jeujjjj!!!! jompelt even mee met Aorakiquote:Op woensdag 11 november 2009 20:01 schreef Aoraki het volgende:
@ BJ, ik heb de prik ook maandag gehaald, en een beetje om dezelfde redenen als jij. Alleen kwam er bij mij nog bij dat ik waarschijnlijk een keizersnede ga krijgen en dan vind ik het een beetje gevaarlijk als ik dan ook nog de griep eroverheen zou krijgen...
Ik ben weer terug van mijn controles in het ziekenhuis. Alles was goed! CTG zag er prachtig uit, bloeddruk was redelijk onder controle en urine negatief voor eiwit. Joehoe!
Nou ja, ik zou niet weten hoe, laat ik het zo zeggen..quote:Op woensdag 11 november 2009 18:33 schreef amaranta het volgende:
niet?
Oh, dat dacht ik. Dat zei de juf vorige week,
ik moest met die dingen, maar ik zou het niet weten. de ruggeprik was nog niet echt goed uitgewerkt. enige wat ik voelde was *dat* ik een perswee had, verder niks. alles maar zo'n beetje op dat gevoel gedaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef lily het volgende:
Aoriaki![]()
[..]
Nou ja, ik zou niet weten hoe, laat ik het zo zeggen..
Je kunt dan toch niet goed kracht zetten?
Jij bent mijn kloon he?quote:Op woensdag 11 november 2009 19:56 schreef Incantrix het volgende:
DJRandall, de meeste heren kennende zal regelmatige controle geen al te groot probleem zijnEn wat superlief van je, dank je wel
We hebben het er nu wel over gehad en we hebben afgesproken dat hij vrijdag als hij weer gaat werken duidelijke afspraken gaat maken over dat belgedrag, dat hij vanaf nu die laptop niet meer mee naar huis neemt tenzij hij zelf thuis wil werken en dat hij ḿ dan nog steeds alleen meeneemt wanneer er dan al is afgesproken op welke dag hij de compensatie daarvoor op zal nemen. Ik hoop dat als ze een paar keer bellen en hij kan ze niet meer helpen, ze het dan wel afleren
Vervelend overigens dat je je lief zo hebt moeten zien vechten. Ik mag eigenlijk niet te veel zeggen over lief, ik heb zelf 3 jaar geleden ook en finke burnout gehad en dat is geen grapje.. Alleen wil ik gewoon niet dat hij zoiets krijgt als hij net vader is geworden, die periode krijg je nooit meer terug
Geukkig ziet hij het zelf nu ook geloof ik, dus we moesten maar kijken (en anders sta ik over medio anderhalve week op zíjn werk waarschijnlijk te boek als die haaibaai van P. die A. verrot heeft gescholden over de telefoon
)
Hahaha, gisteren ook een poging gedaan met een handspiegel erbij, resultaat was redelijk...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:48 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb dus zo juist blind scheren voor dummies gedaan... wat een gedoe zeg, maar moet zeggen dat ik me nu niet meer zo zou schamen als ik nu zou moeten bevallen... nu nog een manier verzinnen om het 6 weken zo te houden...
Moet je eigenlijk verplicht onthaard zijn? Vraag ik me ineens af en vind het een stomme vraag.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:47 schreef amaranta het volgende:
ik doe het voor de spiegel, goed en kwaad als het lukt, wat er zit dat zit er...
ik herinner me nog dat bij de vorige bevalling de zuster wat overtollig haar daar ter plekke nog heeft weggehaald
Lijkt me niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:49 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk verplicht onthaard zijn? Vraag ik me ineens af en vind het een stomme vraag.
Edit: whoehahahah, mijn man noemt de kraamverbanden net MILF-luiers.....![]()
Hehe, dat durf ik nooit!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:24 schreef freecell het volgende:
Ikwerk altijd de randjes een beetje bij en knip er soms een beetje af, maar echt kaal doe ik écht niet.
Volgens de verloskundige zijn de meesten harig(ja, ik vraag dat soort dingen
)
Het is wat aan de late kant, maar kan nog prima volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:48 schreef DJRandall het volgende:
Vraagje:
Wij willen misschien de cursus Samen bevallen doen, maar nu krijgen we door dat de cursus voor ons van toepassing is van week 33 t/m week 40 in mijn zwangerschap. Is dat niet erg laat?
En wat zijn jullie ervaringen met de pufclub? Is dat wat?
Dat was toch iemand van hier en een soort van per ongeluk gegaan ofzo? Ik ken het verhaal iig ook volgens mij.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij is het ook niet verpolicht, hoor!
Al heb ik wel gelezen van iemand die bij het begin van de bevalling eea had opgeleukt met glitters
is ook een optie
Weten jullie zeker dat het iemand van hier was? In 1 van de afleveringen van de co-assistent heeft die dikkere vrouw een gyneacologisch onderzoek en daarvoor heeft ze in de kleedkamers gebruik gemaakt van een handdoek om het daar beneden wat op te frissen. Maar die handdoek was daarvoor door 1 van de mannelijke verplegers gebruikt om zich te ontdoen van glitters van een of ander disco feestje.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was toch iemand van hier en een soort van per ongeluk gegaan ofzo? Ik ken het verhaal iig ook volgens mij.
Zijn twee verschillende cursussen/vragen. Dus eerste over de cursus Samen bevallen, tweede over pufclub. Maar bedankt voor je antwoord.quote:Op donderdag 12 november 2009 07:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het is wat aan de late kant, maar kan nog prima volgens mij.
En ik weet niet hoe andere cursussen zijn, maar ik vond het geen pufclub. Ademhalings- en ontspanningstechnieken zijn maar de helft van de cursus. De rest is theorie: anatomische dingen en vooral veel praktische tips.
En de vader krijgt in elk geval het gevoel ook wat te betekenen in het hele plaatje. Het is toch al zo'n akelig vrouwenbolwerk als je vader wordt...
Ik had het gelezen in de Glamour, in de wachtkamer voor de fysio.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:25 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Weten jullie zeker dat het iemand van hier was? In 1 van de afleveringen van de co-assistent heeft die dikkere vrouw een gyneacologisch onderzoek en daarvoor heeft ze in de kleedkamers gebruik gemaakt van een handdoek om het daar beneden wat op te frissen. Maar die handdoek was daarvoor door 1 van de mannelijke verplegers gebruikt om zich te ontdoen van glitters van een of ander disco feestje.
goed om te lezen dat het beter gaat Lily...quote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef lily het volgende:
Ik scheer me zeer grondig (oksels, benen, en meer dan bikinilijn). Ik heb echt alleen nog maar een streepje.
Ik laat het mijndoen (oksels en benen doe ik zelf nog).
goedemorgen trouwens
Hier ook een brakke nacht gehad (houdingprobleem, niks bijzonders verder).
Met jongste gaat het al veel beter, gelukkig. Hij slaapt wel nog naast ons bed op onze kamer.
Ik verwacht maandag weer naar mijn werk te kunnen (en hij naar school).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |