abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74615174
Wat fijn Aoraki!

Leonieke, dat kan heel goed! Misschien zit daar net een voetje te porren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74615210
hier ook zo'n drukke man, inclusief conferentie nog in de vs. maar wel een eind in zicht: in januari istie klaar. dan hebben we nog net tijd om vanalles te doen op het gebied van herinrichting hier

ik vind het altijd wel belangrijk als manlief betrokken & aanwezig is hoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74615218
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef Aoraki het volgende:

@ BJ, ik heb de prik ook maandag gehaald, en een beetje om dezelfde redenen als jij. Alleen kwam er bij mij nog bij dat ik waarschijnlijk een keizersnede ga krijgen en dan vind ik het een beetje gevaarlijk als ik dan ook nog de griep eroverheen zou krijgen...

Ik ben weer terug van mijn controles in het ziekenhuis. Alles was goed! CTG zag er prachtig uit, bloeddruk was redelijk onder controle en urine negatief voor eiwit. Joehoe!
jeujjjj!!!! jompelt even mee met Aoraki

Trix en Aoraki hebben jullie trouwens verder nog last gehad van die prik??
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74615362
Aoraki
quote:
Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
niet?
Oh, dat dacht ik. Dat zei de juf vorige week,
Nou ja, ik zou niet weten hoe, laat ik het zo zeggen..
Je kunt dan toch niet goed kracht zetten?
die dingen zijn wel weer handig met eventueel hechten
pi_74615386
Aoraki wat een goed nieuws Maar fijn dat je man bij elke controle kan aanwezig zijn
Mijn man is alleen nog maar mee kunnen gaan als het om een echo ging. De tussentijdse controles (urine, bloeddruk, gewicht en hartslag van de baby) passen nooit in zijn agenda volgende week misschien wel maar het zou kunnen dat ze dan onze inbouwcassette komen plaatsen. Even hopen van niet
pi_74615408
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef lily het volgende:
Aoriaki
[..]

Nou ja, ik zou niet weten hoe, laat ik het zo zeggen..
Je kunt dan toch niet goed kracht zetten?
ik moest met die dingen, maar ik zou het niet weten. de ruggeprik was nog niet echt goed uitgewerkt. enige wat ik voelde was *dat* ik een perswee had, verder niks. alles maar zo'n beetje op dat gevoel gedaan.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_74615410
nee, niet echt last gehad van de prik. Alleen een pijnlijke bovenarm de ochtend erna, is nu alweer helemaal weg.

En ja, ik vind het ook heel fijn dat mijn man er steeds bij kan zijn . Nu zijn ze bij ons in het ziekenhuis ook redelijk flexibel wat betreft de tijden, dus we kunnen de afspraken steeds aan het einde van de dag plannen. Hij is er ook steeds bij, omdat het in het begin zo spannend was met die controles, wel of geen opname in het ziekenhuis etc. En nu is het iets minder spannend, maar hij wil toch mee
  woensdag 11 november 2009 @ 20:27:40 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74615845
Aoraki, jeej, fijn dat alles goed was!! Dat lijkt me toch wel prettig hoor, op z'n zachtst gezegd.. En misschien wil je het gewoon niet zeggen, maar ik hoop dat je ook een datum hebt en dat die fijn is En ja, ik blijf gillen naar zijn collega's hoor, ik vind het echt zo stom.. Verder probeer ik hem te ontlasten en niet te veel te zeuren om huishoud-klusjes e.d., maar af en toe heb ik ook het gevoel dat ik ondersneeuw.. Het kind dat het hardste gilt krijgt de meeste aandacht zeg maar, en in dit geval is dat dus zijn werk. Maar nouja, eerst maar weer eens zien wat a.s. vrijdag brengt. Hij wil me namelijk het telefoonnummer van die collega niet geven zodat ik die even kan bellen met de vraag wanneer hij hier eens komt stofzuigen Wel fijn dat jouw lief overal mee naartoe kan, lijkt me voor jullie beiden prettig. Maar schipperen blijft het, at begrijp ik wel. Hadden onze mannen ook maar wat meer bijzonder verlof voor dit soort dingen he? Vind onze regelingen in NL besgt ondermaats in dat opzicht..

OMG, Leonieke, zeggen ze dat? Mijn hémel, dat vind ik echt.. Nou, jemig, ik heb er gewoon geen worden voor, ik vind dit echt van een orde.. Ik kan er niet over uit! En je man hoeft dan al helemaal geen rust te verwachten nee

BJ, nauwelijks, het gevoel van een flinke beurse plek van gisteravond tot ergens vroeg in de middag vandaag, maar dat is weggetrokken. Jij nog last gehad?
3!
pi_74615887
Tjee, als ik hier lees ga ik zo een half jaar terug in de tijd! Wat was het spannend om naar de bevalling uit te zien of er tegen op te zien.

Maar ik ben uiteindelijk wel bevallen met mijn benen in die beugels. Dus het kan blijkbaar wel.
Ik moest mijn handen in mijn knieholtes leggen en zo zette ik kracht.
Ging best goed want in 11 minuten persen was Ko er.

En het cliche is echt waar, als je kindje er is ben je de pijn snel vergeten!
Tot ze gaan hechten.

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 12-11-2009 09:20:14 ]
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74615949
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, de meeste heren kennende zal regelmatige controle geen al te groot probleem zijn En wat superlief van je, dank je wel We hebben het er nu wel over gehad en we hebben afgesproken dat hij vrijdag als hij weer gaat werken duidelijke afspraken gaat maken over dat belgedrag, dat hij vanaf nu die laptop niet meer mee naar huis neemt tenzij hij zelf thuis wil werken en dat hij ḿ dan nog steeds alleen meeneemt wanneer er dan al is afgesproken op welke dag hij de compensatie daarvoor op zal nemen. Ik hoop dat als ze een paar keer bellen en hij kan ze niet meer helpen, ze het dan wel afleren Vervelend overigens dat je je lief zo hebt moeten zien vechten. Ik mag eigenlijk niet te veel zeggen over lief, ik heb zelf 3 jaar geleden ook en finke burnout gehad en dat is geen grapje.. Alleen wil ik gewoon niet dat hij zoiets krijgt als hij net vader is geworden, die periode krijg je nooit meer terug Geukkig ziet hij het zelf nu ook geloof ik, dus we moesten maar kijken (en anders sta ik over medio anderhalve week op zíjn werk waarschijnlijk te boek als die haaibaai van P. die A. verrot heeft gescholden over de telefoon )
Jij bent mijn kloon he?
Maar dan weet jij ook wel uit ervaring dat niemand jouw burnout had kunnen voorkomen, behalve jij. En ja, dat maakt het alleen maar pijnlijker om te zien, want jij wil koste wat kost voorkomen dat hij meemaakt wat bij jou is gebeurt. Proberen te waarschuwen is inderdaad het enige dat je kan doen en is heel irritant, want je voelt je de boeman.
Succes in ieder geval.....
pi_74616040
Incantrix: wat is de regeling in NL eigenlijk? Hoeveel dagen verlof heeft jouw partner bv met/na de bevalling?

Btw, ze hebben wel gezegd dat ze wel een uurtje willen oppassen op de baby als ik dan bij de commissie zit Soit, ik moet er wel kunnen mee lachen (al is het natuurlijk niet heel erg amusant), maar er om huilen heeft natuurlijk ook geen zin laten we dan maar zwijgen over de infodagen van eind maart en april, want dan is de bevalling natuurlijk al langer geleden Maar idd, ik vrees het ergste voor mijn man.
pi_74616146
@ Trix, ik weet de datum van de keizersnede nog niet . Nee, echt niet. Waarschijnlijk aan het eind van deze week...(dat ik de datum weet, niet de ks zelf)

[ Bericht 8% gewijzigd door Aoraki op 11-11-2009 20:40:52 ]
  woensdag 11 november 2009 @ 20:38:35 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74616281
-edit- laat maar

[ Bericht 74% gewijzigd door Marrije op 11-11-2009 20:51:16 ]
  woensdag 11 november 2009 @ 20:39:13 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74616311
Aoraki, fijn dat alles goed was
pi_74616663
Aoraki, wat top dat het allemaal goed was! Nu dus nog even wachten op dé datum... Wel fijn dat je man ook mee kan steeds... die van mij zou wel vaker mee willen, maar hij werkt van 's ochtends veel te vroeg tot 's avonds te laat... dus niet echt ziekenhuistijden. Nou ja, hij probeert het in elk geval.

Leo, dat getrappel heel ver onderin herken ik ook wel hoor... nu niet zo veel meer, maar zo rond jouw termijn inderdaad wel. Ik was soms gewoon bang dat er bijna een voetje of armpje uit zou steken aan de onderkant Gelukkig nooit gebeurd.
Oh, mijn man krijgt 2 dagen verlof met de geboorte... is geloof ik ook landelijk zo bepaald, maar sommige bedrijven geven nog wat extra's. Wel heeft hij in elk geval als enige in het bedrijf toestemming gekregen om dat meteen ook 2 weken vakantie op te mogen nemen, ook al is het met kerst/oud & nieuw en is dat voor hun topdrukte!

Trix, ik ga morgen voor hem duimen en hopelijk dat ze op zijn werk ook eens wat normaler gaan doen. Wel goed idee van hem om de laptop gewoon niet mee te nemen, dan kan ie veel makkelijker nee verkopen.

Ik heb dus zo juist blind scheren voor dummies gedaan... wat een gedoe zeg, maar moet zeggen dat ik me nu niet meer zo zou schamen als ik nu zou moeten bevallen... nu nog een manier verzinnen om het 6 weken zo te houden...
pi_74616792
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef Lijnloos het volgende:

Ik heb dus zo juist blind scheren voor dummies gedaan... wat een gedoe zeg, maar moet zeggen dat ik me nu niet meer zo zou schamen als ik nu zou moeten bevallen... nu nog een manier verzinnen om het 6 weken zo te houden...
Hahaha, gisteren ook een poging gedaan met een handspiegel erbij, resultaat was redelijk...
pi_74616985
2 dagen maar? Dat is best wel weinig Vroeger was het bij ons 3 dagen (incl dag van de bevalling), nu 10 dagen die je denk ik binnen de maand moet opnemen.

Wel een geruststelling dat er bij jou nooit een armpje of voetje is uitgekropen. Ik heb ook al gedacht dat ik eens handje ging kunnen schudden

En dat scheren? Ik vraag me echt af hoe ik het binnen een paar weken zal doen. Misschien wel aan mijn man vragen... Ik ben er nog niet uit alleszins
  woensdag 11 november 2009 @ 21:05:25 #273
95408 Incantrix
pi_74617224
DJRandall, haha, dat wist je al toch? Mar het is wel waar wat je zegt, je wil iemand ergens voor behoeden maar het lukt gewoon niet. En inderdaad, híj is de enige die er iets mee kan, dus we gaan het zien. En de boeman ben ik nu toch al, whehe

Leonieke, de regeling in Nederland is dat de heren calamiteitenverlof krijgen gedurende de bevalling en na de bevalling recht hebben op 2 dagen verlof. Daarna kunnen ze evt. vrij nemen, maar dat is dan afhankelijk van de toestemming van de werkgever zoals bij al het 'gewone' verlof. Heb het net even opgezocht hoe het nu precies zat, maar dit is eigenlijk al meer als ik dacht, ik dacht dat de bevalling ook van die 2 dagen af moest. En doe maar niet huilen Heeft idd geen zin en ook nog eens geen zin

Aoraki: whaha, ik geloof je hoor, no worries! Zou het me alleen ook wel voor kunnen stellen als je het niet zou willen zeggen

Lijnloos, superlief van je, thnx En ja, die laptop laat hij maar daar hoor, ik hoop eigenlijk gewoon dat dat voldoende is om het hele verhaal een andere wending te geven. En blind scheren? Geen bloedbad geworden? Ben echt wel blij dat als ik mezelf in een bepaalde bocht wring en mijn buik een soort van opzij duw ik er nog wel redelijk bij kan.. Al moet ik er wel bij zeggen dat ehm.. de regionen waar je echt een spiegel bij nodig hebt, ook wanneer niet zwanger al eeuwen bijgehouden worden door mijn lief
3!
pi_74617851
hihi, het resultaat was hier ook slechts "redelijk" te noemen hoor, maar gelukkig hoef/kan ik er zelf de komende tijd toch niet naar te kijken. En inderdaad een klein spiegeltje hielp wel, maar had wel 2 handen nodig, en vond het net iets té om voor de grote spiegel te gaan zitten Oh well... I did my best.

Oh ja, dat verlof was idd exclusief bevalling, da's calamiteit inderdaad...

Krijgen net een smsje dat vrienden van ons vanavond paps en mams zijn geworden... ook al een meisje! Een vriendinnetje voor onze Frummel later... Mooie naam ook, maar die zal ik uit privacy redenen maar effe niet online zetten. Ben er stiekum bijna emo van
  woensdag 11 november 2009 @ 21:27:51 #275
95408 Incantrix
pi_74617952
Haha, nouja, 'redelijk' will do, toch? Ik denk eerlijkgezegd dat als ik nu echt kon zíen wat ik gedaan heb, ik er wellicht lang niet zo enthousiast over zou zijn dat het nog lukt zonder spiegel En oh, wat leuk, gefeliciteerd!! Mag je best emo van zijn hoor, bij mijn vriendinnetjes (3 stuks) heb ik zonder uitzondering staan snotteren bij het nieuws (en bij het zien van de babyś ook )..
3!
pi_74618028
een hoop gelezen en ook een hoop vergeten vrees ik!
marrije van harte gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst
flugel ook hier draaien m'n duimen!
voor incantrix een dikke knuffel
nog wat jompels voor mijlpalen en stickers en voor het toch krabbelen van wupwup
ik las wat over geboortetens, ik heb voor m'n been (kramp) al een tens dat helpt redelijk helaas niet voor de pijn, maar ik weet niet of zo'n geboortetens hetzelfde werkt

zelf een behoorlijke dip, mag van de homeopaat een week niet m'n pijnmedicatie omdat het spugen nu voor gaat (vandaag toch ook weer m'n drinken er twee x uitgegooid) maar ik weet echt niet hoe ik dat moet gaan volhouden, trek het zo al haast niet meer
einde klaagmodus
  woensdag 11 november 2009 @ 21:37:48 #277
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74618296
Helemaal bijgelezen, maar geen puf voor een uitgebreide reactie, sorry! (Ben vanmiddag weer op de bank in slaap gecrasht! )

Amaranta, mooie dingen hebben jullie gemaakt!

Marrije, gefeliciteerd! Wat is 21 juli nog een eind weg!

Trixie, voor je hormonen. Maar je hebt wel gelijk, hoor!

Aoraki weer goedgekeurd! Nice!

BJ, nog 50 dagen! Vlindur 33 weken!

Maarrrr, ik heb zowaar een goede woensdag gehad! Nu proberen op tijd naar bed te gaan, en dan zijn we helemaal tevreden
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74618658
ik doe het voor de spiegel, goed en kwaad als het lukt, wat er zit dat zit er...
ik herinner me nog dat bij de vorige bevalling de zuster wat overtollig haar daar ter plekke nog heeft weggehaald
pi_74618698
Vraagje:
Wij willen misschien de cursus Samen bevallen doen, maar nu krijgen we door dat de cursus voor ons van toepassing is van week 33 t/m week 40 in mijn zwangerschap. Is dat niet erg laat?

En wat zijn jullie ervaringen met de pufclub? Is dat wat?
pi_74618731
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
ik doe het voor de spiegel, goed en kwaad als het lukt, wat er zit dat zit er...
ik herinner me nog dat bij de vorige bevalling de zuster wat overtollig haar daar ter plekke nog heeft weggehaald
Moet je eigenlijk verplicht onthaard zijn? Vraag ik me ineens af en vind het een stomme vraag.

Edit: whoehahahah, mijn man noemt de kraamverbanden net MILF-luiers.....

[ Bericht 14% gewijzigd door DJRandall op 11-11-2009 21:57:47 ]
pi_74619349
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef DJRandall het volgende:

[..]

Moet je eigenlijk verplicht onthaard zijn? Vraag ik me ineens af en vind het een stomme vraag.

Edit: whoehahahah, mijn man noemt de kraamverbanden net MILF-luiers.....
Lijkt me niet.
Ik heb het vorige keer op het eind echt verslonst en ik heb geen commentaar gehad. De zuster pakte het mesje en vroeg netjes of ze het weg mocht halen.

Ik durf het mijn man namelijk echt niet te laten doen. Dus dan maar rimboe. Hoewel ik hormonaalgezien amper haargroei heb. Ik hoef mn benen nooit te scheren terwijl ik normaal na week of 2/3 al best wel weer wat heb.
En dat is down under dus ook zo. IK doe het in de loop van volgende week nog een keer en daarna zoeken ze het uit.
pi_74619528
Lijkt me toch ook niett dat ze dat verplichten... maar vind het ook meer voor mezelf wel prettig om te bedenken dat het inderdaad geen compleet oerwoud is... Verder zal het me een rotzorg zijn. Ik wil er ook geen foto- of videocamera in de buurt hebben, scheelt ook weer.

Draakje meid, ik vind het zo knap van je hoe beroerd je je voelt en dan toch zo lief/positief posten... dan mag je best klagen tussendoor hoor!

Davinia een goede woensdag is toch al weer wat !
  woensdag 11 november 2009 @ 22:16:11 #283
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74619606
Volgens mij is het ook niet verpolicht, hoor!

Al heb ik wel gelezen van iemand die bij het begin van de bevalling eea had opgeleukt met glitters
is ook een optie
pi_74619891
Ikwerk altijd de randjes een beetje bij en knip er soms een beetje af, maar echt kaal doe ik écht niet.
Volgens de verloskundige zijn de meesten harig (ja, ik vraag dat soort dingen )
pi_74620044
Eva zat laatst wel super geinteresseerd naar mij te kijken terwijl ik me onthaarde.
Ik was bezig in de badkamer en zij was boven aan het spelen en kwam even kijken.
Mijn borsten vindt ze ook machtig interessant als ik bloot ben.
En dat te bedenken dat ze er zo lang uit gedronken heeft, dat weet zE ehct niet meer volgens mij.
pi_74620058
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:24 schreef freecell het volgende:
Ikwerk altijd de randjes een beetje bij en knip er soms een beetje af, maar echt kaal doe ik écht niet.
Volgens de verloskundige zijn de meesten harig (ja, ik vraag dat soort dingen )
Hehe, dat durf ik nooit!
pi_74622084
Ik scheer het op de tast weg, sindskort ook maar weer de benen erbij, die doe ik anders in de winter nooit maar het idee stond me toch niet zo aan om straks met harige benen te moeten bevallen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 11 november 2009 @ 23:46:00 #288
95408 Incantrix
pi_74622329
Aaaww, Draakje, klagen mag best hoor, gooi het er maar uit! Dat maakt het juist zo fijn hier, hier kan het even

Davinia, jeej voor de goede woensdag!!

Haha, Freecell, ik zou er nooit aan hebben gedacht het daar te vragen, maar waarom niet? Wel een grappig antwoord (en logisch, gezien de moeite die het kost nu P)..

Poppejans, whehe, benen scheren is bij mij altijd al een hoge prioriteit, maar nú al helemaal, anders beval ik strax met twéé harige poezen
3!
pi_74624477
MELD!

ik voel me nog helemaal geen LLM
  donderdag 12 november 2009 @ 07:51:26 #290
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_74624572
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
Wij willen misschien de cursus Samen bevallen doen, maar nu krijgen we door dat de cursus voor ons van toepassing is van week 33 t/m week 40 in mijn zwangerschap. Is dat niet erg laat?

En wat zijn jullie ervaringen met de pufclub? Is dat wat?
Het is wat aan de late kant, maar kan nog prima volgens mij.

En ik weet niet hoe andere cursussen zijn, maar ik vond het geen pufclub. Ademhalings- en ontspanningstechnieken zijn maar de helft van de cursus. De rest is theorie: anatomische dingen en vooral veel praktische tips.

En de vader krijgt in elk geval het gevoel ook wat te betekenen in het hele plaatje. Het is toch al zo'n akelig vrouwenbolwerk als je vader wordt...
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  donderdag 12 november 2009 @ 08:18:24 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74624806
quote:
Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij is het ook niet verpolicht, hoor!

Al heb ik wel gelezen van iemand die bij het begin van de bevalling eea had opgeleukt met glitters
is ook een optie
Dat was toch iemand van hier en een soort van per ongeluk gegaan ofzo? Ik ken het verhaal iig ook volgens mij.
pi_74624858
Ik scheer me zelf wel beneden, op de tast. En het lukt me aardig. Het is voor evt hechten wel makkelijker. Ik moet er niet aan denken dat je tussen je hechtingen nog haartjes hebt zitten die je min of meer zou kunnen vlechten.

Ik heb tijdens de eerste zwangerschap een cursus mensendieck gedaan. Vond het leuk voor een keertje maar niet voor herhaling vatbaar. Daarbij kwam ook nog eens dat ik tijdens het ontspan moment (liggen op een matje en concentreren op je ademhaling) elke les in slaap viel.

Goedemorgen trouwens.
pi_74624880
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:18 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat was toch iemand van hier en een soort van per ongeluk gegaan ofzo? Ik ken het verhaal iig ook volgens mij.
Weten jullie zeker dat het iemand van hier was? In 1 van de afleveringen van de co-assistent heeft die dikkere vrouw een gyneacologisch onderzoek en daarvoor heeft ze in de kleedkamers gebruik gemaakt van een handdoek om het daar beneden wat op te frissen. Maar die handdoek was daarvoor door 1 van de mannelijke verplegers gebruikt om zich te ontdoen van glitters van een of ander disco feestje.
  donderdag 12 november 2009 @ 08:38:09 #294
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74624981
Verder nog niet bijgelezen, maar Marrije: van harte gefeliciteerd met je 2streepjes!
pi_74625129
quote:
Op donderdag 12 november 2009 07:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

Het is wat aan de late kant, maar kan nog prima volgens mij.

En ik weet niet hoe andere cursussen zijn, maar ik vond het geen pufclub. Ademhalings- en ontspanningstechnieken zijn maar de helft van de cursus. De rest is theorie: anatomische dingen en vooral veel praktische tips.

En de vader krijgt in elk geval het gevoel ook wat te betekenen in het hele plaatje. Het is toch al zo'n akelig vrouwenbolwerk als je vader wordt...
Zijn twee verschillende cursussen/vragen. Dus eerste over de cursus Samen bevallen, tweede over pufclub. Maar bedankt voor je antwoord.
Nog meer over mensen een idee over een cursus in je laatste weken? Kan namelijk alleen maar vinden dat je rond de 25e week aan diverse dingen kan beginnen.

BTW, good morning. Hier een brakke, korte nacht. Te laat naar bed, niet kunnen slapen en lief die me daarna weer wakker maakte. Oh well, bijna weekend!
pi_74625168
Ik scheer me zeer grondig (oksels, benen, en meer dan bikinilijn). Ik heb echt alleen nog maar een streepje.
Ik laat het mijn doen (oksels en benen doe ik zelf nog).

goedemorgen trouwens

Hier ook een brakke nacht gehad (houdingprobleem, niks bijzonders verder).
Met jongste gaat het al veel beter, gelukkig. Hij slaapt wel nog naast ons bed op onze kamer.
Ik verwacht maandag weer naar mijn werk te kunnen (en hij naar school).

[ Bericht 12% gewijzigd door lily op 12-11-2009 08:58:48 (heel veel vergeten letters en spelvouten) ]
  donderdag 12 november 2009 @ 08:55:46 #297
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74625212
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:

[..]

Weten jullie zeker dat het iemand van hier was? In 1 van de afleveringen van de co-assistent heeft die dikkere vrouw een gyneacologisch onderzoek en daarvoor heeft ze in de kleedkamers gebruik gemaakt van een handdoek om het daar beneden wat op te frissen. Maar die handdoek was daarvoor door 1 van de mannelijke verplegers gebruikt om zich te ontdoen van glitters van een of ander disco feestje.
Ik had het gelezen in de Glamour, in de wachtkamer voor de fysio.
artikel met de briljante titel "too posh to push" over hollywood dames die met 37 een ks kregen om te voorkomen dat ze op het laatst nog striae zouden krijgen

trixie, bevallen met 2 harige poezen!
kijk, het niveau stijgt weer
pi_74625453
quote:
Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef lily het volgende:
Ik scheer me zeer grondig (oksels, benen, en meer dan bikinilijn). Ik heb echt alleen nog maar een streepje.
Ik laat het mijn doen (oksels en benen doe ik zelf nog).

goedemorgen trouwens

Hier ook een brakke nacht gehad (houdingprobleem, niks bijzonders verder).
Met jongste gaat het al veel beter, gelukkig. Hij slaapt wel nog naast ons bed op onze kamer.
Ik verwacht maandag weer naar mijn werk te kunnen (en hij naar school).

goed om te lezen dat het beter gaat Lily...

Moet trouwens steeds aan die post van Huup denken over de spiegel op een baarkruk en een harig kindje. Briljant!
pi_74625460
Goedemorgen

Nog 100 dagen
pi_74625561
quote:
Op donderdag 12 november 2009 09:11 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen

Nog 100 dagen
Wat ga je hard Freecell!
Hardloper.
IG @webkim
pi_74625590
Ik vind het dus ook zo snel gaan bij mezelf, Webkim.
De tijd vliegt voorbij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')