Ik snap er niks vanquote:
Stond vorige week ook op Dumpert ja.. wel mooi om dan zo'n beroep te kiezenquote:Op maandag 9 november 2009 17:16 schreef Mikkie het volgende:
De ironie: check de naam van de derde oogarts.
http://www.bronovo.nl/Bro(...)ingen/oogartsen3.htm
Zal de leeftijd zijn. Mikkie loopt nu al een week achter!quote:Op maandag 9 november 2009 17:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Stond vorige week ook op Dumpert ja.. wel mooi om dan zo'n beroep te kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofzoiets
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
jaquote:Op maandag 9 november 2009 18:22 schreef IrishBastard het volgende:
Ik denk dat je 'm gezien moet hebben
ib wel als die m al niet snaptquote:Op maandag 9 november 2009 18:56 schreef Sander het volgende:
Neuh. Family Guy hoef je niet gezien te hebben.
Kak, wat een verhaal CP. Moet voor jezelf inderdaad ook een lijdensweg zijn om je moeder zo weg te zien glijden...quote:Op maandag 9 november 2009 20:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nou even een update wat mijn moeder aangaat..
Afgelopen week is ze nog verder afgetakeld, is niet helder meer, kan bijna niet praten, heeft zeer veel pijn en slaapt veel.
Vandaag is de huisarts geweest, en heeft mama een spuitje gekregen om de rest vd dag te slapen. Zometeen komt er een andere morfinepomp, en wordt ze in slaap gehouden. Verdere medicatie is ook stopgezet. Het is nu slechts nog een kwestie van dagen denk ik tot ze overlijd...
Ik zal blij zijn als het lijden van haar voorbij is, en ik verder kan met mijn lijden te verwerken![]()
Overigens is euthanesie wel besproken, maar op haar laatste heldere moment wilde ze dit nog niet. Nu is zij niet helder genoeg meer om daar nog uitspraken over te doenEn heeft ze toegestemd met het in slaap brengen, en waarschijnlijk niet meer wakker worden
Ik wordt elke ochtend stijf wakkerquote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik heb van 9 tot 6 geslapen. Ik werd echt gewoon stijf (hihi haha) wakker, zolang heb ik plat gelegen
Ik las van 6 tot 9quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:46 schreef Sander het volgende:
Ik heb van 9 tot 6 geslapen. Ik werd echt gewoon stijf (hihi haha) wakker, zolang heb ik plat gelegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |