Zow, relaxed zeg, heb gezwommen, heb klossen en enveloppes voor de geboortekaartjes in huis en ben bij de VK geweest, helemaal goed! Ik ben weer bestickerd, het ging helemaal goed, beeb ligt nu dus inderdaad met het ruggetje naar mijn buik en helemaal in het bekken. Mooimooi!

Kregen ook een formulier met instructies over wanneer we moeten bellen en bijbehorende uitleg, dat vond ik wel even

hoor, hoe confronterend! Maja, het hoort erbij zullen we maar zeggen. Ik heb gisteren besloten dat ik een 'inflatable infant' © ga krijgen, dus heel moeilijk kan het niet worden toch?
@ Claudia:

en we gaan gewoon voor je duimen, ok? En ik heb Theo Maassen niet gezien (ik kijk eigenlijk geen tv), was het grappig? Anders ga ik even kijken op uitzending gemist

Poppedein, dank je wel voor de filmpjes, erg verhelderend!

Poppejans, klopt inderdaad, de jongste van Rocka was ook een sterrenkijkertje en het probleem daarmee is, zoals ik het heb begrepen, dat door de ligging dan het hoofdje niet zo gunstig voor de uitgang (zullen we maar zeggen) komt en zodoende een grotere omtrek heeft als bij een kind dat 'normaal' gedraaid is. En ja, agree, eng! Gaat hard he?
Aoraki, kijk, dat is dus ook een goeie om te weten, ik heb er eigenlijk niet zo veel kaas van gegeten en weet alleen dat ik héél graag wil dat het allemaal zo gunstig mogelijk verloopt, haha

En fijn dat het allemaal goed gaat, al heb je liever geen totale bedrust, het is toch fijn te weten dat het zoden aan de dijk zet. En hoei, da's spannend!! Mogen wij het dan ook weten of hou je iedereen nog even in spanning?
BJ, jah, klopt, mijn buik was in de avond telkens wel groter als in de ochtend, maar zo erg als het gisteren was heb ik het nog niet gehad. En vandaag is 'ie ook gewoon dun gebleven zullen we maar zeggen, maar gisteren voelde ik ook een hele erge druk op mijn buik, dus dat zal wel weer iets voorwerkerigs zijn geweest ofzo. Enniewee, uiteindelijk heb je dus wel kunnen slapen? Mooi zo

Vond je lief de partnerles ook leuk? De mijne vind het verassend genoeg helemaal geweldig, dat had ik niet verwacht

En heej! nog 50 dagen!

Wupwup, jeej, toch nog vandaag! Is het allemaal gelukt? Alvast heel erg gefeliciteerd joh!

DJRandall, bizar is dat he? En huh? Kleinere borsten ook? Hoe bizar! Dat heb ik ook nog niet meegemaakt, whaha!

Dat zou mij niet moeten gebeuren volgens mij, ik denk dat mijn lief dan elke ochtend gaat 'controleren' hoe ze 'ervoor staan'

En heej, ik vind je echofoto's anders helemaal top hoor, super!

Wat leuk om weer even te kijken..
Freecell, toen ik daar voor het eerst achterkwam dacht ik ook even 'huh?', zeker omdat ik nogal een beeld heb bij dat er soms ook eh, andere dingen uit komen als je aan het bevallen bent. Lekker dan! En hoe is het trouwens met jouw bekken de laatste tijd? Heb je de indruk dat het allemaal beter gaat nu je niet meer werkt? En mis je het werken nog, of voel je je ondertussen 'vrijer' zeg maar?

Asy, ik had het ook al helemaal bedacht: ik wil in bad blijven tot het persen begint en dan op de baarkruk. Maar nu zei mijn VK dat de baarkruk prima is, maar dan pas nadat het hoofdje eruit is omdat ze dan beter in de gaten kunnen houden hoe jet evt. zit met rupturen (hier haakt waarschijnlijk 90 % van de lezers af

), want ja, van onderaf, en met schaduwen enzo, dat begrijp ik wel.. Alleen lijkt het me niet dat ik met dat koppie er al uit nog van een bed over wil stappen naar de baarkruk, haha! Zie je me al gaan?

Heej, Het-is-mij, hoe is het met jou? Lief dat je even langskomt!

En weet je wat nu het ergste is? Dat ik het wel héél mooi vind klinken, een 'sterrenkijker'

Heb jij er naar jouw idee nadeel aan ondervonden?
Amaranta, ik zie er ook tegenop hoor, ik wil eigenlijk ook helemaal geen pijn.. Maar het idee dat je bij pijnbestrijding weer naar een andere afdeling moet (ik ga naar het kraamhotel maar moet bij gebruik van pijnbestrijding naar een andere verdieping naar het 'medische gedeelte zeg maar) vind ik echt niet prettig.. Ik ga morgen trouwens contact opnemen met mijn verzekeraar, er is één vorm van pijnbestrijding die je wel gewoon kunt gebruiken in het kraamhotel en dat is de
Geboortetens en die krijg ik gewoon vergoed, dus die wil ik wel regelen (moet je zelf doen). Weet niet of ik er iets aan heb, maar ach, huren kan altijd

En wat hebben jij en je mams geweldig mooi geknutseld

Hoe lief!!
En heuj, watwie, is Ymme weg? Wat voor topic?
Heej, Marrije, wat leuk! Gefeliciteerd en heel welkom hier!

En Fluugs, die van jou blijft gewoon zitten nu! Damnit! *stampt op grond* Ik vind dat hoor

MP, leuk, gewoon een basiscursus ofzo?
Faja, lastig als je zo veel twijfels hebt, ik hoop dat je voor jezelf snel tot een soort van rustpunt kan komen, dat lijkt me veel fijner als telkens maar dat wikken en wegen.
Owja, ik heb gisteren trouwens ook mijn 1e griepvaccinatie gehaald (na eerst al 3x te hebben besloten dat ik het niet wilde

), ben benieuwd of ik de 2e nog zwanger ga halen

Oh, en ik had vanochtend trouwens ook zo'n vreselijke aanval van hormonen!
[pas op, megaverhaal] Bij mij richt het zich eigenlijk nagenoeg alleen maar op mensen die ik niet of nauwelijks ken dus mijn lief heeft het eigenlijk nooit echt gezien, maar vanochtend schrok hij echt van me

Mijn lief zit er een beetje doorheen en ik ben heel bang dat hij richting burnout gaat als het zo doorgaat, hij heeft het verschrikkelijk druk op zijn werk, thuis moet hij natuurlijk ook alles alleen doen en door die 3 maal twee uur rijles in de week wordt het ook al niet veel beter.. En nu leggen ze vanuit zijn werk dus ook constant beslag op hem, of hij nu vrij is of niet en daar wordt ik zo pissig van. De afgelopen twee a drie maanden wordt hij telkens zo'n 3 a 4 keer in de week in zijn vrije tijd gebeld omdat er weer één of andere crisis is en dan moet hij alsnog allerlei dingen vanuit huis doen, terwijl hij juist vanuit huis mocht werken om dan wat meer tijd thuis te kunnen zijn, maar nu veroorzaakt het alleen nog maar méér overwerk.. Nu had hij vorige week op zijn werk echt een MASSIVE fout gemaakt (echt een FAIL to end all FAILS zeg maar

) en daardoor kregen zijn collega's door dat het niet zo goed ging en kreeg hij vandaag en morgen vrij om bij te trekken.. Nou, jullie raden nooit wie er vanmorgen weer belden, nog geen anderhalf uur vrij. Zijn werk. Om even een crisis op te lossen.
Ik gíng me daar door het lint! Ik was zó boos dat ik dus echt bijna de telefoon uit zijn handen heb getrokken en die collega (nota bene degene die hem vrij heeft gegeven!) verrot heb gescholden, maar ik denk dat hij mijn commentaar wel gehoord heeft zonder dat ik de telefoon in handen had, ik heb echt staan blèren gewoon

.. En echt, de eerstvolgende keer doe ik het ook nog, wát een eikels

En het ergste? Dat lief eigenlijk op papier een gewone medewerker is, maar ondertussen wordt er beslag op hem gelegd alsof hij manager is ofzo. BAH! Ik heb ook echt nog zéker 10 minuten na zitten blèren om vervolgens ook nog even te verzanden in een jankbui

[/excuses voor het ongemak]
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 11-11-2009 18:12:02 ]