SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Sander op 09-11-2009 08:15:58 ]______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Ik ben eind deze week in York. Ik nomineer mezelfquote:Op zondag 8 november 2009 23:00 schreef IrishBastard het volgende:
Yasha wilde graag de categorie 'leukste user in het buitenland' opperen, zodat ze verzekerd is van een nominatie/award
quote:Op maandag 9 november 2009 06:06 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik ben eind deze week in York. Ik nomineer mezelf
wat heb je vanavond te doenquote:Op maandag 9 november 2009 08:55 schreef Sander het volgende:
Damn, ik val gewoon in slaap achter mijn bureau. Duidelijk dat mijn nachten te kort waren dit weekend.
Ik lig om 21:00 in mijn bedquote:Op maandag 9 november 2009 08:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je vanavond te doen? terras op slot feest in nijmegen
ja, wat andersquote:
morgen weer vroeg op dan? anders moet je gewoon langskomenquote:
Weet ik veel, het is nog vroeg enzoquote:
Yep. 06:00. En een beetje slaaptekortquote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
morgen weer vroeg op dan? anders moet je gewoon langskomen
Dat zeg ik 's ochtends als ik net wakker ben ook altijd. Komt in de praktijk nooit iets van terechtquote:
Ik heb het vorige week echt de hele week volgehouden. 9 uur d'r in, tot misschien half 10 lezen, en dan pitten. Heerlijk. Op vrijdag wordt je gewoon een kwartier voor de wekker uitgerust wakkerquote:Op maandag 9 november 2009 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zeg ik 's ochtends als ik net wakker ben ook altijd. Komt in de praktijk nooit iets van terecht
Precies datquote:Op maandag 9 november 2009 09:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zeg ik 's ochtends als ik net wakker ben ook altijd. Komt in de praktijk nooit iets van terecht
Vertelquote:
geen sex dusquote:
nicequote:Op maandag 9 november 2009 09:48 schreef Sander het volgende:
Ik heb Piles (de statistiekenheld) gevraagd om een lijst users van 2009 uit deze reeks.
Nee, het hing vooral aaneen met bezoek aan de huisarts voor een tetanus-shotquote:Op maandag 9 november 2009 09:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
En was de rest ook nog volgeplanned door de vriendin?
Ik verwacht vandaag meer te horenquote:Op maandag 9 november 2009 09:51 schreef Dj_unkie het volgende:
He Drag...heb je al een leuke baan gevonden?
wat heb je aaalllleeeemmaaaaal gekregenquote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen![]()
Mijn feestje gister was gezellig!Vandaag de cadeautjes maar eens opruimen
Heeeeel veel servies van Blond Amsterdamquote:Op maandag 9 november 2009 10:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wat heb je aaalllleeeemmaaaaal gekregen?
Haha ze hebben wel soort Delfts Blauw van Blond:quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
Blond Amsterdam? Is dat het nieuwe Delfts Blauw?
Die wil ik anders ook wel hoor!quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef Dj_unkie het volgende:
Bij ons het een deel van de onderhandling.
Blond Amsterdam servies tegenover nieuwe speakers + buizenversterker....
Optie 2.quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef Dj_unkie het volgende:
Bij ons het een deel van de onderhandling.
Blond Amsterdam servies tegenover nieuwe speakers + buizenversterker....
quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
Wat een verschrikking![]()
![]()
![]()
Dat zou er bij mij echt NOOIT in komen
Haha je vindt het mooi of niet hequote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Gadver wat een kleurtjesservies
Sorry
Jup, smaken verschillen en als jij er blij mee bent ->quote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Haha je vindt het mooi of niet he
Preciesquote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup, smaken verschillen en als jij er blij mee bent ->
Snap je ook dat elke man op deze wereld zulke dingen verschrikkelijk vindt? Ik kan sommige dingen niet mooi vinden die mijn vriendin mooi vindt, maar dit is echt zo erg, nevernooit dat ik uit zoiets zou drinken.quote:
Whahaha nou, ik weet dat niet elke man dat lelijk vindtquote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Snap je ook dat elke man op deze wereld zulke dingen verschrikkelijk vindt? Ik kan sommige dingen niet mooi vinden die mijn vriendin mooi vindt, maar dit is echt zo erg, nevernooit dat ik uit zoiets zou drinken.
AMDB sterft liever van uitdrogingquote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha nou, ik weet dat niet elke man dat lelijk vindtMaar ik snap wel dat het meer een meisjes ding is. En als iemand niet uit dat wil drinken vind ik dat wel een beetje flauw eigenlijk.
Nee het was meer: "Nou dan komen er ook geen nieuwe speakers en versterker" en "waarom moet dat dan en komt toch geluid uit de tv "quote:
Kijk nog eens goedquote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef Sander het volgende:
Smaken verschillen, maar hoe kan je nou weer een probleem hebben met een servies?
Gooi meteen dat servies de Waal inquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef Dupje het volgende:
Zow en toen ging ik weer een rondje hardlopen
Neequote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gooi meteen dat servies de Waal in
Hoe is't nou?quote:Op maandag 9 november 2009 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moest het even googlen! Wat een lelijk spul is dat zeg
De wond is van boven dicht! Nu de buikspieren nog! Volgende week chirurg en dan gaan de hechtingen eruit!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De wond is van boven dicht! Nu de buikspieren nog! Volgende week chirurg en dan gaan de hechtingen eruit!
Daar ga ik niets over zeggen! Dat deed ik na de vorige operatie ook! En die was net succesvol als de Amerikaanse invasie van Irak.quote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voelt 't al wel wat beter, of kun je daar nog weinig over zeggen?
Nog steeds een slepende kwestie dus?quote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ga ik niets over zeggen! Dat deed ik na de vorige operatie ook! En die was net succesvol als de Amerikaanse invasie van Irak.
Ik ben een slepende kwestie! Ik denk zelfs dat Irak er beter voor staat dan mijn gezondheid en meer overlevingskans heeft!quote:Op maandag 9 november 2009 13:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nog steeds een slepende kwestie dus?
SPOILER: Posters 2009Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er niks vanquote:
Stond vorige week ook op Dumpert ja.. wel mooi om dan zo'n beroep te kiezenquote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Mikkie het volgende:
De ironie: check de naam van de derde oogarts.
http://www.bronovo.nl/Bro(...)ingen/oogartsen3.htm
Zal de leeftijd zijn. Mikkie loopt nu al een week achter!quote:Op maandag 9 november 2009 17:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stond vorige week ook op Dumpert ja.. wel mooi om dan zo'n beroep te kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzoiets
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
jaquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat je 'm gezien moet hebben
ib wel als die m al niet snaptquote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef Sander het volgende:
Neuh. Family Guy hoef je niet gezien te hebben.
Kak, wat een verhaal CP. Moet voor jezelf inderdaad ook een lijdensweg zijn om je moeder zo weg te zien glijden...quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou even een update wat mijn moeder aangaat..
Afgelopen week is ze nog verder afgetakeld, is niet helder meer, kan bijna niet praten, heeft zeer veel pijn en slaapt veel.
Vandaag is de huisarts geweest, en heeft mama een spuitje gekregen om de rest vd dag te slapen. Zometeen komt er een andere morfinepomp, en wordt ze in slaap gehouden. Verdere medicatie is ook stopgezet. Het is nu slechts nog een kwestie van dagen denk ik tot ze overlijd...
Ik zal blij zijn als het lijden van haar voorbij is, en ik verder kan met mijn lijden te verwerken![]()
Overigens is euthanesie wel besproken, maar op haar laatste heldere moment wilde ze dit nog niet. Nu is zij niet helder genoeg meer om daar nog uitspraken over te doenEn heeft ze toegestemd met het in slaap brengen, en waarschijnlijk niet meer wakker worden
Ik wordt elke ochtend stijf wakkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik heb van 9 tot 6 geslapen. Ik werd echt gewoon stijf (hihi haha) wakker, zolang heb ik plat gelegen
Ik las van 6 tot 9quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik heb van 9 tot 6 geslapen. Ik werd echt gewoon stijf (hihi haha) wakker, zolang heb ik plat gelegen
Je moest wel lachen. Geef maar toequote:
staat het erop jahquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nijmegen staat op google streetview!
[/nerdalert]
Klopt, dit was ook net in de periode dat we nog bezig waren, dat er geen gordijn etc. aan de voorkant hingquote:Op dinsdag 10 november 2009 09:36 schreef Dj_unkie het volgende:
mijn huis staat er ook op, maar de foto's zijn al minstens 3 á 4 maanden oud, want onze voordeur staat nog in de grondverf...ook zie ik mijn geliefde ypsilon niet staan
Nee hoor, ik vind het ook niks!quote:Op maandag 9 november 2009 11:23 schreef IrishBastard het volgende:
Toch een duidelijk mannen/vrouwen scheiding he
quote:Op maandag 9 november 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Maar goed, ik vind de stats niet eerlijk. Yashi had veel hoger moet staan! Kutinternet in Italië![]()
.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Meneer leest ook eens wat!
Hahaquote:L'accesso a questo sito e' bloccato
Informazioni Addizionali:
Indirizzo del client = 150.217.1.88
Client user = 4915322
Client group = default
URL = http://www.facebook.com/
Target group = legal
wanneer ga je eigenlijk naar Nijmegen verhuizen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:03 schreef Sander het volgende:
Ik moet ook maar eens gaan stemmen trouwens.
Geen idee. Ik regel wel een vriendin in Nijmegen en dan blijf ik daar permanent pittenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wanneer ga je eigenlijk naar Nijmegen verhuizen?
En op basis daarvan ga je stemmenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wacht nog ff op de bitchfights die gaan komen.
Hee lieffie, jij ook hierquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:15 schreef IrishBastard het volgende:
Briljante move van Piet, dat wel
SESquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef motorbloempje het volgende:
oh nee hoor, kun je lang wachtenalsof ik daar ook nog energie in ga steken
! heb wel ergere dingen om me druk om te maken
!
daar gebeurt ook geen ene moer op het moment.... ineens is iedereen in het reine met het HBOquote:
Wees blij, kan je je tijd in leuke topics stoppen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
daar gebeurt ook geen ene moer op het moment.... ineens is iedereen in het reine met het HBO
ik steek mijn energie op het moment vooral in even bewust wat meer rust nemen.. ik loop tegen mijn eigen gezondheid en geestelijke randen aan op het moment qua vermoeidheid, hoeveelheden informatie en dingen die ik nog allemaal moet en wil doenquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wees blij, kan je je tijd in leuke topics stoppen.
Aufwiedersehenquote:
Waar ging bio over?quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:03 schreef SLP_ het volgende:
Pff, biologieproefwerk achter de rug. Weer geen voldoende, maar wel hoger dan vorig jaar [3,4]. En geschiedenis ging best goed
Hart, bloed, stoffen, reacties die in bloed enz plaatsvinden, verteringsstelsel, werking van bepaalde enzymen, lymfestelsel enz. En alles wat daar omheen plaatsvind. Maar ik heb een CM profiel en heb dus geen scheikunde dus al die reacties en dingen met ionen en H+ en weet ik veel dat kan ik maar niet onthoudenquote:
Dat je geen scheikunde hebt betekent natuurlijk niet impliciet data je het niet kunt onthouden hèquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Hart, bloed, stoffen, reacties die in bloed enz plaatsvinden, verteringsstelsel, werking van bepaalde enzymen, lymfestelsel enz. En alles wat daar omheen plaatsvind. Maar ik heb een CM profiel en heb dus geen scheikunde dus al die reacties en dingen met ionen en H+ en weet ik veel dat kan ik maar niet onthouden
Haha nee, maar dan duurt het super lang voordat ik het enigszins snap maar eigenlijk snap ik het dan toch niet en dan ga ik het weer vergetenquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat je geen scheikunde hebt betekent natuurlijk niet impliciet data je het niet kunt onthouden hè
Ik vond die dingen vroeger altijd wel tof
Nou die redocreaties en gelijk maken van elektronen ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:16 schreef royjn het volgende:
Sorry I asked
De eerste 3 ken ik nog een beetje de rest heb ik nooit gehad
behalve dat scheikunde dan. redocreacties etc.
gelijk maken van elektronen
redox (reductie-oxidatie)quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nou die redocreaties en gelijk maken van elektronen ken ik dan weer niet
quote:
Vet!quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
Zometeen in Dukenburg MW2 aanschaffen
Zanger Rinus, wat een held!quote:Op dinsdag 10 november 2009 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
was dat liedje marloes van die ene chappie op de tilburgse kermis al eens gepost?
Waarom alleen dan? Je moet meer, ik moet van m'n spamstatus af! Die heb ik alleen maar omdat jij te weinig postquote:Op dinsdag 10 november 2009 13:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]zeker met de tijd die ik hier heb
maar ik ga de komende maandagen en dinsdagen mijn best weer doen
Nerd! Ik heb er nog geen minuut in m'n leven aan besteedquote:
als je eenmaal begint.. echt erg, soms doe ik het zelfs wel es voordat ik na school gaquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:59 schreef Mikkie het volgende:
Nerd! Ik heb er nog geen minuut in m'n leven aan besteed
De award voor de grootste nerd is alvast bekendquote:Op dinsdag 10 november 2009 18:13 schreef SLP_ het volgende:
[..]
als je eenmaal begint.. echt erg, soms doe ik het zelfs wel es voordat ik na school gaof nog erger, soms kom ik te laat omdat ik nog wilde cod-en
![]()
en ja dit is triest ik weet het
Hij ligt al op tafel thuis...ben nu ff bij pa en ma...maar ik schuif hem zo ook even de PS3 inquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:52 schreef Dragorius het volgende:
Call of Duty: Modern Warfare 2.
Ik = nerdsoms...
Wat heb je allemaal gewokt dan?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:30 schreef HostiMeister het volgende:
zo, als een malle lopen wokken net... Lekkor jonguh
hamlapjes naar de klote gesneden. prei. paprika, tauge, ui (+beetje knoflook), beetje wortelstukjes, kruiden en wat mie en woksaus.quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gewokt dan?
Ik ga zo hamlappen maken, met champignons, paprika en ui. Beetje rijst erbij, moet goed komen.
Oeh, dat klinkt goed! Hmmm, binnenkort maar eens proberenquote:Op dinsdag 10 november 2009 19:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hamlapjes naar de klote gesneden. prei. paprika, tauge, ui (+beetje knoflook), beetje wortelstukjes, kruiden en wat mie en woksaus.
Jouw stuff klinkt ook nice
Brug?quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
m'n prothese (tand) ligt er weer uit![]()
quote:
moet je donderdag werken?quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 21:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
zomg, huisgenoot heeft Modern Warfare 2. Heb echt al 4 jaar geen games gespeeld, die details![]()
!
jonguuh, ik speelde battlefield. De eerste, en red alert.quote:
Red Alert 2!quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
BattlefieldRed Alert (en RA2)
Kirovvv rrrreporting!
Ik snij ze ook gewoon in stukken. Laatst wel bij iemand hamlappen gegeten die nog heel waren, met champignonsaus. Die was zalig, alleen wil die knakker het recept niet vertellenquote:Op dinsdag 10 november 2009 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedoelde eigenlijk Mikkie aangezien die ze heel schijnt te latenmaar dit klinkt ook lekker
Macho, macho man!quote:Op woensdag 11 november 2009 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Oh, en zullen we ophouden over tandartsen? Ik ben er té lang niet geweest en ik wil niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |