Jeejquote:Op dinsdag 10 november 2009 11:08 schreef Lijnloos het volgende:
Trix, weltrusten joh, slaap nog effe lekker bij!
Lily, wat ontzettend rot dat jullie nu allemaal aan het griepen zijn.voor jullie gezin! Hopelijk kunnen jullie het goed hebben en is de Tamiflu niet eens nodig.
DJRandall... ik = jaloers. Maar wel balen dat het de laatste keer is natuurlijk. Wanneer heb je je laatste werkdag?
Poppejans, toetsenbord stuk is niet handig...
Uhm, de rest ben ik even kwijt, maar dan maar eenvoor iedereen.
Hier heel prima geslapen weer na de pufclub gisteravond (dat ontspannen werkt als een tierelier) en inmiddels ook alweer bij de vk in het zh geweest. Bloeddruk was wel weer iets gestegen maar nog steeds prima, en de suikertest van gisteren was "Geen vuiltje aan de lucht"... jippie! Wel flink aangekomen, maar dat mocht misschien ook wel een keertje (vroeg me al af wanneer de klap zou komen). En de kleine meid lag vandaag es een keertje wel goed. Maar ik heb het gevoel dat ze nog alle kanten op kan en ook gaat, dus het blijft gewoon spannend elke keer. VOlgende week groeiecho maar de buik groeide goed, kon ze zonder voelen al zien zei ze...Al met al weer een stickert
Kan ik me voorstellen. Zorg goed voor jezelf en je kleine man!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:02 schreef lily het volgende:
iedereen bedankt voor de beterschapswensen
er is niets zo erg dan dat je kind wat mankeert
voor iedereen
lekker allemaal naar bed daar! heel veel beterschap hoorquote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef lily het volgende:
DJRandall ook bijna verlof. lekker! Ik nog 2,5 week; ook bijna dus..
Tan, sterkte met de bloeddruk en het rustig aan doen (vooral dat laatste is een uitdaging, lijkt me)
ik probeer even snel door dit en vorig topic te scannen maar het lukt niet zo goed geloof ik...
ow ja meldt mij ook ff de belangrijke dingen heb die voorlichting dus gewoon niet gehad!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:34 schreef Guess. het volgende:
Draakje,gefeliciteerd![]()
Kan niet wachten dat het bij mij ook zo ver is,zou me denk ik wel veel rust geven Hoest verdr met eten en drinken?
WupWup,wat balen dat het nu mischien niet door gaat morgen![]()
Wij gaan zo voor een voorlichtings gesprek naar het ziekenhuis,ben benieuwd.
Ik vind het ook echt super van je!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef leonieke het volgende:
Amaranta:schitterend! Ik heb een hele dag opleiding achter de rug en nu heb je echt mijn dag helemaal goed gemaakt
Maar ey mensen :p Ik geef zelf aan dat ik zal proberen een dag per week thuis te blijven. Dat is gewoon goed, vind ikVerlof of ziekte? I don't care
Ik heb nog 5 weken verlof en overuren staan die ik eigenlijk moet opnemen tegen het einde van het jaar. Een dagje per week kan er wel van af vind ik
![]()
Ik was nu zo trots op mezelf dat ik zelf heb aangegeven dat het niet helemaal snor zit![]()
Ik weet wel dat het niet zo erg is, maar ik doe al 9 maanden m'n best om een 'reserve' te kweken en de opbrengst is een broekmaat minder en nu dus ook minder gewicht. Qua gezondheid heb ik niks te klagen, ik eet gezond en het allerbelangrijkste: de baby doet het goed, maar het frustreert wel dat ik m'n best doe voor het ene en vervolgens het tegenovergestelde gebeurt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:50 schreef DaviniaHR het volgende:
wup, is het zo erg als je bent afgevallen?
met jouw termijn zegt dat helemaal niks, hoor! even wat minder vruchtwater, een keer goeden wat vocht eraf, en je bent zo al bijna 2 kg kwijt.
zo op het eind schommelt dat gewicht echt superhard.
trixie, hoe gaat het eigenljk met jouw terugplooibuik?
ik heb net getukt!voelde me echt zo'n oermoeder die helemaal luistert naar de wensen van dr kind en zo!
"wat heb je vandaag gedaan?" "ik ben zwanger geweest." naja, tkind had een groeidag, dus dan voel ik me niet zo best (psychisch), kan ik net zo goed slapen, is de dag sneller voorbij, toch?
ach ja, morgen weer een dagdan zal ik eens hormonaal gaan vragen waar die sierrand nu blijft
ben wel blij dat ik mijn werkdingen nu af heb!heeft me gister nog 4 uur gekost, maar tis goed zo.
ik zat trouwens net ff te rekenen, en 1 verpakking chocoprince geeft in totaal bijna 15 mmol/l suiker in je bloed! nee, hoor! 1 koekje zie je echt niet zo terug in je bloedtest! wel, dus!
ook als je zegt dat maar 10% is opgenomen na een half uur, dan zit je toch mooi 1,5 punt hoger!
dus dames die nog bloed moeten laten prikken op suiker, niet vlak daarvoor een koekje eten!
Je mag wel een paar kilootjes van mij hebben...quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet zo erg is, maar ik doe al 9 maanden m'n best om een 'reserve' te kweken en de opbrengst is een broekmaat minder en nu dus ook minder gewicht. Qua gezondheid heb ik niks te klagen, ik eet gezond en het allerbelangrijkste: de baby doet het goed, maar het frustreert wel dat ik m'n best doe voor het ene en vervolgens het tegenovergestelde gebeurt.
Wat heerlijk dat je goed hebt geslapen!
Nope, mijn contract wordt niet verlengd....Maar ben blij voor je dat je ook bijna met verlof mag. Lekker hoor!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef lily het volgende:
DJRandall ook bijna verlof. lekker! Ik nog 2,5 week; ook bijna dus..
Tan, sterkte met de bloeddruk en het rustig aan doen (vooral dat laatste is een uitdaging, lijkt me)
ik probeer even snel door dit en vorig topic te scannen maar het lukt niet zo goed geloof ik...
Ik ben vandaag precies 41 weken zwanger.quote:Op woensdag 11 november 2009 06:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zijn er nog moeders die elk moment mogen of kunnen bevallen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Dat doet een baby in de standaardsituatie toch sowieso, iets opzij kantelen als hij er daadwerkelijk uit gaat?quote:Op woensdag 11 november 2009 07:30 schreef Faja-Lobi het volgende:
Incantrix volgens mij kan een baby nog tijdens de bevalling om zijn as draaien als ik me niet vergis.
Mensen die niet in de lijst staan vergeet ik ook altijd.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, wat naar, ben ik jou helemaal vergeten te noemen, sorry!Ik hoop voor je dat de beeb zich nu snel aandient, op welke manier dan ook. Dit klinkt heel vervelend..
Heb je gister toevallig Theo Maassen gezien in De wereld draait door?quote:En ow, ik wist wel dat ze sowieso nog een draai maken op weg naar buiten, maar niet dat kindjes die de verkeerde kant op kijken ook nog weer kunnen draaien, dat is wel een geruststelling![]()
Claudia (ik vergeet jou dus ook vaak, sorry!!)quote:Op woensdag 11 november 2009 06:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zijn er nog moeders die elk moment mogen of kunnen bevallen?
Dat ziet er helemaal niet traumatisch uit voor de babyquote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Poppedein het volgende:
ff mooi filmpje ter illustratie erin gooien....zo gaat dat dus..
Wat een tof filmpje! Bij mijn zwangerschapscursus werd, zonder dat we het wisten, een mannenbekken gebruikt ter illustratie. Het eerste wat ik dacht was: DAT PAST NOOIT!quote:Op woensdag 11 november 2009 09:56 schreef Poppedein het volgende:
ff mooi filmpje ter illustratie erin gooien....zo gaat dat dus..
Poppejans! Jij was in m'n hoofd veeeeeel minder verquote:Op woensdag 11 november 2009 09:57 schreef Poppejans het volgende:
en ik! (37+3 vandaag) ik vind het zo megaspannend en ben zo nieuwsgierig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |