ja idd, nog 7 weekjes.... gaat zo snel ineens!quote:

Nou ik kan het me wel voorstellen hoor! En hij lijkt me an sich ook niet lekker zitten ofzo.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Mooi DJ Randall.
Hahah ja een baarkruk is veel groter dan je zou verwachten voor een kruk
Ik vind het enge dingen

Ik vind het ook enge dingen. Maar wat is het voordeel van zo'n kruk eigenlijk? Moet zeggen dat ik er nooit over had gedacht om 'anders' dan liggend te bevallen....quote:Op woensdag 11 november 2009 14:18 schreef Pvoesss het volgende:
Mooi DJ Randall.
Hahah ja een baarkruk is veel groter dan je zou verwachten voor een kruk
Ik vind het enge dingen

De zwaartekracht die helpt je en je hoeft niet over je stuitje te persen...quote:Op woensdag 11 november 2009 14:23 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik vind het ook enge dingen. Maar wat is het voordeel van zo'n kruk eigenlijk? Moet zeggen dat ik er nooit over had gedacht om 'anders' dan liggend te bevallen....

quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef amaranta het volgende:
Doen we tegenwoordig niet meer aan baren in dit topic?

. Bovendien is dit een zwangerschapstopic, niemand heeft me gezegd dat baren part of the deal is....Tot februari ga ik er gewoon niet aan denken. En dan ineens...floeps...
 . Bovendien is dit een zwangerschapstopic, niemand heeft me gezegd dat baren part of the deal is....Tot februari ga ik er gewoon niet aan denken. En dan ineens...floeps...

Super Amaranta: is erg mooi geworden!! Zelfde ruitjes als hier, hehehe.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:36 schreef amaranta het volgende:
kijk eens wat mijn mama, tante en ik hebben gemaakt
dekentje kinderwagen (limegroene quinny, vandaar de kleur)
[ afbeelding ]
matching wikkeldekentje
[ afbeelding ]
boxkleed
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef amaranta het volgende:
Jullie zijn zo dapper allemaal. Ik weet gewoon dat ik maar 1 ding wil en dat is geen piijn. Gewoon helemaal niet. Ik zie er zo gruwelijk tegen op.

Ik weet nog dat ik na mijn eerste (traumatische) bevalling een zwangere zag en wist dat het haar eerste was en dacht 'arm schaap jij moet nog'quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar voor meerderen hier is het de eerste keer, dus kijken we er misschien wat meer nuchter naar, omdat we niet weten wat voor helse pijnen ons nog te wachten staan
Denk ik hoor, ik weet echt niet wat ik me erbij voor moet stellen, ja wel dat het heeeeel veel pijn gaat doen.
 Was ik voorheen alleen maar verheugd 'oh mag jij snel bevallen, wat spannend', zag ik daarna de andere kant ervan. Dat beeld is weer bijgesteld na mijn 2e bevalling, binnen een jaar na de eerste
 Was ik voorheen alleen maar verheugd 'oh mag jij snel bevallen, wat spannend', zag ik daarna de andere kant ervan. Dat beeld is weer bijgesteld na mijn 2e bevalling, binnen een jaar na de eerste  Ik werd ook meteen weer zwanger met het idee als ik het nu niet doe dan misschien nooit meer
 Ik werd ook meteen weer zwanger met het idee als ik het nu niet doe dan misschien nooit meer   
  Mijn vorige (3e) zwangerschap liep uit op een miskraam, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat. Met 8 weken krijg ik mn eerste echo.
 Mijn vorige (3e) zwangerschap liep uit op een miskraam, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat. Met 8 weken krijg ik mn eerste echo.

nooooh dat hoop ik toch niet dat ze dat zo doet, want anders spetter je dr toch mooi vol als ze dr onder gaat hangenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:13 schreef Asyniur het volgende:
Onze vroedvrouw heeft de baarkruk niet standaard bij zich 'omdat het zo'n groot onhandig ding is waar zij als een soort automonteur onder ligt'

mja... kind met haar enzo
 mja... kind met haar enzo  

Ik moet zeggen dat ik dat achteraf toch wel een fijne houding heb gevonden om te bevallen. Om het even heel plat te zeggen, op zo'n kruk is t net of je aan het poepen bent op de wc, en op een of andere manier is dat toch ook wel prettig, een soort natuurlijk gevoel zeg maar, je weet welke kant je uit moet persen dan. Ik vind het best een prettige manier om te bevallen
 Ik moet zeggen dat ik dat achteraf toch wel een fijne houding heb gevonden om te bevallen. Om het even heel plat te zeggen, op zo'n kruk is t net of je aan het poepen bent op de wc, en op een of andere manier is dat toch ook wel prettig, een soort natuurlijk gevoel zeg maar, je weet welke kant je uit moet persen dan. Ik vind het best een prettige manier om te bevallen 

nog heel eventjes meid
 nog heel eventjes meid  

fiberfill, zelfde als voor het boxkleed maar dan de helft. Dus uit elkaar getrokken zeg maar.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:37 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Super Amaranta: is erg mooi geworden!! Zelfde ruitjes als hier, hehehe.
Waar heb je het dekentje mee gevuld?

echt hema?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Maar voor meerderen hier is het de eerste keer, dus kijken we er misschien wat meer nuchter naar, omdat we niet weten wat voor helse pijnen ons nog te wachten staan
Denk ik hoor, ik weet echt niet wat ik me erbij voor moet stellen, ja wel dat het heeeeel veel pijn gaat doen.
Zeer gaaf wat jullie gemaakt hebben, knap! Ik ben daar echt veel te lomp voor.
Heb het groene ruitjes motiefje als lakentje bij het ledikant liggen hier

die is leuk!
  die is leuk!

Het komt vast helemaal goed!
  Het komt vast helemaal goed!  

hihi, was mijn gedachte ook al (*heeft ook zo'n lakentje klaar liggen*)quote:Op woensdag 11 november 2009 16:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
echt hema?
Ik heb namelijk zo;n lakentje bij de hema gekocht.
OVerigens is die ruitstof kwalitatief stuk slechter dan die boerenbont, dus dat was best lastig.
En het boxkleed is vastgestikt aan het fiberfill om verschuivingen te voorkomen.

dat gaat helemaal goed komen, want ik heb vannacht gedroomd dat het zo wasquote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef flugeltje het volgende:
Marrije! Wat goed!
Gefeliciteerd en vooral: geniet ervan.
Als de mijne nu eens een keer blijft plakken ben ik de 23e juli klaar, gaan we mooi gelijk op

In dat geval.... * gyn afbeltquote:Op woensdag 11 november 2009 16:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat gaat helemaal goed komen, want ik heb vannacht gedroomd dat het zo was

Die zag ik net voorbij komen in het banmeldtopic.quote:

quote:Op woensdag 11 november 2009 16:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die zag ik net voorbij komen in het banmeldtopic.

gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik na mijn eerste (traumatische) bevalling een zwangere zag en wist dat het haar eerste was en dacht 'arm schaap jij moet nog'Was ik voorheen alleen maar verheugd 'oh mag jij snel bevallen, wat spannend', zag ik daarna de andere kant ervan. Dat beeld is weer bijgesteld na mijn 2e bevalling, binnen een jaar na de eerste
Ik werd ook meteen weer zwanger met het idee als ik het nu niet doe dan misschien nooit meer

Inmiddels heb ik net een paar dagen geleden positief getest en lees ik hier een beetje mee en op mn handen zitten vind ik moeilijk dus waarschijnlijk wordt dat mee lezen gewoon mee posten. Ik ben 21 juli uitgerekendMijn vorige (3e) zwangerschap liep uit op een miskraam, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het deze keer goed gaat. Met 8 weken krijg ik mn eerste echo.
 al jammerend
 al jammerend   

sniede1ekeer wasalwellanggeledenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:43 schreef amaranta het volgende:
ik zie het nu ook....(banmeldtopic)
isnienetjesnie

Als je maar lang genoeg overtijd loopt begin je er vanzelf naar te verlangen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:
Als ik dit hier allemaal lees, wil ik eigenlijk al niet meer bevallen
 Probeer je niet gek te laten maken, jij bent jij en niet iemand anders. Maar goed, het is ook een fase merkte ik. Op een gegeven moment ben je er klaar voor, er aan toe, hoe het ook zal zijn.
  Probeer je niet gek te laten maken, jij bent jij en niet iemand anders. Maar goed, het is ook een fase merkte ik. Op een gegeven moment ben je er klaar voor, er aan toe, hoe het ook zal zijn.  

ahw, dat hoekje heb ik ook gehadquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef simmu het volgende:
[..]
gefeliciteerd!!!
wbt houdingen, tsja. bij selene werd het uiteindelijk toch ziekenhuis & gedoe, dus ziekenhuisbed en beugels (die erop gingen en weer eraf, en erop en eraf, etc....). de cursus had een hele avond geweid aan houdingen om weeen op te vangen. uiteindelijk wilde ik enkel in een hoekje kruipen en gewoon maar wachten tot het over wasal jammerend
 "ik blijf wel hier onder de douche!"
 "ik blijf wel hier onder de douche!" 

och, zelfs ik doe het nog een tweede keer. geheel vrijwillig. waarschijnlijk wederom onder luid gejammerquote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:

Ik roddel toch nietquote:Op woensdag 11 november 2009 16:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
sniede1ekeer wasalwellanggeleden
Roddelen is eigenlijk heul niet netjes
Zal wel weer opgelost worden...
 . Ik zeg alleen dat het niet netjes is om je afspraken niet na te komen.
. Ik zeg alleen dat het niet netjes is om je afspraken niet na te komen. 

Ik was zelf aan het roddelenquote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik roddel toch niet. Ik zeg alleen dat het niet netjes is om je afspraken niet na te komen.
Maar het komt wel goed dat weet ik ook wel.
Technisch gezien zou het roddelen zijn als iemand het niet kan lezen, maar asl je het openbaar post, en de betreffende persoon kan het zelf ook (terug) lezen, dan is het toch geen roddelen toch?
Ik ben heel braaf hoor...
 Daar had ik het over....
 Daar had ik het over....

Mijn eerste bevalling was een ramp, de tweede daarmee vergeleken een feestje, zo wil ik er nog wel een paarquote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef leonieke het volgende:
 Zolang jij en je kindje gezond zijn maakt de pijn niet zo heel veel uit.
 Zolang jij en je kindje gezond zijn maakt de pijn niet zo heel veel uit.

oooo Flugeltje., ik hoop het voor jou ook zooooooooooo enorm!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:34 schreef flugeltje het volgende:
Marrije! Wat goed!
Gefeliciteerd en vooral: geniet ervan.
Als de mijne nu eens een keer blijft plakken ben ik de 23e juli klaar, gaan we mooi gelijk op

)
 )

4 november inderdaad! Ik ben zelf de 12e van de 12e jarig, dus ik heb me nog een tijdje vastgeklampt aan de 11e van de 11e. Idioot eigenlijk, want er zit heus geen ingenieus plan achter de geboorte van mijn kleine.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:19 schreef amaranta het volgende:
Elke keer als ik Claudia lees ga ik in de op kijken, maar die staat er natuurlijk niet in.
4 nov staat me bij??

Stelde niks voor
 Stelde niks voor  
  Zet m op!
 Zet m op!

, heb nog af en toe wat bruinverlies (vooral na het sporten)... ik ben echt aan het aftellen tot mijn eerste echo 27 november..pfff  in de tussentijd probeer ik hier wat mee te gluren..
 , heb nog af en toe wat bruinverlies (vooral na het sporten)... ik ben echt aan het aftellen tot mijn eerste echo 27 november..pfff  in de tussentijd probeer ik hier wat mee te gluren..

Ik kan me niet voorstellen dat ik dan weeral aan het werk benquote:Op woensdag 11 november 2009 17:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Flugel hopelijk gaat het dit maal wel goed en ben je 23 juli (of ergens 2 weken voor/na die datum) mama
Marije, welkom. Ook al voor juli 2010 uitgerekend. Jemig al zwangere dames voor 2e helft 2010. Dan is mijn guppie al weer een maand of 6.

ik ben bij de huisarts geweest (de beuken in Eikstate),quote:Op woensdag 11 november 2009 17:23 schreef Poppedein het volgende:
BJ... ik zie net dat ik dienst heb tijdens de jaarwisseling... gaan we t samen doen?

waar ben je geweest voor de vaccinatie trouwens? In t ziekenhuis? Ik wou morgen gaan, maar was van plan om Lena mee te nemen..als ik dat zo hoor moet ik geloof ik toch maar oppas gaan regelen)
 wie weet mag je mij komen helpen idd
  wie weet mag je mij komen helpen idd   

en ik heb met de VK erover gesproken (en met de intensivist) en er zijn 2 redenen waarom ik uiteindelijk toch ben gegaan:quote:Op woensdag 11 november 2009 17:25 schreef Lijnloos het volgende:
Flugeltje, ik ga ook heeeel hard voor je duimen dat deze blijf zitten!
Uhm, Ymme voor de reldel-award?
BJ, ik begin ook steeds meer om te gaan richting toch vaccineren... Wat heeft jou uiteindelijk over de streep getrokken? (mag ook via pm hoor)

Ja het is prima te doen, ik ga het voor de 3e keer mee maken. Maar toch riep ik tijdens de eerste bevalling (met name bij het weg zuchten van de persweeen omdat ik een stom randje had nog) dat ik er mee zou stoppen. En tijdens de 2e bevalling riep ik tijdens het persen; hij moet er nu uit en dit is echt de laatste keer. Om bij beide keren compleet verliefd met mijn kind in mijn armen er direct na te roepen dat het wel mee viel.quote:Op woensdag 11 november 2009 17:44 schreef freecell het volgende:
Ter geruststelling: ik vond de bevalling een hele klus maar zei binnen een uur na die tijd: zo wil ik er nog wel 10
'tis goed te doen

En dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben met een vlotte en relaxte bevalling en een superkindje als resultaat
 En dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben met een vlotte en relaxte bevalling en een superkindje als resultaat  

Waarom heb je eigenlijk niet meepost in het 2e streepje? Wat Faja Lobi zegt heb ik ook gelezen en dat het ook kan komen na het sporten. Ik blijf daarom wel gewoon door tennissen, ik heb verder geen buikkrampen ofzo.. en lig elke avond vroeg op bed. Ik kan me voorstellen dat je er na een miskraam anders over denkt..quote:Op woensdag 11 november 2009 17:52 schreef Marrije het volgende:
Bedankt iedereen.
Borra, ik heb even in de OP gekeken, jij bent 6 juli uitgerekend en ook nog maar 'net' zwanger dus. Jij werd zwanger toen ik Wachten op een 2e streepje zat mee te lurken.
Ik denk dat ik meteen was gestopt met sporten

Kregen ook een formulier met instructies over wanneer we moeten bellen en bijbehorende uitleg, dat vond ik wel even
 Kregen ook een formulier met instructies over wanneer we moeten bellen en bijbehorende uitleg, dat vond ik wel even  hoor, hoe confronterend! Maja, het hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik heb gisteren besloten dat ik een 'inflatable infant' © ga krijgen, dus heel moeilijk kan het niet worden toch?
 hoor, hoe confronterend! Maja, het hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik heb gisteren besloten dat ik een 'inflatable infant' © ga krijgen, dus heel moeilijk kan het niet worden toch?  
  en we gaan gewoon voor je duimen, ok? En ik heb Theo Maassen niet gezien (ik kijk eigenlijk geen tv), was het grappig? Anders ga ik even kijken op uitzending gemist
 en we gaan gewoon voor je duimen, ok? En ik heb Theo Maassen niet gezien (ik kijk eigenlijk geen tv), was het grappig? Anders ga ik even kijken op uitzending gemist 

En fijn dat het allemaal goed gaat, al heb je liever geen totale bedrust, het is toch fijn te weten dat het zoden aan de dijk zet. En hoei, da's spannend!! Mogen wij het dan ook weten of hou je iedereen nog even in spanning?
 En fijn dat het allemaal goed gaat, al heb je liever geen totale bedrust, het is toch fijn te weten dat het zoden aan de dijk zet. En hoei, da's spannend!! Mogen wij het dan ook weten of hou je iedereen nog even in spanning?  Vond je lief de partnerles ook leuk? De mijne vind het verassend genoeg helemaal geweldig, dat had ik niet verwacht
 Vond je lief de partnerles ook leuk? De mijne vind het verassend genoeg helemaal geweldig, dat had ik niet verwacht  En heej! nog 50 dagen!
 En heej! nog 50 dagen!  

Dat zou mij niet moeten gebeuren volgens mij, ik denk dat mijn lief dan elke ochtend gaat 'controleren' hoe ze 'ervoor staan'
 Dat zou mij niet moeten gebeuren volgens mij, ik denk dat mijn lief dan elke ochtend gaat 'controleren' hoe ze 'ervoor staan'  En heej, ik vind je echofoto's anders helemaal top hoor, super!
 En heej, ik vind je echofoto's anders helemaal top hoor, super!  Wat leuk om weer even te kijken..
 Wat leuk om weer even te kijken..
 ), want ja, van onderaf, en met schaduwen enzo, dat begrijp ik wel.. Alleen lijkt het me niet dat ik met dat koppie er al uit nog van een bed over wil stappen naar de baarkruk, haha! Zie je me al gaan?
), want ja, van onderaf, en met schaduwen enzo, dat begrijp ik wel.. Alleen lijkt het me niet dat ik met dat koppie er al uit nog van een bed over wil stappen naar de baarkruk, haha! Zie je me al gaan? 
 En weet je wat nu het ergste is? Dat ik het wel héél mooi vind klinken, een 'sterrenkijker'
 En weet je wat nu het ergste is? Dat ik het wel héél mooi vind klinken, een 'sterrenkijker'  Heb jij er naar jouw idee nadeel aan ondervonden?
 Heb jij er naar jouw idee nadeel aan ondervonden? En wat hebben jij en je mams geweldig mooi geknutseld
 En wat hebben jij en je mams geweldig mooi geknutseld  Hoe lief!!
 Hoe lief!!

), ben benieuwd of ik de 2e nog zwanger ga halen
 ), ben benieuwd of ik de 2e nog zwanger ga halen  Oh, en ik had vanochtend trouwens ook zo'n vreselijke aanval van hormonen!
 Oh, en ik had vanochtend trouwens ook zo'n vreselijke aanval van hormonen!  Mijn lief zit er een beetje doorheen en ik ben heel bang dat hij richting burnout gaat als het zo doorgaat, hij heeft het verschrikkelijk druk op zijn werk, thuis moet hij natuurlijk ook alles alleen doen en door die 3 maal twee uur rijles in de week wordt het ook al niet veel beter.. En nu leggen ze vanuit zijn werk dus ook constant beslag op hem, of hij nu vrij is of niet en daar wordt ik zo pissig van. De afgelopen twee a drie maanden wordt hij telkens zo'n 3 a 4 keer in de week in zijn vrije tijd gebeld omdat er weer één of andere crisis is en dan moet hij alsnog allerlei dingen vanuit huis doen, terwijl hij juist vanuit huis mocht werken om dan wat meer tijd thuis te kunnen zijn, maar nu veroorzaakt het alleen nog maar méér overwerk.. Nu had hij vorige week op zijn werk echt een MASSIVE fout gemaakt (echt een FAIL to end all FAILS zeg maar
 Mijn lief zit er een beetje doorheen en ik ben heel bang dat hij richting burnout gaat als het zo doorgaat, hij heeft het verschrikkelijk druk op zijn werk, thuis moet hij natuurlijk ook alles alleen doen en door die 3 maal twee uur rijles in de week wordt het ook al niet veel beter.. En nu leggen ze vanuit zijn werk dus ook constant beslag op hem, of hij nu vrij is of niet en daar wordt ik zo pissig van. De afgelopen twee a drie maanden wordt hij telkens zo'n 3 a 4 keer in de week in zijn vrije tijd gebeld omdat er weer één of andere crisis is en dan moet hij alsnog allerlei dingen vanuit huis doen, terwijl hij juist vanuit huis mocht werken om dan wat meer tijd thuis te kunnen zijn, maar nu veroorzaakt het alleen nog maar méér overwerk.. Nu had hij vorige week op zijn werk echt een MASSIVE fout gemaakt (echt een FAIL to end all FAILS zeg maar  ) en daardoor kregen zijn collega's door dat het niet zo goed ging en kreeg hij vandaag en morgen vrij om bij te trekken.. Nou, jullie raden nooit wie er vanmorgen weer belden, nog geen anderhalf uur vrij. Zijn werk. Om even een crisis op te lossen.
) en daardoor kregen zijn collega's door dat het niet zo goed ging en kreeg hij vandaag en morgen vrij om bij te trekken.. Nou, jullie raden nooit wie er vanmorgen weer belden, nog geen anderhalf uur vrij. Zijn werk. Om even een crisis op te lossen. .. En echt, de eerstvolgende keer doe ik het ook nog, wát een eikels
 .. En echt, de eerstvolgende keer doe ik het ook nog, wát een eikels  En het ergste? Dat lief eigenlijk op papier een gewone medewerker is, maar ondertussen wordt er beslag op hem gelegd alsof hij manager is ofzo. BAH! Ik heb ook echt nog zéker 10 minuten na zitten blèren om vervolgens ook nog even te verzanden in een jankbui
 En het ergste? Dat lief eigenlijk op papier een gewone medewerker is, maar ondertussen wordt er beslag op hem gelegd alsof hij manager is ofzo. BAH! Ik heb ook echt nog zéker 10 minuten na zitten blèren om vervolgens ook nog even te verzanden in een jankbui   [/excuses voor het ongemak]
 [/excuses voor het ongemak] 

Hier hetzelfde verhaalquote:Op woensdag 11 november 2009 17:01 schreef Marrije het volgende:
Mijn eerste bevalling was een ramp, de tweede daarmee vergeleken een feestje, zo wil ik er nog wel een paarZolang jij en je kindje gezond zijn maakt de pijn niet zo heel veel uit.

en dit is dus de reden dat jij van mij een nominatie hebt gekregenquote:

en knuffel voor jou en vriendlief....
  en knuffel voor jou en vriendlief....

Och BJ, ik moest daarstraks al een beetje huilen van het nominatie-topic, ik vond dat zó liefquote:Op woensdag 11 november 2009 18:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
en dit is dus de reden dat jij van mij een nominatie hebt gekregen

en een hele dikkeen knuffel voor jou en vriendlief....
 En nu ga ik gewoon weer, haha! Je bent een schat
 En nu ga ik gewoon weer, haha! Je bent een schat  

Rustig aan met je meeduimt hoor... Lees het nu pas...quote:Op woensdag 11 november 2009 16:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval.... * gyn afbelt
Wel lief dat je over me droomt, ik maak wel indruk op mensen merk ik
We doen het gewoon rustig aan en ik kruip zo weer onder m'n steen in het andere topic

33 weken alweer!
 33 weken alweer!

ik heb tot 27 weken nog gevolleybald hoor ... ging primaquote:Op woensdag 11 november 2009 18:01 schreef Borra het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk niet meepost in het 2e streepje? Wat Faja Lobi zegt heb ik ook gelezen en dat het ook kan komen na het sporten. Ik blijf daarom wel gewoon door tennissen, ik heb verder geen buikkrampen ofzo.. en lig elke avond vroeg op bed. Ik kan me voorstellen dat je er na een miskraam anders over denkt..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |