het college ter beoordeling van geneesmiddelen benaderd. ik vind dit toch wel een erg vreemde gang van zaken, aangezien voornoemde college proluton nog helemaal niet goedgekeurd heeft voor algemeen gebruik in nederland. ben ik nou erg wantrouwend en raar dat deze gang van zaken mij helemaal niet bevalt?quote:Op dit moment is de stand van zaken dat uit sommige onderzoeken naar voren komt dat proluton vroeggeboorte kan voorkomen in bepaalde gevallen waarbij sprake is van extra risico, vooral bij vrouwen die al eerder een vroeggeboorte hebben meegemaakt. Omdat er geen eenduidig beeld uit de onderzoeken naar voren komt, kan nog niet met zekerheid gezegd worden of en in welke gevallen proluton helpt. Daarom is er geen algemeen advies om proluton te geven aan vrouwen die extra risico op vroeggeboorte lopen. Anderzijds zijn er artsen die het middel wel willen geven, omdat het hoogstwaarschijnlijk geen kwaad kan en misschien wel een positief effect heeft.
Asy, als ik 1 ding weet is dat je pas tijdens je bevalling weet hoe en waar bevallen voor jouw het prettigst is. Je kan nu misschien denken dat liggend bevallen niks is maar misschien wil je niets liever tijdens.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:28 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe je gaat bevallen
mijn 'voorkeur' gaat nog steeds uit naar 'verticaal' bevallen, maar mijn vroedvrouw is niet zo te spreken over de baarkruk. Liggend op mijn rug lijkt mij gewoon niet handig/prettig. Misschien anders maar op handen en knieën of hurkend op bed ofzo? Of misschien moet ik gewoon maar zien hoe het tegen die tijd gaat...
ja idd, nog 7 weekjes.... gaat zo snel ineens!quote:
Nou ik kan het me wel voorstellen hoor! En hij lijkt me an sich ook niet lekker zitten ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Mooi DJ Randall.![]()
Hahah ja een baarkruk is veel groter dan je zou verwachten voor een kruk![]()
Ik vind het enge dingen
Ik vind het ook enge dingen. Maar wat is het voordeel van zo'n kruk eigenlijk? Moet zeggen dat ik er nooit over had gedacht om 'anders' dan liggend te bevallen....quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Mooi DJ Randall.![]()
Hahah ja een baarkruk is veel groter dan je zou verwachten voor een kruk![]()
Ik vind het enge dingen
De zwaartekracht die helpt je en je hoeft niet over je stuitje te persen...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:23 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik vind het ook enge dingen. Maar wat is het voordeel van zo'n kruk eigenlijk? Moet zeggen dat ik er nooit over had gedacht om 'anders' dan liggend te bevallen....
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef amaranta het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer aan baren in dit topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |