Haha ze hebben wel soort Delfts Blauw van Blond:quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef AMDB het volgende:
Blond Amsterdam? Is dat het nieuwe Delfts Blauw?
Die wil ik anders ook wel hoor!quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef Dj_unkie het volgende:
Bij ons het een deel van de onderhandling.
Blond Amsterdam servies tegenover nieuwe speakers + buizenversterker....
Optie 2.quote:Op maandag 9 november 2009 10:30 schreef Dj_unkie het volgende:
Bij ons het een deel van de onderhandling.
Blond Amsterdam servies tegenover nieuwe speakers + buizenversterker....
quote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
Wat een verschrikking![]()
![]()
![]()
Dat zou er bij mij echt NOOIT in komen
Haha je vindt het mooi of niet hequote:Op maandag 9 november 2009 10:35 schreef Dragorius het volgende:
Gadver wat een kleurtjesservies
Sorry
Jup, smaken verschillen en als jij er blij mee bent ->quote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Dupje het volgende:
[..]
[..]
Haha je vindt het mooi of niet he
Preciesquote:Op maandag 9 november 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup, smaken verschillen en als jij er blij mee bent ->
Snap je ook dat elke man op deze wereld zulke dingen verschrikkelijk vindt? Ik kan sommige dingen niet mooi vinden die mijn vriendin mooi vindt, maar dit is echt zo erg, nevernooit dat ik uit zoiets zou drinken.quote:
Whahaha nou, ik weet dat niet elke man dat lelijk vindtquote:Op maandag 9 november 2009 10:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Snap je ook dat elke man op deze wereld zulke dingen verschrikkelijk vindt? Ik kan sommige dingen niet mooi vinden die mijn vriendin mooi vindt, maar dit is echt zo erg, nevernooit dat ik uit zoiets zou drinken.
AMDB sterft liever van uitdrogingquote:Op maandag 9 november 2009 10:41 schreef Dupje het volgende:
[..]
Whahaha nou, ik weet dat niet elke man dat lelijk vindtMaar ik snap wel dat het meer een meisjes ding is. En als iemand niet uit dat wil drinken vind ik dat wel een beetje flauw eigenlijk.
Nee het was meer: "Nou dan komen er ook geen nieuwe speakers en versterker" en "waarom moet dat dan en komt toch geluid uit de tv "quote:
Kijk nog eens goedquote:Op maandag 9 november 2009 10:47 schreef Sander het volgende:
Smaken verschillen, maar hoe kan je nou weer een probleem hebben met een servies?
Gooi meteen dat servies de Waal inquote:Op maandag 9 november 2009 11:09 schreef Dupje het volgende:
Zow en toen ging ik weer een rondje hardlopen
Neequote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gooi meteen dat servies de Waal in
Hoe is't nou?quote:Op maandag 9 november 2009 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik moest het even googlen! Wat een lelijk spul is dat zeg
De wond is van boven dicht! Nu de buikspieren nog! Volgende week chirurg en dan gaan de hechtingen eruit!quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 13:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De wond is van boven dicht! Nu de buikspieren nog! Volgende week chirurg en dan gaan de hechtingen eruit!
Daar ga ik niets over zeggen! Dat deed ik na de vorige operatie ook! En die was net succesvol als de Amerikaanse invasie van Irak.quote:Op maandag 9 november 2009 13:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Voelt 't al wel wat beter, of kun je daar nog weinig over zeggen?
Nog steeds een slepende kwestie dus?quote:Op maandag 9 november 2009 13:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar ga ik niets over zeggen! Dat deed ik na de vorige operatie ook! En die was net succesvol als de Amerikaanse invasie van Irak.
Ik ben een slepende kwestie! Ik denk zelfs dat Irak er beter voor staat dan mijn gezondheid en meer overlevingskans heeft!quote:Op maandag 9 november 2009 13:25 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nog steeds een slepende kwestie dus?
SPOILER: Posters 2009Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |