Lily, niet?

Hmmm, nouja, vooralsnog blijf ik sowieso in het kraamhotel, dus nouja.. Het komt maar gewoon zoas het komt, probeer ik mezelf voor te houden

Lijnloos, haha, terwijl ik het typte zat ik nog te denken "God, heb je weer zo'n onwijze dagboekpost van mij"

En dat ik er boos om werd was niet zo verwonderlijk (is ook niet de eerste keer

), maar ik werd er nu echt zo gillend debiel van dat hij van me schrok.. En dat examen klopt inderdaad, morgenmiddag is hij aan de beurt!
Poppejans, dat was dus ook waarom ik zo boos werd. Het irriteert me al tijden, maar dit vond ik toch wel het toppunt: iemand een paar dagen vrij geven omdat hij erdoorheen zit en vervolgens binnen het anderhalve uur van zijn eerste vrije dag alweer bellen omdat er van alles moet.. Nouja. Dus. En ik kan me levendig voorstellen dat je de prik niet gaat halen, ik wilde eerst dus ook niet. Uiteindelijk toch gedaan met dezelfde motivatie als BJ..
Marije, er werd helaas gebeld met een afgeschermd nummer en hij zat te wachten op een telefoontje, dus hij heeft gegokt dat het zijn werk niet zou zijn.

En fijn dat je bij de tweede niet opnieuw die dingen inhoefde, hoop dat je dat ook je komende bevalling gespaard zal blijven

DJRandall, de meeste heren kennende zal regelmatige controle geen al te groot probleem zijn

En wat superlief van je, dank je wel

We hebben het er nu wel over gehad en we hebben afgesproken dat hij vrijdag als hij weer gaat werken duidelijke afspraken gaat maken over dat belgedrag, dat hij vanaf nu die laptop niet meer mee naar huis neemt tenzij hij zelf thuis wil werken en dat hij ḿ dan nog steeds alleen meeneemt wanneer er dan al is afgesproken op welke dag hij de compensatie daarvoor op zal nemen. Ik hoop dat als ze een paar keer bellen en hij kan ze niet meer helpen, ze het dan wel afleren

Vervelend overigens dat je je lief zo hebt moeten zien vechten. Ik mag eigenlijk niet te veel zeggen over lief, ik heb zelf 3 jaar geleden ook en finke burnout gehad en dat is geen grapje.. Alleen wil ik gewoon niet dat hij zoiets krijgt als hij net vader is geworden, die periode krijg je nooit meer terug

Geukkig ziet hij het zelf nu ook geloof ik, dus we moesten maar kijken (en anders sta ik over medio anderhalve week op zíjn werk waarschijnlijk te boek als die haaibaai van P. die A. verrot heeft gescholden over de telefoon

)
Leonieke, bah, moet jij er ook al zo op toezien? En ook echt nog een onwijze deadline wanneer jij bent uitgerekend, wat ontzettend vervelend

En er is natuurlijk no way in hell dat ze jullie dan met rust gaan laten, of wel? Zou willen dat ik je ermee kon helpen ofzo, maar ik kom al nauwelijks door bij míjn vent, laat staan bij die van jou :| Ow, en trappels naar beneden, check! Voelt raar he? Wel naar, heb het nog steeds ookal is hij gedraaid