Mooie foto's DJ Randall

quote:
Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef Asyniur het volgende:Onze vroedvrouw heeft de baarkruk niet standaard bij zich 'omdat het zo'n groot onhandig ding is waar zij als een soort automonteur onder ligt'
nooooh dat hoop ik toch niet dat ze dat zo doet, want anders spetter je dr toch mooi vol als ze dr onder gaat hangen

over het algemeen wordt er een spiegel ondergezet zodat ze de boel in de gaten kan houden.
ik durfde niet naar beneden te kijken omdat ik het niet zo nodig hoefde te zien, keek ik per ongeluk toch, dacht ik nog van heuh? Ik had me toch geschoren?
mja... kind met haar enzo
ik had hetzelfde gedoetje als Faja, het persen schoot op zn zachtst gezegd niet op, toen zei mn vk van okay we gaan de kruk erbij pakken. En toen moest k op de kruk

Ik moet zeggen dat ik dat achteraf toch wel een fijne houding heb gevonden om te bevallen. Om het even heel plat te zeggen, op zo'n kruk is t net of je aan het poepen bent op de wc, en op een of andere manier is dat toch ook wel prettig, een soort natuurlijk gevoel zeg maar, je weet welke kant je uit moet persen dan. Ik vind het best een prettige manier om te bevallen

maarja weet je, je moet kiezen waarvan jij denkt dat jij je er het prettigst bij zult voelen, maar vooral achteraf je zeker niet schuldig gaan voelen als je er dan geen gebruik van maakt. Iedere bevalling is anders en het zou zomaar kunnen dat je je bedenkt tijdens de bevalling.
Tip van Flip, ga langs zo'n open dag op het ziekenhuis, waar ze een rondje langs de verloskamers doen enzo. Daar kun je ook vragen om die baarkruk eens te laten zien.
Ohja en voor alle muppets die opzien tegen de eerste keer bevallen, het valt reuze mee joh!
nee serieus, je overleefd het, echt! En het is mij 100% meegevallen, het deed een stuk minder zeer dan ik verwacht had.
En Claudia

nog heel eventjes meid
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回